Ik ben voor. Zo lelijk en opvallend mogelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Er zou eigenlijk een schreeuwerige pop-up moeten komen met 'JE WAS DE LAAAAATSTE!!!'
Vooral op de telefoon heb je het amper door.
Ah, ik was al aan het twijfelen of het mij gewoon nooit eerder op was gevallen dat die bewoog.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:34 schreef fietsie het volgende:
Ik vond het een mooie gelegenheid om even gebruik te maken van een van de nieuwe emoticons![]()
Ja, die lijkt in elkaar gefrobeld door iemands 10-jarig kind.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht even dat er een vuiltje op een mijn scherm zat. Wat een lelijke is dit.
Zal wel per maand zijn, want per jaar weer super goedkoop (het is incl avondeten).quote:- eenmalig entreegeld ¤ 5.000,--
- servicekosten 2021: 1 persoon ¤ 959,-/ 2 personen ¤ 1.256,- / bij leegstand ¤ 819,-
Huh, wat is dat voor een raar concept. Zou dat speciaal voor expats zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Servicekosten, is dat per maand?
Mijn oog viel op een super goedkoop appartement van slechts 69.000 euro.
En toen kwam:
[..]
Zal wel per maand zijn, want per jaar weer super goedkoop (het is incl avondeten).
Particuliere aanleunwoning/bejaardenhuis idee dat gok ikquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Servicekosten, is dat per maand?
Mijn oog viel op een super goedkoop appartement van slechts 69.000 euro.
En toen kwam:
[..]
Zal wel per maand zijn, want per jaar weer super goedkoop (het is incl avondeten).
Dit jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:41 schreef Molo het volgende:
Particuliere aanleunwoning/bejaardenhuis idee dat gok ik
Een vve lijkt me al een ramp. De verhalen die je daar over hoort. Kaatje maakt het al niet beter met die malle buurmanquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:40 schreef fietsie het volgende:
Geen idee, ik zou sowieso (als ik niet in de situatie kom dat het tenminste niet fysiek noodzakelijk is) ergens willen wonen waarin er sprake is van een collectiviteit, vve, servicekosten, of wat nog meer aan door anderen besloten verbruik van geld..
Hier is het vooral als de katten weer eens op de bank kotsenquote:Op zondag 22 augustus 2021 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor de bank kan ik dus deze ook gebruiken. Tenminste, tegen haren en stof zeggen ze. Heb ik ook wel zin om te proberen.
Maar soms zie je voor van die filmpjes waarop ze banken, stoelen en kleden schoonmaken met zo'n soort natte stofzuiger of iets. Dat lijkt me ook fascinerend.
- opknapwoning, de woning dient volledig te worden gerenoveerdquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit ja
Ik heb een echt huis (88 m2 woning, 244 m2 perceel, 4 slaapkamers!) gevonden onder de 100.000 en moet veel aan gebeuren, maar is niet eens helemaal hopelooshttps://www.funda.nl/koop/usquert/huis-42493851-bevrijdingsweg-1/
Die ik op het oog heb is rond de 150 euro en die zou het wel moeten kunnen. De goedkopere zijn vaak alleen voor badkamer en ramen (ook fijn).quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb wel een stoomreiniger (goedkope van blokker of zo) en die gebruik ik voornamelijk voor de badkamer(hoekjes). Volgende week weer ermee aan de gang. Of ik daar ook kleding/bank etc mee kan stomen betwijfel ik
Maar in de Randstad vragen ze nog steeds meer dan 200.000 voor zo'n huisquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:49 schreef Myraela het volgende:
- opknapwoning, de woning dient volledig te worden gerenoveerd
Met die doorgezakte vloer en alles, lijkt het mij wel een flinke investering.
Ja, dan heb je voor dat geld een vervallen parkeergarage.quote:Op zondag 22 augustus 2021 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Maar in de Randstad vragen ze nog steeds meer dan 200.000 voor zo'n huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |