Om eerlijk te zijn weet ik het ook niet.. maar het was iig niet het "jouw" ... Ik had haar carte blanche gegeven voor alle fouten.quote:
Herkenbaar, ik geef haar ook graag carte blanchequote:Op zondag 22 augustus 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik het ook niet.. maar het was iig niet het "jouw" ... Ik had haar carte blanche gegeven voor alle fouten.
Vind 1% nog niet zo'n slechte score
Ik quote hem even, zodat je het niet kan wissenquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik geef haar ook graag carte blanche
quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik quote hem even, zodat je het niet kan wissen
Zie, ik kon er niets aan doenquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:42 schreef D. het volgende:
Ow, dat is de vodka, normaal zou ik zoiets niet zeggen
*riltquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga eens ff een receptje posten!
PS. Puur is ook een recept h
Top!quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
*rilt
Puur, ik moet er niet aan denken
Ik ga komende dagen even op zoek
Truste!quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Top!
Dan ga ik nu slapen en zie ik morgen wel de stormloop hier
Echt h... hoe dan??quote:
Ik heb er eentje gemaakt denk ik!quote:Op maandag 23 augustus 2021 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt h... hoe dan??
Maar goed, ik moet echt gaan slapen nu.
Adios!
Dat krijg ik nog net mee!quote:Op maandag 23 augustus 2021 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gemaakt denk ik!
Slaap lekker!
Bierglas volstaat ookquote:Op maandag 23 augustus 2021 00:44 schreef chufi het volgende:
Ik heb wel een schudbeker . maar geen Martini glas
Lekker Chuf. Op jouw advies heb ik ook voor Vodka gekozen!quote:Op maandag 23 augustus 2021 00:43 schreef chufi het volgende:
Ik bijt wel af ..
[ afbeelding ]
Deze Lemon Drop Martini is is makkelijk te maken en heeft een mooie verdeling tussen zoet en zuur.
Belangrijk in deze cocktail is om de juiste balans tussen zoet en zuur te vinden Deze balans is voor iedereen natuurlijk anders, experimenteer daarom vooral zelf met de verhoudingen.
Ingredinten
45 ml wodka
30 ml citroensap
10 ml suikersiroop
Hoe maak je een Lemon Drop Martini?
Vul een cocktailshaker met ijsblokjes en voeg de ingredinten toe.
Shake totdat de cocktailshaker koud aanvoelt;
Serveer het geheel in een martini glas.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bierglas volstaat ook![]()
Lekkere cocktail chufi, ik hou wel van zurig
Wat? Is er nog een topic ... Bij toeval kwam ik deze al tegenquote:Op maandag 23 augustus 2021 08:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker Chuf. Op jouw advies heb ik ook voor Vodka gekozen!
Heb wel het verzoek om het recept ook in het recepten topic te posten 😅
Hmm niet duidelijk dus... 😅quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat? Is er nog een topic ... Bij toeval kwam ik deze al tegen
Ik had eigenlijk de optie 'iedere dag' wel erbij verwachtquote:
Wat doe je doordeweeks dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef espri het volgende:
[..]
Ik mis iedere dag die op een G eindigt.
Dat is prima hoor, ik verwacht van niemand dat ze zich gelijk voor een maand vastleggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk concept dit GOA![]()
Ik kijk per keer of ik mee kan doen.
Toen alles dicht en gesloten was, was dat vastleggen wat makkelijker. Maar allerlei sociale activiteiten komen nu weer op gang.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is prima hoor, ik verwacht van niemand dat ze zich gelijk voor een maand vastleggen
Dat begrijp ik, heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toen alles dicht en gesloten was, was dat vastleggen wat makkelijker. Maar allerlei sociale activiteiten komen nu weer op gang.
Topic gevonden!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:59 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk concept dit GOA![]()
Ik kijk per keer of ik mee kan doen.
zoiets heb ik nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, dat is ook in huis. Alleen de drank nog![]()
[ afbeelding ]
Jij bent goed voorbereidquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Met alleen een beker ga ik het proberen ..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lukt vast wel. Ik pak het ijs ook niet met een tang. Vond het maatje wel handig...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Met alleen een beker ga ik het proberen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |