Kan gebeuren. Hopelijk ben je er snel weer bij!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik sla over. Ik heb andere afspraken.
Oehquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik sla over. Ik heb andere afspraken.
Frankrijk > IJsland > Italië > Spanje wat mij betreft, met allemaal zeer sterke liedjes. UK en Oostenrijk waren gênant matig (en ongetwijfeld nog wel een paar die ik niet meteen voor me kan halen).quote:
IJsland en Italië mogen er ook zijn jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frankrijk > IJsland > Italië > Spanje wat mij betreft, met allemaal zeer sterke liedjes. UK en Oostenrijk waren gênant matig (en ongetwijfeld nog wel een paar die ik niet meteen voor me kan halen).
Ik ben ‘helaas’ nog altijd op vakantie, dus ik sla vanavond even over.
Probeer er voor te zorgen dat je iig op tijd bent voor het begin van het eerste nummer. Die wil je namelijk echt niet missen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet eerst nog warm eten, dus het kan dat ik wat later ben met kijken
De rest van dat nummer ook niet trouwensquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Probeer er voor te zorgen dat je iig op tijd bent voor het begin van het eerste nummer. Die wil je namelijk echt niet missen.
Donequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:16 schreef Sableheart het volgende:
Zaterdag 28 augustus kijken we 1990 op https://w2g.tv/rooms/22msqjz83z04990wil
Vanovond dus.
@:H_T :puppyeyes:
Heldquote:
Weet ik nog niet helemaal zeker, maar goeie kans van welquote:
Oh ja, ik kreeg nog een uitbrander toen ik die had overgeslagen in het landentopicquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
Noorwegen is ook echt een guilty pleasure van me, evenals Joegoslavië (al heb ik daar wel eens anders over gedacht) en bij het nummer van Israël moet ik altijd aan ato denken; dat was een van zijn favorieten
Gezelligquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet ik nog niet helemaal zeker, maar goeie kans van wel
Ah, Ierland vergeet ik helemaal. Is ook wel zo'n typisch nummer waar Ierland vaker goed mee scoorde in die periode; gewoon prima inderdaadquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:39 schreef Sableheart het volgende:
Voor mij zijn Frankrijk en Ierland de favorieten.
Uitbranders van atoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja, ik kreeg nog een uitbrander toen ik die had overgeslagen in het landentopic![]()
Ook heel erg leukquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gamesessie met wat vrienden.
Net pas wakker?quote:
Gisteren in de SlowChat:quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb 21 uur de tijd om in slaap te vallen. Dat is best wel kort dus ik weet het niet zeker. Maak me maar wakker als het zo ver is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |