gewoon zo.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lik je daar ook de creme eerst vanaf of eet je ze zo op?
Pijl en boogquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag vroeg in bed tenzij de buren ruzie maken.
Idioten.
Gaan die ruzie maken in jouw bed? Da's wel idioot, jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag vroeg in bed tenzij de buren ruzie maken.
Idioten.
Worstquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:22 schreef D. het volgende:
*stukje oreokwarttaart heeft
En die lik ik niet eerst af
Ben ik alleen als ik oreo koekjes echt smerig vindtquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:22 schreef D. het volgende:
*stukje oreokwarttaart heeft
En die lik ik niet eerst af
Vast niet alleen, maar wel in de minderheidquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ik alleen als ik oreo koekjes echt smerig vindt
Je bent niet alleen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff...quote:
quote:
Worst-kaas-scenarioquote:
Alle smaken?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik niet aan toegekomen.quote:
Er was eentje met aardbei smaak ofzoiets, die was wel lekkerquote:
welke zijn dat ? Ik heb nooit koekjesquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Puberteit?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:33 schreef engine het volgende:
Kokosmakronendie heb ik ook een periode iets teveel gegeten
Ik wist niet dat er variaties in zat. Ik ben meer van de nootjes en chipsquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Er was eentje met aardbei smaak ofzoiets, die was wel lekkermaar ondertussen ook al heel lang niet meer gehad.
Ok die heb ik ook al jaren niet op maar die zijn wel lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:33 schreef engine het volgende:
Kokosmakronendie heb ik ook een periode iets teveel gegeten
Heb ik ook een periode van gehadquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:38 schreef Soury het volgende:
Roze koeken heb ik ooit te veel gegeten. Nooit meer
quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:38 schreef Soury het volgende:
Dat was het probleemquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:40 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Daar kun je je ook wel ziek aan eten ja.
Ricardquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was het probleemNet als drank ooit ziek geweest van Ricard. Ik kan die lucht niet harden
Ik heb het ooit met ham gehad. Nam iedere dag 4 boterhammen en 4 plakjes ham mee...van het ene op het andere moment kon ik het gewoon niet meer eten. Toen een half jaar ofzo niet gehad en daarna ging het wel weerquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was het probleemNet als drank ooit ziek geweest van Ricard. Ik kan die lucht niet harden
Ik vind die al smerig als ik er naar kijkquote:
Brrr............quote:
quote:
Ja het gaat tegenstaan. Te veelquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het ooit met ham gehad. Nam iedere dag 4 boterhammen en 4 plakjes ham mee...van het ene op het andere moment kon ik het gewoon niet meer eten. Toen een half jaar ofzo niet gehad en daarna ging het wel weer
Als je een kater hebt van een een dag of twee drink je die smerige bocht nooit meerquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:46 schreef chufi het volgende:
Ik vind anis wel lekker hoor.. We hadden vroeger jaren lang een fles Raki in de kast staan, voor als mn Turkse oom weer eens langskwam ...
Ja, het is chemische troep.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die al smerig als ik er naar kijk
Ik ben ooit eens met de klas bij de turk wezen eten en bijna niemand lustte die raki....quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:46 schreef chufi het volgende:
Ik vind anis wel lekker hoor.. We hadden vroeger jaren lang een fles Raki in de kast staan, voor als mn Turkse oom weer eens langskwam ...
altijd zorgen voor een rechte weg naar huis .. en regenkleding meequote:Op zondag 22 augustus 2021 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een kater hebt van een een dag of twee drink je die smerige bocht nooit meer
daar wordt die kater toch niet beter van?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
altijd zorgen voor een rechte weg naar huis .. en regenkleding mee
Ja dat was gelukkig niet nodigquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
altijd zorgen voor een rechte weg naar huis .. en regenkleding mee
Nee maar dan hoef je niet een uur te wachten in een bushokjequote:Op zondag 22 augustus 2021 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
daar wordt die kater toch niet beter van?
Als je moet kotsen, worden je kleren niet viesquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
daar wordt die kater toch niet beter van?
Is dat zo?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je moet kotsen, worden je kleren niet vies
Hoax!quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je moet kotsen, worden je kleren niet vies
Of iemand anders klerenquote:
Idemquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:38 schreef Soury het volgende:
Ja dat is waar zo ga ik meestal naar een feestjequote:Op zondag 22 augustus 2021 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, als je je goed inpakt in een regenpak, is de kans dat je kleren vies worden wel kleiner.
Oh jééquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Of de binnenkant van het dak van iemands auto....
Kinky!quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar zo ga ik meestal naar een feestje
Nee echtquote:
Toch wel zo'n knalgele dan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is waar zo ga ik meestal naar een feestje
Och, shoarma zijn toch al ondefinieerbare kleine stukjes.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Heb de post weer weggehaald, was bij nader inzien te onsmakelijk
dat sluit aan bij het vervolg van het verhaalquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, shoarma zijn toch al ondefinieerbare kleine stukjes.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
dat sluit aan bij het vervolg van het verhaal
Tnx, ik begin netquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:03 schreef cafca het volgende:
Eet smakelijk voor degenen die nog moeten eten
Mijn dag is compleet!quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel eens gekotst in mijn jas mouw en was er niet zo van bewust totdat ik de volgende dag in de bus zat
Daar ben ik net mee bezigquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe ging het met de spijkers en de koppen?
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel eens gekotst in mijn jas mouw en was er niet zo van bewust totdat ik de volgende dag in de bus zat
Had je meteen lunch bij je.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:05 schreef Soury het volgende:
Het duurde evenquote:
Nou het riekte welquote:
Jajaja ......quote:
Daar ben ik te oud voor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
Iemand wel eens zijn/haar telefoon in de plee laten vallen?
Yep!quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, en toen was ik niet eens dronkenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
Hoe dan?quote:
wutquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zo'n bakelieten draaischijftelefoon past niet in de plee
Die laat je in de kroeg op tafel?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:23 schreef Soury het volgende:
Ik neem nooit mijn telefoon mee in de plee btw
Ja hoor vrouwen hebben geen broekzakkenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Telefoon in de kontzak en dan gaan plassen
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, zo'n bakelieten draaischijftelefoon past niet in de plee
Dat verklaart waarom mijn telefoon in de pot vielquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor vrouwen hebben geen broekzakken
Op maandag rust ik altijd uit op het werk van het weekend.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je dan niet al naar je bedje toe?
Ik heb er nog éénquote:
Waarom dan dequote:Op zondag 22 augustus 2021 21:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Op maandag rust ik altijd uit op het werk van het weekend.
Ik heb dinsdag een belangrijke presentatie en daar heb ik nog niks voor gedaan dus het lijkt er op dat ik morgen moet stressenquote:
Ikke niet, daar ben ik te alert voor.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
Alles op het laatste moment doen. Het werkte voor mijquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een belangrijke presentatie en daar heb ik nog niks voor gedaan dus het lijkt er op dat ik morgen moet stressen
Op je hoeveelste ging jij rentenierenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles op het laatste moment doen. Het werkte voor mij
Als ik al mobiel vasthoudt tijdens de wcbezoek sta ik nooit, moet ik er soms naast zeiken of zo?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja is misschien ook meer een mannending, als je staand plast met die telefoon in je hand
Ik liet mijn drugs ook wel eens in de plee vallen, ik was alerter dan ooit!quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ikke niet, daar ben ik te alert voor.
Wat goed dat je zittend plastquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik al mobiel vasthoudt tijdens de wcbezoek sta ik nooit, moet ik er soms naast zeiken of zo?
Is het echt zo belangrijk?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja is misschien ook meer een mannending, als je staand plast met die telefoon in je hand
Multitasken!quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als ik al mobiel vasthoudt tijdens de wcbezoek sta ik nooit, moet ik er soms naast zeiken of zo?
Oef 48 ofzoquote:
Ja maar dat was omdat de politie aan je deur was.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik liet mijn drugs ook wel eens in de plee vallen, ik was alerter dan ooit!
Lekker stressen is goed voor je.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag een belangrijke presentatie en daar heb ik nog niks voor gedaan dus het lijkt er op dat ik morgen moet stressen
Naast je telefoon? Ja, dat lijkt me wel verstandig.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leuk grapje, gaat nooit vervelenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Naast je telefoon? Ja, dat lijkt me wel verstandig.
Maar een beetje FOK!er heeft toch 2 handen nodig om staand te plassen?
goed opgemerktquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Naast je telefoon? Ja, dat lijkt me wel verstandig.
Maar een beetje FOK!er heeft toch 2 handen nodig om staand te plassen?
Lukt het mikken dan nog wel?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik gun het je ik heb een mooi pensioen. Nu nog die leeftijd halenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooie leeftijd,volgens mij moet mij dat ook lukken
Dan ben jij geen eckte FOK!ker.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je goed dronken bent en je moet nodig heb je staand geen handen nodig
We zien het wel, als je dood gaat ga je doodquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gun het je ik heb een mooi pensioen. Nu nog die leeftijd halen
Bedankt voor deze wijze lesquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:35 schreef MCH het volgende:
[..]
We zien het wel, als je dood gaat ga je dood
Waarheid als een koequote:Op zondag 22 augustus 2021 21:35 schreef MCH het volgende:
[..]
We zien het wel, als je dood gaat ga je dood
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien ook wel nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, misschien heb je ook makkelijk praten als je gezond bent.
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 20:16 schreef cafca het volgende:
Gaan die ruzie maken in jouw bed? Da's wel idioot, ja
Vrouwtjesquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Groot doet voor jullie vrouwtjes alleen maar pijn
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je gezond bent, heb je er misschien minder over nagedacht, ben je mischien eerder geneigd bang te zijn voor de dood.quote:
Ben je niet gezond?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat was het ook en dan nog snap ik je opmerking niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wijze les opmerking cynisch bedoeld was
Dat geloof ik niet, ik geloof namelijk dat niemand die ziek is echt per se dood wil. Angst voor de dood is wat dichterbij als je ziek bent juist denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je gezond bent, heb je er misschien minder over nagedacht, ben je mischien eerder geneigd bang te zijn voor de dood.
Euthanasie zegt je dus niks?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, ik geloof namelijk dat niemand die ziek is echt per se dood wil. Angst voor de dood is wat dichterbij als je ziek bent juist denk ik.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, ik geloof namelijk dat niemand die ziek is echt per se dood wil. Angst voor de dood is wat dichterbij als je ziek bent juist denk ik.
Wat lul je nou gastquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat krijg je echt zomaar bij de drogist in Nederlandquote:
Nou en wil je dat hebben dan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat krijg je echt zomaar bij de drogist in Nederland
Geen mens wil dood, maar zieke mensen willen wel af van de pijn en/of het lijden. De dood kan een verlossing zijn dan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je echt heel ziek bent is de dood niet eng meer.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Geen mens wil dood, maar zieke mensen willen wel af van de pijn en/of het lijden. De dood kan een verlossing zijn dan.
Ik denk dat je niet kan weten hoe het is totdat je zelf de Sjaak bentquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je gezond bent, heb je er misschien minder over nagedacht, ben je mischien eerder geneigd bang te zijn voor de dood.
Niemand wil per se dood, maar als de dood dichtbij is, kun je hem op een gegeven moment wel accepteren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, datquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je echt heel ziek bent is de dood niet eng meer.
Jij begon erover. Ik kan me voorstellen dat je relatie niet het van isquote:
Sommige mensen misschien en als je oud bent, maar ik niet als ik op een onnatuurlijke leeftijd terminaal zou zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Niemand wil per se dood, maar als de dood dichtbij is, kun je hem op een gegeven moment wel accepteren.
Wat haal jij voor rare dingen erbijquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij begon erover. Ik kan me voorstellen dat je relatie niet het van is
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Sommige mensen misschien en als je oud bent, maar ik niet als ik op een onnatuurlijke leeftijd terminaal zou zijn.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet kan weten hoe het is totdat je zelf de Sjaak bent
Ben je gelukkig?quote:
Dit, op een bepaald moment komt er vaak een gevoel van berusting.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, op een bepaald moment komt er vaak een gevoel van berusting.
Misschien is het ook wel voor ieder mens anders.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
Ja voor iemand die ernstig ziek is, is de dood dichterbij en kun je er daarom juist bang voor worden. Ook al kan het een verlossing zijn.
Het een sluit het ander niet uit. Je kan het kut vinden en toch verwelkomen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga er voor 99 procent vanuit dat ik het nu en straks kut zou vinden
Ik ken een dame van 17 jaar oud die een redelijke hel heeft doorgemaaktquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:54 schreef -Shii- het volgende:
Ja voor iemand die ernstig ziek is, is de dood dichterbij en kun je er daarom juist bang voor worden. Ook al kan het een verlossing zijn.
Maar dan alleen op het aller allerlaatstquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Je kan het kut vinden en toch verwelkomen.
Dat kan gebeuren met dit soort onderwerpen. Niemand weet wat er in het rugzakje van een ander zit.quote:
Tuurlijk is het kut, maar die berusting, zoals Deissy zegt, kan er komen. En die kan zelfs blijven als je het overleeft.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga er voor 99 procent vanuit dat ik het nu en straks kut zou vinden
Helaas wel, maar ook dat hoort bij het leven.quote:
Precies, en welke mensen willen zoal euthanasie? Erg zieke mensen bijv? Komen we weer terug bij wat je net zei: dat zieke mensen niet dood willen? Lampje gaat aan? Nee?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat krijg je echt zomaar bij de drogist in Nederland
Omdat ze heel ziek was?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken een dame van 17 jaar oud die een redelijke hel heeft doorgemaakt
Als je terminaal bent ga je meestal dood hoorquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk is het kut, maar die berusting, zoals Deissy zegt, kan er komen. En die kan zelfs blijven als je het overleeft.
What doesn't kill you makes you strongerquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas wel, maar ook dat hoort bij het leven.
Uhh wat denk je dan ?quote:
Ik bedoel relatief jonge mensen die pech hebben, niet mensen die hun eigen lijf verkracht hebben met burgers, sigaretten en/of sterke drankquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Precies, en welke mensen willen zoal euthanasie? Erg zieke mensen bijv? Komen we weer terug bij wat je net zei: dat zieke mensen niet dood willen? Lampje gaat aan? Nee?
Maar het alternatief is op dat moment leven met ondraaglijke pijn. Dan kan de dood nog wel eng zijn, maar heeft wel de voorkeur.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar ook nét daarvoor kun je die berusting vinden. Maar laat maar.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je terminaal bent ga je meestal dood hoor
Klopt, maar die komt bij mij denk ik pas op de laatste dagquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar ook nét daarvoor kun je die berusting vinden. Maar laat maar.
Ja ik kan niet alles raden. Ziek zijn kan op allerlei manieren en hel meemaken ook. Of verlangen naar de dood omdat je geestelijk ziek bent.quote:
Ja, op een gegeven moment kun je kiezen tussen uitzichtloos blijven ademen met pijn of de dood. Andere smaken zijn er niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:56 schreef -Shii- het volgende:
Berusting lijkt me niet, maar eerder moe van het strijden.
Dat dus, niemand wil doodquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar het alternatief is op dat moment leven met ondraaglijke pijn. Dan kan de dood nog wel eng zijn, maar heeft wel de voorkeur.
Soms is er meer een gevoel van 'Ik vind het allemaal prima. Ik ben te moe. Ik doe mijn ogen dicht en wat komt dat komt.'quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar het alternatief is op dat moment leven met ondraaglijke pijn. Dan kan de dood nog wel eng zijn, maar heeft wel de voorkeur.
Bij dat laatste kan ik me weinig voorstellen, jammer dat je dan geen leven kan ruilen met een lichamelijk ziek mensquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik kan niet alles raden. Ziek zijn kan op allerlei manieren en hel meemaken ook. Of verlangen naar de dood omdat je geestelijk ziek bent.
Inderdaad, de berusting waar ik het over had.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms is er meer een gevoel van 'Ik vind het allemaal prima. Ik ben te moe. Ik doe mijn ogen dicht en wat komt dat komt.'
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de berusting waar ik het over had.
Botkanker al toen ze 7 jaar oud wasquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik kan niet alles raden. Ziek zijn kan op allerlei manieren en hel meemaken ook. Of verlangen naar de dood omdat je geestelijk ziek bent.
Ik heb gisteren hier gelezen van @Soury volgens mij dat er al een ramp voor de mensheid aan de gang isquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:04 schreef cafca het volgende:
[..]
En toch gaan we allemaal. Het liefst zo laat mogelijk
Dat laatste heb ik in mijn omgeving meegemaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij dat laatste kan ik me weinig voorstellen, jammer dat je dan geen leven kan ruilen met een lichamelijk ziek mens
Spijtigquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik in mijn omgeving meegemaakt.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hier gelezen van @:soury volgens mij dat er al een ramp voor de mensheid aan de gang is
ach jesus Souryquote:
Ja en 17 jaar gewordenquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk, kinderen die kanker krijgen.
De mensheid zelf is een ramp, al eeuwen. En al eeuwen overleven er mensen dat. Dus tja.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb gisteren hier gelezen van @:soury volgens mij dat er al een ramp voor de mensheid aan de gang is
Hoe dan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:07 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik in mijn omgeving meegemaakt.
Ze heeft ook zelf gekozen. Ik vind dat prima dat het kanquote:
Is het ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft ook zelf gekozen. Ik vind dat prima dat het kan
Zo begreep ik het niet, maar het is afschuwelijk als je zo in geestelijke nood bent dat je dat als enige uitweg ziet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zelfmoord, omdat je het leven niet meer aan kan. Dat bedoelde ik.
Daar zijn mooie docus van, wat mij het meest heb aangegrepen is Moeders springen nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zelfmoord, omdat je het leven niet meer aan kan. Dat bedoelde ik.
Nee dat begreep ik al. Mijn post was ook niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo begreep ik het niet, maar het is afschuwelijk als je zo in geestelijke nood bent dat je dat als enige uitweg ziet.
Er zijn ook een hoop Nederlandse docu's over euthanasie en het proces dat daar aan voorafgaat. Erg indrukwekkend.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn mooie docus van, wat mij het meest heb aangegrepen is Moeders springen niet
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee dat begreep ik al. Mijn post was ook niet helemaal duidelijk.
quote:
Ja zo voelt het op fok somsquote:
Ja graagquote:
Oh daar ga ik naar op zoek of ik die terug kan kijken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn mooie docus van, wat mij het meest heb aangegrepen is Moeders springen niet
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh daar ga ik naar op zoek of ik die terug kan kijken.
Oh edit, hij is al gepost zie ik.
Het is wat heftig maar ook wel mooiquote:
ga je tennisen?quote:
Geen zin in YT gedoequote:
Ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nou en ik ga toch mijn dak op
proostquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:04 schreef D. het volgende:
Ik schenk er nog eentje in en proost op jullie
Pikquote:
Uh nee?quote:
Je gaf de voorzet met je holaquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee?
Lees maar terug, jij begon over de kindercola
Die reclame heeft toen wel goed gewerktquote:
https://www.ah.nl/producten/product/wi123392/raak-kindercolaquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Kinderlimo?
Want limonade is eigenlijk voor volwassenen?
Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die reclame heeft toen wel goed gewerkt
Bij de Jumbo staat het als kindercolaquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Kinderlimo?
Want limonade is eigenlijk voor volwassenen?
Kindercola heet nu Kinderlimoquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi123392/raak-kindercola
Neequote:Op zondag 22 augustus 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt een compliment ook waarderen he
Droom dan wat andersquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga weer een nacht met horror dromen tegemoet en nee dat is niet leuk
Vooral klikken BDSquote:
Mooiquote:
Daramy, had jij er al eens van gehoord?quote:
Op een onbewoond eiland wel ...quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daramy, had jij er al eens van gehoord?
quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga mezelf inslaap huuilen
Daar zal ie vast de beste zijn geweestquote:
Ken uw klassiekersquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zal ie vast de beste zijn geweest
Oh nee .. 12 M best veelquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zal ie vast de beste zijn geweest
13 zelfs wat ik nu lees.......quote:
Ja dat zou mooi balen zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
13 zelfs wat ik nu lees.......
en hij komt pas na donderdag, want dan moet hij nog spelen.
Hij zal maar geblesseerd raken
Mooi zo.....quote:Op maandag 23 augustus 2021 03:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb het niet gehoord .. maar over jou ... weinig toen ..
SBE stookt weer iets ouds aan ... soms is het gewoon een klootzakquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2021 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
SBE stookt weer iets ouds aan ... soms is het gewoon een klootzak
Ik ook.quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:19 schreef SolidasRock het volgende:
ik al 3 koffie op kerel, ga zo naar mijn werk.
@Dotteke is idd vrij laat. Ze denkt zeker dat ze effe kan uitslapen of zoquote:Op maandag 23 augustus 2021 06:41 schreef aloa het volgende:
Wat een rust hier. Iedereen nog te slapen?
Die is meestal wel op tijd idd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:dotteke is idd vrij laat. Ze denkt zeker dat ze effe kan uitslapen of zo
Nee, doe jij maar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 06:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet jij een leuke TT en OP ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |