quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]Dit meisje is minderjarig COCO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hansquote:
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit meisje is minderjarig COCO!
Volgens de nieuwe policy mag dit niet meer.quote:
Zijn daarom al die mods vertrokken en Fugue op #ANONIEM?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe policy mag dit niet meer.
Derhalve TR geplaatst.
Door te posten ga je automatisch akkoord met de nieuwe policy.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn daarom al die mods vertrokken en Fugue op #ANONIEM?
Ben nergens een nieuwe policy tegen gekomen waar ik mee akkoord moest gaan.
Zou toch mooi zijn, straks 5 nederlandse clubs in de CLquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:01 schreef _UserName_ het volgende:
Ik hoop dat PSV de CL haalt, al is het met 5-3. Zou een leuke wedstrijd zijn.
Nederland verovert Europa.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn, straks 5 nederlandse clubs in de CL
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
Voordat de wedstrijd begint graag de nieuwe policy doorlezen.
FB / Aanvulling op de userpolicy per 24 augustus 2021
De fipo heeft meer likes dan de OP.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
TR geplaatst. Het is niet aan jou om dit de users te melden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
Ja Heerenveen en Willem II was in het verleden in de CL ook een daverend succes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn, straks 5 nederlandse clubs in de CL
Elk tiende punt is er eenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja Heerenveen en Willem II was in het verleden in de CL ook een daverend succes.
quote:Naast de startpremie kunnen alle ploegen een zogeheten coëfficiëntenpremie verdienen, bovenop de startpremie. Deze hangt af van de UEFA-ranking van een club over de afgelopen tien jaar en ligt voor PSV op een bedrag tussen de 11 en 13 miljoen euro. Ajax krijgt zelfs ruim 20 miljoen euro (!) extra, omdat de ploeg fors hoger op deze lijst staat dan PSV (16e en 35ste). Als PSV erin slaagt om Benfica te wippen, krijgt Ajax zelfs nóg 1,1 miljoen euro meer. Benfica staat namelijk 15e op de UEFA-ranking.
https://www.ad.nl/europee(...)ons-league~a8e8ee9b/quote:Er zijn in de Europese toernooien - zeker in de Champions League- forse tv-gelden te verdienen. Dit kan voor Ajax mogelijk nog zo'n 4 miljoen extra zijn. Als PSV zich voor het miljoenenbal plaatst is het naar schatting 2,2 miljoen euro voor Ajax en 1,8 miljoen euro voor PSV.
Ik heb een pittige mening over users die pochen met likes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De fipo heeft meer likes dan de OP.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mensen die de OP liken gaan akkoord met de regels.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een argument wat tegen PSV in de CL pleit is dan wel weer dat ze in de EL wat makkelijker coëfficientenpunten bij elkaar kunnen spelen dan in de CL, al levert kwalificatie wel 0,8 voor de bonus opquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/europee(...)ons-league~a8e8ee9b/
We zijn hier geen helpdesk. We verwachten hier op Tweakers dat je eerst zelf onderzoek...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn daarom al die mods vertrokken en Fugue op #ANONIEM?
Ben nergens een nieuwe policy tegen gekomen waar ik mee akkoord moest gaan.
Als PSV 4e wordt (en wel minimaal 2e in de EL) is dat inderdaad lastig, maar als je minimaal derde wordt is dat geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een argument wat tegen PSV in de CL pleit is dan wel weer dat ze in de EL wat makkelijker coëfficientenpunten bij elkaar kunnen spelen dan in de CL, al levert kwalificatie wel 0,8 voor de bonus op
Posten is akkoord gaan met de policyquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen die de OP liken gaan akkoord met de regels.
Op naar het Coco topic.
Je bedoelt @#ANONIEMquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Posten is akkoord gaan met de policy
2020 genot.quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
Wat een nazi praktijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Posten is akkoord gaan met de policy
Ja, dat leek mij ook wel wat voor NEC.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef TLC het volgende:
Ah jammer, Cristiano Ronaldo wil naar Manchester City, ik had gehoopt 'em in de eredivisie te zien spelen![]()
Dat zal feest geven bij wedstrijden tegen Man United.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef TLC het volgende:
Ah jammer, Cristiano Ronaldo wil naar Manchester City, ik had gehoopt 'em in de eredivisie te zien spelen![]()
Iets voor Feyenoord geweestquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:19 schreef TLC het volgende:
Kalmeer eens even.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt niet. Opdonderen met die kneus.
Een bepaald deel van het Feyenoord publiek zou het geweldig vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt niet. Opdonderen met die kneus.
Begrijpelijk als je de hele dag in de fabriek hebt gewerkt. Je moet toch ergens je frustraties kwijt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:24 schreef Coco het volgende:
De wedstrijd is nog niet begonnen maar user @:scrummie is nu al woedend.
Gelukkig hebben we nieuwe policyquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je de hele dag in de fabriek hebt gewerkt. Je moet toch ergens je frustraties kwijt.
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nieuwe policy
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je de hele dag in de fabriek hebt gewerkt. Je moet toch ergens je frustraties kwijt.
Dank je wel user @Cocoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:05 schreef Coco het volgende:
Noteboekje erbijquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je wel user @:Coco
Ik zit er klaar voor![]()
Ontopic graag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je wel user @:Coco
Ik zit er klaar voor![]()
Donequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ontopic graag.
(dit is pseudemodden dus note graag)
Hoeveel moet ik er nog, kale vetzak?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker makker. Ik hou je scherp in de gaten!
Lilian Marijnissen aidsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:32 schreef Solotovski het volgende:
Wat een oelewapper is die presentator op rtl7
Tot je volgende ban niet zoveel meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik er nog, kale vetzak?
Nicequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot je volgende ban niet zoveel meer
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot je volgende ban niet zoveel meer
Dankjewel kameraad. Warm bad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PoepGod.
Wij wensen jou voor sterkte met DeKyle.
De WOKE POLICY van Danny JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gezien de nieuwe policy kan ik dit antwoord niet bevragen.
Lekkere wijven hebben ze daar Rickert.quote:
Al die zwarte haren op je matras genot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekkere wijven hebben ze daar Rickert.
GEANNEXEERDquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:46 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk krijgt PSV een gigantisch pak slaag
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekkere wijven hebben ze daar Rickert.
Stukje spraakgebrekquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit is beter. Stukje zweep.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk meisje welquote:
Blijft toch altijd fenomenaal dat mensen dit soort dingen roepen als het één goal scheelt.quote:
Donderstraal je gauw op naar de Conference League tamzak!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOO BENFICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Ik las goal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Sneu gedrag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Dit kan ik beamen.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
User @:Nober heeft daar de eerste note van de avond te pakken volgens de nieuwe policy.
Die hele policy spoelen wij door de plee. Liefde, vrijheid geen dictatuur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
User @:Nober heeft daar de eerste note van de avond te pakken volgens de nieuwe policy.
Tr gezetquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
HOE LAAT IS HETquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Die hele policy spoelen wij door de plee. Liefde, vrijheid geen dictatuur.
Jawel, met 2-1.quote:
Een hippe sour ale, past bij het zure sfeerje.quote:
Wil je me vergiftigen ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:03 schreef Zorro het volgende:
De nieuwe policy zou het moeten verbieden om water te drinken bij de wedstrijd
Dronken voor je de bodem bereikt.quote:
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Als ik mijn raam open doe, hoor ik het stadion
Bier, erg gezond. En daar zit ook veel water in.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wil je me vergiftigen ofzo?
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Op het baakelandplein ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Ik woonde vroegah vlakbij de Edisonstraat in mijn studententijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het baakelandplein ook
Ik ben iets op het spoor hier
Had jij wel eens problemen met je boiler?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik woonde vroegah vlakbij de Edisonstraat in mijn studententijd.
Wel met zijn kachel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had jij wel eens problemen met je boiler?
Het woord boiler kennen ze in die regionen inderdaad niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel met zijn kachel waarschijnlijk.
Wel met mijn kachel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had jij wel eens problemen met je boiler?
Ik zou nog even in de leer gaan bij @Mani89quote:
Dat is correct.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Zij moeten dan ook scoren. En ze spelen thuis.
Iedere keer billenknijpen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach PSV beter maar het eerste momentje van Benfica ziet er meteen gevaarlijker uit.
Als je een gol tegen krijgt is het wel klaar denk ik.quote:
Dat lijkt omdat je met geknepen billetjes zit te kijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach PSV beter maar het eerste momentje van Benfica ziet er meteen gevaarlijker uit.
Dan post ik "Dit is gespeeld"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een gol tegen krijgt is het wel klaar denk ik.
Wie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou nog even in de leer gaan bij @:Mani89
Mensen die boodschappen doen bij de AHquote:
Ik dacht dat dat alleen bij Ajax wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat PSV dit soort wedstrijden DOMINEERDE kan ik me eerlijk gezegd ook niet echt herinneren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen bij Ajax was
Ja als je eenmaal Feyenoord in Europa gewend bent valt dit toch wat tegen allemaalquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal Feyenoord in Europa gewend bent valt dit toch wat tegen allemaal
Sangria speelt goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwene is echt brandhout vandaag.
Die hep toch corona gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:20 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand die dikke met zijn camera al gespot
@:zipportal
Ja, vol in beeld zelfs. Later een screenshot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:20 schreef Caland het volgende:
Nee, nee doe maar niet meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voorlopig zo'n zaadpot dat zelfs Karbaat er van zou schrikken.
die kwam ooit naast mij in de trein zittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:20 schreef Caland het volgende:
TR geplaatst.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voorlopig zo'n zaadpot dat zelfs Karbaat er van zou schrikken.
Haha ectoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
die kwam ooit naast mij in de trein zitten
GVD
Nee, ik ga wat wedstrijden van het weekend herbekijken.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwene is echt brandhout vandaag.
Als die ons de groepsfase CL bezorgt koop ik een Bruma-shirt.quote:
Veel plezier met Sparta - Heracles.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik ga wat wedstrijden van het weekend herbekijken.
Is Bruma er weer bij dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als die ons de groepsfase CL bezorgt koop ik een Bruma-shirt.
Genoeg aan 1-0 gelukkig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:25 schreef Caland het volgende:
Toch wel lekker dat PSV die uitgoal al binnen heeft
Struikelt tegenwoordig niet meer zo vaak over zijn eigen benen, sindsdien is het wel een stukje prettiger om naar te kijken ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |