Lekkere wijven hebben ze daar Rickert.quote:
Al die zwarte haren op je matras genot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekkere wijven hebben ze daar Rickert.
GEANNEXEERDquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk krijgt PSV een gigantisch pak slaag
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekkere wijven hebben ze daar Rickert.
Stukje spraakgebrekquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is beter. Stukje zweep.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk meisje welquote:
Blijft toch altijd fenomenaal dat mensen dit soort dingen roepen als het één goal scheelt.quote:
Donderstraal je gauw op naar de Conference League tamzak!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOO BENFICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Ik las goal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Sneu gedrag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Dit kan ik beamen.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
User @:Nober heeft daar de eerste note van de avond te pakken volgens de nieuwe policy.
Die hele policy spoelen wij door de plee. Liefde, vrijheid geen dictatuur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
User @:Nober heeft daar de eerste note van de avond te pakken volgens de nieuwe policy.
Tr gezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
HOE LAAT IS HETquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Die hele policy spoelen wij door de plee. Liefde, vrijheid geen dictatuur.
Jawel, met 2-1.quote:
Een hippe sour ale, past bij het zure sfeerje.quote:
Wil je me vergiftigen ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:03 schreef Zorro het volgende:
De nieuwe policy zou het moeten verbieden om water te drinken bij de wedstrijd
Dronken voor je de bodem bereikt.quote:
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Als ik mijn raam open doe, hoor ik het stadion
Bier, erg gezond. En daar zit ook veel water in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je me vergiftigen ofzo?
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Op het baakelandplein ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Ik woonde vroegah vlakbij de Edisonstraat in mijn studententijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het baakelandplein ook
Ik ben iets op het spoor hier
Had jij wel eens problemen met je boiler?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik woonde vroegah vlakbij de Edisonstraat in mijn studententijd.
Wel met zijn kachel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had jij wel eens problemen met je boiler?
Het woord boiler kennen ze in die regionen inderdaad niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel met zijn kachel waarschijnlijk.
Wel met mijn kachel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had jij wel eens problemen met je boiler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |