Is je Berghuis shirt al binnen trouwens?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben natuurlijk wel een nieuwe Fer nodig.
Nee jammer genoeg niet, terwijl zijn invalbeurten (in ieder geval in de voorbereiding) uitstekend waren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Defensie staat verder wel aardig vast toch? (met eventueel nog Geertruida erbij) Kan er naast zitten maar krijg ook het idee dat Slot het niet helemaal in Hendriks ziet zitten voorlopig.
Ga hem retour sturen, wil er Berghius van maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is je Berghuis shirt al binnen trouwens?
Echt onbegrijpelijk idd. Snap niet wat ze in Burger zien. Helemaal als CV.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Begint Burger ipv Hendriks. Hier baal ik van.
#exitSlotquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk idd. Snap niet wat ze in Burger zien. Helemaal als CV.
GEWOON OPTYVEN MET DIE PLEURISJOOD BEGREPEN?????quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.
Als ik afga op de laatste thuiswedstrijden zitten er rond de 2000 man.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Nauwelijks publiek aanwezig toch? Of mag er weer meer daar?
Bah.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik afga op de laatste thuiswedstrijden zitten er rond de 2000 man.
Hopelijk snel 0-1, misschien dat die Benita dan wat minuutjes krijgt om het nog een beetje leuk te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En zal ook wel niet heel populair zijn met deze uitgangspositie.
En die andere twee tieners? Of hebben die nog een blessure.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk snel 0-1, misschien dat die Benita dan wat minuutjes krijgt om het nog een beetje leuk te maken.
Milambo is er wel bij idd, Hartjes blessure geloof ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En die andere twee tieners? Of hebben die nog een blessure.
Tsja, dit gebeurde 10 jaar geleden ook al. Weet je toch.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie MarkLA al met z'n EU regels voor zo'n Zweedse suppoost staan te zwaaien.
Ach, het is beiden ruk dus boeien.quote:
ik zou jou ook driedubbel controleren.quote:
Wytse is primaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach, het is beiden ruk dus boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |