Ik ben nog een oudje aan het luisteren nu: De moord op Patrick. Ook lastige momenten vanwege “dialect”, Limburgs in dit geval.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week verschillende boeren voorbij horen komen, geen ondertiteling nodig gehad.
Een van mijn favoriete podcasts!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:04 schreef manny het volgende:
[..]
Ik ben nog een oudje aan het luisteren nu: De moord op Patrick. Ook lastige momenten vanwege “dialect”, Limburgs in dit geval.
Goede podcast trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:03 schreef Blues het volgende:
Ooit tijd geleden aan begonnen, anderhalve van geluisterd.
Zie dat er nwe update is! Ga 'm komende dagen even opnieuw luisteren.
Ik weet niet hoe ver jullie zijn met De Nieuwjaarsmoord, maar:quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:20 schreef BE het volgende:
[..]
Ik ben er aan begonnen dankzij jouw vraag. Interessant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de afgelopen dagen de eerste 5 afleveringen geluisterd, en hoewel er op de vorm wel iets aan te merken valt is het wel een erg interessant verhaal, waar ik eigenlijk heel weinig van afwist. Nu ik hem zo beluister kan ik me inderdaad wel iets herinneren overquote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:26 schreef Blues het volgende:
Moet het nog luisteren, maar ze starten vandaag:
Het verdwenen meisje
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Klinkt wel interessant, maar is 12 afleveringen niet langdradig?quote:Op maandag 11 juli 2022 08:30 schreef BE het volgende:
Naar aanleiding van een tip van De Volksjury ben ik The Missing Cryptoqueen van de BBC aan het luisteren.
Leuk luistervoer naar een bizar oplichtingsverhaal.
https://www.bbc.co.uk/programmes/p07nkd84
(Ook in podcast apps).
Bedankt voor de tip. Ik kende haar naam vaag maar wist niets over de verdwijning.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 12:26 schreef Blues het volgende:
Moet het nog luisteren, maar ze starten vandaag:
Het verdwenen meisje
[..]
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik kende haar naam vaag maar wist niets over de verdwijning.Iets in die richting ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem de afgelopen dagen nog een keer geluisterd met de family in de auto tijdens een road trip.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant, maar is 12 afleveringen niet langdradig?
hoe heet diequote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Gisteren de 3-delige podcast over Gerard Sanderink (Centric, Strukton) beluisterd. Weinig nieuws maar het blijft schokkend hoe Sanderink z'n hoofd op hol heeft laten brengen door "cyber-expert" Rian van Rijbroek.En er zitten een hoop ja-knikkers op hoge functies bij z'n bedrijven.
ik hou ook van geschiedenis en heb deze al gekekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:35 schreef Jester65 het volgende:
Artikel over de podcasts van Klara: https://www.volkskrant.nl(...)nderwerpen~bbb17f0a/
Ik ben nu bezig met de podcasts over Leopold II. Vooral het onderdeel over de kolonisatie van Congo interesseert me heel erg. De tijd van de ontdekkingsreizen van Livingstone en Stanley naar donker Afrika, ik wist er eigenlijk heel weinig van.
Wel een lange zit, met 10 afleveringen van ruim 1,5 uur, maar zeker een aanrader als je van geschiedenis houdt.
Achter gesloten deuren, en is van FD.quote:
Momenteel herkenbaar. Er zijn genoeg podcasts waar ik losse afleveringen van luister, b.v. die van BNR en NRC maar helaas weinig series van een stuk of zes afleveringen over één onderwerp, althans geen Nederlandstalige.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:45 schreef Jester65 het volgende:
Het kan zijn dat ik verwend ben, maar ik vind maar weinig leuke nieuwe podcasts de laatste maanden. Iemand nog tips? Liefst geen 'babbelpodcasts' in welke vorm (serieus of niet serieus) dan ook.
Klara heeft meer goede podcasts, onderstaande heb ik zelf beluisterd en zijn aanraders:quote:Op zaterdag 23 juli 2022 05:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hou ook van geschiedenis en heb deze al gekeken
heb je meer tips
Ik ook!quote:
Geschiedenis voor herbeginners is ook de moeite waard, hangt wel een beetje van het onderwerp af of het je aanspreekt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 05:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hou ook van geschiedenis en heb deze al gekeken
heb je meer tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |