Dat hielp dus niet. Dan doe ik het maar op de meest directe manier. Pielemuis (die niet van FOK!) gaf me zelfs het advies dat ik haar maar dan moest slaan zodat ze bang zou worden voor mij en daardoor van mij zou afzien. Want haar vader sloeg haar ook vertelde ze.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die zichzelf 'TS' noemen in de OP van hun eigen topicverder wel terechte klacht, alleen beetje raar dat je zo direct was naar je date. beste is gewoon 'geen klik' o.i.d. om ze af te wimpelen
Sterker nog: ze had geappt dat ze me wou spreken want ze had een besluit genomen. Ik zei dat ik vanaf 11:00 kon bellen. Vervolgens werd ik 2x gebeld terwijl ik niet kon opnemen. En toen kreeg ik dat smsje zoals ik poste.quote:
Ook iemand die lelijk is, kan er mooi uitzien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:01 schreef stokj het volgende:
Een aantal additionele klachten:
• klacht 9: date liep de hele tijd met een vieze mond. Op haar wang en lippen zag je etensresten.
• klacht 10: date dacht mij aan te raken door een schouderklopje te geven. Date die ik niet wil moet me niet zomaar aanraken, daar krijg ik rillingen van smerigheid van.
• klacht 11: date had zich helemaal opgetut en al en was teleurgesteld dat ik niet zei dat ze er niet mooi uitzag. Ik gaf aan dat ik dat niet deed om geen valse verwachtingen te geven aangezien zij in de categorie valt: "ik leef in mijn eigen wereld".
Man man man...
Klopt, iemand die lelijk is kan er inderdaad door haar karakter goed uitzien. En dat is deze meid denk ik ook wel. Echter haar houding en gedrag op bepaalde vlakken laat te wensen over. En het punt over vuiligheid bij haar wang en lip was meer om de hygiëne.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook iemand die lelijk is, kan er mooi uitzien.
Je zei dus niet, dat ze er niet mooi uitzag? En dat deed je om geen valse verwachtingen te geven?
Uhhhh
Ah, typfoutje van jouquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, iemand die lelijk is kan er inderdaad door haar karakter goed uitzien. En dat is deze meid denk ik ook wel. Echter haar houding en gedrag op bepaalde vlakken laat te wensen over. En het punt over vuiligheid bij haar wang en lip was meer om de hygiëne.
Ik zei inderdaad niet dat ze er mooi uitzag. Omdat ik niet verder wilde met deze date. Als ik het zou hebben gezegd zou ik haar helemaal in de war maken omdat ik niet verder wilde gaan maar wel een compliment gaf. Dat is dus één van de punten waarom ik niet verder wil: Zij kan hoofd- en bijzaken niet onderscheiden. Zelfs in de simpelste dingen niet.
Ik denk dat zij daarom een andere partner nodig heeft die haar daarin kan begeleiden en al. Om een voorbeeld te geven: ze vroeg of ik van parasailing hou. Ik zei dat ik dat nooit heb gedaan maar kan me wel voorstellen dat ik het leuk ga vinden want hou wel van een beetje uitdaging. Kreeg ik een hele preek over mij heen van waarom ik van iets hou wat ik nooit heb gedaan. Ik gaf dan aan dat het mij wel leuk zou lijken om te doen aangezien ik wel van snelheid en hoogte hou. Dat kon ze maar niet begrijpen en ze vond dat ik te snel een oordeel klaar had.
quote:dat ik niet zei dat ze er niet mooi uitzag. Ik gaf aan dat ik dat niet deed om geen valse verwachtingen te geven
Ik zal er even naar zoeken. Maar de soap gaat verder dus misschien dat ik een foto kan maken:quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 23:20 schreef Cockwhale het volgende:
Foto van hoe ze er ongeveer uitzag?
Je ziet het in de OP. Gewoon maar accepteren net zoals de Abid act van Kluun.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 10:11 schreef JochemSjakie het volgende:
Speel je nu nog steeds die HoS-act?
Dat zou een oplossing kunnen zijn maar bij deze associatie en haar dan ga ik over mijn nekquote:Op zondag 22 augustus 2021 10:28 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon zeggen dat je een open relatie wil, incl poep en plasseks, is ze zo weg.
Ik had haar ook geblocked maar dan via het nummer van een gemeenschappelijke vriend belt ze me alsnog op.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:03 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom niet gewoon blocken dan? Of is dit het meest spannende moment in je leven?
Dat klinkt niet als een emotioneel stabiele vrouw Stok. Goed dat je haar ge-fuck-blocked hebt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 12:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had haar ook geblocked maar dan via het nummer van een gemeenschappelijke vriend belt ze me alsnog op.
Kijk, zo een date ga ik in alle redelijkheid in maar als ik gedurende de date een indruk krijg dat ze niet stabiel is en dat ook ontkent terwijl ze heel warrig doet...dan weet je al dat je weg moet wezen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:46 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een emotioneel stabiele vrouw Stok. Goed dat je haar ge-fuck-blocked hebt.
Sterkte makker!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:00 schreef stokj het volgende:
Inb4: TLDR --> scroll door naar de samenvatting.
Inb4: het gaat er ook om hoe iemand qua karakter is, niet alleen schoonheid.
De Fried gaf aan dat hij 'connecties' had en dat hij iemand kent die single is en zich graag wil settelen. De Fried is geen domme man en heeft mensenkennis. Dus TS gaf aan dat hij het wel zag zitten om met de dame kennis te maken.
Na de eerste kennismaking kreeg TS de vraag van de dame of er een vervolg in zat. TS gaf toen aan dat hij dat niet zag zitten vanwege het niveauverschil, verschil in belevingswereld en omdat we niet aan elkaars niveau kunnen aanpassen. Dame vond dat wel heel snel geconcludeerd dus TS gaf aan dat ze blijkbaar niet goed had geluisterd wie TS is en wat zijn ervaringen als HoS zijn (mensenkennis, werving en selectie etc).
Gevolg hiervan was dat in de loop van de dagen na de kennismaking deze dame elke ochtend op een vast tijdstip een WhatsApp stuurde en zo de gehele dag een gesprek in stand probeerde te houden. En als TS niet binnen 1,5 uur reageerde op een WhatsApp dan werd TS gebeld. Nadat TS aangaf dat dit een grens overschreed en dat hij het hierbij wou laten en het contact wou verbreken accepteerde de meid dit niet. Deze dame was vandaag speciaal naar de woonplaats van TS gekomen (reis van 2 uur met de auto) om hetzelfde van TS te horen. Echter accepteerde de dame niet om een punt achter de kennismakingsfase te zetten en het hierbij te laten. Deze dame wilde echter naar de volgende fase: relatie.
TS dacht vandaag binnen 5 minuten klaar te zijn met het gesprek, echter werd dat, door het niveauverschil, 2 uur. Met als eindresultaat dat zij gaat nadenken of zij wilt stoppen hiermee![]()
Samenvatting:
• klacht 1: dame kan niet omgaan met als iemand nee zegt
• klacht 2: dame belt je zomaar op
• klacht 3: dame denkt gelijk getrouwd te zijn terwijl we in de kennismakingsfase zitten. Kom op zeg, het werkleven en hobby's en dergelijke gaan ook gewoon nog door (in een kennismakingsfase).
• klacht 4: dame accepteert geen nee via de telefoon maar maakt een hele wereldreis om hetzelfde verhaal te horen
• klacht 5: dame is niet stuk te brengen, hoe negatief TS over zichzelf praat.
• klacht 6: dame maakt grapjes om grappig over te komen en doet moeite om zich aan te passen en is niet haarzelf
• klacht 7: Fried juicht dit allemaal van harte toe en hoop op een huwelijk...
• klacht 8: belevingswereld ligt ver uit elkaar (meid wilt b.v. na het huwelijk teren op de inkomsten van TS omdat die toch veel belastinggeld krijgt).
Er zullen vast nog wel andere klachten zijn, die zal ik dan wel hier opnoemen.
Subklacht: bij thuiskomt stond de kat van de buren voor het huis van TS op wacht te staan. De kat miauwde en wou binnenkomen maar dat kan natuurlijk niet (TS is helaas allergisch voor katten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |