Dat valt nog te bezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dan sla je een weg in die eindigt in Boekarest 1989.
17 september. Freedom Day!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:03 schreef DonDruiper het volgende:
Wanneer is de volgende persco van Laurel en Hardy?
Op langere termijn lijkt me dat niet houdbaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien.
Kennelijk kan het prima samen. Een democratische rechtsstaat en zerocovid.
Had ook makkelijk geplaceerd gekund deze demonstratie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de toekomst, die mensenmassa.
De voorschriften in het vliegtuig hebben niet alleen met het Nederlandse beleid te maken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Realiseerde me trouwens tijdens de vlucht dat die mondkapjes in het vliegtuig complete onzin zijn: iedereen is gevaccineerd of negatief getest, dus wat is het verschil met een geplaceerd evenement?
Ik begrijp er niets van dat er mensen zijn die dit verdedigen. Maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien.
Vind jij Australië nu nog een daadwerkelijke democratische rechtstaat, met de manier waarop het gaat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien.
Er zijn genoeg landen die ook zo naar het Nederlandse beleid kijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van dat er mensen zijn die dit verdedigen. Maar dat is mijn mening.
Ik ook niet. Eén van de beginselen is dat de burger hoort te worden beschermd tegen de overheid. Dat gebeurt daar m.i. nu in onvoldoende mate.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van dat er mensen zijn die dit verdedigen. Maar dat is mijn mening.
Een van de andere beginselen is dat je als burger door de overheid beschermd wordt van andere burgers.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:08 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik ook niet. Eén van de beginselen is dat de burger hoort te worden beschermd tegen de overheid. Dat gebeurt daar m.i. nu in onvoldoende mate.
Daar heb ik geen boodschap aan. Ik vind zaken als handhaving door het leger en overheidsgeweld tegen vreedzame burgers niet in een rechtsstaat thuishoren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:08 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg landen die ook zo naar het Nederlandse beleid kijken.
Wacht maar tot ze hier ongevacineerden gaan opjagen, dan staan de telefoons bij de opsporingsdienst ook roodgloeiend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is wel van belang hoe dat gedaan wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:09 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een van de andere beginselen is dat je als burger door de overheid beschermd wordt van andere burgers.
Geen speld…ongelofelijk dat landquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:10 schreef Elan het volgende:
Australië is sowieso een lachwekkend land qua strategie. 35% pas volledig gevaccineerd daar?
En dan nu klopjacht op CoronalijerZo kom je er wel
Als er onoverkomelijk veel besmettingen achterweg kwamen dan had hij nog een punt gehad. Maar nu is strakkere naleving in de stadions vooral een oplossing voor een niet-bestaand probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:08 schreef Cynicio het volgende:
Ben net als de meesten ook wel klaar met dat belerende toontje van Hugo. Jongens, dit moeten we nu even niet doen!! Laat mensen lekker genieten bij een voetbalwedstrijd man.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen boodschap aan. Ik vind zaken als handhaving door het leger en overheidsgeweld tegen vreedzame burgers niet in een rechtsstaat thuishoren.
Zoals hier? https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vrachtwagens-paraatquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen boodschap aan. Ik vind zaken als handhaving door het leger en overheidsgeweld tegen vreedzame burgers niet in een rechtsstaat thuishoren.
Tja, het nadeel van het Australische beleid is, zoals ook al door @miss_sly gezegd, dat iedere besmetting een potentiële katalysator kan worden voor verschrikkelijke toestanden. In dat licht bezien snap ik dat ze vanuit hun strategie alles op alles zetten om een persoon als deze te pakken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is wel van belang hoe dat gedaan wordt natuurlijk.
In dit geval hebben die boeren hun tractoren als wapen ingezet. Totaal onvergelijkbaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zoals hier? https://www.rtlnieuws.nl/(...)-vrachtwagens-paraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |