SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam echt maar een halve seconde met mijn knokkel tegen de pan. bij jou is het wel een tikje erger.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kan ook pijn doen![]()
we hebben op werk gelukkig goede zalf die veel helpt
nee joh. gewoon weer om 12 uur van de partijquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kwam echt maar een halve seconde met mijn knokkel tegen de pan. bij jou is het wel een tikje erger.
Maar goed, morgen ziektedagje dus.
niet verwonderlijk toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
komen blijkbaar steeds meer mensen daar naar het vliegveld in kabul
Ik geloof Buienradar niet meer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:30 schreef Ama het volgende: [..] Er komt genoeg aan als ik buienradar moet geloven.
Als ze vleugels kweken misschienquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze denken dat ze kans maken om weg t e komen blijkbaar
tja.. ik snap dat je wanhopig bent maar met een beetje verstand moet je dat toch wel kunnen verzinnen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze denken dat ze kans maken om weg t e komen blijkbaar
Ja en dan? "Oh het zal wel niks worden, laat ik hier maar blijven, misschien valt het wel mee" ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ik snap dat je wanhopig bent maar met een beetje verstand moet je dat toch wel kunnen verzinnen..
Naar de grens wandelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan? "Oh het zal wel niks worden, laat ik hier maar blijven, misschien valt het wel mee" ?
Ah ja, door de berggebieden waar de Taliban de macht heeft? En in tegenstelling tot Europa verdedigen de omringende landen wel hun grensgebied.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja, door de berggebieden waar de Taliban de macht heeft? En in tegenstelling tot Europa verdedigen de omringende landen wel hun grensgebied.
Ja bizar. Ondertussen ook steeds meer berichten dat die haatbaarden gewoon aan het haatbaarden zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Mensen geven hun baby's aan Britse militairen
Ja die filmpjes dat ze aan het laven zijn in een sportschool hebben ze gewoon zelf naar buiten gebracht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bizar. Ondertussen ook steeds meer berichten dat die haatbaarden gewoon aan het haatbaarden zijn natuurlijk
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bizar. Ondertussen ook steeds meer berichten dat die haatbaarden gewoon aan het haatbaarden zijn natuurlijk
Die waren er helaas vanaf het begin al. Zodra ze zeggen dat vrouwen alles mogen, zolang de Sharia dat zo voorschrijft dan weet je natuurlijk al hoe laat het is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of die botsauto's. En die draaimolenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die filmpjes dat ze aan het laven zijn in een sportschool hebben ze gewoon zelf naar buiten gebracht.
Dat is mooi op tijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval blij dat ik hier zit.
Zo even wat fruit ontdooien voor morgen en dan lekker te bedde![]()
Nou wil 99% ook gewoon Sharia.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die waren er helaas vanaf het begin al. Zodra ze zeggen dat vrouwen alles mogen, zolang de Sharia dat zo voorschrijft dan weet je natuurlijk al hoe laat het is.
Is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
sl
[..]
slaapgenot (bijna) beste genot
denk dat de meeste van die mensen niet eens weten wat die sharia precies inhoudtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou wil 99% ook gewoon Sharia.
https://www.opindia.com/2(...)stan-sharia-taliban/
This survey was carried out before Taliban took over Afghanistan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een "wij van wc eend" website?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs politifact zegt het (dat is een zeer linksdraaiend clubje)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een "wij van wc eend" website?
Denk als je zon survey houdt je dat ook wel snel als resultaat krijgt maar denk dat ze voor een groot deel echt totaal geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs politifact zegt het (dat is een zeer linksdraaiend clubje)
https://www.politifact.co(...)ia-law-support-afgh/
Je krijgt die van mij niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dus 3 nieuwe vingers nodig
Heus wel. En het is ook nog apart gevraagd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de meeste van die mensen niet eens weten wat die sharia precies inhoudt
quote:The survey stated that 89% Muslims in Pakistan, who stated Sharia should be the law of land, favoured stoning as the punishment for adultery. This figure stood at 85% in Afghanistan.
Apostasy, or leaving the faith, is a very controversial issue in the Muslim world and experts say the majority of scholars believe it is punishable by death. The survey by Pew Research Centre conducted in 2013 suggests that while 79% of the Afghani Muslims considered it to be okay to award death penalty to those who quit Islam, 76% Paksiatni Muslims also felt likewise.
bizar he dat je zo haatdragend dan bent als iemand je clubje verlaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heus wel. En het is ook nog apart gevraagd.
[..]
samenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Filet Americain en tonijn.
Maar dat gaat net zo als je foqueville verlaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar he dat je zo haatdragend dan bent als iemand je clubje verlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |