Kan ook wel aardig voetballen..quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
die is echt wel beter, leuk bijtertje die Sadilek meer is het niet
Omdat je bij eerdere wedstrijden geen hoge verwachting hebt. Dan blijkt het ineens goed te draaien en valt alles onze kant op. Als je dan de beslissende wedstrijd in gaat met een achterstand is dat extra spannend. Wel lekker, want dat moet er ook voor zorgen dat de jongens scherp starten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Voor het eerst dit jaar toch wel echt een beetje zenuwachtig. Let's gooooooooooooooo.
Kans is echter maar een procent of 10…quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:10 schreef tja77 het volgende:
Als je vandaag groepsfase CL pakt is het seizoen geslaagd.
Daar ben ik het niet mee eens. Financieel wel, maar als je er vervolgens in de eerste ronde uitvliegt en 3e wordt in de competitie is het toch gewoon een kut seizoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:10 schreef tja77 het volgende:
Als je vandaag groepsfase CL pakt is het seizoen geslaagd.
Meen je dat nou? Moeilijk wordt het zeker maar op basis van vorige week acht ik het toch wel op 50%quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kans is echter maar een procent of 10…
Ik houd het op 40%. Indekgenot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Moeilijk wordt het zeker maar op basis van vorige week acht ik het toch wel op 50%
het is een beetje afwachten hoe ze met de spanning omgaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik houd het op 40%. Indekgenot.
Ik heb voor de zekerheid maar 2 extra onderbroeken meegenomen naar de bieb vandaag. Voor als de spanning me teveel word.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is een beetje afwachten hoe ze met de spanning omgaan
want jij denkt dat er bij de spelers geen druk opstaat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik heb voor de zekerheid maar 2 extra onderbroeken meegenomen naar de bieb vandaag. Voor als de spanning me teveel word.
Ik maakte een grapje vriend. Misschien geen hele goede, maar toch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
want jij denkt dat er bij de spelers geen druk opstaat?
En geen CL halen en 2e worden in de competitie? Geslaagd seizoen? Want schijnbaar is 2e in de competitie het hoogst haalbare.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Financieel wel, maar als je er vervolgens in de eerste ronde uitvliegt en 3e wordt in de competitie is het toch gewoon een kut seizoen.
Als ik mag kiezen word ik liever kampioen zonder CL. Dan halen we die miljoenen volgend jaar wel op.
Maar het liefst allebei, natuurlijk.
Dat ligt aan hoe je dan verder speelt. Maar ik vind het seizoen na een overwinning vanavond niet perse meteen geslaagd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
En geen CL halen en 2e worden in de competitie? Geslaagd seizoen? Want schijnbaar is 2e in de competitie het hoogst haalbare.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want schijnbaar is 2e in de competitie het hoogst haalbare.
wat is geslaagd, als je geen kampioen wordt eigenlijk niet maar aan de andere kant is het voetbal nu gewoon erg leuk om naar te kijken en je kan je misschien al vandaag belonen met CL en dat is wel meer waard dan alleen die 30+ miljoenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
En geen CL halen en 2e worden in de competitie? Geslaagd seizoen? Want schijnbaar is 2e in de competitie het hoogst haalbare.
Ik vind dat als je groepsfase CL haalt, mooi voetbal laat zien en 3e wordt het toch een geslaagd seizoen. Groepsfase CL geeft je miljoenen om te investeren, pak je dit jaar geen CL dan zal de must om kampioen te worden dit seizoen alleen maar groter worden en het gat naar Ajax weer groter worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je dan verder speelt. Maar ik vind het seizoen na een overwinning vanavond niet perse meteen geslaagd.
Ik geloof ook niet dat kampioen worden uitgesloten is. De kans is niet groot, maar alles is nog mogelijk.
Ik denk juist dat Ajax weer dichterbij komt als we geen CL halen. Die zullen zich behoorlijk versterken met hun miljoenen en dat kan ons volgend seizoen pijn doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je groepsfase CL haalt, mooi voetbal laat zien en 3e wordt het toch een geslaagd seizoen. Groepsfase CL geeft je miljoenen om te investeren, pak je dit jaar geen CL dan zal de must om kampioen te worden dit seizoen alleen maar groter worden en het gat naar Ajax weer groter worden.
Ajax dichterbij PSV?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:00 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Ajax weer dichterbij komt als we geen CL halen. Die zullen zich behoorlijk versterken met hun miljoenen en dat kan ons volgend seizoen pijn doen.
Maar goed. Vanavond zijn de verschillen zo klein. Dat wordt heel spannend, krijg je door een persoonlijke fout in de 7de minuut de 1-0 tegen loop je 83 minuten achter de feiten aan. Schiet je in de derde minuut een vrije trap binnen heb je 87 minuten wind in de rug… de onderlinge verschillen zijn zo klein dat toeval alles kan beslissen. Bier staat koud, chips ligt klaar. Deze wedstrijd biedt veel meer dan de 5 niet beslissende groepswedstrijden die in de CL of UL volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |