Vond het gewoon leuk. Net zo als die glazenquote:
Nou... het belangrijkste heb ik nog niet.quote:
Echte martiniglazen, ik vind dat van die sierlijke glazen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vond het gewoon leuk. Net zo als die glazen
[..]
Nou... het belangrijkste heb ik nog niet.Morgen naar de slijter
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echte martiniglazen, ik vind dat van die sierlijke glazen.
Alleen martini en gin toch? Kan makkelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dit recept had ik niet gedaan, want 3 verschillende soorten drank. Die vent van de slijter stuurt me dan meteen naar de AA![]()
[ afbeelding ]
Zit ook een aperitief uit FRankrijk inquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen martini en gin toch? Kan makkelijk
scheutje witte wijn is ook goedquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit ook een aperitief uit FRankrijk in
½ deel Lillet Blanc
1 deel Wodka
3 delen Gin
5 ijsblokjes
Een stukje citroenschil
Ha! Die had ik ook opgezocht ja, helaas.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dit recept had ik niet gedaan, want 3 verschillende soorten drank. Die vent van de slijter stuurt me dan meteen naar de AA![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde vraag eigenlijkquote:
In het recepten-topic staan er een paarquote:Op woensdag 1 september 2021 11:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraag eigenlijk
Ja, dat weet ik, maar welke gaan het worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
In het recepten-topic staan er een paar
Dat zou GOA toch bepalen..quote:Op woensdag 1 september 2021 13:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar welke gaan het worden.
Ja, hij heeft nog een paar uur.quote:
En dan… pakken we de hooivorkenquote:Op woensdag 1 september 2021 14:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nog een paar uur.
en zn stokerij ...quote:Op woensdag 1 september 2021 15:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan… pakken we de hooivorken
Precies......quote:Op woensdag 1 september 2021 15:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan… pakken we de hooivorken
Met de hooivorken naar GOA. Weten we zijn huis te wonen?quote:
Ergens in een dorp in het oosten des lands?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Precies......![]()
[..]
Met de hooivorken naar GOA. Weten we zijn huis te wonen?
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergens in een dorp in het oosten des lands?
Ja elk dorp heeft er wel eenquote:Op woensdag 1 september 2021 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ja, we rijden naar het oosten en dan vragen we gewoon naar GOA...iedereen kent altijd de dorpsgek toch?
Boodschappenbriefje aubquote:Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dorpsgek meld zich![]()
We gaan weer lekker hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |