SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik lees steeds plafondschaaf maar ja dat is vrij debiel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Plonscaaf plonst lekker verder
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees steeds plafondschaaf maar ja dat is vrij debiel.
Alphen a/d Rijn heeft ook van dat gore chloorwater.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond het kraanwater in Den Haag naar chloor smaken en kwam uit de Provincie Utrecht.
Valt hier mee, de hardheid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde schrik ik gewoon van alle kalk in het waterDat heb ik hier amper.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, sorry. Het heet Brita.
Ik en kaasschaven zijn geen gelukkig huwelijk, eens in de zoveel tijd rasp ik een stuk huid van mijn handen afquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die heb je ook, maar dat heet anders.
Ja, maar op zich vind ik het water hier nu wel prima te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
O, dat is zo'n filter? Die gebruikten we in Boedapest om de chloorsmaak kwijt te raken
Ben jij zo iemand die een halfpipe van zijn kaas maakt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik en kaasschaven zijn geen gelukkig huwelijk, eens in de zoveel tijd rasp ik een stuk huid van mijn handen af
Daar ben ik op vakantie geweest 20 jaar terug.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Gerolsteiner vind ik trouwens lekker mineraalwater
Ja weet ik, daarom post ik hem ookquote:
Als het goed is, zit in Nederland nergens chloor in het water.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar op zich vind ik het water hier nu wel prima te doen.
Yeps, totaal geen geduld om kaas met beleid af te schaven, kan het ook niet aanzien als een ander dat wel doet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die een halfpipe van zijn kaas maakt?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het goed is, zit in Nederland nergens chloor in het water.In Rotterdam vroeger omdat er - letterlijk - beestjes in het water zaten. Maar dat is al lang en breed niet meer zo.
Rotterdam-Zuid nog wel toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het goed is, zit in Nederland nergens chloor in het water.In Rotterdam vroeger omdat er - letterlijk - beestjes in het water zaten. Maar dat is al lang en breed niet meer zo.
ik heb nooit echt problemen met het kraanwater in de UK gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ewl, wat voor beestjes?
In de UK is het kraanwater trouwens helemaal niet te doen!
tegenwoordig flikkeren ze overal hadex.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ewl, wat voor beestjes?
In de UK is het kraanwater trouwens helemaal niet te doen!
Mja, maar als het goed is niet in leidingwater. Het is in Nederland policy om daar geen toevoegingen aan te doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegenwoordig flikkeren ze overal hadex.
wat ook eigenlijk gewoon chloor is
Qua smaak/effect (nog nooit zo'n droge jeukhuid gehad als daar) wel vergelijkbaar. Bah, bah, bah.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaar de constante buikpijn ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel plaatselijk rond de Maastunnel@:bitterbal
Klopt, in Nederland wordt drinkwater met UV-straling ontsmet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar als het goed is niet in leidingwater. Het is in Nederland policy om daar geen toevoegingen aan te doen
Oke, dat kan ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nooit echt problemen met het kraanwater in de UK gehad
Hehe, ik heb daar geen kraanwater gedronken, behalve even geproefd tijdens het tandenpoetsen. Kon mij het niet echt herinneren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeVoor mijn tijd.
In NY smaakte kraanwater ook enorm naar chloor. Gek ontwikkelingsland
palingbeestjes zijn weer in opkomst.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Dordrecht meer last van mijn huid dan in de Alblasserwaard. Oasen versus Evidesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua smaak/effect (nog nooit zo'n droge jeukhuid gehad als daar) wel vergelijkbaar. Bah, bah, bah.
In de VS is het policy dat er minstens zoveel % chloor in het kraanwater moet zitten, zelfs in kraakhelder bergwater dat vaak nog schoner is dan fleswater moet datquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeVoor mijn tijd.
In NY smaakte kraanwater ook enorm naar chloor. Gek ontwikkelingsland
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, ik heb daar geen kraanwater gedronken, behalve even geproefd tijdens het tandenpoetsen. Kon mij het niet echt herinneren.
Hngggggg ik wil terug naar NY
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS is het policy dat er minstens zoveel % chloor in het kraanwater moet zitten, zelfs in kraakhelder bergwater dat vaak nog schoner is dan fleswater moet dat
Huuuuuquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wij hebben wel eens drinkwater gebunkerd in Rusland.
Kwam met allemaal certificaten enzo (krijg je echt nergens anders) dat het fit for consumption is.
Wij hebben dat water slechts op het grijs water net gebruikt (douchen/toiletteren).
Lekker man, met brandende ogen vanonder de douche stappen.
Dag na vertrek dat water geloosd
Tilburg heeft toch het lekkerste grondwater?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Dordrecht meer last van mijn huid dan in de Alblasserwaard. Oasen versus Evides
Ja bizar toch. Zoals aspartaam daar bestempeld is al natuurlijk ingrediënt van melk zodat het niet vermeld hoeft te worden op de verpakking.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS is het policy dat er minstens zoveel % chloor in het kraanwater moet zitten, zelfs in kraakhelder bergwater dat vaak nog schoner is dan fleswater moet dat
wachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bizar toch. Zoals aspartaam daar bestempeld is al natuurlijk ingrediënt van melk zodat het niet vermeld hoeft te worden op de verpakking.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bizar toch. Zoals aspartaam daar bestempeld is al natuurlijk ingrediënt van melk zodat het niet vermeld hoeft te worden op de verpakking.
Chloorblokje teveel gebruiktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wij hebben wel eens drinkwater gebunkerd in Rusland.
Kwam met allemaal certificaten enzo (krijg je echt nergens anders) dat het fit for consumption is.
Wij hebben dat water slechts op het grijs water net gebruikt (douchen/toiletteren).
Lekker man, met brandende ogen vanonder de douche stappen.
Dag na vertrek dat water geloosd
Russische pis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chloorblokje teveel gebruikt
Nog even en m'n hoofd blijft letterlijk zo staanquote:
jaquote:
@Flory?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog even en m'n hoofd blijft letterlijk zo staan
ja het was geen chloor.. wat het wel was.. putin knows..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chloorblokje teveel gebruikt
[..]
Poloniumquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het was geen chloor.. wat het wel was.. putin knows..
Wodka waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het was geen chloor.. wat het wel was.. putin knows..
Die suikerdocumentaire op Netflix is wel boeiendquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
varkenshaas?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Iemand ziek dus ben het haasje vanavond denk k
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
moesten ook nog een hele aparte contraptie op tuigen om dat water te kunnen lozen.
Systeem was er niet op uitgelegd om water te kunnen lozen uit de drinkwater tanks. Omdat er wettelijk gezien geen fysieke verbinding tussen drinkwatertank en zee mag zitten.
En je stond toch al te trappelen om te werken vandaagquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
alle douches stonden vol open. en nog wat moeten spelen met wat pompjesquote:
chineesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond even kijken of de Chinees al terug is van zijn vakantie
Terug uit China met een kersvers pangolinevirusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ftfyquote:
"Kuch, hoest, nummel 38 weel mevloul Caviapis? hoest"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou.. eh.. als ik maar niet naar kantoor hoef.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terug uit China met een kersvers pangolinevirus
That's racist.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kuch, hoest, nummel 38 weel mevloul Caviapis? hoest"
niet uit bergbeekjes drinken he. Je weet nooit of er een kilometer stroomopwaarts niet een dood schaap in ligt te rotten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. eh.. als ik maar niet naar kantoor hoef.
Chinezen lachen altijd maar ondertussen plannen ze genocide op alles want niet geel is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij praat stiekem wel zo.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij praat stiekem wel zo.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinezen lachen altijd maar ondertussen plannen ze genocide op alles want niet geel is.
Ja, hebben wel een beetje een Rusland-vibe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinezen lachen altijd maar ondertussen plannen ze genocide op alles want niet geel is.
Nummer 38 is hier Bamboesoepquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kuch, hoest, nummel 38 weel mevloul Caviapis? hoest"
Och, na BG kan alles wel.quote:
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bamboescheuten smaken naar kamelenurine
Hier Nasi van het Huis. Met Chinese garnalen, babi pangang, koe low yuk, foe yong hai, saté en atjar. ¤ 16,20quote:
dank je. ik ga m'n braadworsten bakkenquote:
Op Lowlands me wel eens goed vermaakt met dit soort bands.quote:
Mensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het excuus "dat heb ik anders begrepen" of "dat herinner ik me niet op dit manier" ben ik ook wel weer even klaar mee. Gelukkig schrijf ik dingen redelijk goed op.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Lowlands me wel eens goed vermaakt met dit soort bands.
Heel lastig om even toe te geven dat je fout zit blijkbaar. Kan gebeuren, maar toch liever je eigen waarheid aanhouden word ik best wel moe van.quote:
Ik zou het niet weten, ik zit binnen.quote:
Zulke worstjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Ordinaire platte opmerking in 3 2 1...
In US zijn beleving is dat een gemodificeerde badkuip met salade voor de hele jaarlijkse braderie van Kwiwistein. Met wat palmbladeren en twee zwarte meloenen.quote:
Zuurkool is heerlijk maar ik ben niet zo van het overwerkte vlees.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In US zijn beleving is dat een gemodificeerde badkuip met salade voor de hele jaarlijkse braderie van Kwiwistein. Met wat palmbladeren en twee zwarte meloenen.
hmm vind lamsworstjes gauw droog..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze week maar eens doen. Lamsworstje met manchego ofzo.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze week maar eens doen. Lamsworstje met manchego ofzo.
De lams merguez chipolataworstjes van de AH zijn lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm vind lamsworstjes gauw droog..
heb ze ook nog nooit zelf geprobeerd te maken.
Wel roomser dan de paus jij he.quote:
nu wel zin in lamskotelettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lams merguez chipolataworstjes van de AH zijn lekker
Al kan ik die niet meer op de site vinden
Just trying to safe a little baby lamb.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel roomser dan de paus jij he.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb brood gekocht voor pantosti's
En die arme koeien, kippen, varkens, vissen en oesters dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Just trying to safe a little baby lamb.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En die arme koeien, kippen, varkens, vissen en oesters dan?
Ja, leuk, jammerdanquote:
safe1 [seɪf] (telbaar zelfstandig naamwoord; meervoud: safes)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Just trying to safe a little baby lamb.
Progressiequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb weer een omeletje gemaakt. Dit keer zonder alles op mijn shirt en broek te knoeien.
je hebt naakt staan koken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb weer een omeletje gemaakt. Dit keer zonder alles op mijn shirt en broek te knoeien.
Budapesterbalquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Oooooh ja ik ben een echte leeuw qua eten hoor, enige waar ik concessies aan probeer te doen is dat ik pogingen doe om "biologisch" vlees te eten, mag nog wel wat meer wat mij betreft. hups opbokken met de vleesindustrie en kleinschaliger vleesjes fokken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En die arme koeien, kippen, varkens, vissen en oesters dan?
Soort foe yong hai eigenlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BudapesterbalVolgende keer tomatensoepomelet
![]()
Een ongeluk in een tunnelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort foe yong hai eigenlijk
Ja, dus "zieluggggg" is een non-argument.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ja ik ben een echte leeuw qua eten hoor, enige waar ik concessies aan probeer te doen is dat ik pogingen doe om "biologisch" vlees te eten, mag nog wel wat meer wat mij betreft. hups opbokken met de vleesindustrie en kleinschaliger vleesjes fokken.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BudapesterbalVolgende keer tomatensoepomelet
![]()
Basisschoolflashbacks.quote:
Sommige mensen wil ik niet vasthouden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Mooie uitspraak wel "Als iedereen elkaar vasthoudt, valt niemand."
zat je op de basisschool toen prinses diana in de tunnel kapot gingquote:
Werk jij met Rutte samen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het excuus "dat heb ik anders begrepen" of "dat herinner ik me niet op dit manier" ben ik ook wel weer even klaar mee. Gelukkig schrijf ik dingen redelijk goed op.
Ik ook, raam open gezet om van het weer te genietenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik zit binnen.
Hier heb je een puntje, ok wie moeten we laten vallen dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen wil ik niet vasthouden.
"Heb je wel eens een ongeluk in een tunnel gezieeeeen?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat je op de basisschool toen prinses diana in de tunnel kapot ging
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Heb je wel eens een ongeluk in een tunnel gezieeeeen?"
*klasgenoot opent mond vol met gekauwd voedsel*
Ex van me deed dit toen ze 28 was nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem schrijf je dit wel op in je dagboek.quote:
wel leuk dat je bij @Haags in de klas zatquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vieze directeur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb je een puntje, ok wie moeten we laten vallen dan?
Op het moment dat ik 'm klem heb, gaat 'ie hautain doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiekem schrijf je dit wel op in je dagboek.
Zelfde leeftijd, dus plausibel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel leuk dat je bij @:haags in de klas zat
Nopes, heb alleen niks met dat stichtelijke van vegetariërsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op het moment dat ik 'm klem heb, gaat 'ie hautain doen.Ies patroon.
deze kende ik nog nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Trapt alle vieze directeuren het kanaal in, zo goed?
Over welke vegetariër heb je het nu dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, heb alleen niks met dat stichtelijke van vegetariërs
picsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Marshmellow is op haar gezichtje aan het slapen. Het ziet er echt maf en niet comfortabel uit.
Nou ja bijna-vegetariërs danquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over welke vegetariër heb je het nu dan?
Niet? Dacht dat dat een vrij standaard schoolgrapje wasquote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat dat een vrij standaard schoolgrapje was
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op het moment dat ik 'm klem heb, gaat 'ie hautain doen.Ies patroon.
Oh, ze is weer wakkerquote:
snel wakker gemaakt zekerquote:
quote:
Graag gedaan I guess?quote:
En zodra je straks weer op de boot zit ga je deze grap zeker bij elke Flippo uithalenquote:
Enabler-SC.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
fuck it. ik ga naar de slager. heb zin in broodjes worst
Die zijn zo te horen al vies genoeg zonder dit grapje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zodra je straks weer op de boot zit ga je deze grap zeker bij elke Flippo uithalen
wie zegt dat ik nog op een boot zitquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En zodra je straks weer op de boot zit ga je deze grap zeker bij elke Flippo uithalen
ja dat klopt welquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn zo te horen al vies genoeg zonder dit grapje.
Wel naar een door Foqueville goedgekeurde slager gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
fuck it. ik ga naar de slager. heb zin in broodjes worst
Ga je een kantoormuis worden ipv een ruige zeemanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie zegt dat ik nog op een boot zit
neuh. heb hier wel een paar door mij goedgekeurde slagers zittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel naar een door Foqueville goedgekeurde slager gaan.
Tussen de rest van de keyboard warriors hier? nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je een kantoormuis worden ipv een ruige zeeman
Dat verhaal over die uitgescheurde Arie heb ik al vaker verteld hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
Iets zegt me dat die flippo's ook lol hebben onder elkaar.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tussen de rest van de keyboard warriors hier? nee natuurlijk niet
Heb wel een schattige foto van Wattenschijfje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb wel een schattige foto van Wattenschijfje:AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
Heb wel een schattige foto van Wattenschijfje:AaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Heb wel een schattige foto van Wattenschijfje:Hangen zijn oren en heeft hij een Hitlerkapsel of ligt hij op zijn rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hangen zijn oren en heeft hij een Hitlerkapsel of ligt hij op zijn rug?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wel een hitler-snor.![]()
![]()
Ik ga haar maar Wattenschijfje Adolf noemen, in dat geval
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tussen de rest van de keyboard warriors hier? nee natuurlijk niet
Weet niet wat er op dat brood zat maar je hebt wel eens samenhangender verhalen getiktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Loop zin mooie lucnchroom bij een bedrijf binnen.
Begint met alle dranken, beleg, eitje enz.
Dus ik alles pakken.
Maar er was geen boter.
En het broodje moest doormidden maar er was geen mes.
Dus heeft u boter?
Heh wat? Botter?
Nee boter voor op brood.
AAANS HEBBEN WE BOTER!?
NEE GEEN BOTER.
MOet broodje zagen?
Nou je mag hem wel even doorsnijden ja.
Duurt duurt, 5 min later, zie ik dat mens prutsen, krijgt latex handschoenen niet aan.
Ondertussen ik eens mes gevonden bij de kassa.
Vrouw pakt mijn brood weer af MOET SNIJDEN.
Ohohke rustaagh.
Heb zelf maar een bord geregeld achter de balie want die waren er ook niet..
...in ieder geval geen boter?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet wat er op dat brood zat maar je hebt wel eens samenhangender verhalen getikt
Uit het volle Hollandse leven gegrepenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus ik alles pakken.
Maar er was geen boter.
Dus heeft u boter?
Heh wat? Botter?
Nee boter voor op brood.
AAANS HEBBEN WE BOTER!?
NEE GEEN BOTER.
MOet broodje zagen?
Duurt duurt, 5 min later, zie ik dat mens prutsen, krijgt latex handschoenen niet aan.
Ohohke rustaagh.
En geen mes.quote:
Waarom heet je cavia Wattenschijfje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor alle duidelijkheid, dit is Wattenschijfje de cavia.
Meneer Wattenschijfje ziet er iets minder schattig uit.
Er waren 2 vrouwen achter een balie en er was geen boter en de service was warrig,sloom en vervelend.quote:
Kantinedames zijn vaak wel een slag apart jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er waren 2 vrouwen achter een balie en er was geen boter en de service was warrig,sloom en vernevelend.
Nou.. ze heette eerst Barracuda, maar daar is ze veel te lief voor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Waarom heet je cavia Wattenschijfje?
En wie of wat is Meneer Wattenschijfje dan?![]()
Mag je geen scherpe voorwerpen gebruiken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus ik alles pakken.
Maar er was geen boter.
Dus heeft u boter?
Heh wat? Botter?
Nee boter voor op brood.
AAANS HEBBEN WE BOTER!?
NEE GEEN BOTER.
MOet broodje zagen?
Ohohke rustaagh.
Dat wordt je vanzelf wel, als je dag in dag uit in een kantine werkt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kantinedames zijn vaak wel een slag apart ja
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. ze heette eerst Barracuda, maar daar is ze veel te lief voor.
En ze heeft een sneeuwwitte vacht en ze is nogal.. rond, dus die associatie met een wattenschijfje was snel gemaakt.
Meneer Wattenschijfje is eigenlijk meneer 4E, maar bupa maakte daar mr. Wattenschijfje van
meneer 4E lijkt toch wel sprekend op Wattenschijfje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. ze heette eerst Barracuda, maar daar is ze veel te lief voor.
En ze heeft een sneeuwwitte vacht en ze is nogal.. rond, dus die associatie met een wattenschijfje was snel gemaakt.
Meneer Wattenschijfje is eigenlijk meneer 4E, maar bupa maakte daar mr. Wattenschijfje van
Nou ja die hebben meestal nog wel spannend haar of zo toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt je vanzelf wel, als je dag in dag uit in een kantine werkt.
Je zou trouwens maar in een Poolse kantine werken_
Suggesties zijn welkomquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]ja ok dat klinkt wel logisch.
Alleen meneer 4E is dan weer beetje jammer
Ja, ik vergeet elke keer of ik mr 4E in de caviaflat moet stoppen of toch in bed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
meneer 4E lijkt toch wel sprekend op Wattenschijfje?
Kantinedames met meestal nog wel spannend haar?? Huh wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja die hebben meestal nog wel spannend haar of zo toch?
Nou moet er even bijzeggen dat het een GGZ instelling was ja, vlg mij stoppen ze vrouwen uit trajecten tot wederkeer achter die balie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je geen scherpe voorwerpen gebruiken?
Kort en pittig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja die hebben meestal nog wel spannend haar of zo toch?
Ja zo'n hoge paardenstaart of een kant weggeschoren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kantinedames met meestal nog wel spannend haar?? Huh wat?
Hieraan herken je psycho-bitches.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo'n hoge paardenstaart of een kant weggeschoren.
Oh, ik zat meer in de richting van een haarnetje over een coupe met heel veel haarlak te denken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hieraan herken je psycho-bitches.
Dit is 100 procent waarquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hieraan herken je psycho-bitches.
Heb jij ook 1 kant weggeschoren of 2 kanten weggeschoren?quote:
Niet meer, wel gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij ook 1 kant weggeschoren of 2 kanten weggeschoren?
Dragen ze ook nog Aussies?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
of een staart aan de zijkantquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechterkant, grootste deel van de zijkant.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
linkerkant, onderkant?
kruinkant?
Spicyquote:
toen werd het GI Ijsdraakje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is alleen een bitch om uit te groeien en weinig variatie mogelijk, dus ik was het vlot zat.
Ja, dat wilde ik nog vragen, volgens mij ziet het er een tijdje wel wat apart uit als je het weer laat groeien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is alleen een bitch om uit te groeien en weinig variatie mogelijk, dus ik was het vlot zat.
De meeste slagers zijn oversekst.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
Wat stikt het van de studenten Beach ballen zeg
Wel even mooi met de slager staan ouwenelen over mensen die een tomahawk kopen.
volgens hem hebben die een kleine Moos
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste slagers zijn oversekst.
"Hedde gij 'n ziekte of wah?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik nog vragen, volgens mij ziet het er een tijdje wel wat apart uit als je het weer laat groeien.
Hij is aan het projecteren.quote:
Ja, er is zo'n landelijke vereniging en daar deden we wel eens zaken mee en die hadden wel erg bijzondere verhalen die je over andere beroepsgroepen niet zo snel hoort, zeg maarquote:
Ik ben niet degene die het over lustklodders had hoor.quote:
ik heb eclairs meegenomen bij de bakkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het al etenstijd? Ik heb honger
Nomnomnomquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb eclairs meegenomen bij de bakker
Ik heb chocolade.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het al etenstijd? Ik heb honger
Nutellabol - een ietwat knapperige oliebol met een zachte binnenkant van nutella, overgoten met melkchocolade en een swirl van witte chocolade.quote:
quote:
Het speeksel loopt me in de mondhoeken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nutellabol - een ietwat knapperige oliebol met een zachte binnenkant van nutella, overgoten met melkchocolade en een swirl van witte chocolade.
Je emoticon doet wat anders vermoedenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het speeksel loopt me in de mondhoeken.
bobbys worldquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe heette die cartoon ook alweer.
Trektai over je rug laten lopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stress? Of moet bitterbal even komen helpen?
wat is dat voor rare franse uitvindingquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nutellabol - een ietwat knapperige oliebol met een zachte binnenkant van nutella, overgoten met melkchocolade en een swirl van witte chocolade.
Wat lees ik hier?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat voor rare franse uitvinding
kpn zou wat vaker z'n modems fysiek kunnen vervangen ipv die halve software updatesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Wifi loop te kutten dus start even het modem opnieuw op, doet het nog steeds kut. Krijg ik nu een mail van 'Je wifi is nu beter dan ooit want je hebt een update naar smartwifi'
Maar ondertussen werkt het allemaal voor geen kut
Wel bijzonder dat die nu FOK! probleemloos laadt maar de eigen Ziggo site komt er na 5 minuten met pijn en moeite een text-only website alstie het überhaupt laadtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kpn zou wat vaker z'n modems fysiek kunnen vervangen ipv die halve software updates
oh je hebt ziggoquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat die nu FOK! probleemloos laadt maar de eigen Ziggo site komt er na 5 minuten met pijn en moeite een text-only website alstie het überhaupt laadt
en toch is t een Italiaans merkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
fransen zijn helemaal nutella fan..
Ik vond het wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat voor rare franse uitvinding
Mijn wekelijkse hoofdpijn dag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stress? Of moet bitterbal even komen helpen?
EN welk probleem lost dat precies op?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik las weer iets deprimerends over vaccins op Twitter en nu wil ik een pot pindakaas weglepelen.
Het is lekker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN welk probleem lost dat precies op?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik las weer iets deprimerends over vaccins op Twitter en nu wil ik een pot pindakaas weglepelen.
Aan het vloeken op Ziggo, net op het moment dat ik ze wilde gaan bellen doet de wifi het opeens weerquote:
Kom op, je kunt veel langer tekst pennen zonder iets te zeggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De onderzoekers berekenden tevens de waarschijnlijkheid dat een toekomstige pandemie de algehele menselijke soort uitroeit. Hoe groot die kans is? Uit de bevindingen blijkt dat dit statistisch waarschijnlijk kan zijn binnen 12.000 jaar.
Ach als Boston Dynamics even een beetje hun best doen kan dat over 10 jaar al zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De onderzoekers berekenden tevens de waarschijnlijkheid dat een toekomstige pandemie de algehele menselijke soort uitroeit. Hoe groot die kans is? Uit de bevindingen blijkt dat dit statistisch waarschijnlijk kan zijn binnen 12.000 jaar.
Fixed ip-adresje op je router en je LAN instellen, waarschijnlijk heb je een mediabox die dat namelijk ook wil doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan het vloeken op Ziggo, net op het moment dat ik ze wilde gaan bellen doet de wifi het opeens weer
Nee heb geen mediabox, enkel die ziggorouter. En het enige apparaat dat via wifi is verbonden is mijn laptopquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fixed ip-adresje op je router en je LAN instellen, waarschijnlijk heb je een mediabox die dat namelijk ook wil doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja joh, 2100 zal het allemaal wel gedaan zijn schat ik zo in maar goed liever een jaar leven als een engel op een gouden schaaltje dan 100 jaar als modderkruiper.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach als Boston Dynamics even een beetje hun best doen kan dat over 10 jaar al zijn
Zou toch even fixed instellen en een andere DNS gebruiken als het apparaatje zelf wil.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb geen mediabox, enkel die ziggorouter. En het enige apparaat dat via wifi is verbonden is mijn laptop
Nou probeer er maar eens eentje te knuffelen, dat willen ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is er nou weer mis met modderkruipers?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou probeer er maar eens eentje te knuffelen, dat willen ze helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |