abonnement Unibet Coolblue
pi_201006588
Hier kunnen we verder gaan met het delen van onze leuke (en soms ook minder leuke) ervaringen met datingsites en apps.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201006705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind mannen die menen hun ballen te moeten scheren sneu, maar dat zal die mannen toch een rotzorg zijn. Er zijn genoeg vrouwen die het niet alleen aantrekkelijk vinden maar als een vereiste zien. En dat gaat voor dat meisje ongetwijfeld ook op. Jij valt niet op haar en ik stel me zo voor dat ze daar prima mee kan leven.
Jij zal wel een goed gebit hebben van al dat flossen *)
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 00:10:59 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201006835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:52 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Halverwege de 30.
Gelukkig maar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201007380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Mwah. Ik ben dus een vrouw die totaal niet van die over de top romantiek houdt :r . Liever een leuke avond met een concert ofzo afgesloten met goede seks.
Verder snap ik mannen ook wel, met sommige van mijn vriendinnen valt ook echt niet te leven _O- , “wijvengezeik”.
Gelukkig kunnen wij dat gewoon eerlijk tegen elkaar zeggen. Zo krijg ik ook gewoon eerlijke feedback als ik over sommige dingen vertel die ik doe/meemaak en vooral zeg tegen dates. Schijnbaar ben ik nogal bot en direct.
_O_
Verander vooral niet!
100 keer beter dan 'hij moet het zelf zien' of andere indirecte communicatie. :Y
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 02:42:24 #5
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_201007748
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 01:30 schreef Hineni het volgende:

[..]
_O_
Verander vooral niet!
100 keer beter dan 'hij moet het zelf zien' of andere indirecte communicatie. :Y
vrouwen die alles als een soort "hints' ziet, nee bedankt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 08:05:40 #6
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201008540
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 02:42 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
vrouwen die alles als een soort "hints' ziet, nee bedankt.
Extreem vermoeiend inderdaad dat ze denken dat je helderziend bent.

Geef mij maar gewoon direct aan hoe en wat, kan je er tenminste iets mee.
pi_201008598
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Extreem vermoeiend inderdaad dat ze denken dat je helderziend bent.

Geef mij maar gewoon direct aan hoe en wat, kan je er tenminste iets mee.
Goed om te horen. Nu moet ik alleen nog leren om dat gedrag ook te vertonen als ik gevoelens heb |:(
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201008895
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Goed om te horen. Nu moet ik alleen nog leren om dat gedrag ook te vertonen als ik gevoelens heb |:(
Je moet helemaal niks joh
pi_201008922
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:58 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Je moet helemaal niks joh
Dat is waar. Maar gebrek aan communicatie is wel onhandig tijdens het daten heb ik gemerkt. Te veel aan communicatie is ook onhandig trouwens _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201008992
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat is waar. Maar gebrek aan communicatie is wel onhandig tijdens het daten heb ik gemerkt. Te veel aan communicatie is ook onhandig trouwens _O-
Bij te veel zal je wel wat voelen he, ik denk dat iemand die bij je past je ook het juiste ritme laat voelen.
pi_201009205
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Goed om te horen. Nu moet ik alleen nog leren om dat gedrag ook te vertonen als ik gevoelens heb |:(
Een beetje geïnteresseerde vent vraagt je met enige regelmaat maat naar je gevoelens?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201009246
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:30 schreef Hineni het volgende:

[..]
Een beetje geïnteresseerde vent vraagt je met enige regelmaat maat naar je gevoelens?
Ach ik kan mij wel voorstellen dat dat lastig kan zijn als ze de hele tijd praat om dat gevoel maar niet te laten zien
pi_201010389
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 09:33 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Ach ik kan mij wel voorstellen dat dat lastig kan zijn als ze de hele tijd praat om dat gevoel maar niet te laten zien
Dat is het punt denk ik. Ik ben geen prater wat betreft gevoelens en ik kies mannen die dat ook niet zijn omdat dat dus comfortabel is voor mij.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201010561
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat is het punt denk ik. Ik ben geen prater wat betreft gevoelens en ik kies mannen die dat ook niet zijn omdat dat dus comfortabel is voor mij.
Waarom is dat oncomfortabel?

Ja de 1 is wat meer no nonsense dan de ander, wellicht heb jij een no nonsense man nodig, al is het wel handig dat jij 'gewoon' bij jouw gevoelens kunt blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2021 11:37:18 ]
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:01:41 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201010746
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Goed om te horen. Nu moet ik alleen nog leren om dat gedrag ook te vertonen als ik gevoelens heb |:(
Uiteindelijk telt dat ook natuurlijk. Heb ook wel relaties gehad waarbij je het er echt uit moet trekken, maar op een gegeven moment ga je daar toch problemen mee krijgen.

Voornamelijk doordat het niet aangegeven wordt kan je ook minder/geen rekening houden met weet ik veel wat.
pi_201010786
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat is het punt denk ik. Ik ben geen prater wat betreft gevoelens en ik kies mannen die dat ook niet zijn omdat dat dus comfortabel is voor mij.
Dan ben je nog niemand tegengekomen die echt naar je luistert (lees: aanhoort)? Iemand die naar je luistert geeft namelijk onbewust erkenning, aandacht, en nog meer van die onbewuste gevoelens die je normaalgesproken heel comfortabel doen voelen? Het zegt dat jij er toe doet, en dat je gevoelens er mogen zijn.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201011058
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:05 schreef Hineni het volgende:

[..]
Dan ben je nog niemand tegengekomen die echt naar je luistert (lees: aanhoort)? Iemand die naar je luistert geeft namelijk onbewust erkenning, aandacht, en nog meer van die onbewuste gevoelens die je normaalgesproken heel comfortabel doen voelen? Het zegt dat jij er toe doet, en dat je gevoelens er mogen zijn.
Niet in een liefdesrelatie nee. Achteraf gezien mijn ex waar ik jaren mee samen geweest ben ook niet. Ik heb wel vrienden waarmee ik dat kan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201011062
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:36 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Waarom is dat oncomfortabel?

Ja de 1 is wat meer no nonsense dan de ander, wellicht heb jij een no nonsense man nodig, al is het wel handig dat jij 'gewoon' bij jouw gevoelens kunt blijven.
Geen idee. Ik krijg gewoon een benauwd gevoel dan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201011093
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 08:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Extreem vermoeiend inderdaad dat ze denken dat je helderziend bent.

Geef mij maar gewoon direct aan hoe en wat, kan je er tenminste iets mee.
Dit is echt vreselijk inderdaad, paar keer meegemaakt. Al kan je ze wel helemaal gestoord maken als je er zelf ook zo'n spelletje van maakt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:10:47 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201014447
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Niet in een liefdesrelatie nee. Achteraf gezien mijn ex waar ik jaren mee samen geweest ben ook niet. Ik heb wel vrienden waarmee ik dat kan.
Ik ben wel in staat naar een vrouw te luisteren mits zij echt boven- intelligent is. Anders gaat het mij oneindig vermoeien.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:11:41 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201014451
Maar dan kan ik het ook echt heel goed.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201014521
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik ben wel in staat naar een vrouw te luisteren mits zij echt boven- intelligent is. Anders gaat het mij oneindig vermoeien.
:o
pi_201015687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik ben wel in staat naar een vrouw te luisteren mits zij echt boven- intelligent is. Anders gaat het mij oneindig vermoeien.
Heb ik ook wel. Dat ik woorden moet uitleggen die ik gebruik :'( , oké next.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:01:05 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201015705
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 19:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Heb ik ook wel. Dat ik woorden moet uitleggen die ik gebruik :'( , oké next.
Dat geldt voor mij trouwens net zo goed voor mannen overigens.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:01:15 #25
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201015709
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik ben wel in staat naar een vrouw te luisteren mits zij echt boven- intelligent is. Anders gaat het mij oneindig vermoeien.
Wat is boven-intelligent? :P Is het niet gewoon dat je een beetje dezelfde interesses moet hebben? Als een bovengemiddeld intelligent iemand de hele tijd over kwantummechanica praat, kan dat ook wel gaan vermoeien lijkt me, al vind ik dat zelf wel interessanter dan gesprekken over mode of sport, maar dat is ook maar net wat je leuk vindt. Sowieso als de vrouw over haar gevoelens praat moet je wel luisteren natuurlijk ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:11:00 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201015851
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Wat is boven-intelligent? :P Is het niet gewoon dat je een beetje dezelfde interesses moet hebben? Als een bovengemiddeld intelligent iemand de hele tijd over kwantummechanica praat, kan dat ook wel gaan vermoeien lijkt me, al vind ik dat zelf wel interessanter dan gesprekken over mode of sport, maar dat is ook maar net wat je leuk vindt. Sowieso als de vrouw over haar gevoelens praat moet je wel luisteren natuurlijk ;)
Het oeverloze gekakel van de gemiddelde vrouw interesseert mij eenvoudigweg niet. Het zou oneerlijk zijn met zo’n vrouw aan te leggen terwijl ik weet dat zij mij maar kortstondig kan boeien.
Het onderwerp van gesprek zelf doet er het minste toe.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201015919
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het oeverloze gekakel van de gemiddelde vrouw interesseert mij eenvoudigweg niet. Het zou oneerlijk zijn met zo’n vrouw aan te leggen terwijl ik weet dat zij mij maar kortstondig kan boeien.
Het onderwerp van gesprek zelf doet er het minste toe.
Je zoekt op Tinder de liefde van je leven die zo snel mogelijk een gezin wil stichten en/of trouwen én ze moet boven-intelligent zijn.....nou succes hoor :D
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:23:46 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201016059
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Je zoekt op Tinder de liefde van je leven die zo snel mogelijk een gezin wil stichten en/of trouwen én ze moet boven-intelligent zijn.....nou succes hoor :D
Ik zoek niet op Tinder, maar goed.

Ik vind dat oprechter dan enkel geïnteresseerd zijn in de vorm van haar billen. Ik kies voor een vrouw die mij om haar persoonlijkheid kan blijven boeien tot het einde der tijden. Dat is eerlijk naar haar en naar mezelf.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201016122
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik zoek niet op Tinder, maar goed.

Ik vind dat oprechter dan enkel geïnteresseerd zijn in de vorm van haar billen. Ik kies voor een vrouw die mij om haar persoonlijkheid kan blijven boeien tot het einde der tijden. Dat is eerlijk naar haar en naar mezelf.
was ook niet veroordelend bedoeld hoor, maar ik denk echt dat jouw verwachtingen veel te hoog liggen....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:35:17 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201016232
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
was ook niet veroordelend bedoeld hoor, maar ik denk echt dat jouw verwachtingen veel te hoog liggen....
Dat ligt er aan. Sommige mensen gaan weer helemaal voor uiterlijk. Ik heb al ervaren dat dit skin-deep is. Er zijn best wel intelligente vrouwen toch?
En dat met meteen een gezin opbouwen was natuurlijk enigszins gechargeerd om mijn punt duidelijk te maken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201016277
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat ligt er aan. Sommige mensen gaan weer helemaal voor uiterlijk. Ik heb al ervaren dat dit skin-deep is. Er zijn best wel intelligente vrouwen toch?
En dat met meteen een gezin opbouwen was natuurlijk enigszins gechargeerd om mijn punt duidelijk te maken.
Maar zoals ik al eerder zei: zorg eerst voor een leuke match en date, zonder checklist, ga gewoon open het gesprek aan en zie wat er wel/niet gebeurd. Dan heb je zoveel meer kansen dan op voorhand aan een checklist evt. dates al af te schrijven...
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:40:53 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201016314
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar zoals ik al eerder zei: zorg eerst voor een leuke match en date, zonder checklist, ga gewoon open het gesprek aan en zie wat er wel/niet gebeurd. Dan heb je zoveel meer kansen dan op voorhand aan een checklist evt. dates al af te schrijven...
Daar heb je gelijk in hoor. En een checklist heb ik al helemaal niet.Zelfs geen concrete eis voor opleidingsniveau. Maar ik moet wel in staat zijn met haar een gesprek te voeren zonder dat ik redelijk gangbare woorden moet gaan verklaren, zoals AF al zei.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201016442
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in hoor. En een checklist heb ik al helemaal niet.Zelfs geen concrete eis voor opleidingsniveau. Maar ik moet wel in staat zijn met haar een gesprek te voeren zonder dat ik redelijk gangbare woorden moet gaan verklaren, zoals AF al zei.
Het zou je verbazen met hoeveel vrouwen je een leuk gesprek kunt voeren..... :)
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 20:56:19 #34
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201016555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het oeverloze gekakel van de gemiddelde vrouw interesseert mij eenvoudigweg niet. Het zou oneerlijk zijn met zo’n vrouw aan te leggen terwijl ik weet dat zij mij maar kortstondig kan boeien.
Het onderwerp van gesprek zelf doet er het minste toe.
Hmm ok. Ik denk dat ik wel val onder bovengemiddeld intelligent (heb een master en professional doctorate in engineering), maar op een eerste date kan er nog steeds wel sprake zijn van oeverloos gekakel, stukje zenuwen enzo. En in de app blijft het ook wel eens oppervlakkig, omdat ik dat niet echt een medium voor discussies vind. Kan me voorstellen dat dit bij andere vrouwen ook wel het geval is, dus je moet er wel een beetje doorheen kijken (maar bij de derde date is het overloze gekakel wel voorbij :D)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201016585
Ben ik de enige die zich regelmatig verbaast hoe gemakkelijk mensen (vaak vrouwen in mijn beleving) de gespreksonderwerpen uit hun mouw schudden?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:01:56 #36
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201016638
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:58 schreef Hineni het volgende:
Ben ik de enige die zich regelmatig verbaast hoe gemakkelijk mensen (vaak vrouwen in mijn beleving) de gespreksonderwerpen uit hun mouw schudden?
Via de app of irl?

Ik heb via de app altijd het idee dat ik elk gesprek moet leiden. Zelden dat een vrouw meer bijdraagt dan ik.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201016868
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:01 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Via de app of irl?

Ik heb via de app altijd het idee dat ik elk gesprek moet leiden. Zelden dat een vrouw meer bijdraagt dan ik.
Irl bedoel ik.

In de app is de man/vrouw verhouding vaak zo scheef, daar verwacht ik weinig van. Sowieso de juiste toon en houding overbrengen in een bondig maar onderscheidend berichtje is bijna ondoenlijk als je de persoon nog niet kent?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:12:34 #38
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201016931
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:10 schreef Hineni het volgende:

[..]
Irl bedoel ik.
Het zijn net mensen!
quote:
In de app is de man/vrouw verhouding vaak zo scheef, daar verwacht ik weinig van. Sowieso de juiste toon en houding overbrengen in een bondig maar onderscheidend berichtje is bijna ondoenlijk als je de persoon nog niet kent?
Yup. Meestal probeer ik maar wat. Als het werkt, werkt het. En anders niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201017028
Maar apps zijn maar gewoon een hulpmiddel hè. Je krijgt op je scherm potentiële matches aangeboden en het is aan jou om naar links of naar rechts te swipen. Neem het niet te serieus en kijk wat er uit komt, zo moeilijk is dat toch niet??
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:18:23 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201017058
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Hmm ok. Ik denk dat ik wel val onder bovengemiddeld intelligent (heb een master en professional doctorate in engineering), maar op een eerste date kan er nog steeds wel sprake zijn van oeverloos gekakel, stukje zenuwen enzo. En in de app blijft het ook wel eens oppervlakkig, omdat ik dat niet echt een medium voor discussies vind. Kan me voorstellen dat dit bij andere vrouwen ook wel het geval is, dus je moet er wel een beetje doorheen kijken (maar bij de derde date is het overloze gekakel wel voorbij :D)
Precies wat jij beschrijft had ik zelf ook bij mijn eerste date sinds jaren! Het was een leuke vrouw en ze deed ook niks verkeerd, maar zelf gedroeg ik me een beetje als een kip zonder kop denk ik.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:19:25 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201017080
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Het zou je verbazen met hoeveel vrouwen je een leuk gesprek kunt voeren..... :)
Leuk is iets anders dan inhoudelijk. Het hoeft zeker ook niet altijd inhoudelijk te zijn, maar het moet wel mogelijk zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:20:38 #42
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201017108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Leuk is iets anders dan inhoudelijk. Het hoeft zeker ook niet altijd inhoudelijk te zijn, maar het moet wel mogelijk zijn.
Je laat het een beetje klinken alsof 90% van de vrouwen maar een kwart van het woordenboek kent.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201017135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Leuk is iets anders dan inhoudelijk. Het hoeft zeker ook niet altijd inhoudelijk te zijn, maar het moet wel mogelijk zijn.
En dat schrikt vrouwen af want ze moeten ergens aan voldoen....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:35:30 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201017426
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
En dat schrikt vrouwen af want ze moeten ergens aan voldoen....
Maar als een vrouw intelligent is dan voldoet ze daar toch automatisch aan? Het is eerder een eigenschap dan een verdienste.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201017473
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar als een vrouw intelligent is dan voldoet ze daar toch automatisch aan? Het is eerder een eigenschap dan een verdienste.
Maar jouw verwachting is te hoog.....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:40:45 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201017530
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar jouw verwachting is te hoog.....
Heel concreet is mijn verwachting een vrouw tussen de 35 en 50 die in staat is om ook over iets anders te praten dan TVOH en haar kinderen.
Dat moet toch haalbaar zijn?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201017715
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Heel concreet is mijn verwachting een vrouw tussen de 35 en 50 die in staat is om ook over iets anders te praten dan TVOH en haar kinderen.
Dat moet toch haalbaar zijn?
Sterker nog, dat zou heel normaal moeten zijn. Als een vrouw alleen maar daarover kan praten dan zou ik iemand anders zoeken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:49:53 #48
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201017726
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar jouw verwachting is te hoog.....
Wie is een ander om te bepalen of zijn verwachtingen te hoog zijn?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201017738
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Heel concreet is mijn verwachting een vrouw tussen de 35 en 50 die in staat is om ook over iets anders te praten dan TVOH en haar kinderen.
Dat moet toch haalbaar zijn?
Ja, maar waarom zo letterlijk?? Ga gewoon een gesprek aan, het zou verbazen hoe leuk die kan verlopen en als het écht niet op jouw niveau is kan je altijd nog afkappen. Maar probeer eens spontane gesprekken en zie wat daar uit voorkomt...
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:50:40 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201017747
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Sterker nog, dat zou heel normaal moeten zijn. Als een vrouw alleen maar daarover kan praten dan zou ik iemand anders zoeken.
Het is enigszins gechargeerd, maar je weet vast wel wat ik bedoel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201017768
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is enigszins gechargeerd, maar je weet vast wel wat ik bedoel.
Oh zeer zeker. Ik heb hier mijn ervaring met een paardenmeisje al meerdere malen gedeeld ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:53:51 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201017822
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja, maar waarom zo letterlijk?? Ga gewoon een gesprek aan, het zou verbazen hoe leuk die kan verlopen en als het écht niet op jouw niveau is kan je altijd nog afkappen. Maar probeer eens spontane gesprekken en zie wat daar uit voorkomt...
Helemaal eens. Je kunt van te voren nooit weten hoe het gesprek zich ontwikkelt en het lijkt me ook echt niks om altijd van dit soort gesprekken te moeten voeren. Maar als je met haar naar New York aandoet is het wel triestvals ze alleen interesse heeft in de lokale H&M daar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201017870
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Helemaal eens. Je kunt van te voren nooit weten hoe het gesprek zich ontwikkelt en het lijkt me ook echt niks om altijd van dit soort gesprekken te moeten voeren. Maar als je met haar naar New York aandoet is het wel triestvals ze alleen interesse heeft in de lokale H&M daar.
Zucht....ga gewoon een gesprek aan.....als ze alleen geïnteresseerd is in de h&m neem je haar niet mee naar New York, maar vooraf zo oordelen levert je geen enkele date op...
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:56:27 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201017881
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Helemaal eens. Je kunt van te voren nooit weten hoe het gesprek zich ontwikkelt en het lijkt me ook echt niks om altijd van dit soort gesprekken te moeten voeren. Maar als je met haar naar New York aandoet is het wel triestvals ze alleen interesse heeft in de lokale H&M daar.
Ik heb dat nog nooit kunnen koppelen aan intelligentie. Ik ken slimme mensen die zo zijn. En minder slimme mensen die zo zijn. En slimme mensen die over alles kunnen babbelen, net als minder slimme mensen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:57:00 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201017898
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Zucht....ga gewoon een gesprek aan.....als ze alleen geïnteresseerd is in de h&m neem je haar niet mee naar New York, maar vooraf zo oordelen levert je geen enkele date op...
Waar oordeel ik dan over?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:57:43 #56
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201017912
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:57 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waar oordeel ik dan over?
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 18:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik ben wel in staat naar een vrouw te luisteren mits zij echt boven- intelligent is. Anders gaat het mij oneindig vermoeien.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:58:37 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201017927
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik heb dat nog nooit kunnen koppelen aan intelligentie. Ik ken slimme mensen die zo zijn. En minder slimme mensen die zo zijn. En slimme mensen die over alles kunnen babbelen, net als minder slimme mensen.
Ik merk wel de relatie tussen intelligente en brede interesse. Niet noodzakelijk tussen opleidingsniveau en intelligente. Alhoewel daar ook wel een correlatie is natuurlijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201017941
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:57 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waar oordeel ik dan over?
Over haar niveau....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:00:15 #59
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201017971
@LXIV:

Lijkt me toch wel dat je één en ander al kan filteren voor je op date gaat? Beetje inschatting is op WA wel te maken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:00:47 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201017985
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:58 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik merk wel de relatie tussen intelligente en brede interesse. Niet noodzakelijk tussen opleidingsniveau en intelligente. Alhoewel daar ook wel een correlatie is natuurlijk.
Dat is er ook wel, maar het is niet alsof een minder intelligente vrouw geen brede interesse kan hebben.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:05:17 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201018084
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[..]

Dat is eerder een oordeel over mezelf.
Maar zeg zelf, zou jij een relatie willen met een vrouw met wie je niet op gelijk niveau van gedachten kunt wisselen? Voor altijd?
Het is ook geen oordeel naar die vrouwen an sich, maar wel de erkenning dat zo’n relatie op termijn vastloopt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:05:37 #62
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201018090
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat is er ook wel, maar het is niet alsof een minder intelligente vrouw geen brede interesse kan hebben.
Een brede vrouw kan wel minder intelligent zijn.

Zo zie je maar dat omvang niets over hersencapaciteit zegt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:05:50 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201018096
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:00 schreef M1stral het volgende:
@:LXIV:

Lijkt me toch wel dat je één en ander al kan filteren voor je op date gaat? Beetje inschatting is op WA wel te maken.
Absoluut!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:06:15 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201018108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is eerder een oordeel over mezelf.
Maar zeg zelf, zou jij een relatie willen met een vrouw met wie je niet op gelijk niveau van gedachten kunt wisselen? Voor altijd?
Het is ook geen oordeel naar die vrouwen an sich, maar wel de erkenning dat zo’n relatie op termijn vastloopt.
Natuurlijk wel. Maar wat dat staat los van een heleboel andere dingen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:06:50 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201018127
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Over haar niveau....
Wat heb ik daarover te oordelen? Het is alleen zo dat ik mezelf daar niet oud mee zie worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201018183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:06 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat heb ik daarover te oordelen? Het is alleen zo dat ik mezelf daar niet oud mee zie worden.
Dus sluit je het bij voorbaat al uit terwijl je intussen met zoveel andere dames leuke dates kunt hebben....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:10:43 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201018233
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dus sluit je het bij voorbaat al uit terwijl je intussen met zoveel andere dames leuke dates kunt hebben....
Misschien wel. Maar uiteindelijk streef ik niet naar veel dates met veel vrouwen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201018279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Misschien wel. Maar uiteindelijk streef ik niet naar veel dates met veel vrouwen.
Je streeft naar de ideale date en dat gaat gewoon niet lukken....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:15:40 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201018366
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Je streeft naar de ideale date en dat gaat gewoon niet lukken....
Wat is er ideaal aan? Ik heb maar weinig harde eisen. Wel moet ik de indruk hebben dat ik met haar echte gesprekken kan voeren. Ik zou het zelf heel raar vinden wanneer iemand dat niet zou willen. Praten is immers hetgeen je het meeste met je partner doet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:16:40 #70
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201018391
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Je streeft naar de ideale date en dat gaat gewoon niet lukken....
Nogmaals, wie is een ander om dat te bepalen? Als dat nou voor hem werkt? Ik zie hem niet klagen dat ie te weinig dates krijgt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:17:45 #71
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201018422
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat is er ideaal aan? Ik heb maar weinig harde eisen. Wel moet ik de indruk hebben dat ik met haar echte gesprekken kan voeren. Ik zou het zelf heel raar vinden wanneer iemand dat niet zou willen. Praten is immers hetgeen je het meeste met je partner doet.
Ik ben het met je eens. Niks fijner als een partner waar je ten allen tijde een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201018471
Begrijp @LXIV wel hoor, ik heb wel een beetje hetzelfde. Maar je moet het wel proberen, als het daarna niet lukt oké. Bij heel veel haak ik namelijk af na een date. Ben ook aardig kieskeurig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201018490
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:16 schreef M1stral het volgende:

[..]
Nogmaals, wie is een ander om dat te bepalen? Als dat nou voor hem werkt? Ik zie hem niet klagen dat ie te weinig dates krijgt.
Ik bepaal nu niet, maar praten kan op elk niveau ondanks welke opleiding dan ook....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:21:07 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201018516
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat is er ideaal aan? Ik heb maar weinig harde eisen. Wel moet ik de indruk hebben dat ik met haar echte gesprekken kan voeren. Ik zou het zelf heel raar vinden wanneer iemand dat niet zou willen. Praten is immers hetgeen je het meeste met je partner doet.
Ja, en je koppelde dat eerst aan intelligentie wat wij wat vreemd vonden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:21:54 #75
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201018544
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik bepaal nu niet, maar praten kan op elk niveau ondanks welke opleiding dan ook....
Praten is doorgaans wel meer dan alleen je bek opentrekken. Daar zitten dus ook gradaties in en je mag wat dat betreft zelf best een bepaalde drempelwaarde hanteren of je daar wel of niet je tijd in gaat investeren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201018629
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:21 schreef M1stral het volgende:

[..]
Praten is doorgaans wel meer dan alleen je bek opentrekken. Daar zitten dus ook gradaties in en je mag wat dat betreft zelf best een bepaalde drempelwaarde hanteren of je daar wel of niet je tijd in gaat investeren.
Ja okee, maar krijg gewoon de indruk dat LXIV de lat te hoog legt....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:26:41 #77
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201018688
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja okee, maar krijg gewoon de indruk dat LXIV de lat te hoog legt....
De indruk hebben of het verkondigen als zijnde feit zijn twee verschillende dingen. Over communicatie gesproken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201018778
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:26 schreef M1stral het volgende:

[..]
De indruk hebben of het verkondigen als zijnde feit zijn twee verschillende dingen. Over communicatie gesproken.
Dat is gewoon een andere mening hebben en ik probeer het hem vanuit vrouwelijk perspectief uit te leggen zodat het hem wel gaat lukken een leuke date te krijgen.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:34:36 #79
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201018947
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat is gewoon een andere mening hebben en ik probeer het hem vanuit vrouwelijk perspectief uit te leggen zodat het hem wel gaat lukken een leuke date te krijgen.
Zo bracht je het niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:34:54 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201018955
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat is gewoon een andere mening hebben en ik probeer het hem vanuit vrouwelijk perspectief uit te leggen zodat het hem wel gaat lukken een leuke date te krijgen.
Ok, en fijn hoor. Maar op zich loopt dat nu wel ok.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201019134
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ok, en fijn hoor. Maar op zich loopt dat nu wel ok.
Ik gun je de liefste en leukste date, maar probeer gewoon geen verwachtingen te hebben want daar haakt élke vrouw op af....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:43:57 #82
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201019236
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik gun je de liefste en leukste date, maar probeer gewoon geen verwachtingen te hebben want daar haakt élke vrouw op af....
Ik denk dat beide partijen bij een date bepaalde verwachtingen hebben.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201019272
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:43 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat beide partijen bij een date bepaalde verwachtingen hebben.
Maar heb het idee dat jij het meer hebt als de dames ....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:46:26 #84
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201019304
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar heb het idee dat jij het meer hebt als de dames ....
Dat kan ik niet voor je beantwoorden. Het zal ook van de dame afhangen denk ik
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201019393
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat kan ik niet voor je beantwoorden. Het zal ook van de dame afhangen denk ik
Wil alleen maar zeggen dat dames anders verwachten dan je denkt en je dáár op moet inspelen en niet op je eerste indruk....
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:49:43 #86
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201019394
Er zullen ook genoeg vrouwen zijn die verwachtingen hebben. Zelfs vrouwen met verwachtingen waar @LXIV niet aan kan voldoen. Zo werkt het gewoon.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201019793
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:21 schreef M1stral het volgende:

[..]
Praten is doorgaans wel meer dan alleen je bek opentrekken. Daar zitten dus ook gradaties in en je mag wat dat betreft zelf best een bepaalde drempelwaarde hanteren of je daar wel of niet je tijd in gaat investeren.
Soms denk ik echt dat door al dat ge-app en social media mensen bijna niet meer weten hoe ze een normaal gesprek moeten voeren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 23:21:02 #88
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201020199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 23:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Soms denk ik echt dat door al dat ge-app en social media mensen bijna niet meer weten hoe ze een normaal gesprek moeten voeren.
Waar ik me nog meer over verbaas is dat heel veel jongeren vandaag de dag spelling van de meest gangbare woorden niet eens meer beheersen. Zie een medium als Tiktok bijvoorbeeld.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201020324
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 23:21 schreef M1stral het volgende:

[..]
Waar ik me nog meer over verbaas is dat heel veel jongeren vandaag de dag spelling van de meest gangbare woorden niet eens meer beheersen. Zie een medium als Tiktok bijvoorbeeld.
Dat ook inderdaad. En te pas en te onpas met zo'n beetje elk scheldwoord strooien alsof het niks is.

Maar het niet beheersen van spelling en grammatica is wel van alle tijden, al ben ik het met je eens dat het nu wel erger aan het worden is, mede door al die klote apps en social media.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 22 augustus 2021 @ 01:44:18 #90
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201021948
wat klinken jullie oud en wijs! ;)
De jeugd verbaast zich er misschien wel over dat de ouderen zulke ouderwetse taal gebruiken?
En inderdaad, in mijn niet zo jonge leeftijdscategorie zie ik ook wel erg veel spelfouten op de apps, me vs mijn, jou vs jouw en is vs eens komen vaak voor. Ook wel eens gehad dat iemand vroeg of ik nog op vekansie ging, wist niet of het een grap was of serieus, dus maar niet op geantwoord (was bij de paiq quiz, die hoef je niet allemaal te beantwoorden).
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201022718
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 01:44 schreef MizzezAmy het volgende:
wat klinken jullie oud en wijs! ;)
De jeugd verbaast zich er misschien wel over dat de ouderen zulke ouderwetse taal gebruiken?
En inderdaad, in mijn niet zo jonge leeftijdscategorie zie ik ook wel erg veel spelfouten op de apps, me vs mijn, jou vs jouw en is vs eens komen vaak voor. Ook wel eens gehad dat iemand vroeg of ik nog op vekansie ging, wist niet of het een grap was of serieus, dus maar niet op geantwoord (was bij de paiq quiz, die hoef je niet allemaal te beantwoorden).
Ik of ik nog “gewilde” plannen had :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201022898
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:49 schreef M1stral het volgende:
Er zullen ook genoeg vrouwen zijn die verwachtingen hebben. Zelfs vrouwen met verwachtingen waar @:LXIV niet aan kan voldoen. Zo werkt het gewoon.
Ik snap niet waarom hier vaak gepikeerd gereageerd wordt als het gaat om eisen die worden gesteld aan intelligentie. Waarom zou @LXIV geen bovengemiddeld intelligente vrouw mogen willen? En waarom zou zijn wens onrealistisch zijn? De vijver om in te vissen wordt wat kleiner maar is nog steeds groot genoeg.

Ik werk in het hoger onderwijs en vrijwel alle vrouwen om mij heen zijn bovengemiddeld intelligent. Enkelen van hen zijn vrijgezel. Ook zij vinden het moeilijk om een geliefde te vinden. Het is niet bepaald alsof alle intelligente mensen bezet zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201022935
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik gun je de liefste en leukste date, maar probeer gewoon geen verwachtingen te hebben want daar haakt élke vrouw op af....
Niet mee eens, dus ik heb je uitspraak al gefalsifieerd. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201023061
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Niet mee eens, dus ik heb je uitspraak al gefalsifieerd. :Y)
Okee :)
  zondag 22 augustus 2021 @ 10:16:34 #95
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201023500
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom hier vaak gepikeerd gereageerd wordt als het gaat om eisen die worden gesteld aan intelligentie. Waarom zou @:LXIV geen bovengemiddeld intelligente vrouw mogen willen? En waarom zou zijn wens onrealistisch zijn? De vijver om in te vissen wordt wat kleiner maar is nog steeds groot genoeg.

Ik werk in het hoger onderwijs en vrijwel alle vrouwen om mij heen zijn bovengemiddeld intelligent. Enkelen van hen zijn vrijgezel. Ook zij vinden het moeilijk om een geliefde te vinden. Het is niet bepaald alsof alle intelligente mensen bezet zijn.
Eh, als je de posts voorafgaand aan deze gelezen hebt dan zie je toch dat ik beaam wat je zegt?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 22 augustus 2021 @ 11:39:47 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201024446
Duidelijke profielen, gotta love 'em _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 22 augustus 2021 @ 11:41:12 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201024470
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 10:16 schreef M1stral het volgende:

[..]
Eh, als je de posts voorafgaand aan deze gelezen hebt dan zie je toch dat ik beaam wat je zegt?
Ze stemt met je in.
The love you take is equal to the love you make.
  Tettenkoning zondag 22 augustus 2021 @ 11:55:49 #98
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201024659
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 09:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ik werk in het hoger onderwijs en vrijwel alle vrouwen om mij heen zijn bovengemiddeld intelligent. Enkelen van hen zijn vrijgezel. Ook zij vinden het moeilijk om een geliefde te vinden. Het is niet bepaald alsof alle intelligente mensen bezet zijn.
Ik werk vrijwel alleen met hogeropgeleiden (wo) en daar zitten er genoeg tussen (m/v) die niet zo sociaal vaardig of heel erg introvert zijn. Dus wellicht heeft @LXIV al wat pareltjes laten lopen omdat ze gewoon niet zo goed uit de verf kwamen tijdens het contact met hem :+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201025262
quote:
80s.gif Op zondag 22 augustus 2021 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
Duidelijke profielen, gotta love 'em _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk, maar dan krijg je er wel een met een IQ van 80 ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 22 augustus 2021 @ 12:43:59 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201025299
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit is echt vreselijk inderdaad, paar keer meegemaakt. Al kan je ze wel helemaal gestoord maken als je er zelf ook zo'n spelletje van maakt.
Kan je beter meteen ermee kappen als je jezelf tot dat niveau verlaagt. Schiet totaal niet op.
  zondag 22 augustus 2021 @ 12:56:48 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201025584
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Duidelijk, maar dan krijg je er wel een met een IQ van 80 ofzo.
Life is about choices, en ik betwijfel of ze die 80 gaat redden :P

Die kont is goeie handel, damn! :9~
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 22 augustus 2021 @ 13:18:00 #102
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201025939
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 11:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ze stemt met je in.
Misschien de manier waarop het verwoord werd, maar kon het er niet uit opmaken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 22 augustus 2021 @ 13:19:58 #103
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201025958
quote:
7s.gif Op zondag 22 augustus 2021 12:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Life is about choices, en ik betwijfel of ze die 80 gaat redden :P

Die kont is goeie handel, damn! :9~
Best een -40 handicap op IQ waard.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201025966
Heb met een hoger opgeleide (2 masters+) samen gewoond. Was geen pretje.

Heb ooit ergens een grafiek gezien waarin werd afgezet hoe breed iemands kennis (lager opgeleiden - weten weinig van veel dingen) was tegenover hoe specialistisch iemands kennis was (hoger opgeleiden - weten veel van weinig dingen). Het was precies dat. Oogkleppen. Zodra je buiten het specialisme zit is er geen normaal gesprek te voeren en/of weinig gezond verstand te bespeuren.

Nu ben ik zelf geen hoger opgeleide dus het kan ook aan mij liggen, maar geef mij maar iemand van MBO/HBO niveau. Ben klaar met constant een uitgebreide beschrijving moeten geven van eenvoudige/logische dingen. :r
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201026596
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 13:20 schreef Hineni het volgende:
Heb met een hoger opgeleide (2 masters+) samen gewoond. Was geen pretje.

Heb ooit ergens een grafiek gezien waarin werd afgezet hoe breed iemands kennis (lager opgeleiden - weten weinig van veel dingen) was tegenover hoe specialistisch iemands kennis was (hoger opgeleiden - weten veel van weinig dingen). Het was precies dat. Oogkleppen. Zodra je buiten het specialisme zit is er geen normaal gesprek te voeren en/of weinig gezond verstand te bespeuren.

Nu ben ik zelf geen hoger opgeleide dus het kan ook aan mij liggen, maar geef mij maar iemand van MBO/HBO niveau. Ben klaar met constant een uitgebreide beschrijving moeten geven van eenvoudige/logische dingen. :r
Ik hoef niet per se een hoger opgeleid iemand, maar wel intelligent in de zin van een Bildung hebben, daar probeer ik zelf ook aan te werken. Een heel specialistische master of PhD zegt mij niet zo veel. Heb met zat promovendi gewerkt en ze weten echt best veel, maar vaak altijd heel erg ingezoomd op iets en erg specialistisch, daar heb je in het echte leven vrij weinig aan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:18:12 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201036471
Met die kleine tweaks aan mijn profiel begint het trouwens wel goed te lopen. Niet alleen maar 50+ cougars op zoek naar een jong blaadje, maar ook wat jongere vrouwen.
En dat zelf liken of alle vrouwen die je leuk vind een berichtje sturen is frustrerend en zet geen zoden aan de dijk. Het zijn toch de vrouwen zelf die de keuze maken. Beter lean back en zelf selecteren op wat contact zoekt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201036503
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:18 schreef LXIV het volgende:
Met die kleine tweaks aan mijn profiel begint het trouwens wel goed te lopen. Niet alleen maar 50+ cougars op zoek naar een jong blaadje, maar ook wat jongere vrouwen.
En dat zelf liken of alle vrouwen die je leuk vind een berichtje sturen is frustrerend en zet geen zoden aan de dijk. Het zijn toch de vrouwen zelf die de keuze maken. Beter lean back en zelf selecteren op wat contact zoekt.
Je bent zelf toch ook 50+?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:29:58 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201036521
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Je bent zelf toch ook 50+?
Ja net. Maar dan vind ik een vrouw van 59 toch nog te oud. Wellicht hypocriet, maar ok. Het zou ook niet eerlijk zijn daarmee in zee te gaan als je eigenlijk niet wil. Dan verspil je hun tijd
Besides, dat soort vrouwen wil maar 1 ding…
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:32:32 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201036535
Toen ik 18,20 was vond ik oudere vrouwen (35) altijd veruit het meest aantrekkelijk. Veel aantrekkelijker dan meisjes van 20. Helaas waren er toen de huidige mogelijkheden nog niet. Ik was echt heel afgetraind, etc. Dat zou wat geweest zijn!!

Die ideale leeftijd van 35 is door de jaren heen trouwens weinig veranderd…
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201036552
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja net. Maar dan vind ik een vrouw van 59 toch nog te oud. Wellicht hypocriet, maar ok. Het zou ook niet eerlijk zijn daarmee in zee te gaan als je eigenlijk niet wil. Dan verspil je hun tijd
Besides, dat soort vrouwen wil maar 1 ding…
Wat willen ze dan? Seks?
Ik heb werkelijk geen idee hahaha.
Maar ik snap je wel, ik date wel mannen van 10 jaar jonger maar niet 10 jaar ouder :+ . Liefst gewoon een leuke knappe vent van begin 30 met 1 kind. Waar kan ik die bestellen ;)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:37:19 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201036557
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Wat willen ze dan? Seks?
Ik heb werkelijk geen idee hahaha.
Maar ik snap je wel, ik date wel mannen van 10 jaar jonger maar niet 10 jaar ouder :+ . Liefst gewoon een leuke knappe vent van begin 30 met 1 kind. Waar kan ik die bestellen ;)
Waarom dat ene kind?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201036558
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:32 schreef LXIV het volgende:
Toen ik 18,20 was vond ik oudere vrouwen (35) altijd veruit het meest aantrekkelijk. Veel aantrekkelijker dan meisjes van 20. Helaas waren er toen de huidige mogelijkheden nog niet. Ik was echt heel afgetraind, etc. Dat zou wat geweest zijn!!

Die ideale leeftijd van 35 is door de jaren heen trouwens weinig veranderd…
Ik viel altijd al op jonger, alleen is dat wel meegegroeid. Dus toen ik 30 was viel ik op midden 20 en nu op begin 30. Misschien ben ik zelf gewoon onvolwassen ofzo _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201036571
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waarom dat ene kind?
Omdat ik zelf een kind heb en heb mannen met en zonder kinderen gedate en het is gewoon makkelijker als je in eenzelfde situatie zit. 1 kind lijkt mij dan weer ideaal voor mijn dochter. Als een man meerdere kinderen heeft dan is het “zij tegen haar” maar dat is waarschijnlijk een aanname. Al heb ik dat gevoel gewoon.
Zijn allemaal geen harde eisen trouwens.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:41:03 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201036575
En dan vind ik het voor mannen toch nog wat anders m jongere vrouwen te daten dan vice versa. Mannen zijn immers nog vruchtbaar op hogere leeftijd en vrouwen niet. Onbewust/biologisch speelt dat ook een rol.
Daarom is de MILF van medio 30 ook zo’n geliefde categorie: vruchtbaarheid op haar top.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:42:07 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201036586
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Omdat ik zelf een kind heb en heb mannen met en zonder kinderen gedate en het is gewoon makkelijker als je in eenzelfde situatie zit. 1 kind lijkt mij dan weer ideaal voor mijn dochter. Als een man meerdere kinderen heeft dan is het “zij tegen haar” maar dat is waarschijnlijk een aanname. Al heb ik dat gevoel gewoon.
Zijn allemaal geen harde eisen trouwens.
Ok, maar dan kijk je ook wat verder vooruit naar een serieuze relatie als dat een rol speelt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201036600
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:42 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ok, maar dan kijk je ook wat verder vooruit naar een serieuze relatie als dat een rol speelt.
Ja, op termijn zou ik dat wel weer willen. Dus probeer wel wat te daten met potentieel zeg maar. Bij iedere fling/korte relatie leer je ook weer bij, wat je wel leuk vind en wat niet aan die man. Eventuele dealbreakers.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:50:20 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201036618
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:45 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja, op termijn zou ik dat wel weer willen. Dus probeer wel wat te daten met potentieel zeg maar. Bij iedere fling/korte relatie leer je ook weer bij, wat je wel leuk vind en wat niet aan die man. Eventuele dealbreakers.
Risico is denk ik wel dat je op die manier telkens weer een nieuwe blijft proberen en uiteindelijk niks overhoudt. Omdat je het teveel gewend raakt om weer afscheid te nemen.
Ik denk dat de kunst van een langere relatie ook is “to love despite “ ipv to love because. Dus kleine onvolkomenheden te accepteren ipv de perfecte man te zoeken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:55:17 #118
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201036638
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Risico is denk ik wel dat je op die manier telkens weer een nieuwe blijft proberen en uiteindelijk niks overhoudt. Omdat je het teveel gewend raakt om weer afscheid te nemen.
Ik denk dat de kunst van een langere relatie ook is “to love despite “ ipv to love because. Dus kleine onvolkomenheden te accepteren ipv de perfecte man te zoeken.
De ironie in deze is eh, vrij sterk.
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:55:46 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201036641
quote:
10s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:55 schreef Poem_ het volgende:

[..]
De ironie in deze is eh, vrij sterk.
??
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201036670
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 00:50 schreef LXIV het volgende:

[..]
Risico is denk ik wel dat je op die manier telkens weer een nieuwe blijft proberen en uiteindelijk niks overhoudt. Omdat je het teveel gewend raakt om weer afscheid te nemen.
Ik denk dat de kunst van een langere relatie ook is “to love despite “ ipv to love because. Dus kleine onvolkomenheden te accepteren ipv de perfecte man te zoeken.
Klopt maar waren geen kleine onvolkomenheden. :')
Wel leuke mannen, maar ze komen maar terug (of niet) als zij (en ik _O- ) hun shit op orde hebben.

Maar ik moet zeggen het gaat opmerkelijk goed met mij. Laatste date fiasco was echt een hoog nodige eye opener. :!
Zelfs wat nieuwe vriendinnen gemaakt IRL :)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 23 augustus 2021 @ 01:07:06 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201036681
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 01:05 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Klopt maar waren geen kleine onvolkomenheden. :')
Wel leuke mannen, maar ze komen maar terug (of niet) als zij (en ik _O- ) hun shit op orde hebben.

Maar ik moet zeggen het gaat opmerkelijk goed met mij. Laatste date fiasco was echt een hoog nodige eye opener. :!
Dus hoe meer fiasco’s, hoe wijzer je wordt en des te volmaakter je ‘einddate’
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201036703
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 01:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dus hoe meer fiasco’s, hoe wijzer je wordt en des te volmaakter je ‘einddate’
Nja. Het waren bijna allemaal leuke mannen alleen niet toe aan een relatie, net als ik.
Zou sommigen wel weer daten als ze hun dingen op orde hebben.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201056851
Ben nu met iemand aan het praten die blijkbaar helemaal into dat New Age gewauwel is. Eigen praktijkje, yoga, holistic breathing. Echt het zou verboden moeten worden om mensen op zo'n manier op te lichten. Eigenlijk is daarin geloven gewoon een soort vorm van een goedaardige psychose.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:41:44 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201057341
Ik snap de vrouwen die berichtjes aan hen gewoon negeren wel wat beter nu. Op zeker moment is het gewoon geen doen meer om zoveel gesprekken op gang te houden. En als je eenmaal iets terugschrijft dan hebben ze beet en blijven ze je achtervolgen. Ook vrouwen bijvoorbeeld die uit je gegevens of het gesprek je FB-pagina weten op te sporen en je dan op die manier gaan spammen.
Dan is het eenvoudigste om gewoon in het begin al niks terug te sturen, dan is de kans het grootste dat je er niks meer van hoort. Niet dat het allemaal verkeerde vrouwen zijn, helemaal niet, maar op zeker moment wil je gewoon niet nóg een chatpartner erbij. Of het moet echt wat heel bijzonders zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201057671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:41 schreef LXIV het volgende:
Ik snap de vrouwen die berichtjes aan hen gewoon negeren wel wat beter nu. Op zeker moment is het gewoon geen doen meer om zoveel gesprekken op gang te houden. En als je eenmaal iets terugschrijft dan hebben ze beet en blijven ze je achtervolgen. Ook vrouwen bijvoorbeeld die uit je gegevens of het gesprek je FB-pagina weten op te sporen en je dan op die manier gaan spammen.
Dan is het eenvoudigste om gewoon in het begin al niks terug te sturen, dan is de kans het grootste dat je er niks meer van hoort. Niet dat het allemaal verkeerde vrouwen zijn, helemaal niet, maar op zeker moment wil je gewoon niet nóg een chatpartner erbij. Of het moet echt wat heel bijzonders zijn.
Zsm date afspreken is ook goed trouwens.

Ik heb trouwens twee mediocre chicks gefriendzoned, dacht dat dat alleen andersom kon. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:06:58 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201057735
Morgenavond heb ik m'n eerste date via Breeze. Ben wel benieuwd hoe dat is, want ik heb afgezien van de foto's echt geen idee hoe diegene is.

En omgekeerd :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201057825
Ik ben steeds meer gewoon aan het ouwehoeren en niet serieus aan het doen trouwens. _O-

Dat krijg je er ook wel een beetje van als je steeds tegenkomt wat @LXIV de laatste dagen zei.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201057861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ben nu met iemand aan het praten die blijkbaar helemaal into dat New Age gewauwel is. Eigen praktijkje, yoga, holistic breathing. Echt het zou verboden moeten worden om mensen op zo'n manier op te lichten. Eigenlijk is daarin geloven gewoon een soort vorm van een goedaardige psychose.
Ja nou ja, genoeg mensen die geloven in dat al je wensen uitkomen door de manier waarop je denkt en dat een mens geen enkele beperking heeft zolang die maar positief denkt. Dat is de status quo maar eveneens een psychose als men daar helemaal in doorslaat.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:22:29 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201057979
Ik kreeg trouwens het verwijt dat ik de foto's van deze acteur gebruikt had voor mijn profiel:

Moet ik zeggen, mijn dochter dacht ook dat het een foto van mij was.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201058061
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben steeds meer gewoon aan het ouwehoeren en niet serieus aan het doen trouwens. _O-

Dat krijg je er ook wel een beetje van als je steeds tegenkomt wat @:LXIV de laatste dagen zei.
Ik heb nooit Anders gedaan op tinder :@ :@. Soms iemand die leuk meedoet dan wordt het daarna soms wat serieuzer
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201058091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ja nou ja, genoeg mensen die geloven in dat al je wensen uitkomen door de manier waarop je denkt en dat een mens geen enkele beperking heeft zolang die maar positief denkt. Dat is de status quo maar eveneens een psychose als men daar helemaal in doorslaat.
Misbruik maken van kwetsbare mensen ondanks dat zo'n persoon ongetwijfeld de beste bedoelingen heeft. Zo bizar dat de een keihard moet werken en de ander zijn of haar geld verdiend aan het verkopen van New Age onzin. Laat ik zelf ook eens voor de grap een cult oprichten, lekker parasiteren op andere mensen. 8)7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201058107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:28 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik heb nooit Anders gedaan op tinder :@ :@. Soms iemand die leuk meedoet dan wordt het daarna soms wat serieuzer
Hmmm, nee ik gooi er met de pet naar. Ik blijf wel in dit topic, maar denk even dat ik die apps aan de kant schuif. Ik had al een date pauze, maar nu ook maar even een chatpauze.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201058111
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:41 schreef LXIV het volgende:
Ik snap de vrouwen die berichtjes aan hen gewoon negeren wel wat beter nu. Op zeker moment is het gewoon geen doen meer om zoveel gesprekken op gang te houden. En als je eenmaal iets terugschrijft dan hebben ze beet en blijven ze je achtervolgen. Ook vrouwen bijvoorbeeld die uit je gegevens of het gesprek je FB-pagina weten op te sporen en je dan op die manier gaan spammen.
Dan is het eenvoudigste om gewoon in het begin al niks terug te sturen, dan is de kans het grootste dat je er niks meer van hoort. Niet dat het allemaal verkeerde vrouwen zijn, helemaal niet, maar op zeker moment wil je gewoon niet nóg een chatpartner erbij. Of het moet echt wat heel bijzonders zijn.
:') ik zoek wel eens iemand op op FB om er zeker van te zijn dat diegene is wie hij zegt te zijn maar dat doe je toch gewoon op de creeping methode. Dat die ander er dus nooit achter komt. Gaan ze je dan serieus ongevraagd opzoeken en toevoegen???
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201058134
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hmmm, nee ik gooi er met de pet naar. Ik blijf wel in dit topic, maar denk even dat ik die apps aan de kant schuif. Ik had al een date pauze, maar nu ook maar even een chatpauze.
Ja snap ik wel. Heb echt 0.0 motivatie nu om interesse in een nieuwe man te tonen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:38:19 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201058184
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]
:') ik zoek wel eens iemand op op FB om er zeker van te zijn dat diegene is wie hij zegt te zijn maar dat doe je toch gewoon op de creeping methode. Dat die ander er dus nooit achter komt. Gaan ze je dan serieus ongevraagd opzoeken en toevoegen???
Ja, en dan ook via Messenger berichten sturen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:39:04 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201058193
Wel slim, want zo komen ze wel meer te weren
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201058216
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja snap ik wel. Heb echt 0.0 motivatie nu om interesse in een nieuwe man te tonen.
Same
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201058540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:33 schreef Avianflu het volgende:

[..]
:') ik zoek wel eens iemand op op FB om er zeker van te zijn dat diegene is wie hij zegt te zijn maar dat doe je toch gewoon op de creeping methode. Dat die ander er dus nooit achter komt. Gaan ze je dan serieus ongevraagd opzoeken en toevoegen???
Mannen doen dat ook hoor. Ik heb een unieke voornaam en stond dus ook niet met mijn eigen naam op Tinder. Het stalkgedrag van sommige mensen is gewoon eng soms :@ Je zou denken dat geen match voldoende hint is, maar nee.
Sarcasme. Herken het.
pi_201058803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:22 schreef LXIV het volgende:
Ik kreeg trouwens het verwijt dat ik de foto's van deze acteur gebruikt had voor mijn profiel:
[ afbeelding ]
Moet ik zeggen, mijn dochter dacht ook dat het een foto van mij was.
Voor de grap een "zoek de 10 verschillen" foto van maken en zeggen dat ze een date kunnen winnen? :P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201058844
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben steeds meer gewoon aan het ouwehoeren en niet serieus aan het doen trouwens. _O-

Verbaas me er elke keer weer over hoe vlot je gesprekken IRL kunt hebben maar op de app superstroef, of vice versa :?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201059176
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:11 schreef Hineni het volgende:

[..]
Verbaas me er elke keer weer over hoe vlot je gesprekken IRL kunt hebben maar op de app superstroef, of vice versa :?
Dat leer je wel een beetje, maar ligt ook echt aan de persoon. Ik heb er een tyfushekel aan als ik degene ben die steeds vragen moet stellen of wederantwoord moet geven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:30:59 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201059312
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 21:09 schreef Hineni het volgende:

[..]
Voor de grap een "zoek de 10 verschillen" foto van maken en zeggen dat ze een date kunnen winnen? :P
Ik heb deze foto mijn moeder ook geappt, en die snapte er niks van. Die dacht aan een trucfoto.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:31:22 #143
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201059320
Ze is wel 89
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:31:32 #144
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201059324
80
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201061974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Mannen doen dat ook hoor. Ik heb een unieke voornaam en stond dus ook niet met mijn eigen naam op Tinder. Het stalkgedrag van sommige mensen is gewoon eng soms :@ Je zou denken dat geen match voldoende hint is, maar nee.
De horror
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201061995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, en dan ook via Messenger berichten sturen
:N . Ik vind mijzelf al creepy dat ik een keer een ex had bericht op social _O- .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:28:02 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201062021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Mannen doen dat ook hoor. Ik heb een unieke voornaam en stond dus ook niet met mijn eigen naam op Tinder. Het stalkgedrag van sommige mensen is gewoon eng soms :@ Je zou denken dat geen match voldoende hint is, maar nee.
'Ja dat lijkt me wel zuur.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201067385
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Morgenavond heb ik m'n eerste date via Breeze. Ben wel benieuwd hoe dat is, want ik heb afgezien van de foto's echt geen idee hoe diegene is.

En omgekeerd :P
Wat is Breeze?
afspraak tandarts verzetten
pi_201067974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ben nu met iemand aan het praten die blijkbaar helemaal into dat New Age gewauwel is. Eigen praktijkje, yoga, holistic breathing. Echt het zou verboden moeten worden om mensen op zo'n manier op te lichten. Eigenlijk is daarin geloven gewoon een soort vorm van een goedaardige psychose.
Ben je bekend met het interview van die vrouw die haar eigen pis op drinkt omdat ze denkt dat het helend werkt? :7
afspraak tandarts verzetten
  Tettenkoning woensdag 25 augustus 2021 @ 15:12:40 #150
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201068052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:06 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ben je bekend met het interview van die vrouw die haar eigen pis op drinkt omdat ze denkt dat het helend werkt? :7
Ja, helemaal waus. Bij welk programma was dat ook alweer? _O-
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201068233
Geen idee, maar geloof dat ze zichzelf Prana noemde of iets dergelijks.
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 25 augustus 2021 @ 15:51:47 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201068536
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 14:14 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Wat is Breeze?
https://breeze.social/

Je liked een profiel, vervolgens plan je een date en dan spreek je elkaar voor het eerst.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201068788
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 15:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
https://breeze.social/

Je liked een profiel, vervolgens plan je een date en dan spreek je elkaar voor het eerst.
Klinkt spannend! Werkt dat een beetje?
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 25 augustus 2021 @ 16:14:52 #154
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201068823
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 16:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Klinkt spannend! Werkt dat een beetje?
Daar ga ik vanavond achterkomen :P Het idee van snel afspreken vind ik juist lekker, maar nu heb ik helemaal geen beeld van hoe iemand is. Dus als ik pech heb ben je na 2 minuten weer onderweg naar huis
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201070011
Klinkt wel goed! Laat maar weten of het iets is, gebruik nu zelf Tinder maar dat valt vaak dood na de eerste paar zinnen.
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 25 augustus 2021 @ 17:45:20 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201070033
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 17:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Klinkt wel goed! Laat maar weten of het iets is, gebruik nu zelf Tinder maar dat valt vaak dood na de eerste paar zinnen.
Je krijgt trouwens ook maar een beperkt aantal profielen te zien per dag. 2 of 4. En als je aangeeft op date te willen is het wel de bedoeling dat je dan ook daadwerkelijk gaat. Dus wat minder vrijblijvend dan tinder etc.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201070388
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:15 schreef LXIV het volgende:
Wat is er ideaal aan? Ik heb maar weinig harde eisen. Wel moet ik de indruk hebben dat ik met haar echte gesprekken kan voeren. Ik zou het zelf heel raar vinden wanneer iemand dat niet zou willen. Praten is immers hetgeen je het meeste met je partner doet.
Ik vind inderdaad ook dat mensen hier heel raar reageren op mensen met wensen, zelfs al is het ermaar 1. Alsof iedere voorkeur die je hebt over een partner er 1 teveel is. En dan ondertussen klagen over de berg ongeschikten waar doorheen geworsteld moet worden :? Als ik jouw berichten lees denk ik ook: wel een beetje arrogant en veroordelend, maar ondanks dat vind ik het heel erg goed dat je ten minste een eis hebt bedacht voor jezelf ipv wat de meeste hebben dat ze denken van “gewoon maar even lukraak op date met iedereen die maar wil”. Dat is volkomen doelloos, ja het doel is een relatie maar echt SMART is het niet. Nou zijn de meeste mensen kennelijk ook tevreden met de eerste de beste. Aan de ene kant is dat alleen maar mooi. Maar ik geloof nooit dat dan werkelijk iedereen kans maakt bij hen. Ja, om op date te gaan, maar vervolgens is het ad hoc filteren tijdens de dates zelf. Dat is fijn voor mensen die heel erg van vaak op date gaan houden en van nieuwe mensen die je daarna nooit meer ziet ontmoeten, maar mij lijkt het echt een gigantische tijdverspilling die ook nog eens heel veel frustratie kan opleveren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 25 augustus 2021 @ 21:20:37 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201073113
quote:
1s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 18:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ik vind inderdaad ook dat mensen hier heel raar reageren op mensen met wensen, zelfs al is het ermaar 1. Alsof iedere voorkeur die je hebt over een partner er 1 teveel is. En dan ondertussen klagen over de berg ongeschikten waar doorheen geworsteld moet worden :? Als ik jouw berichten lees denk ik ook: wel een beetje arrogant en veroordelend, maar ondanks dat vind ik het heel erg goed dat je ten minste een eis hebt bedacht voor jezelf ipv wat de meeste hebben dat ze denken van “gewoon maar even lukraak op date met iedereen die maar wil”. Dat is volkomen doelloos, ja het doel is een relatie maar echt SMART is het niet. Nou zijn de meeste mensen kennelijk ook tevreden met de eerste de beste. Aan de ene kant is dat alleen maar mooi. Maar ik geloof nooit dat dan werkelijk iedereen kans maakt bij hen. Ja, om op date te gaan, maar vervolgens is het ad hoc filteren tijdens de dates zelf. Dat is fijn voor mensen die heel erg van vaak op date gaan houden en van nieuwe mensen die je daarna nooit meer ziet ontmoeten, maar mij lijkt het echt een gigantische tijdverspilling die ook nog eens heel veel frustratie kan opleveren.
Wat vind je er arrogant en veroordelend aan? Het gaat mij niet op opleidingsniveau an sich, maar ik wil er wel echt mee kunnen praten. Vooral omdat ik met een vrouw waar ik dat niet mee kan zelf niet gelukkig kan worden en dan haar ook niet gelukkig kan maken. Een ander stelt weer allerlei eisen aan het uiterlijk of de financiele positie. Dat vind ik zelf arroganter.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 21:23:02 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201073149
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat vind je er arrogant en veroordelend aan? Het gaat mij niet op opleidingsniveau an sich, maar ik wil er wel echt mee kunnen praten. Vooral omdat ik met een vrouw waar ik dat niet mee kan zelf niet gelukkig kan worden en dan haar ook niet gelukkig kan maken. Een ander stelt weer allerlei eisen aan het uiterlijk of de financiele positie. Dat vind ik zelf arroganter.
Dat worden dan geweldig interessante relaties, als je er geen fatsoenlijk gesprek mee kan voeren. 8)7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 25 augustus 2021 @ 21:32:27 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201073294
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 17:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Klinkt wel goed! Laat maar weten of het iets is, gebruik nu zelf Tinder maar dat valt vaak dood na de eerste paar zinnen.
Het was een succes. De nadelen zijn wel dat je dus echt niet weet waar iemand vandaan komt, in dit geval zat er best veel afstand tussen onze woonplaatsen in. En er was geen klik, maar dat kan je met elke date hebben
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:09:53 #161
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201073893
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Het was een succes. De nadelen zijn wel dat je dus echt niet weet waar iemand vandaan komt, in dit geval zat er best veel afstand tussen onze woonplaatsen in. En er was geen klik, maar dat kan je met elke date hebben
Haha, het was een succes. En er was geen klik. Ideale rondneuktool dus :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:25:20 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201074082
quote:
10s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Dat worden dan geweldig interessante relaties, als je er geen fatsoenlijk gesprek mee kan voeren. 8)7
Been there, done that.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:25:40 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201074085
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 21:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Het was een succes. De nadelen zijn wel dat je dus echt niet weet waar iemand vandaan komt, in dit geval zat er best veel afstand tussen onze woonplaatsen in. En er was geen klik, maar dat kan je met elke date hebben
Een succes en geen klik?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 22:37:02 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201074211
Vrouwen die in hun tekst "Een man die weet wat hij wilt" zetten. Het lijkt een trivialiteit, maar aan zoiets kan ik me op langere termijn echt dood ergeren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201074609
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:37 schreef LXIV het volgende:
Vrouwen die in hun tekst "Een man die weet wat hij wilt" zetten. Het lijkt een trivialiteit, maar aan zoiets kan ik me op langere termijn echt dood ergeren.
Ik weet nog steeds niet wat ik wil. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 23:28:07 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201074774
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:09 schreef M1stral het volgende:

[..]
Haha, het was een succes. En er was geen klik. Ideale rondneuktool dus :P
Oh nee. Een succes qua hoe de app werkt. We hebben een rondje door de stad gelopen en gekletst.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 23:28:32 #167
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201074778
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
Een succes en geen klik?
Ja, ik kan prima een leuke avond hebben zonder dat er een klik is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 23:29:06 #168
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201074785
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:37 schreef LXIV het volgende:
Vrouwen die in hun tekst "Een man die weet wat hij wilt" zetten. Het lijkt een trivialiteit, maar aan zoiets kan ik me op langere termijn echt dood ergeren.
Of:

"Ik waardeer eerlijkheid boven alles"

En dan pissig zijn als ik zeg dat ik sex wil :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 00:06:51 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201074991
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 23:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Of:

"Ik waardeer eerlijkheid boven alles"

En dan pissig zijn als ik zeg dat ik sex wil :D
Het ging mij vooral om de t achter wil.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201075812
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 22:37 schreef LXIV het volgende:
Vrouwen die in hun tekst "Een man die weet wat hij wilt" zetten. Het lijkt een trivialiteit, maar aan zoiets kan ik me op langere termijn echt dood ergeren.
Volgens mij mag dat officieel wel
pi_201075866
Ik word al moe als ik jullie shizzle lees.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 26 augustus 2021 @ 09:37:28 #172
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201076685
quote:
14s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 23:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja, ik kan prima een leuke avond hebben zonder dat er een klik is.
Eens. Sterker nog, zo heb ik in beginsel altijd gedate.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 26 augustus 2021 @ 09:55:24 #173
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201076867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:37 schreef M1stral het volgende:

[..]
Eens. Sterker nog, zo heb ik in beginsel altijd gedate.
Wat doe je nu anders dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201076936
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 07:39 schreef Faxie het volgende:

[..]
Volgens mij mag dat officieel wel
Nee. Zie: Willen: de klant wil / wilt kwaliteit
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 10:11:30 #175
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_201077080
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wat doe je nu anders dan?
Ik date niet meer. Al enige tijd voorzien.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_201077404
quote:
Ah.

Had laatst toevallig nog gezocht maar dat was blijkbaar geen willen.

Ik ben een slechte taalnazi ;(
pi_201078541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ben nu met iemand aan het praten die blijkbaar helemaal into dat New Age gewauwel is. Eigen praktijkje, yoga, holistic breathing. Echt het zou verboden moeten worden om mensen op zo'n manier op te lichten. Eigenlijk is daarin geloven gewoon een soort vorm van een goedaardige psychose.
'ik geloof er niet in dus het is onzin'

:')
pi_201079207
quote:
7s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 12:04 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
'ik geloof er niet in dus het is onzin'

:')
Laat maar eens empirisch onderzoek zien van de claims die geworden gemaakt in de New Age beweging.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201079774
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 12:58 schreef Discombobulate het volgende:
Laat maar eens empirisch onderzoek zien
Laat maar eens empirisch onderzoek zien wat bewijst dat het allemaal niet werkt dan.
pi_201079984
quote:
14s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 13:32 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Laat maar eens empirisch onderzoek zien wat bewijst dat het allemaal niet werkt dan.
Hier is ééntje over acupunctuur bijvoorbeeld: https://jamanetwork.com/j(...)icle-abstract/409858 Even samenvatting lezen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Tettenkoning donderdag 26 augustus 2021 @ 14:53:57 #181
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201080865
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
Of:

"Ik waardeer eerlijkheid boven alles"

En dan pissig zijn als ik zeg dat ik sex wil :D
Logisch want het is seks.
Als we dan toch bezig zijn om de taalnazi uit te hangen in dit topic :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 26 augustus 2021 @ 15:34:20 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201081395
quote:
10s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 14:53 schreef Nine. het volgende:

[..]
Logisch want het is seks.
Als we dan toch bezig zijn om de taalnazi uit te hangen in dit topic :P
;(

Zelf kan ik me niet zo heel druk maken over spelfoutjes. Al vind ik het wel wat suf als een bio er meerdere heeft.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 16:45:31 #183
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201082351
Net een tweede date gehad. Er was geen sprake van een zinderende spanning en daarom verliep het geheel heel open en relaxed. Vriendelijk geweest maar niet verleidelijk. Dus nu een soort pat stelling. Het is op zich een prima vrouw, intelligent ook, weinig op aan te merken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201082608
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 15:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
;(

Zelf kan ik me niet zo heel druk maken over spelfoutjes. Al vind ik het wel wat suf als een bio er meerdere heeft.
Ik ook niet maar je heb foutjes en FOUTEN
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 17:01:10 #185
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201082631
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef LXIV het volgende:
Net een tweede date gehad. Er was geen sprake van een zinderende spanning en daarom verliep het geheel heel open en relaxed. Vriendelijk geweest maar niet verleidelijk. Dus nu een soort pat stelling. Het is op zich een prima vrouw, intelligent ook, weinig op aan te merken.
Je hebt er een nieuwe vriendin bij dus. Maar geen relatie materiaal als ik het zo lees.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik ook niet maar je heb foutjes en FOUTEN
Helemaal geleik heb je!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201082678
Bestaat een goede relatie met zinderende lust seks ;( ?

Serieuze vraag
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 17:04:11 #187
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201082698
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:03 schreef Avianflu het volgende:
Bestaat een goede relatie met zinderende lust seks ;( ?

Serieuze vraag
Ja hoor. Hoezo?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 17:06:39 #188
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201082756
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ben nu met iemand aan het praten die blijkbaar helemaal into dat New Age gewauwel is. Eigen praktijkje, yoga, holistic breathing. Echt het zou verboden moeten worden om mensen op zo'n manier op te lichten. Eigenlijk is daarin geloven gewoon een soort vorm van een goedaardige psychose.
Mwah. Het is anderzijds ook weer vrij naïef om er vanuit te gaan dat er niet meer is dan we kunnen waarnemen. En het valt en staat voornamelijk bij de manier waarop men daarmee omgaat. Als zo'n beetje iedere zin of conversatie daarmee doordrenkt is en er een bekeringsdrang lijkt te zijn dan ben ik er ook wel snel klaar mee. Maar ook genoeg mensen die tegelijkertijd nog vrij nuchter zijn en daar ook nuchter mee omspringen en zichzelf niet alsmaar hoeven te etaleren als dat.
pi_201082757
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja hoor. Hoezo?
Mijn ervaring, de mannen waar ik echt goed mee kan opschieten (als in voelt als een goede vriendschap) voel ik geen lust voor.

De mannen waar ik echt lust voor voel en goede seks mee heb daar loopt het altijd mee mis.
Het kan ook zijn dat ik als ik zo’n “lust” man tegen kom ik misschien minder relaxed ben en het daardoor “misloopt”.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 17:12:04 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201082891
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Mijn ervaring, de mannen waar ik echt goed mee kan opschieten (als in voelt als een goede vriendschap) voel ik geen lust voor.

De mannen waar ik echt lust voor voel en goede seks mee heb daar loopt het altijd mee mis.
Het kan ook zijn dat ik als ik zo’n “lust” man tegen kom ik misschien minder relaxed ben en het daardoor “misloopt”.
Degene waarmee ik de beste seks had, had ik geen relatie mee. Maar dat betekend niet dat het in een relatie ondermaats ofzo was.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 17:14:29 #191
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201082928
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:03 schreef Avianflu het volgende:
Bestaat een goede relatie met zinderende lust seks ;( ?

Serieuze vraag
Misschien zwakt dat zinderende na verloop van tijd af en komt er iets anders voor terug. Maar in het begin moet er toch een sterke aantrekkingskracht zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201082952
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 16:45 schreef LXIV het volgende:
Net een tweede date gehad. Er was geen sprake van een zinderende spanning en daarom verliep het geheel heel open en relaxed. Vriendelijk geweest maar niet verleidelijk. Dus nu een soort pat stelling. Het is op zich een prima vrouw, intelligent ook, weinig op aan te merken.
Gewoon uit elkaar trekken dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201082989
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:06 schreef Poem_ het volgende:
Mwah. Het is anderzijds ook weer vrij naïef om er vanuit te gaan dat er niet meer is dan we kunnen waarnemen.
Alles wat we weten, meten of kennen is direct of indirect waarneembaar, van röntgenstraling tot zwarte gaten en van virussen tot zwaartekrachtgolven. Dat is de basis van het empirisme. Als iets niet waarneembaar is, is het ook onkenbaar en valt er niet veel over te zegen. Als iets wel interactie vertoont, zoals wat in de New Age allemaal benoemd wordt, met andere dingen dan moet het ook principieel direct of indirect waarneembaar zijn en dan is het natuurlijk niet meer iets wat we niet kunnen waarnemen. Vooralsnog zijn er totaal geen aanwijzingen dat acupunctuur of holotropic breathing of reiki yoga doen wat er over die dingen beweert wordt behalve een beetje placebo en een stukje positieve psychologie

Maar dit is off topic. Laatste.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201082998
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Mijn ervaring, de mannen waar ik echt goed mee kan opschieten (als in voelt als een goede vriendschap) voel ik geen lust voor.

De mannen waar ik echt lust voor voel en goede seks mee heb daar loopt het altijd mee mis.
Het kan ook zijn dat ik als ik zo’n “lust” man tegen kom ik misschien minder relaxed ben en het daardoor “misloopt”.
Wat hebben die mannen dan wat de ander niet heeft?

Edit: Ik merk bij mezelf dat ik dat stukje lust mis, maar dat komt ook door m'n persoonlijkheid. Ik ben niet zo snel onder de indruk van mooie vrouwen zodat ik 'lustig' wordt ofzo. Maar daar heb ik wel een hoop dates mee verneukt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201083240
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat hebben die mannen dan wat de ander niet heeft?

Edit: Ik merk bij mezelf dat ik dat stukje lust mis, maar dat komt ook door m'n persoonlijkheid. Ik ben niet zo snel onder de indruk van mooie vrouwen zodat ik 'lustig' wordt ofzo. Maar daar heb ik wel een hoop dates mee verneukt.
Een beest in bed om het maar even plat uit te drukken. Dominant, brutaal, op het randje van bdsm misschien (of misschien over de rand).

Ik heb dat dus ook, dat ik dates verpest. Maar ik vind seks gewoon dusdanig belangrijk dat ik gewoon niet een relatie wil met ondermaatste seks. Misschien is het gewoon een soort kink ofzo….
Het was wellicht beter geweest als ik niet wist wat ik miste :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201083419
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Een beest in bed om het maar even plat uit te drukken. Dominant, brutaal, op het randje van bdsm misschien (of misschien over de rand).

Ik heb dat dus ook, dat ik dates verpest. Maar ik vind seks gewoon dusdanig belangrijk dat ik gewoon niet een relatie wil met ondermaatste seks. Misschien is het gewoon een soort kink ofzo….
Het was wellicht beter geweest als ik niet wist wat ik miste :')
Zoek je nou wel of geen saaie piet
pi_201083924
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:51 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Zoek je nou wel of geen saaie piet
Sowieso niet. Ik denk wel eens dat het beter zou zijn, maar ik weet ook dat het sowieso mis zal lopen, dat ik vreemd zou gaan ofzoiets. Dus het is ook niet eerlijk om daar aan te beginnen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201083988
quote:
Publicatiedatum: 08-05-2011
Laatste wijziging: 25-11-2020
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201083998
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Sowieso niet. Ik denk wel eens dat het beter zou zijn, maar ik weet ook dat het sowieso mis zal lopen, dat ik vreemd zou gaan ofzoiets. Dus het is ook niet eerlijk om daar aan te beginnen.
Je hebt mannen die daar ook voor in zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201084004
quote:
10s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je hebt mannen die daar ook voor in zijn.
Vreemdgaan bedoel je, open relatie…
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201084034
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:30 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Vreemdgaan bedoel je, open relatie…
Eenzijdig open relatie bedoelde ik eigenlijk. Want als vreemdgaan okay is dan is het eigenlijk geen vreemdgaan meer natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201084041
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 07:49 schreef ludovico het volgende:
Ik word al moe als ik jullie shizzle lees.
Haha ik ook 😂

[ Bericht 11% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 26-08-2021 18:38:18 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201084082
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Sowieso niet. Ik denk wel eens dat het beter zou zijn, maar ik weet ook dat het sowieso mis zal lopen, dat ik vreemd zou gaan ofzoiets. Dus het is ook niet eerlijk om daar aan te beginnen.
Is de kink beleven niet elke keer hetzelfde?
Zou het niet spannender zijn om dat gewoon eens uit te stellen..
pi_201084226
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:34 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Is de kink beleven niet elke keer hetzelfde?
Zou het niet spannender zijn om dat gewoon eens uit te stellen..
Seks uitstellen? Maar daar word een “vanilla” man toch niet eens een beest van?

Ik heb iig al een maand of 2 niet gedate omdat ik er de motivatie/ interesse niet voor kan vinden. Ik denk eigenlijk dat ik beter iemand irl tegen kan komen dus ik ben maar weer met latin dansen begonnen. Over het algemeen lopen daar wel veel mannen rond die wel mij type zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201084235
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eenzijdig open relatie bedoelde ik eigenlijk. Want als vreemdgaan okay is dan is het eigenlijk geen vreemdgaan meer natuurlijk.
Ja lijkt mij ideaal _O- , maar uiteindelijk wil ik gewoon ook zinderende seks met mijn partner….
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201084327
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja lijkt mij ideaal _O- , maar uiteindelijk wil ik gewoon ook zinderende seks met mijn partner….
Die heb je ook wel, neem Faxie bijv.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201084528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:40 schreef Avianflu het volgende:
Seks uitstellen? Maar daar word een “vanilla” man toch niet eens een beest van?
Wat is vanilla man anyhow?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201084741
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Seks uitstellen? Maar daar word een “vanilla” man toch niet eens een beest van?

Ik heb iig al een maand of 2 niet gedate omdat ik er de motivatie/ interesse niet voor kan vinden. Ik denk eigenlijk dat ik beter iemand irl tegen kan komen dus ik ben maar weer met latin dansen begonnen. Over het algemeen lopen daar wel veel mannen rond die wel mij type zijn.
De vraag is of de weg van veroveringen de goede weg is voor de langere termijn.

Wat is je type, is dat een persoon die bij je past op het gebied van interesses, of iemand die je maar laat komen en komen..

Is het niet denigrerend naar alle niet latindansers om te zeggen dat daar jouw type ronddanst
Geeft zo'n soort van jacht een gevoel van controle..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2021 19:06:50 ]
pi_201084806
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is vanilla man anyhow?
Iemand die van kussie kroel seks houdt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201084856
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:04 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
De vraag is of de weg van veroveringen de goede weg is voor de langere termijn.

Wat is je type, is dat een persoon die bij je past op het gebied van interesses, of iemand die je maar laat komen en komen..

Is het niet denigrerend naar alle niet latindansers om te zeggen dat daar jouw type ronddanst
Geeft zo'n soort van jacht een gevoel van controle..
Het is nu ook weer nier zo dat ik per se een Latin moet hebben. Maar ik weet wel dat ik ze eerder daar zou vinden dan op de schaakclub zeg maar.

Het lijkt mij toch dat er ook zulke types moeten zijn met dezelfde interesses….. ik besta immers ook….

Maar ik moet wel minder “jagen” en de man laten “jagen” . Ik ben vanuit mijn werk gewoon gewend om overal het voortouw in te nemen en knopen door te hakken etcetera, “als ik iets wil dan krijg ik het” instelling (is ook nodig in mijn vakgebied). Ik heb het idee dat dat niet echt werkt in de liefde.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201085026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 17:03 schreef Avianflu het volgende:
Bestaat een goede relatie met zinderende lust seks ;( ?

Serieuze vraag
Gaat het nog een beetje?
pi_201085090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:16 schreef Faxie het volgende:

[..]
Gaat het nog een beetje?
Ja, gaat prima. ^O^

Beetje zoekende qua liefdesleven alleen :D
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201085197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja, gaat prima. ^O^

Beetje zoekende qua liefdesleven alleen :D
Maar een relatie vinden is toch meer dan alleen zinderende seks? Het is ook vertrouwen in elkaar hebben, samen plezier kunnen hebben, op elkaar kunnen bouwen......
pi_201085206
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Het is nu ook weer nier zo dat ik per se een Latin moet hebben. Maar ik weet wel dat ik ze eerder daar zou vinden dan op de schaakclub zeg maar.

Het lijkt mij toch dat er ook zulke types moeten zijn met dezelfde interesses….. ik besta immers ook….

Maar ik moet wel minder “jagen” en de man laten “jagen” . Ik ben vanuit mijn werk gewoon gewend om overal het voortouw in te nemen en knopen door te hakken etcetera, “als ik iets wil dan krijg ik het” instelling (is ook nodig in mijn vakgebied). Ik heb het idee dat dat niet echt werkt in de liefde.
Natuurlijk besta je maar ben je er ook echt.

Het voortouw nemen zou werken om seks te krijgen ja maar de liefde laat zich niet sturen
pi_201085621
quote:
17s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar een relatie vinden is toch meer dan alleen zinderende seks? Het is ook vertrouwen in elkaar hebben, samen plezier kunnen hebben, op elkaar kunnen bouwen......
Ja natuurlijk, maar seks is wel belangrijk vind ik.
Wellicht vind ik dat belangrijker dan de gemiddelde persoon, ik weet niet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201085671
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Natuurlijk besta je maar ben je er ook echt.

Het voortouw nemen zou werken om seks te krijgen ja maar de liefde laat zich niet sturen
Ik ben wel echt, accepteer ook steeds meer hoe ik ben en wat ik wil.

Wat betreft dat 2e heb je gelijk ja.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201085703
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, maar seks is wel belangrijk vind ik.
Wellicht vind ik dat belangrijker dan de gemiddelde persoon, ik weet niet.
Ja snap ik wel hoor, maar voor mij moet eigenlijk ook het totaalpakketje kloppen zeg maar
pi_201085758
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:20 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja, gaat prima. ^O^

Beetje zoekende qua liefdesleven alleen :D
Dat blijkt :P
  donderdag 26 augustus 2021 @ 20:07:43 #219
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201085937
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:40 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Seks uitstellen? Maar daar word een “vanilla” man toch niet eens een beest van?

Ik heb iig al een maand of 2 niet gedate omdat ik er de motivatie/ interesse niet voor kan vinden. Ik denk eigenlijk dat ik beter iemand irl tegen kan komen dus ik ben maar weer met latin dansen begonnen. Over het algemeen lopen daar wel veel mannen rond die wel mij type zijn.
Helaas is niet-vanilla enorm beperkt, of je moet in specifieke kringen of sites zoeken. En dan moet je ook nog eens iemand tegenkomen die bij je past. Maargoed kan mij voorstellen dat het voor mannen makkelijker is omdat die daarin vaak het voortouw nemen.
pi_201085982
quote:
6s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Helaas is niet-vanilla enorm beperkt, of je moet in specifieke kringen of sites zoeken. En dan moet je ook nog eens iemand tegenkomen die bij je past. Maargoed kan mij voorstellen dat het voor mannen makkelijker is omdat die daarin vaak het voortouw nemen.
Is het aantal niet vanilla vrouwen zo beperkt dan?
Ik ben toch wel een aantal mannen tegengekomen, op de ene of andere manier herken ik ze gewoon.
Welke sites?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201086034
Maar seks is toch na een tijdje wel gewoon méh? Ik heb bij al mijn scharrels/vriendinnen in het begin altijd ontzettend veel en goede seks, maar als je eenmaal die roze bril kwijt bent denk je ook van "méh, wat is dit toch voor dierlijk gedrag, even bezig en klaar. enter post-nut clarity", "Ja, doei schat ik ga zuipen met vrienden"

Natuurlijk, seks is lekker, maar oh zo bijzonder is het na verloop van tijd ook niet meer. Je doet het puur omdat het gewoon lekker is en je die evolutionaire drive/instinct hebt, maar het 'magische' van liefde is er wel vanaf.

Als je meer kink wil ga dan naar een parenclub ofzo. Denk dat je daar alleen voldoening uit kan krijgen óf idd een open relatie, maar dat vind je ook niet zo snel. Als je die kink zoekt ga je dat misschien wel vinden in een partner, maar dat ga je niet met z'n tweeën volhouden sowieso.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201086096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Maar seks is toch na een tijdje wel gewoon méh? Ik heb bij al mijn scharrels/vriendinnen in het begin altijd ontzettend veel en goede seks, maar als je eenmaal die roze bril kwijt bent denk je ook van "méh, wat is dit toch voor dierlijk gedrag, even bezig en klaar. enter post-nut clarity", "Ja, doei schat ik ga zuipen met vrienden"

Natuurlijk, seks is lekker, maar oh zo bijzonder is het na verloop van tijd ook niet meer. Je doet het puur omdat het gewoon lekker is en je die evolutionaire drive/instinct hebt, maar het 'magische' van liefde is er wel vanaf.

Als je meer kink wil ga dan naar een parenclub ofzo. Denk dat je daar alleen voldoening uit kan krijgen óf idd een open relatie, maar dat vind je ook niet zo snel. Als je die kink zoekt ga je dat misschien wel vinden in een partner, maar dat ga je niet met z'n tweeën volhouden sowieso.
Klopt, maar mijn beredenering is dat als het dus bij de start al meh is wordt het na verloop van tijd helemaal bleghhhhhh.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201086149
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Klopt, maar mijn beredenering is dat als het dus bij de start al meh is wordt het na verloop van tijd helemaal bleghhhhhh.
Kan je een man niet wat leren
pi_201086225
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:19 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Kan je een man niet wat leren
Ja, kan ook. Moet je wel een beetje open minder persoon hebben.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201086480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:17 schreef Avianflu het volgende:
Klopt, maar mijn beredenering is dat als het dus bij de start al meh is wordt het na verloop van tijd helemaal bleghhhhhh.
Ja precies. Waarom zou je dat jezelf in vredesnaam aandoen? De enige reden die ik kan bedenken is : voor familie en vrienden.
Dat is denk ik ook de kern van ons probleem.
Of je iemand kiest voor het fijne gevoel dat diegene jou geeft (hoeft niet per se alleen door 1 of andere dierlijke pornoseks te zijn, maar kan ook in wat lichtere gradaties door verliefdheid komen, maar hoe dan ook aantrekkingskracht) of dat je iemand kiest om je leven mee te delen, dus ook bij familie en vrienden in de smaak te vallen en hen te entertainen.
Neem humor bijv en sociale vaardigheden. Dat zijn aparte talenten die totaal niet hoeven te overlappen met iemands versiertalent. Meestal is het zo dat mensen verre van perfect zijn, dus dat als iemand in het ene uitblinkt de rest al minder is en daarnaast is iedereen verschillend dus als je iemand niet direct uitkiest om bij je al bestaande relaties te passen (door bijv via via dating/moderne uithuwelijking) dan is de kans vaak al heel klein dat je iemand treft die bij ze past.. tenzij het dus een allemansvriend is, en dat is dus weer zo’n kwaliteit die vaak slecht samen gaat met aantrekkelijkheid op de 1 of andere manier.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201086528
Ben ik de enige die sex meer als bijzaak in een relatie ziet? :@
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 26 augustus 2021 @ 20:36:36 #227
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201086533
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Is het aantal niet vanilla vrouwen zo beperkt dan?
Ik ben toch wel een aantal mannen tegengekomen, op de ene of andere manier herken ik ze gewoon.
Welke sites?
Sinds dat hele 50 shades gedoe wel wat meer, maar ja, voornamelijk als je toch wat breder wil daarin. Hoewel het als man makkelijker is om het voortouw te nemen en dat nog een beetje te sturen als iemand er weinig mee heeft.

Alleen dan is het vaak dat men het roept en geen flauw idee wat ze doen :+
pi_201086558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja lijkt mij ideaal _O- , maar uiteindelijk wil ik gewoon ook zinderende seks met mijn partner….
Hoi 8-)
  donderdag 26 augustus 2021 @ 20:38:58 #229
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201086578
Na even wat op datingssites en wat daten ben ik er achter dat ik drie reële opties heb voor een relatievorm. Alle drie de opties hebben zich al aangemeld.

1) Een relatie met een carriérevrouw eind 30 die op de valreep nog kinderen wil maar ook haar carriére niet wil onderbreken. Dat betekent dan dat ik de hoofdrol in het huishouden zal doen.
2) Een relatie met een alleenstaande moeder, niet ambitieus (die al dan niet nog kinderen wil). Dan ga ik gewoon verder met geld verdienen en kan zij parttime iets in de buurt gaan doen en achter het fornuis staan.
3) Een relatie met een vrouw van mijn leeftijd of wat jonger, kinderen al (bijna) het huis uit. Dat is dan zo'n relatie met alle vrijheid waarbij je 'samen kunt gaan genieten' van het leven. Dus reizen, chillen etc. Kan ook in LAT-vorm.
(en dan zijn er nog allerlei mogelijkheden zoals toyboy van een rijke bejaarde vrouw, casual dates met iedereen die mij maar liked, etc. Die trekken me maar matig).

Mijn voorkeur heeft duidelijk optie 1. Omdat ik het type carriérevrouw het meest aantrekkelijke vind en ik ook in de gelegenheid ben om zelf minder te werken. (of helemaal niet meer).
Optie 2 is op zich ook ok, al gedaan natuurlijk, maar dan heb je dus wel een beetje een muts. Helemaal niks mis mee op zich verder, maar heel erg warm wordt ik daar niet van.
Optie 3 is de gemakkelijkste, maar ook de minst diepgaande.

Voor iedere optie kan ik de vrouw ook wat bieden natuurlijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201086580
quote:
11s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:36 schreef Hineni het volgende:
Ben ik de enige die sex meer als bijzaak in een relatie ziet? :@
Nee hoor :)
pi_201086750
quote:
11s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:36 schreef Hineni het volgende:
Ben ik de enige die sex meer als bijzaak in een relatie ziet? :@
Nee hoor. Als ik bij mijn vriendinnen kijk dan is daar nogal wat variatie in. Van randje aseksueel tot totaal het andere uiterste.
Het is wel belangrijk denk ik dat je een partner vindt die daar enigszins dezelfde behoefte in heeft….
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201086876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Iemand die van kussie kroel seks houdt.
Moet af en toe ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201086970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Moet af en toe ook.
Af en toe wel ja, niet standaard.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201086996
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:38 schreef LXIV het volgende:
Na even wat op datingssites en wat daten ben ik er achter dat ik drie reële opties heb voor een relatievorm. Alle drie de opties hebben zich al aangemeld.

1) Een relatie met een carriérevrouw eind 30 die op de valreep nog kinderen wil maar ook haar carriére niet wil onderbreken. Dat betekent dan dat ik de hoofdrol in het huishouden zal doen.
2) Een relatie met een alleenstaande moeder, niet ambitieus (die al dan niet nog kinderen wil). Dan ga ik gewoon verder met geld verdienen en kan zij parttime iets in de buurt gaan doen en achter het fornuis staan.
3) Een relatie met een vrouw van mijn leeftijd of wat jonger, kinderen al (bijna) het huis uit. Dat is dan zo'n relatie met alle vrijheid waarbij je 'samen kunt gaan genieten' van het leven. Dus reizen, chillen etc. Kan ook in LAT-vorm.
(en dan zijn er nog allerlei mogelijkheden zoals toyboy van een rijke bejaarde vrouw, casual dates met iedereen die mij maar liked, etc. Die trekken me maar matig).

Mijn voorkeur heeft duidelijk optie 1. Omdat ik het type carriérevrouw het meest aantrekkelijke vind en ik ook in de gelegenheid ben om zelf minder te werken. (of helemaal niet meer).
Optie 2 is op zich ook ok, al gedaan natuurlijk, maar dan heb je dus wel een beetje een muts. Helemaal niks mis mee op zich verder, maar heel erg warm wordt ik daar niet van.
Optie 3 is de gemakkelijkste, maar ook de minst diepgaande.

Voor iedere optie kan ik de vrouw ook wat bieden natuurlijk.
Voor mij zit hier helemaal geen logica achter, lijkt een beetje samenraapsel van verschillende ideeën, alsof je op relationeel vlak een of andere kunstenaar bent die lukraak wat ideeën heeft uitgekozen die hem voor random reden aanspreken.

NIks mis mee verder, lekker fascinerend wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087000
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:38 schreef LXIV het volgende:
Na even wat op datingssites en wat daten ben ik er achter dat ik drie reële opties heb voor een relatievorm. Alle drie de opties hebben zich al aangemeld.

1) Een relatie met een carriérevrouw eind 30 die op de valreep nog kinderen wil maar ook haar carriére niet wil onderbreken. Dat betekent dan dat ik de hoofdrol in het huishouden zal doen.
2) Een relatie met een alleenstaande moeder, niet ambitieus (die al dan niet nog kinderen wil). Dan ga ik gewoon verder met geld verdienen en kan zij parttime iets in de buurt gaan doen en achter het fornuis staan.
3) Een relatie met een vrouw van mijn leeftijd of wat jonger, kinderen al (bijna) het huis uit. Dat is dan zo'n relatie met alle vrijheid waarbij je 'samen kunt gaan genieten' van het leven. Dus reizen, chillen etc. Kan ook in LAT-vorm.
(en dan zijn er nog allerlei mogelijkheden zoals toyboy van een rijke bejaarde vrouw, casual dates met iedereen die mij maar liked, etc. Die trekken me maar matig).

Mijn voorkeur heeft duidelijk optie 1. Omdat ik het type carriérevrouw het meest aantrekkelijke vind en ik ook in de gelegenheid ben om zelf minder te werken. (of helemaal niet meer).
Optie 2 is op zich ook ok, al gedaan natuurlijk, maar dan heb je dus wel een beetje een muts. Helemaal niks mis mee op zich verder, maar heel erg warm wordt ik daar niet van.
Optie 3 is de gemakkelijkste, maar ook de minst diepgaande.

Voor iedere optie kan ik de vrouw ook wat bieden natuurlijk.
Ach joh, neem mijn opties dan:
1. Een man van boven de minstens 50 met een waslijst aan dominante eigenschappen en vreemde sexuele voorkeuren. Oke, het is wel vleiend als ze een bericht sturen voor ongedwongen contact, maar niet waar ik naar op zoek ben.
2. Een man van mijn leeftijd met al minstens 10 andere (oke, ik overdrijf, minstens 1) liefjes aan wie diegene niet genoeg heeft.
3. Een man die vanwege zijn karakter (dat dan beter is dan het mijne maar oke) niet mijn type is en al kinderen heeft, terwijl ik daar zelf niet mee om kan gaan.
Dat was het. Verder ben ik nog niks anders tegengekomen vroeger toen ik online aan het daten was. Niks dat interesse had in mij, althans. Ja, voor maximaal 2 maanden.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 26-08-2021 22:50:52 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201087029
quote:
10s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:37 schreef Faxie het volgende:

[..]
Hoi 8-)
Zinderende Faxie seks.

Denk dat je qua Faxie seks op dit forum wel aardig wat reviews kunt verkrijgen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087068
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Af en toe wel ja, niet standaard.
Maarja wat is voor jou hardere seks, das maar de vraag ook. De gradaties zijn zo enorm verschillend.........

Niet kusje kroel is het voor mij, in mijn beleving, toch wel 9/10x.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087098
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zinderende Faxie seks.

Denk dat je qua Faxie seks op dit forum wel aardig wat reviews kunt verkrijgen.
Neuh
pi_201087110
Seks moet wel gewoon goed zijn, maar ja het is wel een klein beetje bijzaak. Aan de andere kant ook niet echt.

Maar heb wel heel vaak post-nut clarity dat ik denk wtf ben ik nou weer aan het doen, raar dierlijk gedrag.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201087153
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:01 schreef Faxie het volgende:

[..]
Neuh
Hoeveel foksters heb jij gehad? :P

In mijn groene tijden ben ik ooit tegen 2 foksters aangelopen.... Beide geen enorm succes.
Laatste was wel even leuk maar tamelijk kort en locatiegewijs niet heel handig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoeveel foksters heb jij gehad? :P

In mijn groene tijden ben ik ooit tegen 2 foksters aangelopen.... Beide geen enorm succes.
Laatste was wel even leuk maar tamelijk kort en locatiegewijs niet heel handig.
Zeg ik niet :N
pi_201087301
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef Faxie het volgende:

[..]
Zeg ik niet :N
Hajoh toe nou. Mag ook wel in DM als je verlegen bent. Houden we het onder ons.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087314
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:06 schreef Faxie het volgende:

[..]
Zeg ik niet :N
Ja nee, zo makkelijk kom je hier niet vanaf hoor ;)
pi_201087329
quote:
17s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja nee, zo makkelijk kom je hier niet vanaf hoor ;)
Ben jij ooit samen geweest met de Fax?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ben jij ooit samen geweest met de Fax?
Ha ha nee én ik ben alles behalve sportief :)
pi_201087354
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ach joh, neem mijn opties dan:
1. Een man van boven de minstens 50 met een waslijst aan dominante eigenschappen en vreemde sexuele voorkeuren. Oke, het is wel vleiend als ze een bericht sturen voor “ongedwongen contact”, maar niet waar ik naar op zoek ben.
2. Een man van mijn leeftijd met al minstens 10 andere (oke, ik overdrijf, minstens 1) liefjes aan wie diegene niet genoeg heeft.
3. Een man die vanwege zijn karakter (dat dan beter is dan het mijne maar oke) niet mijn type is en al kinderen heeft, terwijl ik daar zelf niet mee om kan gaan.
Dat was het. Verder ben ik nog niks anders tegengekomen vroeger toen ik online aan het daten was. Niks dat interesse had in mij, althans. Ja, voor maximaal 2 maanden.
Waarom kraak jij jezelf eigenlijk altijd zo af. Je bent voor zover ik dat via een forum kan beoordelen misschien wat opmerkelijk/uniek maar ik kan nu niet echt een verrot karakter ontdekken ofzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201087362
quote:
17s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ha ha nee én ik ben alles behalve sportief :)
Fax kan je wel het werk laten doen hij is zelf prima sportief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Waarom kraak jij jezelf eigenlijk altijd zo af. Je bent voor zover ik dat via een forum kan beoordelen misschien wat opmerkelijk/uniek maar ik kan nu niet echt een verrot karakter ontdekken ofzo.
Verrot karakter niet maarrrrr soms te grote overtuiging van haar eigen soms negatieve wereldbeeld... Dat matcht dan minder makkelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087396
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maarja wat is voor jou hardere seks, das maar de vraag ook. De gradaties zijn zo enorm verschillend.........

Niet kusje kroel is het voor mij, in mijn beleving, toch wel 9/10x.
Ik zou zeggen als je elkaar vaak ziet 2x per week toch minimaal dat eerste en dan voor de ochtendseks lekker kussie kroel. Dus dan 50/50 misschien, realistisch gezien qua mijn beschikbare tijd.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201087433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Verrot karakter niet maarrrrr soms te grote overtuiging van haar eigen soms negatieve wereldbeeld... Dat matcht dan minder makkelijk.
Toen ik in een wat zelf veroordelende periode zat zag ik de wereld ook een stuk negatiever. Nu zie ik het vooral in wat meer realistische grijstinten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201087448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:16 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Toen ik in een wat zelf veroordelende periode zat zag ik de wereld ook een stuk negatiever. Nu zie ik het vooral in wat meer realistische grijstinten.
50 tintjes.

Dat een boek zo een effect kan hebben op je wereldbeeld hè :+
Mja okay, de menselijke psyche is vreemd. Was zelf ook minder blij tussen 18 en 22 ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087543
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
50 tintjes.

Dat een boek zo een effect kan hebben op je wereldbeeld hè :+
Mja okay, de menselijke psyche is vreemd. Was zelf ook minder blij tussen 18 en 22 ofzo.
_O- , die link had ik nog niet gelegd haha.
Tbh, ik heb die boeken nooit gelezen. Keek laatst de film toen hij op Netflix stond en dacht “dat is toch normale seks :@ _O-“.

Ik had trouwens rond mijn 14 en rond mijn 27 mijn “donkerste periodes”. Na de scheiding midden 30 ook wel maar toen kon ik het wat beter overzien, dat er een eind komt aan een moeilijke periode.

Tering…. Zou het midden 40 weer raak zijn qua levens veranderende gebeurtenissen :+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201087725
Midden 40 op zoek naar langdurige relatie maar nog niet gevonden? Maar wel redelijk wat mannen waar je mee in contact bent? Dan gaat er denk wat mis?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201087783
quote:
5s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:
Midden 40 op zoek naar langdurige relatie maar nog niet gevonden? Maar wel redelijk wat mannen waar je mee in contact bent? Dan gaat er denk wat mis?
Ik ben midden 30 en 2,5 jaar vrijgezel na een relatie van 12 jaar. Eerst ruim 0,5 jaar niet gedate toen Ca. 1,5 jaar wat af gesloerd tbh.

Ik ontdekte alleen net een trend in mijn leven dat ik midden 10, midden 20 en midden 30 telkens even een put heb gehad qua psyche….

Ow en die put ben ik inmiddels al weer uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Avianflu op 26-08-2021 21:43:54 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201087865
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:12 schreef Avianflu het volgende:
Waarom kraak jij jezelf eigenlijk altijd zo af. Je bent voor zover ik dat via een forum kan beoordelen misschien wat opmerkelijk/uniek maar ik kan nu niet echt een verrot karakter ontdekken ofzo.
Dank je maar het verrotte is dat ik egoistisch ben. Bijv dat ik niet goed met kinderen om kan gaan, dat ik mezelf niet laat uithuwelijken in de moderne variant, dat soort dingen. Maar ja, als ik het gevoel had dat ik een keuze had daarin dan had ik dat ook wel gedaan. Maar alles in mij schreeuwt dan gewoon NEE. Ook voel ik mezelf nutteloos voor de maatschappij. Ik wil vaak gewoon het liefst verdwijnen ofzo. Denk ook niet dat dit gevoel van waardeloosheid ooit nog weggaat. Het zit in mijn karakter en ik zie mezelf niet alleen single blijven omdat niemand mijn karakter wil (alhoewel ook werkelijk niemand er enthousiast van wordt) maar meer hierom:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:14 schreef ludovico het volgende:
Verrot karakter niet maarrrrr soms te grote overtuiging van haar eigen soms negatieve wereldbeeld... Dat matcht dan minder makkelijk.
Ik pas me niet aan, ik weet precies wat ik wil in de liefde en daar doe ik moeite voor, voor al het andere niet. Maar weinig mensen zijn zo negatief als dat ik ben en er valt gewoon niet mee samen te leven als iemand je alleen maar wil veranderen en zichzelf superieur voelt (en ook is omdat diegene veel meer durft en doet) vanwege diens positiviteit.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:38 schreef Avianflu het volgende:
Ik ben midden 30 en 2,5 jaar vrijgezel na een relatie van 12 jaar. Eerst ruim 0,5 jaar niet gedate toen Ca. 1,5 jaar wat af gesloerd tbh.

Ik ontdekte alleen net een trend in mijn leven dat ik midden 10, midden 20 en midden 30 telkens even een put heb gehad qua psyche….

Ow en die put ben ik inmiddels al weer uit.
Gelukkig maar. Wel interessant. Hopelijk wordt midden 40 idd beter maar dan zie je het iig al aankomen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201087983
@geeninspiratie1235 , ik denk dat je je vergist in hoeveel mensen zich voelen zoals jij je voelt.

Het leven is an sich ook nutteloos, zorgen dat je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen daar haal ik geluk uit.

En ik ben ook niet heel erg dol op kinderen, vooral op die van mezelf maar je maakt mij niet gelukkig met een groot gezin.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 21:54:53 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201088012
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ach joh, neem mijn opties dan:
1. Een man van boven de minstens 50 met een waslijst aan dominante eigenschappen en vreemde sexuele voorkeuren. Oke, het is wel vleiend als ze een bericht sturen voor ongedwongen contact, maar niet waar ik naar op zoek ben.
2. Mannen die de stem van God hadden gehoord.
3. Een man van mijn leeftijd met al minstens 10 andere (oke, ik overdrijf, minstens 1) liefjes aan wie diegene niet genoeg heeft.
4. Een man die vanwege zijn karakter (dat dan beter is dan het mijne maar oke) niet mijn type is en al kinderen heeft, terwijl ik daar zelf niet mee om kan gaan.
Dat was het. Verder ben ik nog niks anders tegengekomen vroeger toen ik online aan het daten was. Niks dat interesse had in mij, althans. Ja, voor maximaal 2 maanden.
Ik heb het over categorieën, niet over individuen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201088673
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:53 schreef Avianflu het volgende:
@:geeninspiratie1235 , ik denk dat je je vergist in hoeveel mensen zich voelen zoals jij je voelt.

Het leven is an sich ook nutteloos, zorgen dat je zelf gelukkig bent en de mensen om je heen daar haal ik geluk uit.

En ik ben ook niet heel erg dol op kinderen, vooral op die van mezelf maar je maakt mij niet gelukkig met een groot gezin.
Nou, ik weet het niet. Ik heb werkelijk nog nooit iemand ontmoet die zich precies hetzelfde voelde als ik! Vaak beweren mensen zich hetzelfde te voelen maar dan blijken ze dan ineens weer als een blad aan een boom om te draaien en ineens ook een superieure houding aan te nemen, net als alle anderen. Maar misschien heb je gelijk en ontmoet ik die mensen gewoon niet ofzo…,

Ja dat snap ik. Dat is mooi.

Goed dat je dat durft toe te geven. Bedankt voor je openheid. Goed dat je zelf kinderen hebt, als je dan maar van die van jezelf houdt of er goed voor zorgt, dat is het belangrijkste. Ja, zolang ze lief zijn gaat het nog wel, maar zodra ze vervelend worden of je ze moet troosten gaat het gewoon mijn capaciteiten te boven. Ik probeer aan mezelf te werken, maat het gaat gewoon te langzaam. Maargoed, ik heb ook weinig sociale contacten dus weinigen hebben er last van. En dat is op zich dan weer positief.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 21:54 schreef LXIV het volgende:
Ik heb het over categorieën, niet over individuen
En mijn opsomming was een “synecdoche”, maar dat ontging je dus blijkbaar.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201088698
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou, ik weet het niet. Ik heb werkelijk nog nooit iemand ontmoet die zich precies hetzelfde voelde als ik! Vaak beweren mensen zich hetzelfde te voelen maar dan blijken ze dan ineens weer als een blad aan een boom om te draaien en ineens ook een superieure houding aan te nemen, net als alle anderen. Maar misschien heb je gelijk en ontmoet ik die mensen gewoon niet ofzo…,

Ja dat snap ik. Dat is mooi.

Goed dat je dat durft toe te geven. Bedankt voor je openheid. Goed dat je zelf kinderen hebt, als je dan maar van die van jezelf houdt of er goed voor zorgt, dat is het belangrijkste. Ja, zolang ze lief zijn gaat het nog wel, maar zodra ze vervelend worden of je ze moet troosten gaat het gewoon mijn capaciteiten te boven. Ik probeer aan mezelf te werken, maat het gaat gewoon te langzaam. Maargoed, ik heb ook weinig sociale contacten dus weinigen hebben er last van.
[..]
En mijn opsomming was een “synedoche”, maar dat ontging je dus blijkbaar.
Geloof jij niet heel erg in romantische liefde, dat het plaatje echt perfect moet zijn? Dat heb ik sowieso wel, maar daar maak je het jezelf wel moeilijker mee. Niet dat dat erg is, maar het is wel een gegeven.

Edit: doe bijv eens zo'n 16 personalities test. Ik ben iets van mediator en daar staat dat over liefde en relaties bij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201088747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:44 schreef Discombobulate het volgende:
Geloof jij niet heel erg in romantische liefde, dat het plaatje echt perfect moet zijn? Dat heb ik sowieso wel, maar daar maak je het jezelf wel moeilijker mee. Niet dat dat erg is, maar het is wel een gegeven.
Ja… omdat ik zo romantisch ben en ja dat is ook deels iets negatiefs maar voor mijzelf niet… maar als het niet kan hoe ik het wil, dan liever niks.
Ik kan me ook niet voorstellen dat anderen zich ertoe kunnen zetten om maar te dealen met al die dingen die anders zijn dan ze eigenlijk hadden gewild, iedere dag weer.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201088775
Is drie likes in twee weken normaal op Bumble? Dagen gaan voorbij dat er niets gebeurt op die app. In het begin van Bumble was dat anders. Tinder begin ik al helemaal niet over (alleen likes van Aziaten 8000km verderop). Vraag me af hoe andere mannen wel succes hebben op deze apps :D
Ik heb er gewoon normale foto's op, niks bijzonders.
pi_201088910
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:48 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ja… omdat ik zo romantisch ben en ja dat is ook deels iets negatiefs maar voor mijzelf niet… maar als het niet kan hoe ik het wil, dan liever niks.
Ik kan me ook niet voorstellen dat anderen zich ertoe kunnen zetten om maar te dealen met al die dingen die anders zijn dan ze eigenlijk hadden gewild, iedere dag weer.
Zo ben ik ook hoor. Maakt mij niet mega veel uit. Maar er gaat heus wel iemand zijn. Tenzij je echt overdreven gelooft in romantische liefde, de perfecte persoon.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201088926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:51 schreef appeleibanaan het volgende:
Is drie likes in twee weken normaal op Bumble? Dagen gaan voorbij dat er niets gebeurt op die app. In het begin van Bumble was dat anders. Tinder begin ik al helemaal niet over (alleen likes van Aziaten 8000km verderop). Vraag me af hoe andere mannen wel succes hebben op deze apps :D
Ik heb er gewoon normale foto's op, niks bijzonders.
Ik heb 3 likes per dag ofzo. In het begin had je die booster bij Bumble. Soms heb ik er ook ineens meer na een periode van niets. Het heeft een iets fijner algoritme dan Tinder vind ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201089025
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Geloof jij niet heel erg in romantische liefde, dat het plaatje echt perfect moet zijn? Dat heb ik sowieso wel, maar daar maak je het jezelf wel moeilijker mee. Niet dat dat erg is, maar het is wel een gegeven.

Edit: doe bijv eens zo'n 16 personalities test. Ik ben iets van mediator en daar staat dat over liefde en relaties bij.
Die test is wel grappig ja. Ik ben een “logicus” intp schijnbaar. Past relationeel best bij een “naturel leader that loves taking charge” :+ . De carrière die ik heb gekozen past schijnbaar ook bij mijn type.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201089173
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou, ik weet het niet. Ik heb werkelijk nog nooit iemand ontmoet die zich precies hetzelfde voelde als ik! Vaak beweren mensen zich hetzelfde te voelen maar dan blijken ze dan ineens weer als een blad aan een boom om te draaien en ineens ook een superieure houding aan te nemen, net als alle anderen. Maar misschien heb je gelijk en ontmoet ik die mensen gewoon niet ofzo…,

Ja dat snap ik. Dat is mooi.

Goed dat je dat durft toe te geven. Bedankt voor je openheid. Goed dat je zelf kinderen hebt, als je dan maar van die van jezelf houdt of er goed voor zorgt, dat is het belangrijkste. Ja, zolang ze lief zijn gaat het nog wel, maar zodra ze vervelend worden of je ze moet troosten gaat het gewoon mijn capaciteiten te boven. Ik probeer aan mezelf te werken, maat het gaat gewoon te langzaam. Maargoed, ik heb ook weinig sociale contacten dus weinigen hebben er last van. En dat is op zich dan weer positief.
[..]
En mijn opsomming was een “synecdoche”, maar dat ontging je dus blijkbaar.
Ik heb 1 kind.
Sommige kinderen vind ik wel leuk, die van een goede vriendin van mij is leuk. Maar ik merk ook dat ik soms gewoon sociaal wenselijk reageer op kinderen. Ik kan die chaos van grote groepen drukke kinderen niet aan, dan loopt mijn energie weg ofzo.

Precies dezelfde combinatie aan gevoelens en ervaringen is natuurlijk ook onmogelijk. Maar niks van wat je denkt / voelt en doet is uniek alles is een ander al eens overkomen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201093065
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:51 schreef appeleibanaan het volgende:
Tinder begin ik al helemaal niet over (alleen likes van Aziaten 8000km verderop). Vraag me af hoe andere mannen wel succes hebben op deze apps :D
Haha ja mooi is dat, bij de meeste Aziaten swipe ik ook naar links omdat ik er automatisch vanuit ga dat het toch een profiel uit China (of wat dan ook) is. Terwijl er toch knappe dames tussen zitten.

Bumble ooit geprobeerd maar was geen succes, koste vooral veel tijd om te swipen omdat het veel meer tijd kost voordat je bij het limiet komt itt Tinder :') En alsnog geen succes dus dan is het snel gedaan.

Hinge wel wat dates uit gehaald, maar daar vooral met schoolleraressen en dat zijn toch vaak duffe types. Wel aardig maar niet zo heel spannend, te moederlijk en (te) duidelijk op zoek naar een vader voor de kinderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyranoesauroes op 27-08-2021 13:45:50 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_201093630
Leraressen hnnnggg
pi_201097626
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 11:56 schreef Faxie het volgende:
Leraressen hnnnggg
Eens wel :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:42:40 #269
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201098923
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 22:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou, ik weet het niet. Ik heb werkelijk nog nooit iemand ontmoet die zich precies hetzelfde voelde als ik! Vaak beweren mensen zich hetzelfde te voelen maar dan blijken ze dan ineens weer als een blad aan een boom om te draaien en ineens ook een superieure houding aan te nemen, net als alle anderen. Maar misschien heb je gelijk en ontmoet ik die mensen gewoon niet ofzo…,

Ja dat snap ik. Dat is mooi.

Goed dat je dat durft toe te geven. Bedankt voor je openheid. Goed dat je zelf kinderen hebt, als je dan maar van die van jezelf houdt of er goed voor zorgt, dat is het belangrijkste. Ja, zolang ze lief zijn gaat het nog wel, maar zodra ze vervelend worden of je ze moet troosten gaat het gewoon mijn capaciteiten te boven. Ik probeer aan mezelf te werken, maat het gaat gewoon te langzaam. Maargoed, ik heb ook weinig sociale contacten dus weinigen hebben er last van. En dat is op zich dan weer positief.
[..]
En mijn opsomming was een “synecdoche”, maar dat ontging je dus blijkbaar.
Synecdoche moest ik even opzoeken, alhoewel ik het begrip wel kende toen ik het las. Super!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201102894
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:00 schreef Discombobulate het volgende:
Zo ben ik ook hoor. Maakt mij niet mega veel uit. Maar er gaat heus wel iemand zijn. Tenzij je echt overdreven gelooft in romantische liefde, de perfecte persoon.
Nou ik denk dat ik wel overdreven ben ja. Maar het voelt als een soort van geaardheid, iets waar weinig aan te doen valt. Ik geloof echt totaal niet meer dat er nog iemand zal zijn die ik leuk vind en die ook bereikbaar is, maar we zullen het zien. Heb de deur ook nog niet compleet dichtgegooid. Zoals ze dat in lang leve de liefde zeggen . :')

quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 23:21 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb 1 kind.
Sommige kinderen vind ik wel leuk, die van een goede vriendin van mij is leuk. Maar ik merk ook dat ik soms gewoon sociaal wenselijk reageer op kinderen. Ik kan die chaos van grote groepen drukke kinderen niet aan, dan loopt mijn energie weg ofzo.

Precies dezelfde combinatie aan gevoelens en ervaringen is natuurlijk ook onmogelijk. Maar niks van wat je denkt / voelt en doet is uniek alles is een ander al eens overkomen.
Wat bedoel je met sociaal wenselijk? Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die de drukte van grote groepen kinderen aan kunnen. Vind het erg goed dat sommigen bijv kleuterjuf kunnen zijn. Je moet erg goed tegen veel harde geluiden enz kunnen.
Dat is ook zo, maar soms kom je totaal niet de mensen tegen die dus hetzelfde denken/voelen en is er ook geen manier om ze te vinden (want ook in topics van depressieve mensen enzo herken ik mij niet). Maar het zij zo, je kunt niet alles hebben in het leven.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:41:45 #271
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201102961
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou ik denk dat ik wel overdreven ben ja. Maar het voelt als een soort van geaardheid, iets waar weinig aan te doen valt. Ik geloof echt totaal niet meer dat er nog iemand zal zijn die ik leuk vind en die ook bereikbaar is, maar we zullen het zien. Heb de deur ook nog niet compleet dichtgegooid. Zoals ze dat in lang leve de liefde zeggen .
Maatvast ontbreekt het dan aan? Aan de romantiek of de perfecte man?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201103015
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:41 schreef LXIV het volgende:
Maatvast ontbreekt het dan aan? Aan de romantiek of de perfecte man?
Nou ik ben bijna altijd verliefd, en dan is er dus maar 1 iemand en als die niet bereikbaar is dan houdt het voor mij op. Dan hoef ik niemand anders… terwijl ik wel probeer om me open te stellen voor anderen maar het is het steeds net niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:48:01 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201103068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou ik ben bijna altijd verliefd, en dan is er dus maar 1 iemand en als die niet bereikbaar is dan houdt het voor mij op. Dan hoef ik niemand anders… terwijl ik wel probeer om me open te stellen voor anderen maar het is het steeds net niet.
maar zijn die mannen dan bezet of hebben ze geen interesse in je?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201103159
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Maar seks is toch na een tijdje wel gewoon méh? Ik heb bij al mijn scharrels/vriendinnen in het begin altijd ontzettend veel en goede seks, maar als je eenmaal die roze bril kwijt bent denk je ook van "méh, wat is dit toch voor dierlijk gedrag, even bezig en klaar. enter post-nut clarity", "Ja, doei schat ik ga zuipen met vrienden"

Natuurlijk, seks is lekker, maar oh zo bijzonder is het na verloop van tijd ook niet meer. Je doet het puur omdat het gewoon lekker is en je die evolutionaire drive/instinct hebt, maar het 'magische' van liefde is er wel vanaf.
Eens. Herhaling van hetzelfde verveelt op den duur. Steeds hetzelfde eten, steeds dezelfde game spelen, steeds dezelfde film kijken, steeds hetzelfde muzieknummer luisteren, steeds hetzelfde boek lezen... NIEMAND DOET DAT! Wat je ook doet, herhaling is saai, vooral wanneer het te snel achter elkaar plaatsvindt zonder enige variatie. Ja, natuurlijk je kunt nieuwe dingen proberen, maar veelal blijft dat alsnog hetzelfde, alsof je patat oorlog eet ipv patat speciaal.
pi_201103181
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Eens. Herhaling van hetzelfde verveelt op den duur. Steeds hetzelfde eten, steeds dezelfde game spelen, steeds dezelfde film kijken, steeds hetzelfde muzieknummer luisteren, steeds dezelfde boek lezen... NIEMAND DOET DAT! Wat je ook doet, herhaling is saai, vooral wanneer het te snel achter elkaar plaatsvindt zonder enige variatie. Ja, natuurlijk je kunt nieuwe dingen proberen, maar veelal blijft dat alsnog hetzelfde, alsof je patat oorlog eet ipv patat speciaal.

Dus alle mannen gaan vreemd?
pi_201103205
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:55 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dus alle mannen gaan vreemd?
Nee, gewoon minder vaak seks en meer aftrekken. Of fantaseren over een ander tijdens de seks. Je moet wat in een maatschappij waarin iedereen geïndoctrineerd wordt dat seksuele monogamie normaal is.
pi_201103225
quote:
1s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 19:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Het is nu ook weer nier zo dat ik per se een Latin moet hebben. Maar ik weet wel dat ik ze eerder daar zou vinden dan op de schaakclub zeg maar.

Het lijkt mij toch dat er ook zulke types moeten zijn met dezelfde interesses….. ik besta immers ook….

Maar ik moet wel minder “jagen” en de man laten “jagen” . Ik ben vanuit mijn werk gewoon gewend om overal het voortouw in te nemen en knopen door te hakken etcetera, “als ik iets wil dan krijg ik het” instelling (is ook nodig in mijn vakgebied). Ik heb het idee dat dat niet echt werkt in de liefde.
Je jaagt omdat je de controle wil en waarschijnlijk issues met je hechtingsstijl?
Heb je ook snel seks bijv?
pi_201103235
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Nee, gewoon minder vaak seks en meer aftrekken. Of fantaseren over een ander tijdens de seks. Je moet wat in een maatschappij waarin iedereen geïndoctrineerd wordt dat seksuele monogamie normaal is.
Ik hou t bij 1, ik geloof niet dat indoctrinatie daar een rol in heeft gespeeld.
pi_201103274
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:55 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dus alle mannen gaan vreemd?
Vrouwen hebben overigens dezelfde issues als mannen, op grote schaal bekeken, dus eigenlijk slaat je 'alle mannen' opmerking sowieso nergens op. Vrijwel iedereen vindt herhaling saai. Dat is logisch en normaal.
pi_201103276
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:48 schreef LXIV het volgende:
maar zijn die mannen dan bezet of hebben ze geen interesse in je?
Allebei gehad haha. Als ze wel interesse hadden maar dan ineens zich bedachten was het erg vervelend. Maar als iemand (daarna) dan bezet is dan is het helemaal kut. Omdat ik compleet misplaatste en verspilde gevoelens heb iedere keer die dan ook nog eens niet weggaan. Het is gewoon gestoord. Maar hier is geen therapie voor. Durf te wedden dat als ik naar een relatietherapeut zou gaan ik mijn behandeling nog beter zelf zou kunnen bedenken. Standaard antwoord gaat zijn: zoek bereikbare mensen, ga met ze daten ook al vind je ze niet aantrekkelijk, trouw met 1, klaar.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201103306
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Vrouwen hebben overigens dezelfde issues als mannen, op grote schaal bekeken, dus eigenlijk slaat je 'alle mannen' opmerking sowieso nergens op. Vrijwel iedereen vindt herhaling saai. Dat is logisch en normaal.
Kan alleen vanuit mijzelf praten, ik heb in een relatie nooit behoefte aan een andere man.
pi_201103315
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Allebei gehad haha. Als ze wel interesse hadden maar dan ineens zich bedachten was het erg vervelend. Maar als iemand (daarna) dan bezet is dan is het helemaal kut. Omdat ik compleet misplaatste en verspilde gevoelens heb iedere keer die dan ook nog eens niet weggaan. Het is gewoon gestoord. Maar hier is geen therapie voor. Durf te wedden dat als ik naar een relatietherapeut zou gaan ik mijn behandeling nog beter zelf zou kunnen bedenken. Standaard antwoord gaat zijn: zoek bereikbare mensen, ga met ze daten ook al vind je ze niet aantrekkelijk, trouw met 1, klaar.
Dat is toch goed advies?
pi_201103323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:59 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik hou t bij 1, ik geloof niet dat indoctrinatie daar een rol in heeft gespeeld.
Dat zegt elke geïndoctrineerde.
pi_201103349
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:02 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Kan alleen vanuit mijzelf praten, ik heb in een relatie nooit behoefte aan een andere man.
Wat is je langste relatie tot dusver geweest?
pi_201103377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:05 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Wat is je langste relatie tot dusver geweest?
2 x 6 jaar. Wederom: geen behoefte aan anderen. Ik ben loyaal en als ik voor iets ga wil ik alleen diegene in de relatie. Werkt het niet? Dan over ipv vreemdgaan.
pi_201103409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 22:58 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Je jaagt omdat je de controle wil en waarschijnlijk issues met je hechtingsstijl?
Heb je ook snel seks bijv?
Ja, ik heb wel een gedesoriënteerde hechting.
Ik heb wel regelmatig een ONS gehad ja ook wel snel seks maar ik denk dat dat niks met die hechting te maken heeft. Gewoon hoog libido, dat is ook nooit een probleem geweest in een relatie van 12 jaar.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:10:03 #287
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201103415
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Allebei gehad haha. Als ze wel interesse hadden maar dan ineens zich bedachten was het erg vervelend. Maar als iemand (daarna) dan bezet is dan is het helemaal kut. Omdat ik compleet misplaatste en verspilde gevoelens heb iedere keer die dan ook nog eens niet weggaan. Het is gewoon gestoord. Maar hier is geen therapie voor. Durf te wedden dat als ik naar een relatietherapeut zou gaan ik mijn behandeling nog beter zelf zou kunnen bedenken. Standaard antwoord gaat zijn: zoek bereikbare mensen, ga met ze daten ook al vind je ze niet aantrekkelijk, trouw met 1, klaar.
Hoe schat je jouw eigen aantrekkelijkheid dan in?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201103428
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:03 schreef Rupibma het volgende:
Dat is toch goed advies?
Denk je niet dat als ik het zelf goed advies voor mezelf had gevonden het niet al was opgevolgd?
Het is inderdaad goed advies, voor mensen die van zoiets gelukkig worden. Maar toch bedankt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:10 schreef LXIV het volgende:
Hoe schat je jouw eigen aantrekkelijkheid dan in?
Beneden peil want ik maakte eerst een serieus bedoeld topic voor lelijke vrouwen om lotgenoten te vinden. Maar door de manier waarop ik het bracht werd het gesloten.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201103445
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ja, ik heb wel een gedesoriënteerde hechting.
Ik heb wel regelmatig een ONS gehad ja ook wel snel seks maar ik denk dat dat niks met die hechting te maken heeft. Gewoon hoog libido, dat is ook nooit een probleem geweest in een relatie van 12 jaar.
Ik heb ook een hoog libido, maar heb geen ons of zomaar neukerdjes, dus daar hoeft het niet per se aan te liggen?

Sommigen gebruiken seks als middel tot binding in een relatie.
pi_201103457
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Denk je niet dat als ik het zelf goed advies voor mezelf had gevonden het niet al was opgevolgd?
Het is inderdaad goed advies, voor mensen die van zoiets gelukkig worden.
[..]
Beneden peil want ik maakte eerst een serieus bedoeld topic voor lelijke vrouwen om lotgenoten te vinden. Maar door de manier waarop ik het bracht werd het gesloten.
Word je gelukkig van de huidige situatie?
pi_201103498
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:12 schreef Rupibma het volgende:
Word je gelukkig van de huidige situatie?
Nou ja, zoals incels hier er gelukkig van worden dat ze niet verplicht met mannen hoeven te daten, of met de vrouwen die echt verschrikkelijk zijn.
Totaal niet gelukkig dus maar het alternatief is nog erger.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201103548
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou ja, zoals incels hier er gelukkig van worden dat ze niet verplicht met mannen hoeven te daten, of met de vrouwen die echt verschrikkelijk zijn.
Totaal niet gelukkig dus maar het alternatief is nog erger.
Je maakt het jezelf lastig. Heb je geen goede therapeut?
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:20:01 #293
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201103588
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Denk je niet dat als ik het zelf goed advies voor mezelf had gevonden het niet al was opgevolgd?
Het is inderdaad goed advies, voor mensen die van zoiets gelukkig worden. Maar toch bedankt.
[..]
Beneden peil want ik maakte eerst een serieus bedoeld topic voor lelijke vrouwen om lotgenoten te vinden. Maar door de manier waarop ik het bracht werd het gesloten.
Veel vrouwen vinden zichzelf minder knap dan ze zijn . Ik heb aantrekkelijkheid altijd veel breder gezien dan de fysieke aantrekkelijkheid.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201103638
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:20 schreef LXIV het volgende:

[..]
Veel vrouwen vinden zichzelf minder knap dan ze zijn . Ik heb aantrekkelijkheid altijd veel breder gezien dan de fysieke aantrekkelijkheid.
Ik ben het daar mee eens. En daar kunnen wij mannen heel goed gebruik van maken.
pi_201104228
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:17 schreef Rupibma het volgende:
Je maakt het jezelf lastig. Heb je geen goede therapeut?
Ik heb wel een goede therapeut nu. Maar niet voor relaties. Ik heb het idee dat er helemaal niets is dat een relatietherapeut nog kan zeggen dat mij gelukkiger kan maken of dat anders is dan iets dat ik zelf ook had kunnen bedenken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:20 schreef LXIV het volgende:
Veel vrouwen vinden zichzelf minder knap dan ze zijn . Ik heb aantrekkelijkheid altijd veel breder gezien dan de fysieke aantrekkelijkheid.
Tja, ik weet niet. Ik probeer ook wat ik minder vind en kan veranderen wel te veranderen, het houdt ergens natuurlijk op en dan heb je de keuze plastische chirurgie of accepteren. Accepteren lukt mij nu al bijna 2 decennia lang dus zo erg is het nou ook weer niet gelukkig. Ik denk dat het door velen ook wel als pluspunt wordt beschouwd dat je niet alleen naar het uiterlijk kijkt als het echt zo is en het komt wel oprecht over op zich.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201104252
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Ik heb wel een goede therapeut nu. Maar niet voor relaties. Ik heb het idee dat er helemaal niets is dat een relatietherapeut nog kan zeggen dat mij gelukkiger kan maken of dat anders is dan iets dat ik zelf ook had kunnen bedenken.
[..]
Tja, ik weet niet. Ik probeer ook wat ik minder vind en kan veranderen wel te veranderen, het houdt ergens natuurlijk op en dan heb je de keuze plastische chirurgie of accepteren. Accepteren lukt mij nu al bijna 2 decennia lang dus zo erg is het nou ook weer niet gelukkig. Ik denk dat het door velen ook wel als pluspunt wordt beschouwd dat je niet alleen naar het uiterlijk kijkt als het echt zo is en het komt wel oprecht over op zich.
Uiterlijk zegt niets. Ik ben voor bepaalde soorten aantrekkelijk door mijn figuur en haar en ben nog steeds single, terwijl de meest 'onaantrekkelijke' dames gelukkig gehuwd zijn.
pi_201104278
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:23 schreef Rupibma het volgende:
Uiterlijk zegt niets. Ik ben voor bepaalde soorten aantrekkelijk door mijn figuur en haar en ben nog steeds single, terwijl de meest 'onaantrekkelijke' dames gelukkig gehuwd zijn.
Hmm, apart! Hoe komt dat denk je?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 00:27:31 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201104284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:11 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik heb ook een hoog libido, maar heb geen ons of zomaar neukerdjes, dus daar hoeft het niet per se aan te liggen?

Sommigen gebruiken seks als middel tot binding in een relatie.
Sowieso is er toch geen reet aan om elke keer weer iemand anders te hebben die er vervolgens toch weer niks van bakt of tekort bij je is om er uberhaupt iets van te maken.

Uiteindelijk is seks net zo belangrijk maar echt niet het enige wat goed moet zitten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Beneden peil want ik maakte eerst een serieus bedoeld topic voor lelijke vrouwen om lotgenoten te vinden. Maar door de manier waarop ik het bracht werd het gesloten.
Maar jij date toch sowieso niet, dus hoe kan je dan uberhaupt weten hoe en wat?
pi_201104321
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Hmm, apart! Hoe komt dat denk je?
Ik wil die types niet, zijn vaak slechte mannen. De goede types benaderen mij dan weer niet. 🙄
pi_201104328
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Sowieso is er toch geen reet aan om elke keer weer iemand anders te hebben die er vervolgens toch weer niks van bakt of tekort bij je is om er uberhaupt iets van te maken.

Uiteindelijk is seks net zo belangrijk maar echt niet het enige wat goed moet zitten.
[..]
Maar jij date toch sowieso niet, dus hoe kan je dan uberhaupt weten hoe en wat?
Ieuw, de gedachte aan random seks is al vies.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 00:42:44 #301
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201104366
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 00:35 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ieuw, de gedachte aan random seks is al vies.
Nouja als het echt zo uitloopt op een ONS dan niks mis mee toch, alleen is het gewoon leuker als je langer met iemand bent en ook op dat gebied moet je iemand leren kennen :)

Maar haar en figuur? Wat heeft dat te maken met specifieke figuren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')