Waar zat jij ook alweer? R&P of hier? Of beide?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:57 schreef Isabeau het volgende: [..] Ik was zoooo blij dat ik niet meer moest FOKken, maar gewoon voor m'n lol kon meelezen
![]()
TTK & CULquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
R bericht dat je wilde plaatsen:
Waar zat jij ook alweer? R&P of hier? Of beide?
Thanks! DaMart toen al op TTK?quote:
DaMart is daar al mod sinds... 2006 oid. Die was al mod bij de VBL 5 jaar/ FA CUP-meet een eeuw geleden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks! DaMart toen al op TTK?
Ja, al heb ik daar verschillende co-mods gehad. Begonnen met Yvonne.quote:
Ik weet dat hij er al heel lang zitquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
DaMart is daar al mod sinds... 2006 oid. Die was al mod bij de VBL 5 jaar/ FA CUP-meet een eeuw geleden.
Thanks! Die kende ik een eeuw geleden uit de KSCquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, al heb ik daar verschillende co-mods gehad. Begonnen met Yvonne.
quote:
Hij is zo relaxed, zo niet "ieder woord op een weegschaaltje" wat hier vaak is. Hij creeert een huiskamer sfeerquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:40 schreef borisz het volgende:
Hans Klok noemt de Zeewegbar
Waar ik ook best wat biertjes gedronken heb. Hans daar ook diverse tegengekomen
Heerlijke Zomergasten.
Het is Hans zoals ik hem uit het IJmuidense ken. Het is een simpele ziel die wel eindelijk volwassen is geworden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij is zo relaxed, zo niet "ieder woord op een weegschaaltje" wat hier vaak is. Hij creeert een huiskamer sfeer
Ik heb 'm één keer kort ontmoet, stond ervan te kijken dat hij zo klein was. Maar ontzettend aardige man en meewerkend (er moest tijdens een optreden iets gebeuren voor de groep waarvoor hij optrad)quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is Hans zoals ik hem uit het IJmuidense ken. Het is een simpele ziel die wel eindelijk volwassen is geworden.
Als het over zijn vak gaat lekker laten praten.Ik geniet er enorm van.
Maar ik hoop nog steeds dat er op zakelijk gebied wat mensen met hem meekijken. Al heeft hij dat beter op orde dan vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |