Ik zat meer aan Burek te denken.quote:
Welken hoeden hebben een avond?quote:
Ergens gaat er een belletje rinkelen!quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:00 schreef Sableheart het volgende:
Johnny Logan? Die naam komt me ook bekend voor...
Zat hij niet in de jury van NSF 2010?quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:00 schreef Sableheart het volgende:
Zal ook wel een keer hebben meegedaan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:00 schreef Sableheart het volgende:
Ah, ja. Daar ken ik hem van.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zat hij niet in de jury van NSF 2010?
Ja en die kalkoen uit 2008 had het ook over hemquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zat hij niet in de jury van NSF 2010?
Dustin the Turkeyquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en die kalkoen uit 2008 had het ook over hem
4e zege tochquote:
Dana niet meetellenquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Blijkbaar bedoelen ze 3e zege Johnny Logan, en tellen ze Dana dus niet mee.
Ik vond het ook best apart dat zij net gewonnen heeft en hij meteen voor de microfoon getrokken wordt voor een dankjewelspeech.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Blijkbaar bedoelen ze 3e zege Johnny Logan, en tellen ze Dana dus niet mee.
Zodat het achtervolgt in onze dromenquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Omg liftmuziekje is de aftiteling, waarom
Dit is wel een muziekje dat als je het in een bistro hoort je meteen gaat twijfelen of je niet liever ergens anders gaat eten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Omg liftmuziekje is de aftiteling, waarom
Het is natuurlijk een liedjeswedstrijd, geen zangwedstrijd. Afhankelijk van in welk jaar je kijkt waren het soms alleen de componisten die een prijs kregen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond het ook best apart dat zij net gewonnen heeft en hij meteen voor de microfoon getrokken wordt voor een dankjewelspeech.
1970, 1980, 1987 en 1992.quote:
Haha ja dan vertrouw je de boel gelijk niet meerquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is wel een muziekje dat als je het in een bistro hoort je meteen gaat twijfelen of je niet liever ergens anders gaat eten.
Ik denk serieus dat ik erover ga dromen vannachtquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zodat het achtervolgt in onze dromen
Maar ik zie een zanger(es) wel echt als een essentieel onderdeel van een winnend lied. Een componist kan het beste werk van de wereld schrijven, als het dan gezongen wordt door een harkende Frans Bauer wint het nog steeds niet.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een liedjeswedstrijd, geen zangwedstrijd. Afhankelijk van in welk jaar je kijkt waren het soms alleen de componisten die een prijs kregen.
Ik ben het volledig met je eens, vind ook dat Johnny hier veel te veel aandacht opeistte.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ik zie een zanger(es) wel echt als een essentieel onderdeel van een winnend lied. Een componist kan het beste werk van de wereld schrijven, als het dan gezongen wordt door een harkende Frans Bauer wint het nog steeds niet.
Misschien is de zanger(es) zelfs wel belangrijker, want op zichzelf niet werelds nummer kan met de juiste uitvoering zomaar zichzelf overstijgen.
Ja, zeker gezien zijn geschiedenis in het festival begrijp ik het ook wel.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, vind ook dat Johnny hier veel te veel aandacht opeistte.
Maar ik begrijp de gedachte achter het feit dat hij de microfoon kreeg wel.
Oh dat vind ik echt gaaf, want ik vind alles wat met Logan te maken heeft zwaar overratedquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:12 schreef NailQueen het volgende:
Italiė heeft de online voting gewonnen. Nederland komt net in de top 10!![]()
[ twitter ]
De TT is wel nog steeds van toepassingquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:11 schreef H_T het volgende:
Geef maar een gil als de TT aangepast moet worden voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |