Gerbrands gaf trouwens aan dat deze pot eigenlijk 15 miljoen waard is en niet die 35 miljoen zoals je vaak hoort aangezien de Europa League via de play-offs CL binnenkomen ook aanzienlijk veel geld waard is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax dichterbij PSV?
Ajax heeft tot op heden meer liquide middelen om in geval van nood een bedrag van 8 cijfers af te tikken voor een speler. Ajax staat gewoon een straatlengte voor op PSV (en nee dan doel ik niet op de stand in de competitie).
Dus PSV heeft die miljoenen gewoon heel hard nodig om enigszins in de buurt te komen van Ajax.
Dus ik hecht meer waarde aan die 35 miljoen vanavond dan aan plek 2 of 3 dit seizoen en geen zekerheid op die poen.
Nederlaag vandaag is alsnog 13.1 miljoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Gerbrands gaf trouwens aan dat deze pot eigenlijk 15 miljoen waard is en niet die 35 miljoen zoals je vaak hoort aangezien de Europa League via de play-offs CL binnenkomen ook aanzienlijk veel geld waard is.
Ze waren gelijkwaardig tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in. PSV heeft in het heen duel gewoon heel weinig gecreëerd. Het zag er voor de bühne allemaal heel aardig uit verder, maar kijk je naar XG dan was het redelijk teleurstellend.
dus 20 miljoen als je de EL ingaat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Gerbrands gaf trouwens aan dat deze pot eigenlijk 15 miljoen waard is en niet die 35 miljoen zoals je vaak hoort aangezien de Europa League via de play-offs CL binnenkomen ook aanzienlijk veel geld waard is.
Vraag is of die 35 miljoen wel klopt en wat daarin meegerekend zit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus 20 miljoen als je de EL ingaat?
Optisch wel ja. Op basis van de tweede helft was een gelijkspelletje best terecht geweest. Kijk je naar de kille cijfers is de 2-1 een terechte afspiegeling.quote:
Nouja de XG van Benfica was ook niet echt bijzonder lijkt me. Maar het aanvalsspel moet wel wat beter als je met 2 goals verschil wil winnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in. PSV heeft in het heen duel gewoon heel weinig gecreëerd. Het zag er voor de bühne allemaal heel aardig uit verder, maar kijk je naar XG dan was het redelijk teleurstellend.
8-1.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:51 schreef leolinedance het volgende:
Wat gaat het worden? Ik denk 2-0
Voor een uitwedstrijd tegen Portugezen vond ik het nog niet zo verkeerd eerlijk gezegd. Natuurlijk is het vanavond kut omdat die Portugezen zich kunnen laten inzakken en loeren op de counter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja eens. Maar dan nog is 0,5 gewoon wel heel weinig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja de XG van Benfica was ook niet echt bijzonder lijkt me. Maar het aanvalsspel moet wel wat beter als je met 2 goals verschil wil winnen.
EDIT: Oh 1.3 om 0.5, vind ik nog best een groot verschil. Maar goed, die kans van Weigl die gelukkig valt vertekent veel, die was echt heel veel waard.
Ik zou het hem gunnen. En dat Arsenal hem aan de hand daarvan oppikt voor 20 miljoen.quote:
Zeker met de hoeveelheid balbezit wel ja. Het was ook maar een tijdspanne van een half uurtje waarin alle kansen gecreeerd werden zowat. De laatste 20 minuten van de tweede helft lukte aanvallend ook niets meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja eens. Maar dan nog is 0,5 gewoon wel heel weinig.
XG zegt lang niet altijd alles over een wedstrijd en de krachtsverhoudingen hè?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja eens. Maar dan nog is 0,5 gewoon wel heel weinig.
Daarom stel ik ook dat PSV een optisch overwicht had wat het niet wist uit te drukken in goede kansen. En dat ik niet per se zie dat dat vanavond beter gaat gaan. Ik kan me eigenlijk geen uitgespeelde kans voor de geest halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
XG zegt lang niet altijd alles over een wedstrijd en de krachtsverhoudingen hè?
Bij de JC schaal had PSV een xg van 0.86, terwijl Ajax een xg had van 1.23. PSV scoorde 4 keer en miste in de 2e helft 3 grote kansen.
Thuiswedstrijd voor een enthousiast publiek kan nog wel eens wonderen doen. Als Götze, Madueke, Gakpo, Zahavi het op hun heupen krijgen kunnen er best een paar goals invliegen. Benfica favoriet maar PSV zeker niet kansloos.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom stel ik ook dat PSV een optisch overwicht had wat het niet wist uit te drukken in goede kansen. En dat ik niet per se zie dat dat vanavond beter gaat gaan. Ik kan me eigenlijk geen uitgespeelde kans voor de geest halen.
Hopelijk scheelt het al dat ze misschien al wat steviger in de schoenen staan dan bij de eerste ontmoeting. In de eerste helft hadden er veel last van zenuwen, leek het.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker met de hoeveelheid balbezit wel ja. Het was ook maar een tijdspanne van een half uurtje waarin alle kansen gecreeerd werden zowat. De laatste 20 minuten van de tweede helft lukte aanvallend ook niets meer.
Een verschil van 1 goal is natuurlijk nooit kansloos, dat moet ook wel weer gezegd worden. Zeker in een thuiswedstrijd niet. Maar er zal wel uit een ander vaatje getapt moeten worden dan vorige week.
Die gasten zijn best aardig in achterover leunen en een luizig doelpuntje maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Moeilijk wordt het zeker maar op basis van vorige week acht ik het toch wel op 50%
Nou ja, daar koop je tegenwoordig ook alleen maar een talentvolle buitenspeler voor als paniekaankoop en die het nog maar waar moet maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 13:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nederlaag vandaag is alsnog 13.1 miljoen.
Eerste helft was PSV echt niet slecht. Het eerste kwartier was Benfica de betere ja, daarna was het ongeveer gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die gasten zijn best aardig in achterover leunen en een luizig doelpuntje maken.
De eerste helft vergeet men makkelijk voor het gemak, maar daar kwam PSV echt niet goed voor de dag.
Maar we gaan het zien. Dit zijn ook van die wedstrijden waar een balletje er net wel in of op de paal het verschil kan maken tussen doorgaan en uitgeschakeld worden.
Om te winnen is PSV favoriet, om door te gaan is Benfica favoriet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:37 schreef Perrin het volgende:
Overigens is PSV nu ook bij de bookmakers flink favoriet.
Odds:
PSV: 91/100
Draw: 13/5
Benfica: 27/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |