Zeker, altijd gaan voor een redelijk persoon waar je achteraf geen gedoe mee krijgt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Conclusie vqn dit topic: never stick your dick in crazy
Ik dacht dat collega J erg was, die versierde de domme collega D om zich te laten bezwangeren en hem vervolgens te dumpen. Nu zit ze met een kind opgescheept waar ze niet mee kan omgaan en maar een bak ijs geeft om hem stil te krijgen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:50 schreef Fcu030 het volgende:
Behoorlijke kernbom die je hier hebt weten te ontwijken. Mijn god, dat dit soort mensen bestaan
Nou nou zeg, gelukkig nietquote:Op zondag 22 augustus 2021 14:15 schreef Maharski het volgende:
Wie zeg A zegt, moet ook B zeggen. Dus trouwen en je smoel houden jij. Je bent nu van haar.
Naar aanleiding van wat je zegt: ik had het dus tegen haar gezegd maar misschien had ik er gelijk bij weg moeten lopen. Dat zou handiger zijn geweest.quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een warrig gedoe allemaal.
Volgende keer het veel simpeler doen. Gewoon zeggen nee, dit gaat hem niet worden, er komt geen tweede date en geen contact meer. En je dan daar ook aan houden.
Oh en geef fried een schop onder zijn kont dat hij zich er verder niet mee moet bemoeien.
Dat zou ze eerder als een compliment zien denk ik...quote:Op zondag 22 augustus 2021 16:27 schreef HansCojona het volgende:
Gewoon direct zijn en zeggen dat je geen stijve pener van haar krijgt. Dan is het snel klaar.
Nee, dat is echt niet te doen joh.quote:
Ze wilde gewoon graag een kind of zo? Ja dat soort walgelijke schepsels bestaan, maar hebben over het algemeen geen ziel in hun blik zitten. Kijk maar eens in haar ogen, doodeng.quote:Op maandag 23 augustus 2021 00:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht dat collega J erg was, die versierde de domme collega D om zich te laten bezwangeren en hem vervolgens te dumpen. Nu zit ze met een kind opgescheept waar ze niet mee kan omgaan en maar een bak ijs geeft om hem stil te krijgen.
Ik denk het ja. Haar beste vriendin was ook een meid die bij de administratie werkte. Zij was nog wel wat slimmer dan collega J. Die meid papte vaak met mij aan en wou ook een stap verder gaan. Ik gaf aan dat ik dat niet kon doen. Privé en werk mag niet met elkaar gemixed raken. Daar was ze goed teleurgesteld van. Als zij gewoon iemand van 'buiten' was zonder dat er enige belangenverstrengeling o.i.d. zou zijn dan zou ik wel nader willen verkennen of we geschikt waren voor elkaar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon graag een kind of zo? Ja dat soort walgelijke schepsels bestaan, maar hebben over het algemeen geen ziel in hun blik zitten. Kijk maar eens in haar ogen, doodeng.
Gelukkig niet, gezien de ervaringen die ik heb weet ik in welke fases ik mij bevind.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:04 schreef Makrelis het volgende:
TS haalt 'verkenningsfase' en 'ontkenningsfase' door elkaar.
Ik zou bijna denken dat zij van het speciaal onderwijs kwam ja.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:16 schreef shifto het volgende:
Wat een problemen weer in het speciaal onderwijs.
Ik hoop het niet, ik trap niet in dat soort dingenquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:23 schreef RM-rf het volgende:
ik zet een meier erop in dat TS zich alsnog gaat laten ompraten tot een huwelijk
#nospine
Ook niet als haar ouders miljardair zijn en ze meteen in gemeenschap van goederen wilt trouwen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik trap niet in dat soort dingen
Het is ook een grote grap. Je gelooft toch niet werkelijk dat Willem op date gaat met een borderliner ?!quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:16 schreef NightDancert het volgende:
Nederland kent maar één head of state, te weten de koning. En ik waag sterk te betwijfelen dat TS de koning is.
Heeft ze toevallig een fok-account met de naam Bleubell? :pquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat zij van het speciaal onderwijs kwam ja.
Nee, zelfs dan niet. Want dan zou je alleen maar hoofdpijn krijgen van zo een persoon en dat is het niet waard.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook niet als haar ouders miljardair zijn en ze meteen in gemeenschap van goederen wilt trouwen?
Daarom is het maar goed dat ik niet verder ga met haar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 06:55 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Het is ook een grote grap. Je gelooft toch niet werkelijk dat Willem op date gaat met een borderliner ?!
Ik ga er uit van niet. Anders had ik het denk ik wel gehoord...quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 07:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Heeft ze toevallig een fok-account met de naam Bleubell? :p
Zou bijna gaan denken dat kluun een kloon van jou isquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 07:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat ik niet verder ga met haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |