Vond het gewoon leuk. Net zo als die glazenquote:
Nou... het belangrijkste heb ik nog niet.quote:
Echte martiniglazen, ik vind dat van die sierlijke glazen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vond het gewoon leuk. Net zo als die glazen
[..]
Nou... het belangrijkste heb ik nog niet.Morgen naar de slijter
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echte martiniglazen, ik vind dat van die sierlijke glazen.
Alleen martini en gin toch? Kan makkelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dit recept had ik niet gedaan, want 3 verschillende soorten drank. Die vent van de slijter stuurt me dan meteen naar de AA![]()
[ afbeelding ]
Zit ook een aperitief uit FRankrijk inquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen martini en gin toch? Kan makkelijk
scheutje witte wijn is ook goedquote:Op woensdag 25 augustus 2021 22:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit ook een aperitief uit FRankrijk in
½ deel Lillet Blanc
1 deel Wodka
3 delen Gin
5 ijsblokjes
Een stukje citroenschil
Ha! Die had ik ook opgezocht ja, helaas.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dit recept had ik niet gedaan, want 3 verschillende soorten drank. Die vent van de slijter stuurt me dan meteen naar de AA![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dezelfde vraag eigenlijkquote:
In het recepten-topic staan er een paarquote:Op woensdag 1 september 2021 11:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraag eigenlijk
Ja, dat weet ik, maar welke gaan het worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
In het recepten-topic staan er een paar
Dat zou GOA toch bepalen..quote:Op woensdag 1 september 2021 13:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar welke gaan het worden.
Ja, hij heeft nog een paar uur.quote:
En dan… pakken we de hooivorkenquote:Op woensdag 1 september 2021 14:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, hij heeft nog een paar uur.
en zn stokerij ...quote:Op woensdag 1 september 2021 15:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan… pakken we de hooivorken
Precies......quote:Op woensdag 1 september 2021 15:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan… pakken we de hooivorken
Met de hooivorken naar GOA. Weten we zijn huis te wonen?quote:
Ergens in een dorp in het oosten des lands?quote:Op woensdag 1 september 2021 16:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Precies......![]()
[..]
Met de hooivorken naar GOA. Weten we zijn huis te wonen?
quote:Op woensdag 1 september 2021 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergens in een dorp in het oosten des lands?
Ja elk dorp heeft er wel eenquote:Op woensdag 1 september 2021 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ja, we rijden naar het oosten en dan vragen we gewoon naar GOA...iedereen kent altijd de dorpsgek toch?
Boodschappenbriefje aubquote:Op woensdag 1 september 2021 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dorpsgek meld zich![]()
We gaan weer lekker hier
Wij krijgen zaterdagmiddag rete belangrijke visitequote:Op woensdag 1 september 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel even een dienstmededeling 😅
De dag was nog niet bepaald... en aangezien ik Vrijdag niet kan...
Word het Zaterdag![]()
Bezwaren graag in drievoud onder vermelding van kleur sokken naar Postbus 666
Gaat vast goed komenquote:Op woensdag 1 september 2021 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij krijgen zaterdagmiddag rete belangrijke visite![]()
Ze is maar 1.20 hoog op dunne sokjes, maar toch![]()
Die moeten we dan op tijd wegsturen of ergens op een matras neerleggen
De dag maakt ons niet uit. Ik wil wel graag vandaag weten wat ik halen moet, buiten de wodka.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen
Als je morgen op staat is het bekendquote:Op woensdag 1 september 2021 19:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De dag maakt ons niet uit. Ik wil wel graag vandaag weten wat ik halen moet, buiten de wodka.
Ga morgenochtend boodschappen doen en heb verder geen gelegenheid meer.
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je morgen op staat is het bekend![]()
Goed genoeg?
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
vooruit dan maar weer
![]()
Omdat je zo'n aardige vent bent
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan dit weekend sowieso niet. Maar veel plezier
quote:Op woensdag 1 september 2021 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan dit weekend niet. Maar veel plezier
De drank is wodka deze maand.quote:
Vervang de berenburg door wodka,tadaaa.quote:Op woensdag 1 september 2021 19:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De drank is wodka deze maand.
Die 43 is zoooooooo lekker. Met vanillemelk![]()
x 100
Briljantquote:Op woensdag 1 september 2021 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vervang de berenburg door wodka,tadaaa.
Dat mag je zelf kiezen, wel een beetje neutraal lijkt me.. maar kies wat je wilt of kan betalenquote:
Jawel, maar had nog geen stemoproep gehadquote:Op woensdag 1 september 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leest nou niemand de OP ?
Gewoon wildklikken op de post(en) die je lekker lijkt ...quote:Op woensdag 1 september 2021 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar had nog geen stemoproep gehad
Oh ja, weet ik veel. Dan is het goedquote:Op woensdag 1 september 2021 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vervang de berenburg door wodka,tadaaa.
Ow, we moeten duimpjes geven, niets insturen of roepen?quote:Op woensdag 1 september 2021 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon wildklikken op de post(en) die je lekker lijkt ...
De Smirnoff is deze week bij de Hoogvliet in de aanbieding. (daar doen wij boodschappen).quote:
Dit leek me wel handigquote:Op woensdag 1 september 2021 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, we moeten duimpjes geven, niets insturen of roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |