Oh jééquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Of de binnenkant van het dak van iemands auto....
Kinky!quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar zo ga ik meestal naar een feestje
Nee echtquote:
Toch wel zo'n knalgele dan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar zo ga ik meestal naar een feestje
Och, shoarma zijn toch al ondefinieerbare kleine stukjes.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Heb de post weer weggehaald, was bij nader inzien te onsmakelijk
dat sluit aan bij het vervolg van het verhaalquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, shoarma zijn toch al ondefinieerbare kleine stukjes.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
dat sluit aan bij het vervolg van het verhaal
Tnx, ik begin netquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef cafca het volgende:
Eet smakelijk voor degenen die nog moeten eten
Mijn dag is compleet!quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel eens gekotst in mijn jas mouw en was er niet zo van bewust totdat ik de volgende dag in de bus zat
Daar ben ik net mee bezigquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe ging het met de spijkers en de koppen?
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel eens gekotst in mijn jas mouw en was er niet zo van bewust totdat ik de volgende dag in de bus zat
Had je meteen lunch bij je.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
Het duurde evenquote:
Nou het riekte welquote:
Jajaja ......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |