Tja... ik heb zelf mijn prikken gehad dus mij maakt dat ook niet meer uit zelf. Het is een beetje extreem zo en iedereen kan erover liegen. Als het dan verder niet over het vaccin gaat prima. Zou totaal dan weer geen zin hebben in een persoon die mij dan een schaap zou vinden omdat ik wel een prik heb gehaald.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Terwijl het geen drol uitmaakt. Je bent zelf immers wel gevaccineerd, dus zelfs als ze je aansteken...zeer kleine kans dat je er veel van merkt; helemaal als je niet in een risico groep valt. Dit is wel een uitstekende gelegenheid voor mensen om zich beter te voelen dan anderen en dat te laten merken.
Dat zie je ook in bnw.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Terwijl het geen drol uitmaakt. Je bent zelf immers wel gevaccineerd, dus zelfs als ze je aansteken...zeer kleine kans dat je er veel van merkt; helemaal als je niet in een risico groep valt. Dit is wel een uitstekende gelegenheid voor mensen om zich beter te voelen dan anderen en dat te laten merken.
Echt raar, hoor. Die docent van de UvA die vandaag in het nieuws was omdat-ie ontslag heeft genomen wilde ook een vaccinatieplicht voor de universiteit. Ik begrijp niet wat-ie daarmee op denkt te schieten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Een collega van mij wil ook niemand over de vloer hebben die niet gevaccineerd is. Geen risicogroep ofzo.
gebeurt andersom ook, onze part time huishoudhulp is ontslagen bij een ander gezin omdat ze gevaccineerd isquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Een collega van mij wil ook niemand over de vloer hebben die niet gevaccineerd is. Geen risicogroep ofzo.
Huh... whut?quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
gebeurt andersom ook, onze part time huishoudhulp is ontslagen bij een ander gezin omdat ze gevaccineerd is
maar het lijkt me toch heel vreemd als je mensen uitnodigt op bijvoorbeeld een verjaardag en dan eist dat ze ingeënt moeten zijnquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:34 schreef capricia het volgende:
Het is natuurlijk wel je eigen individuele vrijheid. Met wie je om wil gaan.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Huh... whut?![]()
Bang dat ze storing zou geven op de 4G-verinding?
Opvallend dat mensen zo welwillend hun vaccinatiestatus delen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het lijkt me toch heel vreemd als je mensen uitnodigt op bijvoorbeeld een verjaardag en dan eist dat ze ingeënt moeten zijn
Lijkt me een prima reden om onder die kringverjaardagen uit te komen!quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het lijkt me toch heel vreemd als je mensen uitnodigt op bijvoorbeeld een verjaardag en dan eist dat ze ingeënt moeten zijn
In mijn omgeving doen ze daar ook niet geheimzinnig over. Wel of niet gevaccineerd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Opvallend dat mensen zo welwillend hun vaccinatiestatus delen.
van mensen waar ik veel mee omga weet ik het wel, is niet zo zeer controleren maar je hebt het erover.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Opvallend dat mensen zo welwillend hun vaccinatiestatus delen.
Ik vraag het niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
van mensen waar ik veel mee omga weet ik het wel, is niet zo zeer controleren maar je hebt het erover.
Ja prima.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
In mijn omgeving doen ze daar ook niet geheimzinnig over. Wel of niet gevaccineerd.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zerocovidfundamentalisten en vaccinatie-extremisten zich met steekhoudende argumenten laten overtuigen...quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja prima.
Maar ik neem aan dat jij ook geen mensen uit gaat sluiten op grond van vaccinatiestatus.
Als iemand die al jarenlang De Mol / WIDM-fantheorieën leest, was dat bij mij al niet te grootquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
In sommige gevallen is mijn vertrouwen in de geestelijke vermogens van die mensen niet groter geworden.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als iemand die al jarenlang De Mol / WIDM-fantheorieën leest, was dat bij mij al niet te groot
Tering he. Dan ben je ook goed van het padje af hoorquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
gebeurt andersom ook, onze part time huishoudhulp is ontslagen bij een ander gezin omdat ze gevaccineerd is
Geheel van de rails!quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tering he. Dan ben je ook goed van het padje af hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |