Haags ik een klaar met voetbalquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom vind Haags dat leuk
en Woudje![]()
![]()
![]()
nog 10 nachtjes![]()
![]()
![]()
nu kan het nog zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wappies aan het kijken.
ja, kijk normaal nooit iets anders dan F1. Maar nu maar ff kijken hoe Utrecht verliest, zodat we straks Paul kunnen uitlachen moreel kunnen ondersteunen.quote:
jouw geheugen is niet zo heel goed hequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haags ik een klaar met voetbal![]()
Dan ontvang ik mijn nieuwe autoradio jaHoe weet jij dat?
https://www.twitch.tv/sinticaquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben wappies aan het kijken.
De sites liggen plat,dan maar zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nu kan het nog zullen we maar zeggen![]()
Mijn neefje ook al maar meerijden bij oma vond hij veel leuker.quote:
Is het ook niet. Lees ook wel eens iets wat er niet staatquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:16 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ach nix om voor te schamen vergeleken wat ik hier regelmatig lees…
Ik was een beetje voetbal moe, Feyenoord was ook dramatisch om naar te kijken dus heb het maar opgezegd, ik vermaak mij ook prima met de F1 en MotoGPquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ja, kijk normaal nooit iets anders dan F1. Maar nu maar ff kijken hoe Utrecht verliest, zodat we straks Paul kunnen uitlachen moreel kunnen ondersteunen.
Ik doe gewoon net als of ik van niets weetquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw geheugen is niet zo heel goed he
buurman
Hoe ga je volgend jaar F1 kijken? F1 Pro app? (Of hoe die heet)quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was een beetje voetbal moe, Feyenoord was ook dramatisch om naar te kijken dus heb het maar opgezegd, ik vermaak mij ook prima met de F1 en MotoGP
Ja dat vinden die kleintjes super. Max zat altijd bij mij in de draagzak.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn neefje ook al maar meerijden bij oma vond hij veel leuker.
MOTOGPquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik was een beetje voetbal moe, Feyenoord was ook dramatisch om naar te kijken dus heb het maar opgezegd, ik vermaak mij ook prima met de F1 en MotoGP
Geen idee nog, ik wacht nog wel even hoe het precies gaat komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe ga je volgend jaar F1 kijken? F1 Pro app? (Of hoe die heet)
Joehoee 🖐🏻quote:
Same, heb sinds 1990 geen seizoen gemist... Wordt denk ik de app. Dat abo van die nieuwe partij die de rechten heeft gekocht kijkt erg duur te zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik wacht nog wel even hoe het precies gaat komen.
Wil het wel zien eigenlijk
Had ik als scooterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had ik als scooterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Had mijn broertje vroeger een scooter van.Dat ding was zo snel.quote:
desnoods maar via viaplayquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik wacht nog wel even hoe het precies gaat komen.
Wil het wel zien eigenlijk
Dat wil ik ook niet gaan betalen voor 1x per twee weken gemiddeld F1, die andere sporten die je er bij krijgt boeien mij niet, dan ga ik waarschijnlijk ook via een app helaasquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Same, heb sinds 1990 geen seizoen gemist... Wordt denk ik de app. Dat abo van die nieuwe partij die de rechten heeft gekocht kijkt erg duur te zijn.
Wel een hoop extra info via de app, dus da's dan wel een bonus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet gaan betalen voor 1x per twee weken gemiddeld F1, die andere sporten die je er bij krijgt boeien mij niet, dan ga ik waarschijnlijk ook via een app helaas
De slimme jongens op het internet vinden wel een oplossing en daar loop ik dan braaf achteraanquote:
ik wil wel kwaliteit en dat is die app lang niet altijdquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet gaan betalen voor 1x per twee weken gemiddeld F1, die andere sporten die je er bij krijgt boeien mij niet, dan ga ik waarschijnlijk ook via een app helaas
Gaat die zijn abbo opzeggen precies in het jaar dat Feyenoord kampioen gaat wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al gelang naar aan welke kant van de deur ik sta, doe ik m eerst open of dicht. Gegarandeerd dat jouw grap dan mislukt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:36 schreef Emmerdeur het volgende:
Zet deur open met daarop n emmer bij DJMO
quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had ik als scooterMoet t hier mee doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |