heeft weer zitten janken op de persco na afloop. Dat ze zich maar lekker laat troosten door haar stoere vriendjes, dom wicht.quote:Op zaterdag 4 september 2021 04:10 schreef superniger het volgende:
OSAKA OUT
#blacklivesmatter
[ afbeelding ]
quote:
Toch werd Tsitsipas niet genoemd als bedreiging voor Djokovic. alleen Medvedev en Zverev werden genoemd. Maar goed, ik ben het met je eens hoor. Al weet ik niet of Djokovic blij moet zijn als hij tegen Alcaraz moet.quote:Op zaterdag 4 september 2021 00:58 schreef superniger het volgende:
TSITSIPAS OUT
Dit is gunstig voor Djokovic.
Ja, zeker.quote:Op zaterdag 4 september 2021 01:45 schreef Slobeend het volgende:
Blijft bizar dat Sjeng Schalken in 2004 de laatste NL'er was in een GS vierde ronde.
Prima cirkel, anders had ik het niet gezienquote:Op zaterdag 4 september 2021 04:10 schreef superniger het volgende:
OSAKA OUT
#blacklivesmatter
[ afbeelding ]
Denk eigenlijk dat Alcaraz redelijk kapot zal zijn in de volgende ronde. En dan misschien niet eens fysiek, maar mentaal komt er zoveel op je af na dit soort zeges. Hij is pas 18 natuurlijk. Maar goed, hij heeft wel een enorm gunstige ronde. Zou toch wat zijn Gojowzcyk nog een ronde verder komt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch werd Tsitsipas niet genoemd als bedreiging voor Djokovic. alleen Medvedev en Zverev werden genoemd. Maar goed, ik ben het met je eens hoor. Al weet ik niet of Djokovic blij moet zijn als hij tegen Alcaraz moet.
Ja true. Robin Haase haalde alleen in 2011 twee keer de derde ronde van een Grand Slam. 2011 was ook wel echt het beste jaar van Roowbin trouwens. Hij won ook nog ATP Kitzbuhel dat jaar.quote:Op zaterdag 4 september 2021 01:45 schreef Slobeend het volgende:
Blijft bizar dat Sjeng Schalken in 2004 de laatste NL'er was in een GS vierde ronde.
JAJAJAJA OOH WAT IS DIT MOOIquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja true. Robin Haase haalde alleen in 2011 twee keer de derde ronde van een Grand Slam. 2011 was ook wel echt het beste jaar van Roowbin trouwens. Hij won ook nog ATP Kitzbuhel dat jaar.
Nou voor Zandschulp de taak even Diego, Daniil, Carlos en Novak op een rij verslaan, en we staan als klein tennis landje weer op de kaart.
Fantastischquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
JAJAJAJA OOH WAT IS DIT MOOI
@:WIMDERON
Ik ook, vind hem ook onrealistisch. Deze daarentegen kan ik blijven kijken:quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die DHL reclame ben ik nu wel een beetje klaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook, vind hem ook onrealistisch. Deze daarentegen kan ik blijven kijken:Die is wel realistisch jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar wat een armoe, een reclame moeten kijken om een een reclame te mogen kijken. Gelukkig was het geen DHL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |