abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201015720
_O-
pi_201017793
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 13:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die zichzelf 'TS' noemen in de OP van hun eigen topic :') verder wel terechte klacht, alleen beetje raar dat je zo direct was naar je date. beste is gewoon 'geen klik' o.i.d. om ze af te wimpelen
Dat hielp dus niet. Dan doe ik het maar op de meest directe manier. Pielemuis (die niet van FOK!) gaf me zelfs het advies dat ik haar maar dan moest slaan zodat ze bang zou worden voor mij en daardoor van mij zou afzien. Want haar vader sloeg haar ook vertelde ze.
pi_201017923
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:27 schreef Fcu030 het volgende:

[..]
_O- als dit echt is, job well done.
Sterker nog: ze had geappt dat ze me wou spreken want ze had een besluit genomen. Ik zei dat ik vanaf 11:00 kon bellen. Vervolgens werd ik 2x gebeld terwijl ik niet kon opnemen. En toen kreeg ik dat smsje zoals ik poste.

Ik reageerde daar niet op, ik dacht prima zo dan. Wel een beetje de omgekeerde wereld over hoe dit allemaal maar gaat maar dan ben ik er in ieder geval vanaf. Dus ik had het nummer al uit mijn telefoon verwijderd en al. Word ik om 11:00 uur alsnog gebeld door haar (ik nam per ongeluk op omdat ik dat nummer niet uit mijn hoofd wist dat het van haar was). Ze twijfelde en wilt een derde date :') De Fried heeft op haar ingesproken en daardoor ging ze twijfelen en wilt ze dit bespreken.

Ik gaf aan:
• daar weinig voor te voelen omdat ik er geen zin meer in heb.
• dat ik niet aan stoplichtverkenningen of stoplichtrelaties doe. Als iemand een besluit neemt om te stoppen (waar ik mij in kan vinden) dan ga ik geen moeite meer doen om het tegenovergestelde te doen.
• dat haar belevingswereld en die van mij zo verschillend zijn dat we een andere kijk op een relatie hebben. Zij gaf aan dat ze nooit als prinses is behandeld dus ze verwachtte van mij dat ik haar als een prinses zou behandelen :')

Nu verwacht ze dat ik een week ga nadenken of ik op derde date wil... :')

Ik heb de Fried nog niet gesproken maar als ik hem zie dan mag hij dit keer de boodschap overbrengen.
pi_201018007
Een aantal additionele klachten:

• klacht 9: date liep de hele tijd met een vieze mond. Op haar wang en lippen zag je etensresten.
• klacht 10: date dacht mij aan te raken door een schouderklopje te geven. Date die ik niet wil moet me niet zomaar aanraken, daar krijg ik rillingen van smerigheid van.
• klacht 11: date had zich helemaal opgetut en al en was teleurgesteld dat ik niet zei dat ze er niet mooi uitzag. Ik gaf aan dat ik dat niet deed om geen valse verwachtingen te geven aangezien zij in de categorie valt: "ik leef in mijn eigen wereld".

Man man man...
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:13:19 #30
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201018320
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:01 schreef stokj het volgende:
Een aantal additionele klachten:

• klacht 9: date liep de hele tijd met een vieze mond. Op haar wang en lippen zag je etensresten.
• klacht 10: date dacht mij aan te raken door een schouderklopje te geven. Date die ik niet wil moet me niet zomaar aanraken, daar krijg ik rillingen van smerigheid van.
• klacht 11: date had zich helemaal opgetut en al en was teleurgesteld dat ik niet zei dat ze er niet mooi uitzag. Ik gaf aan dat ik dat niet deed om geen valse verwachtingen te geven aangezien zij in de categorie valt: "ik leef in mijn eigen wereld".

Man man man...
Ook iemand die lelijk is, kan er mooi uitzien.

Je zei dus niet, dat ze er niet mooi uitzag? En dat deed je om geen valse verwachtingen te geven?
Uhhhh :?
pi_201018505
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:13 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ook iemand die lelijk is, kan er mooi uitzien.

Je zei dus niet, dat ze er niet mooi uitzag? En dat deed je om geen valse verwachtingen te geven?
Uhhhh :?
Klopt, iemand die lelijk is kan er inderdaad door haar karakter goed uitzien. En dat is deze meid denk ik ook wel. Echter haar houding en gedrag op bepaalde vlakken laat te wensen over. En het punt over vuiligheid bij haar wang en lip was meer om de hygiëne.

Ik zei inderdaad niet dat ze er mooi uitzag. Omdat ik niet verder wilde met deze date. Als ik het zou hebben gezegd zou ik haar helemaal in de war maken omdat ik niet verder wilde gaan maar wel een compliment gaf. Dat is dus één van de punten waarom ik niet verder wil: Zij kan hoofd- en bijzaken niet onderscheiden. Zelfs in de simpelste dingen niet.

Ik denk dat zij daarom een andere partner nodig heeft die haar daarin kan begeleiden en al. Om een voorbeeld te geven: ze vroeg of ik van parasailing hou. Ik zei dat ik dat nooit heb gedaan maar kan me wel voorstellen dat ik het leuk ga vinden want hou wel van een beetje uitdaging. Kreeg ik een hele preek over mij heen van waarom ik van iets hou wat ik nooit heb gedaan. Ik gaf dan aan dat het mij wel leuk zou lijken om te doen aangezien ik wel van snelheid en hoogte hou. Dat kon ze maar niet begrijpen en ze vond dat ik te snel een oordeel klaar had. :')
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:23:47 #32
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201018602
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:20 schreef stokj het volgende:

[..]
Klopt, iemand die lelijk is kan er inderdaad door haar karakter goed uitzien. En dat is deze meid denk ik ook wel. Echter haar houding en gedrag op bepaalde vlakken laat te wensen over. En het punt over vuiligheid bij haar wang en lip was meer om de hygiëne.

Ik zei inderdaad niet dat ze er mooi uitzag. Omdat ik niet verder wilde met deze date. Als ik het zou hebben gezegd zou ik haar helemaal in de war maken omdat ik niet verder wilde gaan maar wel een compliment gaf. Dat is dus één van de punten waarom ik niet verder wil: Zij kan hoofd- en bijzaken niet onderscheiden. Zelfs in de simpelste dingen niet.

Ik denk dat zij daarom een andere partner nodig heeft die haar daarin kan begeleiden en al. Om een voorbeeld te geven: ze vroeg of ik van parasailing hou. Ik zei dat ik dat nooit heb gedaan maar kan me wel voorstellen dat ik het leuk ga vinden want hou wel van een beetje uitdaging. Kreeg ik een hele preek over mij heen van waarom ik van iets hou wat ik nooit heb gedaan. Ik gaf dan aan dat het mij wel leuk zou lijken om te doen aangezien ik wel van snelheid en hoogte hou. Dat kon ze maar niet begrijpen en ze vond dat ik te snel een oordeel klaar had. :')
Ah, typfoutje van jou

quote:
dat ik niet zei dat ze er niet mooi uitzag. Ik gaf aan dat ik dat niet deed om geen valse verwachtingen te geven
pi_201020167
Foto van hoe ze er ongeveer uitzag?
pi_201023495
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 23:20 schreef Cockwhale het volgende:
Foto van hoe ze er ongeveer uitzag?
Ik zal er even naar zoeken. Maar de soap gaat verder dus misschien dat ik een foto kan maken:

Via het telefoonnummer van de Fried zag ik dat ze sinds 06:00 uur me 6x had gebeld omdat ze geen reactie kreeg op mijn appjes de ze om 05:00 uur had gestuurd (logisch want toen sliep ik nog): ze heeft spijt van haar besluit om te stoppen en wilt graag dat het 'aan' is en naar de volgende fase en ze wilt NU afspreken om mij te overtuigen.

Toen ik aangaf geen tijd te hebben en geen zin en geen motivatie om nog tijd en energie in deze soap te steken kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk in de war ben door haar onduidelijkheid en daardoor geen goede keuzes kan maken... :')
pi_201023565
Gewoon zeggen dat je een open relatie wil, incl poep en plasseks, is ze zo weg.
pi_201023842
quote:
83s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Speel je nu nog steeds die HoS-act?
Je ziet het in de OP. Gewoon maar accepteren net zoals de Abid act van Kluun.

Ot: Wel een terechte klacht. Ik kan uit ervaring vertellen dat ik ook 's met een compleet gestoorde te maken heb gehad. Ontzettend vermoeiend zijn dat soort figuren.
pi_201023868
Plas in haar kont.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201023919
Waarom niet gewoon blocken dan? Of is dit het meest spannende moment in je leven? :')
pi_201025575
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 10:28 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon zeggen dat je een open relatie wil, incl poep en plasseks, is ze zo weg.
Dat zou een oplossing kunnen zijn maar bij deze associatie en haar dan ga ik over mijn nek :r
pi_201025587
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 11:03 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom niet gewoon blocken dan? Of is dit het meest spannende moment in je leven? :')
Ik had haar ook geblocked maar dan via het nummer van een gemeenschappelijke vriend belt ze me alsnog op.
pi_201025630
Ik heb dus zojuist met haar in real life gesproken.
Ze had spijt van haar besluit om het 'uit' te maken. Ze wil het graag weer 'aan' hebben zeker omdat nog drie andere jongens haar gevraagd hebben. Ik heb toen aangegeven hier niks meer mee te maken willen hebben en dat dit het gewoon is en dat ze maar met die drie andere jongens moet uitvechten of zij met haar willen of zij met één van hun.

Ook aangegeven dat ze zich nu moet gedragen en moet leren mij uit haar hoofd moet zetten. Toen begon ze te huilen dat ze werd beïnvloedt in haar keuze door andere omstandigheden. Daar heb ik niks mee te maken. Dit soort verkenningen zijn voor mij geen spelletjes. Ik hoop dat het hiermee nu eindelijk klaar is :P
pi_201025704
Nou, zo te lezen is zij net op tijd de dans ontsprongen. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Het_Bokje op 22-08-2021 13:14:20 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201026430
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:56 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik had haar ook geblocked maar dan via het nummer van een gemeenschappelijke vriend belt ze me alsnog op.
Dat klinkt niet als een emotioneel stabiele vrouw Stok. Goed dat je haar ge-fuck-blocked hebt.
pi_201026450
quote:
99s.gif Op zondag 22 augustus 2021 13:46 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]
Dat klinkt niet als een emotioneel stabiele vrouw Stok. Goed dat je haar ge-fuck-blocked hebt.
Kijk, zo een date ga ik in alle redelijkheid in maar als ik gedurende de date een indruk krijg dat ze niet stabiel is en dat ook ontkent terwijl ze heel warrig doet...dan weet je al dat je weg moet wezen.

Inderdaad. Hopelijk ben ik er nu vanaf.
  zondag 22 augustus 2021 @ 13:49:18 #45
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_201026476
Conclusie vqn dit topic: never stick your dick in crazy
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zondag 22 augustus 2021 @ 13:50:44 #46
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_201026501
Behoorlijke kernbom die je hier hebt weten te ontwijken. Mijn god, dat dit soort mensen bestaan :')
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_201026978
Wie zeg A zegt, moet ook B zeggen. Dus trouwen en je smoel houden jij. Je bent nu van haar.
Eens kijken
pi_201027051
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 00:00 schreef stokj het volgende:
Inb4: TLDR --> scroll door naar de samenvatting.
Inb4: het gaat er ook om hoe iemand qua karakter is, niet alleen schoonheid.

De Fried gaf aan dat hij 'connecties' had en dat hij iemand kent die single is en zich graag wil settelen. De Fried is geen domme man en heeft mensenkennis. Dus TS gaf aan dat hij het wel zag zitten om met de dame kennis te maken.

Na de eerste kennismaking kreeg TS de vraag van de dame of er een vervolg in zat. TS gaf toen aan dat hij dat niet zag zitten vanwege het niveauverschil, verschil in belevingswereld en omdat we niet aan elkaars niveau kunnen aanpassen. Dame vond dat wel heel snel geconcludeerd dus TS gaf aan dat ze blijkbaar niet goed had geluisterd wie TS is en wat zijn ervaringen als HoS zijn (mensenkennis, werving en selectie etc).

Gevolg hiervan was dat in de loop van de dagen na de kennismaking deze dame elke ochtend op een vast tijdstip een WhatsApp stuurde en zo de gehele dag een gesprek in stand probeerde te houden. En als TS niet binnen 1,5 uur reageerde op een WhatsApp dan werd TS gebeld. Nadat TS aangaf dat dit een grens overschreed en dat hij het hierbij wou laten en het contact wou verbreken accepteerde de meid dit niet. Deze dame was vandaag speciaal naar de woonplaats van TS gekomen (reis van 2 uur met de auto) om hetzelfde van TS te horen. Echter accepteerde de dame niet om een punt achter de kennismakingsfase te zetten en het hierbij te laten. Deze dame wilde echter naar de volgende fase: relatie.

TS dacht vandaag binnen 5 minuten klaar te zijn met het gesprek, echter werd dat, door het niveauverschil, 2 uur. Met als eindresultaat dat zij gaat nadenken of zij wilt stoppen hiermee :')

Samenvatting:
• klacht 1: dame kan niet omgaan met als iemand nee zegt
• klacht 2: dame belt je zomaar op
• klacht 3: dame denkt gelijk getrouwd te zijn terwijl we in de kennismakingsfase zitten. Kom op zeg, het werkleven en hobby's en dergelijke gaan ook gewoon nog door (in een kennismakingsfase).
• klacht 4: dame accepteert geen nee via de telefoon maar maakt een hele wereldreis om hetzelfde verhaal te horen
• klacht 5: dame is niet stuk te brengen, hoe negatief TS over zichzelf praat.
• klacht 6: dame maakt grapjes om grappig over te komen en doet moeite om zich aan te passen en is niet haarzelf
• klacht 7: Fried juicht dit allemaal van harte toe en hoop op een huwelijk...
• klacht 8: belevingswereld ligt ver uit elkaar (meid wilt b.v. na het huwelijk teren op de inkomsten van TS omdat die toch veel belastinggeld krijgt).

Er zullen vast nog wel andere klachten zijn, die zal ik dan wel hier opnoemen.

Subklacht: bij thuiskomt stond de kat van de buren voor het huis van TS op wacht te staan. De kat miauwde en wou binnenkomen maar dat kan natuurlijk niet (TS is helaas allergisch voor katten)
Sterkte makker!
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_201028410
TS zit op Badoo _O-
  zondag 22 augustus 2021 @ 16:05:28 #50
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_201028780
Wat een warrig gedoe allemaal.

Volgende keer het veel simpeler doen. Gewoon zeggen nee, dit gaat hem niet worden, er komt geen tweede date en geen contact meer. En je dan daar ook aan houden.
Oh en geef fried een schop onder zijn kont dat hij zich er verder niet mee moet bemoeien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')