Waarom zou je een artikel posten zonder het zelf gelezen te hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:38 schreef popje het volgende:
[..]
Ik trek mijn woorden terug, had alleen de kop gelezen...
...gewoonquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom zou je een artikel posten zonder het zelf gelezen te hebben
Premium artikel, dan moet ik betalen...quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom zou je een artikel posten zonder het zelf gelezen te hebben
Post het dan niet als je niet weet wat de inhoud is.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:44 schreef popje het volgende:
[..]
Premium artikel, dan moet ik betalen...
Of je verwijst niet naar artikelen achter een paywall?quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Post het dan niet als je niet weet wat de inhoud is.
Ook een prima optie, maar als je het zelf hebt gelezen, kun je het gewoon delen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Of je verwijst niet naar artikelen achter een paywall?
Ik kon het gewoon lezenquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:48 schreef Stoney3K het volgende:
Of je verwijst niet naar artikelen achter een paywall?
Zou best knap zijn om nu al long covid te hebben nadat je dubbel bent gevaccineerd. Dan dien je al in het eerste kwartaal van 2021 zo'n beetje gevaccineerd zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon lezenBlijkbaar had ik mijn max aantal artikelen bij het AD nog niet opgemaakt.
Collega doet overigens onderzoek naar long covid patienten en zei dat hij best geschrokken was van de heftige verhalen. Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat het percentage long covid patiënten is die gevaccineerd zijn. Of dat hetzelfde is of stukken lager. Maar daar heb ik nog geen onderzoek over gevonden. Te vroeg waarschijnlijk.
Ik denk dat iedereen dan fysiek en mentaal een wrak zou zijn. Truus' werkgever heeft "gewoon" de dood van haar man op haar geweten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind dit anders best verdrietig.
[..]
Inderdaad. Bij haar zou ik het geen long-covid willen noemen. Heel droevig verhaal.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dan fysiek en mentaal een wrak zou zijn. Truus' werkgever heeft "gewoon" de dood van haar man op haar geweten.
Ik ken een vergelijkbaar - echter niet covid gerelateerd - verhaal van jarenlange ellende en vroeg stervende gezinsleden van redelijk dichtbij. Het is een schoolvoorbeeld van hoe ronduit sadistisch het leven soms kan zijn. Ik weet ook niet of ik zelf in die situatie nog wel zin zou hebben om door te leven wanneer ik alleen achter zou blijven...quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij haar zou ik het geen long-covid willen noemen. Heel droevig verhaal.
Met welke reden?quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:47 schreef _serial_ het volgende:
Ik reserveer vast een plekje op het dak.
Mensen zijn helemaal gek gewordenquote:
Je had net je post geedit. dus het antwoord vervalt.quote:
Ja, bizar!quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Mensen zijn helemaal gek geworden. "Ik wil uberhaupt geen contact met ongevaccineerden" Wtf
.
En vorig jaar was iedereen ongevaccineerd toen was t geen probleem.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Mensen zijn helemaal gek geworden. "Ik wil uberhaupt geen contact met ongevaccineerden" Wtf
.
Een collega van mij wil ook niemand over de vloer hebben die niet gevaccineerd is. Geen risicogroep ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
.
Knettergekquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Een collega van mij wil ook niemand over de vloer hebben die niet gevaccineerd is. Geen risicogroep ofzo.
Terwijl het geen drol uitmaakt. Je bent zelf immers wel gevaccineerd, dus zelfs als ze je aansteken...zeer kleine kans dat je er veel van merkt; helemaal als je niet in een risico groep valt. Dit is wel een uitstekende gelegenheid voor mensen om zich beter te voelen dan anderen en dat te laten merken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Een collega van mij wil ook niemand over de vloer hebben die niet gevaccineerd is. Geen risicogroep ofzo.
Psst AD truc incognito werkt nogquote:Op maandag 23 augustus 2021 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon lezenBlijkbaar had ik mijn max aantal artikelen bij het AD nog niet opgemaakt.
Collega doet overigens onderzoek naar long covid patienten en zei dat hij best geschrokken was van de heftige verhalen. Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat het percentage long covid patiënten is die gevaccineerd zijn. Of dat hetzelfde is of stukken lager. Maar daar heb ik nog geen onderzoek over gevonden. Te vroeg waarschijnlijk.
Nog heel even en ze gaan ervoor pleiten dat ongevaccineerden uiterlijk herkenbaar moeten zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Terwijl het geen drol uitmaakt. Je bent zelf immers wel gevaccineerd, dus zelfs als ze je aansteken...zeer kleine kans dat je er veel van merkt; helemaal als je niet in een risico groep valt. Dit is wel een uitstekende gelegenheid voor mensen om zich beter te voelen dan anderen en dat te laten merken.
Of in quarantaine kampen stoppen (zoals in Australie met covid pos mensen).quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nog heel even en ze gaan ervoor pleiten dat ongevaccineerden uiterlijk herkenbaar moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |