SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam echt maar een halve seconde met mijn knokkel tegen de pan. bij jou is het wel een tikje erger.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kan ook pijn doen![]()
we hebben op werk gelukkig goede zalf die veel helpt
nee joh. gewoon weer om 12 uur van de partijquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kwam echt maar een halve seconde met mijn knokkel tegen de pan. bij jou is het wel een tikje erger.
Maar goed, morgen ziektedagje dus.
niet verwonderlijk toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
komen blijkbaar steeds meer mensen daar naar het vliegveld in kabul
Ik geloof Buienradar niet meer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:30 schreef Ama het volgende: [..] Er komt genoeg aan als ik buienradar moet geloven.
Als ze vleugels kweken misschienquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze denken dat ze kans maken om weg t e komen blijkbaar
tja.. ik snap dat je wanhopig bent maar met een beetje verstand moet je dat toch wel kunnen verzinnen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar ze denken dat ze kans maken om weg t e komen blijkbaar
Ja en dan? "Oh het zal wel niks worden, laat ik hier maar blijven, misschien valt het wel mee" ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ik snap dat je wanhopig bent maar met een beetje verstand moet je dat toch wel kunnen verzinnen..
Naar de grens wandelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan? "Oh het zal wel niks worden, laat ik hier maar blijven, misschien valt het wel mee" ?
Ah ja, door de berggebieden waar de Taliban de macht heeft? En in tegenstelling tot Europa verdedigen de omringende landen wel hun grensgebied.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja, door de berggebieden waar de Taliban de macht heeft? En in tegenstelling tot Europa verdedigen de omringende landen wel hun grensgebied.
Ja bizar. Ondertussen ook steeds meer berichten dat die haatbaarden gewoon aan het haatbaarden zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Mensen geven hun baby's aan Britse militairen
Ja die filmpjes dat ze aan het laven zijn in een sportschool hebben ze gewoon zelf naar buiten gebracht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bizar. Ondertussen ook steeds meer berichten dat die haatbaarden gewoon aan het haatbaarden zijn natuurlijk
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bizar. Ondertussen ook steeds meer berichten dat die haatbaarden gewoon aan het haatbaarden zijn natuurlijk
Die waren er helaas vanaf het begin al. Zodra ze zeggen dat vrouwen alles mogen, zolang de Sharia dat zo voorschrijft dan weet je natuurlijk al hoe laat het is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja of die botsauto's. En die draaimolenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die filmpjes dat ze aan het laven zijn in een sportschool hebben ze gewoon zelf naar buiten gebracht.
Dat is mooi op tijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben in ieder geval blij dat ik hier zit.
Zo even wat fruit ontdooien voor morgen en dan lekker te bedde![]()
Nou wil 99% ook gewoon Sharia.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die waren er helaas vanaf het begin al. Zodra ze zeggen dat vrouwen alles mogen, zolang de Sharia dat zo voorschrijft dan weet je natuurlijk al hoe laat het is.
Is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
sl
[..]
slaapgenot (bijna) beste genot
denk dat de meeste van die mensen niet eens weten wat die sharia precies inhoudtquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou wil 99% ook gewoon Sharia.
https://www.opindia.com/2(...)stan-sharia-taliban/
This survey was carried out before Taliban took over Afghanistan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een "wij van wc eend" website?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs politifact zegt het (dat is een zeer linksdraaiend clubje)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een "wij van wc eend" website?
Denk als je zon survey houdt je dat ook wel snel als resultaat krijgt maar denk dat ze voor een groot deel echt totaal geen idee hebben wat ze eigenlijk zeggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs politifact zegt het (dat is een zeer linksdraaiend clubje)
https://www.politifact.co(...)ia-law-support-afgh/
Je krijgt die van mij niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dus 3 nieuwe vingers nodig
Heus wel. En het is ook nog apart gevraagd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de meeste van die mensen niet eens weten wat die sharia precies inhoudt
quote:The survey stated that 89% Muslims in Pakistan, who stated Sharia should be the law of land, favoured stoning as the punishment for adultery. This figure stood at 85% in Afghanistan.
Apostasy, or leaving the faith, is a very controversial issue in the Muslim world and experts say the majority of scholars believe it is punishable by death. The survey by Pew Research Centre conducted in 2013 suggests that while 79% of the Afghani Muslims considered it to be okay to award death penalty to those who quit Islam, 76% Paksiatni Muslims also felt likewise.
bizar he dat je zo haatdragend dan bent als iemand je clubje verlaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heus wel. En het is ook nog apart gevraagd.
[..]
samenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Filet Americain en tonijn.
Maar dat gaat net zo als je foqueville verlaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar he dat je zo haatdragend dan bent als iemand je clubje verlaat
Jij bent blond toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Blondies zien er verrassend goed uit.
Misschien wel helemaal niet haatdragend, misschien vinden ze het wel afschuwelijk maar vinden ze wel dat er moet worden nageleefd wat er in de Koran staat (die ze zelf niet eens kunnen lezen)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar he dat je zo haatdragend dan bent als iemand je clubje verlaat
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat gaat net zo als je foqueville verlaat.
Heeeeeeeeel misschien is het antwoord ingegeven door angst, denk je niet, heel misschien hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs politifact zegt het (dat is een zeer linksdraaiend clubje)
https://www.politifact.co(...)ia-law-support-afgh/
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat gaat net zo als je foqueville verlaat.
nou ja iemand doodwensen vind ik wel haatdragendquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien wel helemaal niet haatdragend, misschien vinden ze het wel afschuwelijk maar vinden ze wel dat er moet worden nageleefd wat er in de Koran staat (die ze zelf niet eens kunnen lezen)
quote:
pics? Specimen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Blondies zien er verrassend goed uit.
neequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al gezichtjes op de verbandjes getekend?
Dat snap ik, maar dat hoeft dus niet per se samen te gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja iemand doodwensen vind ik wel haatdragend
Ook lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
ik heb brie in huis geloofik
Blondiesquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat m'n blondies gaan mislukken.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neevoordat je het weer heb ik er hele gesprekken mee
Was vanmiddag ook weer gedoe omdat IS zich er ook mee ging bemoeien want ze waren het niet eens met de Talibanquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vingerkwebbelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neevoordat je het weer heb ik er hele gesprekken mee
Wat zijn blondies?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Hoe weet ik nu of ze gaar zijn? Na 30 tot 40 minuten in de oven zegt het recept. Vind ik nogal een verschil.
Ik kreeg de gesmolten boter niet goed gemengd met de rest van de ingrediënten. Bleef zo'n olielaag houden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blondies![]()
Waarom gaan ze mislukken?
Heeeeeel misschien moet je soms je ongelijk toegeven en accepteren dat Afghanistan een shithole country is waar men blind achter een 1400 jaar oud boekje aanlopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel misschien is het antwoord ingegeven door angst, denk je niet, heel misschien hoor
Gezellig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vanmiddag ook weer gedoe omdat IS zich er ook mee ging bemoeien want ze waren het niet eens met de Taliban
35 minuten dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Hoe weet ik nu of ze gaar zijn? Na 30 tot 40 minuten in de oven zegt het recept. Vind ik nogal een verschil.
ze zijn vast jaloersquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vanmiddag ook weer gedoe omdat IS zich er ook mee ging bemoeien want ze waren het niet eens met de Taliban
Ooooh ja dat zeker ook wel, ik ben alleen snugger genoeg om 99 % uitslagen nooit zo heel erg te gelovenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeeeeel misschien moet je soms je ongelijk toegeven en accepteren dat Afghanistan een shithole country is waar men blind achter een 1400 jaar oud boekje aanlopen.
Prikken met een saté prikker. Kijk rond 25 minuten. En dan elke keer een paar minuten erbij als ze nog niet gaar zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Oh dat is jammerquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg de gesmolten boter niet goed gemengd met de rest van de ingrediënten. Bleef zo'n olielaag houden.
Misschien is het wel: Heel misschien moet je soms je ongelijk toegeven en accepteren dat Afghanistan is een shithole country is waar met uit angst blind achter een 1400 jaar oud boekje aanlopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeeeeel misschien moet je soms je ongelijk toegeven en accepteren dat Afghanistan een shithole country is waar men blind achter een 1400 jaar oud boekje aanlopen.
Liever salamiquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja dat zeker ook wel, ik ben alleen snugger genoeg om 99 % uitslagen nooit zo heel erg te geloven![]()
Vraag aan mensen of ze boerenmetworst lusten en je krijgt dat getal nog niet.
Dit kan ze ook met stoepkrijt doen, alleen dan is ducktape weer beter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Leuk is dat. Mijn dochter is nogal eens creatief bezig, dan geef ik haar bv mijn schilderstape en vertel erbij dat dat makkelijke afscheurt dan de plakbandrol die ze gebruikt. Ze gebruikt dat als sjabloon om een beetje van die Andy Warhol schilderijen te maken.
Dan zeg ik, dit is speciale tape, loopt niet onder de rand voor strakke lijnen en scheurt makkelijker.
Boeie, zegt ze dan heel nonchalant.
Maar dan heeft ze vriendjes langs, gaat ze daar mee bezig en begint ze helemaal te oreren hoe goed die tape wel niet is.
Heb na 30 minuten even de prikker erin gedaan huehuequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prikken met een saté prikker. Kijk rond 25 minuten. En dan elke keer een paar minuten erbij als ze nog niet gaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |