Absoluut. Dan is die discussie wel klaar. Hij moet dit toernooi dan wel even pakken. Heel spannend!quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. Toch zou die finale heel veel in één keer betekenen. Een Calendar Grand Slam en de GOAT-status (wat mij betreft dan). Die discussie is dan wat mij betreft voorlopig wel klaar.
Maar denk dat hij zelfs dan niet goed genoeg is. Die gasten die toen nog erg jong waren zijn inmiddels echte toppers geworden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:26 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Of Federer moet volgend jaar net als in 2017 helemaal terugkomen
Klopt. Naast dat ik er niet in geloof gaat zijn ranking ook niet helpen. Moet met wel heel veel spelers gaan afrekenen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:27 schreef GwaiLow het volgende:
eg is. Die gasten die toen nog erg jong waren zijn inmiddels echte toppers geworden.
Een nieuw PRquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:38 schreef Federer-fan het volgende:
Tsitsipas was binnen vijf minuten terug.
En vooral ook veel gevoel, zoals met die prachtige halfvolley eerder in de partij - was Edberg-achtig. En ook dit was mooi.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wel echt geweldige speler die Alcarez. Dropshot, lob, harde slagen. Van alles al op zijn 18e.
GSM Kerber 😂🤣quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
Stephens heeft de eerste set gewonnen van Kerber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |