SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik lees steeds plafondschaaf maar ja dat is vrij debiel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Plonscaaf plonst lekker verder
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees steeds plafondschaaf maar ja dat is vrij debiel.
Alphen a/d Rijn heeft ook van dat gore chloorwater.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond het kraanwater in Den Haag naar chloor smaken en kwam uit de Provincie Utrecht.
Valt hier mee, de hardheid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik in Utrecht woonde schrik ik gewoon van alle kalk in het waterDat heb ik hier amper.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, sorry. Het heet Brita.
Ik en kaasschaven zijn geen gelukkig huwelijk, eens in de zoveel tijd rasp ik een stuk huid van mijn handen afquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die heb je ook, maar dat heet anders.
Ja, maar op zich vind ik het water hier nu wel prima te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
O, dat is zo'n filter? Die gebruikten we in Boedapest om de chloorsmaak kwijt te raken
Ben jij zo iemand die een halfpipe van zijn kaas maakt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik en kaasschaven zijn geen gelukkig huwelijk, eens in de zoveel tijd rasp ik een stuk huid van mijn handen af
Daar ben ik op vakantie geweest 20 jaar terug.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Gerolsteiner vind ik trouwens lekker mineraalwater
Ja weet ik, daarom post ik hem ookquote:
Als het goed is, zit in Nederland nergens chloor in het water.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar op zich vind ik het water hier nu wel prima te doen.
Yeps, totaal geen geduld om kaas met beleid af te schaven, kan het ook niet aanzien als een ander dat wel doet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die een halfpipe van zijn kaas maakt?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het goed is, zit in Nederland nergens chloor in het water.In Rotterdam vroeger omdat er - letterlijk - beestjes in het water zaten. Maar dat is al lang en breed niet meer zo.
Rotterdam-Zuid nog wel toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het goed is, zit in Nederland nergens chloor in het water.In Rotterdam vroeger omdat er - letterlijk - beestjes in het water zaten. Maar dat is al lang en breed niet meer zo.
ik heb nooit echt problemen met het kraanwater in de UK gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ewl, wat voor beestjes?
In de UK is het kraanwater trouwens helemaal niet te doen!
tegenwoordig flikkeren ze overal hadex.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ewl, wat voor beestjes?
In de UK is het kraanwater trouwens helemaal niet te doen!
Mja, maar als het goed is niet in leidingwater. Het is in Nederland policy om daar geen toevoegingen aan te doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tegenwoordig flikkeren ze overal hadex.
wat ook eigenlijk gewoon chloor is
Qua smaak/effect (nog nooit zo'n droge jeukhuid gehad als daar) wel vergelijkbaar. Bah, bah, bah.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaar de constante buikpijn ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel plaatselijk rond de Maastunnel@:bitterbal
Klopt, in Nederland wordt drinkwater met UV-straling ontsmet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar als het goed is niet in leidingwater. Het is in Nederland policy om daar geen toevoegingen aan te doen
Oke, dat kan ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nooit echt problemen met het kraanwater in de UK gehad
Hehe, ik heb daar geen kraanwater gedronken, behalve even geproefd tijdens het tandenpoetsen. Kon mij het niet echt herinneren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeVoor mijn tijd.
In NY smaakte kraanwater ook enorm naar chloor. Gek ontwikkelingsland
palingbeestjes zijn weer in opkomst.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Dordrecht meer last van mijn huid dan in de Alblasserwaard. Oasen versus Evidesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua smaak/effect (nog nooit zo'n droge jeukhuid gehad als daar) wel vergelijkbaar. Bah, bah, bah.
In de VS is het policy dat er minstens zoveel % chloor in het kraanwater moet zitten, zelfs in kraakhelder bergwater dat vaak nog schoner is dan fleswater moet datquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeVoor mijn tijd.
In NY smaakte kraanwater ook enorm naar chloor. Gek ontwikkelingsland
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, ik heb daar geen kraanwater gedronken, behalve even geproefd tijdens het tandenpoetsen. Kon mij het niet echt herinneren.
Hngggggg ik wil terug naar NY
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS is het policy dat er minstens zoveel % chloor in het kraanwater moet zitten, zelfs in kraakhelder bergwater dat vaak nog schoner is dan fleswater moet dat
Huuuuuquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wij hebben wel eens drinkwater gebunkerd in Rusland.
Kwam met allemaal certificaten enzo (krijg je echt nergens anders) dat het fit for consumption is.
Wij hebben dat water slechts op het grijs water net gebruikt (douchen/toiletteren).
Lekker man, met brandende ogen vanonder de douche stappen.
Dag na vertrek dat water geloosd
Tilburg heeft toch het lekkerste grondwater?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Dordrecht meer last van mijn huid dan in de Alblasserwaard. Oasen versus Evides
Ja bizar toch. Zoals aspartaam daar bestempeld is al natuurlijk ingrediënt van melk zodat het niet vermeld hoeft te worden op de verpakking.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de VS is het policy dat er minstens zoveel % chloor in het kraanwater moet zitten, zelfs in kraakhelder bergwater dat vaak nog schoner is dan fleswater moet dat
wachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bizar toch. Zoals aspartaam daar bestempeld is al natuurlijk ingrediënt van melk zodat het niet vermeld hoeft te worden op de verpakking.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bizar toch. Zoals aspartaam daar bestempeld is al natuurlijk ingrediënt van melk zodat het niet vermeld hoeft te worden op de verpakking.
Chloorblokje teveel gebruiktquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
Wij hebben wel eens drinkwater gebunkerd in Rusland.
Kwam met allemaal certificaten enzo (krijg je echt nergens anders) dat het fit for consumption is.
Wij hebben dat water slechts op het grijs water net gebruikt (douchen/toiletteren).
Lekker man, met brandende ogen vanonder de douche stappen.
Dag na vertrek dat water geloosd
Russische pis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chloorblokje teveel gebruikt
Nog even en m'n hoofd blijft letterlijk zo staanquote:
jaquote:
@Flory?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog even en m'n hoofd blijft letterlijk zo staan
ja het was geen chloor.. wat het wel was.. putin knows..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chloorblokje teveel gebruikt
[..]
Poloniumquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het was geen chloor.. wat het wel was.. putin knows..
Wodka waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het was geen chloor.. wat het wel was.. putin knows..
Die suikerdocumentaire op Netflix is wel boeiendquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
varkenshaas?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Iemand ziek dus ben het haasje vanavond denk k
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
moesten ook nog een hele aparte contraptie op tuigen om dat water te kunnen lozen.
Systeem was er niet op uitgelegd om water te kunnen lozen uit de drinkwater tanks. Omdat er wettelijk gezien geen fysieke verbinding tussen drinkwatertank en zee mag zitten.
En je stond toch al te trappelen om te werken vandaagquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:35 schreef bitterbal het volgende:
alle douches stonden vol open. en nog wat moeten spelen met wat pompjesquote:
chineesquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond even kijken of de Chinees al terug is van zijn vakantie
Terug uit China met een kersvers pangolinevirusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ftfyquote:
"Kuch, hoest, nummel 38 weel mevloul Caviapis? hoest"quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou.. eh.. als ik maar niet naar kantoor hoef.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terug uit China met een kersvers pangolinevirus
That's racist.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kuch, hoest, nummel 38 weel mevloul Caviapis? hoest"
niet uit bergbeekjes drinken he. Je weet nooit of er een kilometer stroomopwaarts niet een dood schaap in ligt te rotten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. eh.. als ik maar niet naar kantoor hoef.
Chinezen lachen altijd maar ondertussen plannen ze genocide op alles want niet geel is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij praat stiekem wel zo.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, hij praat stiekem wel zo.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinezen lachen altijd maar ondertussen plannen ze genocide op alles want niet geel is.
Ja, hebben wel een beetje een Rusland-vibe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinezen lachen altijd maar ondertussen plannen ze genocide op alles want niet geel is.
Nummer 38 is hier Bamboesoepquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kuch, hoest, nummel 38 weel mevloul Caviapis? hoest"
Och, na BG kan alles wel.quote:
Hoe weet je datquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bamboescheuten smaken naar kamelenurine
Hier Nasi van het Huis. Met Chinese garnalen, babi pangang, koe low yuk, foe yong hai, saté en atjar. ¤ 16,20quote:
dank je. ik ga m'n braadworsten bakkenquote:
Op Lowlands me wel eens goed vermaakt met dit soort bands.quote:
Mensen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het excuus "dat heb ik anders begrepen" of "dat herinner ik me niet op dit manier" ben ik ook wel weer even klaar mee. Gelukkig schrijf ik dingen redelijk goed op.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op Lowlands me wel eens goed vermaakt met dit soort bands.
Heel lastig om even toe te geven dat je fout zit blijkbaar. Kan gebeuren, maar toch liever je eigen waarheid aanhouden word ik best wel moe van.quote:
Ik zou het niet weten, ik zit binnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |