abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201048175
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 23:54 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Geheel van de rails! :7
Volkomen ontspoort!
zie email 27 oktober
pi_201048429
quote:
Aantal positieve tests Duitsland niet meer leidend bij coronabeleid
Duitsland wil zich bij het coronabeleid niet langer laten leiden door het aantal positieve tests, melden Duitse media. Nu moeten deelstaten automatisch maatregelen nemen als de grens van vijftig gevallen per 100.000 inwoners wordt overschreden. De regering heeft besloten de wet te schrappen.

Gezondheidsminister Jens Spahn wil dat het aantal coronapatiënten in de ziekenhuizen als graadmeter gaat gelden. Volgens Spahn is de drempel van 50 positieve tests overbodig geworden nu een fors deel van de bevolking is gevaccineerd.

In de Kamerbrief van 13 augustus, na de laatste coronapersconferentie, schrijft demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge dat er ook in Nederland de komende maanden zal worden gekeken naar de aanpak. In de nieuwe fase van de pandemie zijn "belangrijkere criteria voor een goede risico-inschaling de vaccinatiegraad en ziekenhuisbezetting", is te lezen in de brief. In september wordt hier verder over gesproken.
De komende maanden ook echt. Wat een giller.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201048509
"Most vulnerable population are the ones who received two vaccin doses"

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 24-08-2021 02:07:36 ]
pi_201048514

[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 24-08-2021 02:03:09 ]
pi_201048543
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 01:47 schreef Za het volgende:
"Most vulnerable population are the ones who received two vaccin doses"

[ twitter ]
En degene die geen vaccins hebben genomen moeten er nu 3 tegelijk nemen?
pi_201048556
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 02:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:

En degene die geen vaccins hebben genomen moeten er nu 3 tegelijk nemen?
Ik weet het niet, het is bizar allemaal.
pi_201048571
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 00:48 schreef _serial_ het volgende:

[..]

We hebben hier te maken met een zeer bijzonder geval. Wij hebben namelijk Hugo de Jonge, alles wat Hugo zegt klopt en wat hij niet heeft gezegd is onzin. En zo niet? Dan toch.

Alles draait om het ego van de minister en dan krijg je zulke onzin.
zie email 27 oktober
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 04:06:38 #233
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201048687
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Je kan niet ontkennen dat ze specifiek deze mensen voor de camera zetten zodat ze sensatie kunnen maken met zielige jankverhalen.
Oh, maar dat ontken ik dus wel. Aangezien “zielige jankverhalen” insinueert dat ze zich aanstellen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201048908
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 21:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Wie weet heb ik straks wel de snelste Teckel van Zeeland en West-Brabant :7 *O*
Dat bestaat echt? Teckelrennen?
pi_201048917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 02:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
We hebben hier te maken met een zeer bijzonder geval. Wij hebben namelijk Hugo de Jonge, alles wat Hugo zegt klopt en wat hij niet heeft gezegd is onzin. En zo niet? Dan toch.

Alles draait om het ego van de minister en dan krijg je zulke onzin.
Het is wel duidelijk wat er de komende maanden gaat gebeuren. Besmettingen blijven leidend en dat worden ziekenhuisopnames. Het hele ‘loslaten’ kunnen we dus wel vergeten.
pi_201048924
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 00:48 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Er komen verkiezingen aan!
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 07:51:05 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201049098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:07 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Er komen verkiezingen aan!
Áls die er gaan komen, zijn we helemaal de komende maaaaanden niet van gezeik af.
Net of iemand dán de moed heeft te gaan versoepelen met wat er nog steeds staat qua maatregelen en opschalen van zorg met duurzame inzetbaarheid

En dan heb ik het dus over TvT wat blijft, dreigingen met sluitingen en meer maatregelen

Joy O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:03:36 #238
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201049168
Wanneer is de volgende persco van Laurel en Hardy?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201049195
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:02 schreef chratnox het volgende:

[..]
Het is wel duidelijk wat er de komende maanden gaat gebeuren. Besmettingen blijven leidend en dat worden ziekenhuisopnames. Het hele ‘loslaten’ kunnen we dus wel vergeten.
Dat denk ik eigenlijk niet. Zelfs Duitsland schakelt over naar ziekenhuisopnames leidend. Dus uiteindelijk zullen wij wel volgen. In steeds meer landen zie je het besef indalen dat we moeten leren leven met het virus. Nederland heeft altijd voorop gelopen met versoepelen, dus ik denk dat het allemaal wel losloopt, eigenlijk.

Als er zelfs in landen als Duitsland geen draagvlak meer is voor strenge maatregelen dan is dat imo wel een teken aan de wand hoor.
pi_201049196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Áls die er gaan komen, zijn we helemaal de komende maaaaanden niet van gezeik af.
Net of iemand dán de moed heeft te gaan versoepelen met wat er nog steeds staat qua maatregelen en opschalen van zorg met duurzame inzetbaarheid

En dan heb ik het dus over TvT wat blijft, dreigingen met sluitingen en meer maatregelen

Joy O+
Het ging over Duitsland :D Daar komen verkiezingen aan :D
pi_201049213
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:00 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Dat bestaat echt? Teckelrennen?
Ik kende wel Corgi races _O-

The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_201049217
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Joy O+
Hoeft niet negatief te zijn. Je kan er als partij positief uit springen door een lijn uit te zetten hoe we vanaf hier concreet uit de pandemie gaan komen, met een hoopvol verhaal zowel op korte als lange termijn, hoe de endemische fase vorm te geven. Dat is er momenteel eigenlijk niet. Iedereen is er klaar mee en wil verder, maar niemand heeft een plan. Unique selling point. Succes verzekerd.
pi_201049270
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 22:37 schreef potjecreme het volgende:
Wat een verhalen
[ twitter ]
Mij maakt het helemaal niets uit of anderen gevaccineerd zijn, aangezien ik dat zelf wel ben. Dan hoef ik me toch geen zorgen meer te maken? Gevaccineerden kunnen het virus sowieso ook nog verspreiden, dat is allang bewezen.

Overigens ken ik maar twee mensen die zich bewust niet hebben laten vaccineren, maar die zijn er ook van overtuigd dat de hele pandemie een vooropgezet plan is om een totalitaire staat te stichten ofzo.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_201049343
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:23 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Overigens ken ik maar twee mensen die zich bewust niet hebben laten vaccineren, maar die zijn er ook van overtuigd dat de hele pandemie een vooropgezet plan is om een totalitaire staat te stichten ofzo.
:') :')

Dit zou voor mij eerder een reden zijn om afscheid te nemen van vrienden, dan dat ze niet gevaccineerd zijn. Kolere zeg :')
pi_201049411
Oké, we zijn klaar mensen, het doek is gevallen. Het was allemaal één grote grap en we zitten al anderhalf jaar in de opnames van een nieuwe Steven Spielberg film. Kan niet meer anders.

quote:
De politie in de Australische deelstaat New South Wales jaagt op een met corona besmette man die ’op de vlucht’ is geslagen. De positief geteste man heeft inmiddels het label ’volksvijand nummer één’ en er is een arrestatiebevel tegen hem uitgevaardigd.

Daarover berichten Australische media. Anthony Karam, 27, kreeg op 14 augustus te horen dat hij besmet was met het coronavirus en dat hij twee weken in quarantaine moest. Karam weigerde gehoor te geven aan dat verzoek. Volgens de Australische autoriteiten blijft hij zich onder de mensen begeven en wist hij te ontkomen door een vals adres op te geven.

De politie is een zoekactie gestart naar de man. „Anthony is er niet in geslaagd zich te isoleren zoals voorgeschreven door de Public Health Order en ondanks talloze pogingen van de politie om hem te vinden, is dat nog niet gelukt”, aldus een woordvoerder. Het aantal besmettingen in New South Wales, waar ook hoofdstad Sydney onder valt, neemt in rap tempo toe. De politie heeft een arrestatiebevel uitgevaardigd om Karam zo snel mogelijk te vinden en de ’schade’ te beperken.

Op beelden van beveiligingscamera’s is Karam meerdere keren gezien in een lift. Ook zou hij „hoestend” gezien zijn toen hij een appartementencomplex binnenging.

Volgens de Australische autoriteiten is Karam een „risico voor de gezondheid en veiligheid van het publiek”. Mensen krijgen het advies om Karam ’niet zelf te benaderen’ maar het noodnummer te bellen als ze hem signaleren.
https://www.msn.com/nl-nl(...)cid=msedgdhp&pc=U531
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:47:05 #246
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201049422
quote:
89s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:44 schreef Oriente het volgende:
Oké, we zijn klaar mensen, het doek is gevallen. Het was allemaal één grote grap en we zitten al anderhalf jaar in de opnames van een nieuwe Steven Spielberg film. Kan niet meer anders.
[..]
Bizar verhaal.. als dat waar is, zijn die zero-covid belijders veel gevaarlijkers dan deze man.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  Moderator dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:54:15 #247
5428 crew  miss_sly
pi_201049468
quote:
[..]
Mja, dit is inherent aan het voeren van een zero-covid beleid, natuurlijk. Een zo'n persoon kan met een beetje pech enorm veel besmettingen veroorzaken. Dus op zichzelf vind ik het passen binnen het beleid van Australie.

Of dat beleid verstandig is en langdurig kan worden volgehouden, is een andere vraag.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:56:30 #248
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201049485
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 08:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mja, dit is inherent aan het voeren van een zero-covid beleid, natuurlijk. Een zo'n persoon kan met een beetje pech enorm veel besmettingen veroorzaken. Dus op zichzelf vind ik het passen binnen het beleid van Australie.

Of dat beleid verstandig is en langdurig kan worden volgehouden, is een andere vraag.
Jij kan ook echt alles bagatelliseren he :D
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201049489
quote:
[..]
En voordat hij goed en wel gepakt is is hij reeds symptoomvrij.
Honderden cases per dag daar en je dan zo uitsloven om er eentje te pakken te krijgen. En mensen een noodnummer laten bellen. Dit is wel vrij :') -waardig.
I'll give you something to do
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:57:03 #250
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201049490
quote:
[..]
Wtf _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')