abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201029029
Gewoon direct zijn en zeggen dat je geen stijve pener van haar krijgt. Dan is het snel klaar.
pi_201029483
Zet die hoer op de Foe lijst. :Y
pi_201036565
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Conclusie vqn dit topic: never stick your dick in crazy
Zeker, altijd gaan voor een redelijk persoon waar je achteraf geen gedoe mee krijgt.
pi_201036570
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 13:50 schreef Fcu030 het volgende:
Behoorlijke kernbom die je hier hebt weten te ontwijken. Mijn god, dat dit soort mensen bestaan :')
Ik dacht dat collega J erg was, die versierde de domme collega D om zich te laten bezwangeren en hem vervolgens te dumpen. Nu zit ze met een kind opgescheept waar ze niet mee kan omgaan en maar een bak ijs geeft om hem stil te krijgen.
pi_201036572
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 14:15 schreef Maharski het volgende:
Wie zeg A zegt, moet ook B zeggen. Dus trouwen en je smoel houden jij. Je bent nu van haar.
Nou nou zeg, gelukkig niet :P
pi_201036573
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:42 schreef IceCreamSandwich het volgende:
TS zit op Badoo _O-
Nee, totaal niet.
pi_201036582
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 16:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een warrig gedoe allemaal.

Volgende keer het veel simpeler doen. Gewoon zeggen nee, dit gaat hem niet worden, er komt geen tweede date en geen contact meer. En je dan daar ook aan houden.
Oh en geef fried een schop onder zijn kont dat hij zich er verder niet mee moet bemoeien.
Naar aanleiding van wat je zegt: ik had het dus tegen haar gezegd maar misschien had ik er gelijk bij weg moeten lopen. Dat zou handiger zijn geweest.

Ik zag de Fried vandaag maar hij had haast. Dat iemand als hij zo een inschattingsfout kan maken...
pi_201036587
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 16:27 schreef HansCojona het volgende:
Gewoon direct zijn en zeggen dat je geen stijve pener van haar krijgt. Dan is het snel klaar.
Dat zou ze eerder als een compliment zien denk ik...
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 17:04 schreef DerekB het volgende:
Zet die hoer op de Foe lijst. :Y
Nee, dat is echt niet te doen joh.
  maandag 23 augustus 2021 @ 10:37:16 #59
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_201039090
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:39 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik dacht dat collega J erg was, die versierde de domme collega D om zich te laten bezwangeren en hem vervolgens te dumpen. Nu zit ze met een kind opgescheept waar ze niet mee kan omgaan en maar een bak ijs geeft om hem stil te krijgen.
Ze wilde gewoon graag een kind of zo? Ja dat soort walgelijke schepsels bestaan, maar hebben over het algemeen geen ziel in hun blik zitten. Kijk maar eens in haar ogen, doodeng.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_201039389
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 10:37 schreef Fcu030 het volgende:

[..]
Ze wilde gewoon graag een kind of zo? Ja dat soort walgelijke schepsels bestaan, maar hebben over het algemeen geen ziel in hun blik zitten. Kijk maar eens in haar ogen, doodeng.
Ik denk het ja. Haar beste vriendin was ook een meid die bij de administratie werkte. Zij was nog wel wat slimmer dan collega J. Die meid papte vaak met mij aan en wou ook een stap verder gaan. Ik gaf aan dat ik dat niet kon doen. Privé en werk mag niet met elkaar gemixed raken. Daar was ze goed teleurgesteld van. Als zij gewoon iemand van 'buiten' was zonder dat er enige belangenverstrengeling o.i.d. zou zijn dan zou ik wel nader willen verkennen of we geschikt waren voor elkaar.

Ander voorbeeld: een collega wou uit het huis van zijn ouders maar kon van zijn salaris geen woning kopen. Op het werk was er een vrouwelijke collega die ook het huis van haar ouders wou en van haar salaris geen woning kon kopen. Zij kwamen op het idee om gezamenlijk een woning te kopen want dat kon dan weer wel. Deze twee mensen zijn directe collega's van elkaar (zelfde team). Uiteraard hadden die twee ook bedverkeer met elkaar, dat ontkenden ze niet. Maar van een relatie wilde zij niet spreken. Zij kwam soms met een man thuis, hij kwam soms met een vrouw thuis en dan werden ze beiden natuurlijk jaloers op elkaar.

Op een gegeven moment hadden de twee een huiselijke discussie over iets. Ze kwamen er niet uit en dat liet zijn sporen op het werk zien. De vrouw in dit verhaal is inmiddels de leidinggevende geworden van de man. Thuis escaleert de boel en op het werk functioneert de man niet. Als de man het huis weer eens woedend verlaat dient de vrouw een klacht in bij haar leidinggevende over dat de man haar heeft verkracht etc terwijl ze geen relatie hebben etc. Gevolg is dat de leidinggevende (die ik ken en waarvan ik weet dat die niet in staat is om leiding te geven) de man ontslaat zonder eerst grondig onderzoek te doen. Gevolg is dat er nu een rechtszaak dreigt :P

Maar het punt is: man en vrouw konden werk en privé niet scheiden (ik weet niet wie precies welk groot aandeel hierin heeft) maar aan de ene kant wel laf dat je dan een privé iets als werkklacht gaat indienen.
pi_201039408
TS haalt 'verkenningsfase' en 'ontkenningsfase' door elkaar.
pi_201039525
Nederland kent maar één head of state, te weten de koning. En ik waag sterk te betwijfelen dat TS de koning is.
pi_201040699
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:04 schreef Makrelis het volgende:
TS haalt 'verkenningsfase' en 'ontkenningsfase' door elkaar.
Gelukkig niet, gezien de ervaringen die ik heb weet ik in welke fases ik mij bevind.
  maandag 23 augustus 2021 @ 13:16:05 #64
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_201040975
Wat een problemen weer in het speciaal onderwijs.
Thinking about thinking of you.
pi_201041046
ik zet een meier erop in dat TS zich alsnog gaat laten ompraten tot een huwelijk

#nospine
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201048220
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:16 schreef shifto het volgende:
Wat een problemen weer in het speciaal onderwijs.
Ik zou bijna denken dat zij van het speciaal onderwijs kwam ja.
pi_201048221
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:23 schreef RM-rf het volgende:
ik zet een meier erop in dat TS zich alsnog gaat laten ompraten tot een huwelijk

#nospine
Ik hoop het niet, ik trap niet in dat soort dingen :P
pi_201048240
Verzonnen topics :')
pi_201048400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 00:02 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik hoop het niet, ik trap niet in dat soort dingen :P
Ook niet als haar ouders miljardair zijn en ze meteen in gemeenschap van goederen wilt trouwen? :P
pi_201048894
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 11:16 schreef NightDancert het volgende:
Nederland kent maar één head of state, te weten de koning. En ik waag sterk te betwijfelen dat TS de koning is.
Het is ook een grote grap. Je gelooft toch niet werkelijk dat Willem op date gaat met een borderliner ?!
pi_201049016
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 00:01 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik zou bijna denken dat zij van het speciaal onderwijs kwam ja.
Heeft ze toevallig een fok-account met de naam Bleubell? :p
pi_201049105
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 00:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ook niet als haar ouders miljardair zijn en ze meteen in gemeenschap van goederen wilt trouwen? :P
Nee, zelfs dan niet. Want dan zou je alleen maar hoofdpijn krijgen van zo een persoon en dat is het niet waard.
pi_201049109
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 06:55 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]
Het is ook een grote grap. Je gelooft toch niet werkelijk dat Willem op date gaat met een borderliner ?!
Daarom is het maar goed dat ik niet verder ga met haar.
pi_201049111
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Heeft ze toevallig een fok-account met de naam Bleubell? :p
Ik ga er uit van niet. Anders had ik het denk ik wel gehoord...

Edit: nee, ik heb dat topic gelezen en dat ben ik/is zij niet.
pi_201049146
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 07:52 schreef stokj het volgende:

[..]
Daarom is het maar goed dat ik niet verder ga met haar.
Zou bijna gaan denken dat kluun een kloon van jou is :+ Je bent wel volhardend in je act _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')