SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam echt maar een halve seconde met mijn knokkel tegen de pan. bij jou is het wel een tikje erger.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kan ook pijn doen![]()
we hebben op werk gelukkig goede zalf die veel helpt
nee joh. gewoon weer om 12 uur van de partijquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kwam echt maar een halve seconde met mijn knokkel tegen de pan. bij jou is het wel een tikje erger.
Maar goed, morgen ziektedagje dus.
niet verwonderlijk toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
komen blijkbaar steeds meer mensen daar naar het vliegveld in kabul
Ik geloof Buienradar niet meer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:30 schreef Ama het volgende: [..] Er komt genoeg aan als ik buienradar moet geloven.
Als ze vleugels kweken misschienquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze denken dat ze kans maken om weg t e komen blijkbaar
tja.. ik snap dat je wanhopig bent maar met een beetje verstand moet je dat toch wel kunnen verzinnen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze denken dat ze kans maken om weg t e komen blijkbaar
Ja en dan? "Oh het zal wel niks worden, laat ik hier maar blijven, misschien valt het wel mee" ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ik snap dat je wanhopig bent maar met een beetje verstand moet je dat toch wel kunnen verzinnen..
Naar de grens wandelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan? "Oh het zal wel niks worden, laat ik hier maar blijven, misschien valt het wel mee" ?
Ah ja, door de berggebieden waar de Taliban de macht heeft? En in tegenstelling tot Europa verdedigen de omringende landen wel hun grensgebied.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja, door de berggebieden waar de Taliban de macht heeft? En in tegenstelling tot Europa verdedigen de omringende landen wel hun grensgebied.
Ja bizar. Ondertussen ook steeds meer berichten dat die haatbaarden gewoon aan het haatbaarden zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Mensen geven hun baby's aan Britse militairen
Ja die filmpjes dat ze aan het laven zijn in een sportschool hebben ze gewoon zelf naar buiten gebracht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bizar. Ondertussen ook steeds meer berichten dat die haatbaarden gewoon aan het haatbaarden zijn natuurlijk
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bizar. Ondertussen ook steeds meer berichten dat die haatbaarden gewoon aan het haatbaarden zijn natuurlijk
Die waren er helaas vanaf het begin al. Zodra ze zeggen dat vrouwen alles mogen, zolang de Sharia dat zo voorschrijft dan weet je natuurlijk al hoe laat het is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of die botsauto's. En die draaimolenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die filmpjes dat ze aan het laven zijn in een sportschool hebben ze gewoon zelf naar buiten gebracht.
Dat is mooi op tijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval blij dat ik hier zit.
Zo even wat fruit ontdooien voor morgen en dan lekker te bedde![]()
Nou wil 99% ook gewoon Sharia.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die waren er helaas vanaf het begin al. Zodra ze zeggen dat vrouwen alles mogen, zolang de Sharia dat zo voorschrijft dan weet je natuurlijk al hoe laat het is.
Is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
sl
[..]
slaapgenot (bijna) beste genot
denk dat de meeste van die mensen niet eens weten wat die sharia precies inhoudtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou wil 99% ook gewoon Sharia.
https://www.opindia.com/2(...)stan-sharia-taliban/
This survey was carried out before Taliban took over Afghanistan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een "wij van wc eend" website?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs politifact zegt het (dat is een zeer linksdraaiend clubje)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een "wij van wc eend" website?
Denk als je zon survey houdt je dat ook wel snel als resultaat krijgt maar denk dat ze voor een groot deel echt totaal geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs politifact zegt het (dat is een zeer linksdraaiend clubje)
https://www.politifact.co(...)ia-law-support-afgh/
Je krijgt die van mij niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dus 3 nieuwe vingers nodig
Heus wel. En het is ook nog apart gevraagd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de meeste van die mensen niet eens weten wat die sharia precies inhoudt
quote:The survey stated that 89% Muslims in Pakistan, who stated Sharia should be the law of land, favoured stoning as the punishment for adultery. This figure stood at 85% in Afghanistan.
Apostasy, or leaving the faith, is a very controversial issue in the Muslim world and experts say the majority of scholars believe it is punishable by death. The survey by Pew Research Centre conducted in 2013 suggests that while 79% of the Afghani Muslims considered it to be okay to award death penalty to those who quit Islam, 76% Paksiatni Muslims also felt likewise.
bizar he dat je zo haatdragend dan bent als iemand je clubje verlaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heus wel. En het is ook nog apart gevraagd.
[..]
samenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Filet Americain en tonijn.
Maar dat gaat net zo als je foqueville verlaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar he dat je zo haatdragend dan bent als iemand je clubje verlaat
Jij bent blond toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Blondies zien er verrassend goed uit.
Misschien wel helemaal niet haatdragend, misschien vinden ze het wel afschuwelijk maar vinden ze wel dat er moet worden nageleefd wat er in de Koran staat (die ze zelf niet eens kunnen lezen)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar he dat je zo haatdragend dan bent als iemand je clubje verlaat
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat gaat net zo als je foqueville verlaat.
Heeeeeeeeel misschien is het antwoord ingegeven door angst, denk je niet, heel misschien hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs politifact zegt het (dat is een zeer linksdraaiend clubje)
https://www.politifact.co(...)ia-law-support-afgh/
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat gaat net zo als je foqueville verlaat.
nou ja iemand doodwensen vind ik wel haatdragendquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel helemaal niet haatdragend, misschien vinden ze het wel afschuwelijk maar vinden ze wel dat er moet worden nageleefd wat er in de Koran staat (die ze zelf niet eens kunnen lezen)
quote:
pics? Specimen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Blondies zien er verrassend goed uit.
neequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al gezichtjes op de verbandjes getekend?
Dat snap ik, maar dat hoeft dus niet per se samen te gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja iemand doodwensen vind ik wel haatdragend
Ook lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
ik heb brie in huis geloofik
Blondiesquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat m'n blondies gaan mislukken.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neevoordat je het weer heb ik er hele gesprekken mee
Was vanmiddag ook weer gedoe omdat IS zich er ook mee ging bemoeien want ze waren het niet eens met de Talibanquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vingerkwebbelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neevoordat je het weer heb ik er hele gesprekken mee
Wat zijn blondies?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Hoe weet ik nu of ze gaar zijn? Na 30 tot 40 minuten in de oven zegt het recept. Vind ik nogal een verschil.
Ik kreeg de gesmolten boter niet goed gemengd met de rest van de ingrediënten. Bleef zo'n olielaag houden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blondies![]()
Waarom gaan ze mislukken?
Heeeeeel misschien moet je soms je ongelijk toegeven en accepteren dat Afghanistan een shithole country is waar men blind achter een 1400 jaar oud boekje aanlopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel misschien is het antwoord ingegeven door angst, denk je niet, heel misschien hoor
Gezellig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vanmiddag ook weer gedoe omdat IS zich er ook mee ging bemoeien want ze waren het niet eens met de Taliban
35 minuten dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Hoe weet ik nu of ze gaar zijn? Na 30 tot 40 minuten in de oven zegt het recept. Vind ik nogal een verschil.
ze zijn vast jaloersquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vanmiddag ook weer gedoe omdat IS zich er ook mee ging bemoeien want ze waren het niet eens met de Taliban
Ooooh ja dat zeker ook wel, ik ben alleen snugger genoeg om 99 % uitslagen nooit zo heel erg te gelovenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeeeeel misschien moet je soms je ongelijk toegeven en accepteren dat Afghanistan een shithole country is waar men blind achter een 1400 jaar oud boekje aanlopen.
Prikken met een saté prikker. Kijk rond 25 minuten. En dan elke keer een paar minuten erbij als ze nog niet gaar zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Oh dat is jammerquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg de gesmolten boter niet goed gemengd met de rest van de ingrediënten. Bleef zo'n olielaag houden.
Misschien is het wel: Heel misschien moet je soms je ongelijk toegeven en accepteren dat Afghanistan is een shithole country is waar met uit angst blind achter een 1400 jaar oud boekje aanlopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeeeeel misschien moet je soms je ongelijk toegeven en accepteren dat Afghanistan een shithole country is waar men blind achter een 1400 jaar oud boekje aanlopen.
Liever salamiquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja dat zeker ook wel, ik ben alleen snugger genoeg om 99 % uitslagen nooit zo heel erg te geloven![]()
Vraag aan mensen of ze boerenmetworst lusten en je krijgt dat getal nog niet.
Dit kan ze ook met stoepkrijt doen, alleen dan is ducktape weer beter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Leuk is dat. Mijn dochter is nogal eens creatief bezig, dan geef ik haar bv mijn schilderstape en vertel erbij dat dat makkelijke afscheurt dan de plakbandrol die ze gebruikt. Ze gebruikt dat als sjabloon om een beetje van die Andy Warhol schilderijen te maken.
Dan zeg ik, dit is speciale tape, loopt niet onder de rand voor strakke lijnen en scheurt makkelijker.
Boeie, zegt ze dan heel nonchalant.
Maar dan heeft ze vriendjes langs, gaat ze daar mee bezig en begint ze helemaal te oreren hoe goed die tape wel niet is.
Heb na 30 minuten even de prikker erin gedaan huehuequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prikken met een saté prikker. Kijk rond 25 minuten. En dan elke keer een paar minuten erbij als ze nog niet gaar zijn
Als mijn hand eraf ging als ik zou zeggen dat ik het niet lust, zou ik wel zeggen dat ik het de beste worst van de wereld vind.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja dat zeker ook wel, ik ben alleen snugger genoeg om 99 % uitslagen nooit zo heel erg te geloven![]()
Boerenmetworst is haramquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
daar zijn z nog schattigquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
https://9gag.com/gag/a8EOgZO
Kijk eens @:bitterbal. Één babynijlpaard ter verkoeling.
Ja precies dit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als mijn hand eraf ging als ik zou zeggen dat ik het niet lust, zou ik wel zeggen dat ik het de beste worst van de wereld vind.
cocktailprikker erin. als die schoon eruit komtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Dan zijn ze al te ver. Maar grote kans dat ze wel gewoon nog lekker zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb na 30 minuten even de prikker erin gedaan huehue
Maar ze moeten een beetje vochtig zijn Huehue en de prikker is droog.
Zag net nog een docu over killers in het wild, die nijlpaarden zijn echt nasty, die vechten altijd tot de dood.quote:
Kijk even terug naar die foto van bal met haar verbrande vingers en dan weet je dat het moet laten afkoelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Nu het moeilijkste. Laten afkoelen.
Daar was ik ook al over aan het schmirken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
nom
https://comment-cdn.9gag.(...)aZlbpAYQ_700wv_0.mp4
Want?quote:
Mijn gezicht is beetje verbrand. Wat een weer was het vandaag zeg.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk even terug naar die foto van bal met haar verbrande vingers en dan weet je dat het moet laten afkoelen
Appel en kaneel zijn ook wel heerlijke herfstgeurenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
God als ik die appel zo ruik heb ik zin in herfst
Linkje?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk even terug naar die foto van bal met haar verbrande vingers en dan weet je dat het moet laten afkoelen
vreetserpentquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
nom
https://comment-cdn.9gag.(...)aZlbpAYQ_700wv_0.mp4
Kut herfst!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
God als ik die appel zo ruik heb ik zin in herfst
Ik vond het lekker vandaag. Heb vanmiddag heerlijk buiten getraind.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn gezicht is beetje verbrand. Wat een weer was het vandaag zeg.
mortaxquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gepetto
@:maxxor was hier voor je
of hoe heet die vent
Ik was net aan het zoeken voor haar. Ben je me weer voorquote:
dacht bespaar je de moeitequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was net aan het zoeken voor haar. Ben je me weer voor
met knabbelen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe dan. Aan jezelf begonnen?
Dat is dan wel weer lief van jequote:
Heb je dat ooit niet?quote:
Beste gedeelte van een kippenpoot.quote:
Ik had crackers met eiersaladequote:
Nou zeg. Je hoeft niet te schelden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Er is om 18:00 iemand begonnen en daarna steeds een andere buurt met van die mega potten.
zie altijd voor me dat er zo'n Gordon Ramsey in die keuken bij je staatquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar niet genoeg en te korte pauze en blabla druk druk bla bla
Gewoon eerst bootcamp doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voor morgen maar de bootcamp afgezegd![]()
iets met PSV en
![]()
![]()
Droom je dan wel over eten?quote:
Beter dan S&S nog steeds.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen is het kutweer. Kun je even bijkomen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon verder met de toren van Pisa zodra ik wakker ben geworden...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon eerst bootcamp doen.
[..]
Droom je dan wel over eten?
Blablaatjes vullen geen hongerige gaatjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dies hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
WAAR BLIJFT DE REGEN [ afbeelding ]
Eigenlijk is dat gewoon gisteren gebeurd op haar strooptocht bij iemand die tegenstribbelde maar ze heeft gewacht tot vandaag zodat ze kon zeggen dat het op werk is gebeurd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe dan. Aan jezelf begonnen?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zie altijd voor me dat er zo'n Gordon Ramsey in die keuken bij je staat
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon gisteren gebeurd op haar strooptocht bij iemand die tegenstribbelde maar ze heeft gewacht tot vandaag zodat ze kon zeggen dat het op werk is gebeurd.
Eiersalade is ook lekker.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had crackers met eiersalade![]()
Te weinig kaas in huis
Dit was die Chinese Lego? Bevalt het een beetje?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik ga gewoon verder met de toren van Pisa zodra ik wakker ben geworden...
Dat is waarquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gewoon gisteren gebeurd op haar strooptocht bij iemand die tegenstribbelde maar ze heeft gewacht tot vandaag zodat ze kon zeggen dat het op werk is gebeurd.
Gewoon even snel een hapje meepikken als een gast zijn bord niet helemaal leeg eet en je naar de afwas looptquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ieeeehhh wat kjoet!quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blablaatjes vullen geen hongerige gaatjes
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit was die Chinese Lego? Bevalt het een beetje?
Waarom heb jij ballie pijn gedaanquote:
Straks is de zomer voorbij en dan hebben ze ineens de mensen niet meer nodig of de uren niet meer.quote:
ik heb contractquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks is de zomer voorbij en dan hebben ze ineens de mensen niet meer nodig of de uren niet meer.
Uit ieder bakje bitterballen er eentje uithalenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon even snel een hapje meepikken als een gast zijn bord niet helemaal leeg eet en je naar de afwas loopt
Da's wel een goeiequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uit ieder bakje bitterballen er eentje uithalen
Ze wilde alleen maar 'helpen'quote:
Of borden aflikken met afruimen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja bevalt wel. Het is wel iets kleiner dan de normale lego, maar het spul is wel fijn...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je ook al een huurder in je huisje bitterbal? Anders kraken ze dat huis binnenkort met de woningnood die er is.
Is dat optioneel in Den Haag?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee ga denk ik toch ook toilet latendoen
Ja je kan huren zonder of met toiletquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat optioneel in Den Haag?
quote:
Krijg je straks nog meer van dit soort onzinquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je ook al een huurder in je huisje bitterbal? Anders kraken ze dat huis binnenkort met de woningnood die er is.
Met toilet krijg je vast meer voor iedere maand. Wat is straks ongeveer de huurprijs?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je kan huren zonder of met toilet
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of borden aflikken met afruimen.
Om mijn oog te reddenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en toen beetje in mijn vingers![]()
@:ltvdk
Wat een ondankbaarheidquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en toen beetje in mijn vingers![]()
@:ltvdk
Om droevig van te worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks nog meer van dit soort onzin
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-duur-huis-11m2-ton
Je kunt je beter laten opsluiten in de gevangenis, heb je tenminste nog je eigen toilet
ja ik ga voor 1250 maar kijken wat de makelaar zegt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met toilet krijg je vast meer voor iedere maand. Wat is straks ongeveer de huurprijs?
Om twee uur 's nachts want dit is zo op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:40 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Dus hoe laat kunnen we morgen komen proeven
Moet ik Buda anders morgen even een 'bezoekje brengen'quote:
En dan moet je ook nog eens in Amsterdam gaan wonenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om droevig van te worden.
OKee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb 2 Transformers van Chinese Lego. En het ging op zich wel prima maar je merkt wel dat het net iets minder goed in elkaar klikt. Maar dit was al tien jaar terug dus ga er eigenlijk vanuit dat er in die jaren wel wat veranderd is.
maar dat staat al 5 maande te koop lees ik in het artikelquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog eens in Amsterdam gaan wonen
dat soort makelaars mogen ze laten "struikelen"quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je straks nog meer van dit soort onzin
https://www.rtlnieuws.nl/(...)l-duur-huis-11m2-ton
Je kunt je beter laten opsluiten in de gevangenis, heb je tenminste nog je eigen toilet
* Zet koffie en koekjes klaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik Buda anders morgen even een 'bezoekje brengen'
Okequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om twee uur 's nachts want dit is zo op.
Denk dat ze gewoon proberen te kijken hoe gek genoeg mensen zijn in het kopen van een huis, kunnen ze straks een flatje van 25 m2 mét eigen toilet gewoon voor 250k verkopen en zeggen 'dit is zoveel meer waar voor je geld dan dat kleine kamertje'quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat staat al 5 maande te koop lees ik in het artikel
Oeh, wat voor koekjes?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Zet koffie en koekjes klaar
zodat jij em weer vies kan maken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:budapestenaar is de badkamer al schoon?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat jij em weer vies kan maken?
Nee, dat ga ik zo doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
@:budapestenaar is de badkamer al schoon?
Ohquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat was een leugen. Ik heb geen koekjes in huis.Wat lust je graag?
https://www.laurasbakery.nl/quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
Van die dingen die Gerrie maakt zien er wel smakelijk uit
gevondenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
Kun je dat kopen bij AH?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh
Ik zei het eigenlijk voor de grap maar het is dus echt zoquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gevonden
https://www.funda.nl/koop(...)te-geuzenstraat-101/
Anders is deze ook wel prima hoor https://www.ah.nl/product(...)macademia-nut-cookiequote:
jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei het eigenlijk voor de grap maar het is dus echt zo
diazijn ook goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders is deze ook wel prima hoor https://www.ah.nl/product(...)macademia-nut-cookie
Vroegah toen ik nog met de trein ging, haalde ik regelmatig de chocolate chip cookies bij de To Goquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders is deze ook wel prima hoor https://www.ah.nl/product(...)macademia-nut-cookie
Oeh daar wil ik wel wonen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef mschol het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-deltapromenade-364/
holy...
en daar zit je dan met je flatje daarachter die altijd zicht op zee had.. plotsklaps "niks" meer waard met dat gedrocht in de weg
Laatst nog pindakaaskoekjes gemaaktquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Zijn er nog mensen die koekjes eten, dacht dat iets voor oude mensen zonder tanden was.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Zijn er nog mensen die koekjes eten, dacht dat iets voor oude mensen zonder tanden was.
Hoe laat ben je er? Ik moet wel op tijd weg morgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die triple chocolate zijn ook best lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog met de trein ging, haalde ik regelmatig de chocolate chip cookies bij de To Go![]()
Ja die volgens mij. Al zat er vroeger een soort witte vulling in.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die triple chocolate zijn ook best lekker
Ja weet ik niet, is toch wel een goede 5/6 uur lopen denk ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er? Ik moet wel op tijd weg morgen
Ja die triple chocolate is donker waar geloof ik wel wat witte chocolade in zit. Die met macadamia zit alleen witte chocolade inquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die volgens mij. Al zat er vroeger een soort witte vulling in.
Dan moet je misschien even bij de buurman aanbellen, die heeft vast iets met ‘poedersuiker’quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, is toch wel een goede 5/6 uur lopen denk ik
Ziet er gezellig uit als zo'n vakantieboulevard ergens in Lloret ofzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:56 schreef mschol het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-deltapromenade-364/
holy...
en daar zit je dan met je flatje daarachter die altijd zicht op zee had.. plotsklaps "niks" meer waard met dat gedrocht in de weg
Oliebollen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je misschien even bij de buurman aanbellen, die heeft vast iets met ‘poedersuiker’
quote:
Churros?quote:
ja.. ik ook wel..quote:
Poltergeistje?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Jezus fuck die fitnessbal rolt ineens uit zichzelf een halve meter weg.
Even een hotel boeken.
Toverbal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Even een hotel boeken.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Even een hotel boeken.
Ach, gebeurt er nog eens wat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou op hoor. Is leuk bij een ander.
1 van de cavia's ontsnapt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Even een hotel boeken.
Bestaan die eigenlijk nog ? Waren leuk vroegerquote:
Uitstekende prijs 19m2 zonder toilet. In Amsterdam zou je daar het vierdubbele voor betalenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ja.. ik ook wel..
met beetje pech kom ik hierop uit
https://www.funda.nl/koop(...)2459789-paasberg-14/
Is er niet gewoon een cavia op los aan het gaan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Even een hotel boeken.
*hmmmmm....*quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Even een hotel boeken.
Nee die liggen voor Pampus in hun hok.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er niet gewoon een cavia op los aan het gaan?
dat is wat ze je willen laten geloven..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die liggen voor Pampus in hun hok.
Voelde je ook een koude wind ineens?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die liggen voor Pampus in hun hok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |