Ja nu, maar we hadden het over haar debuut.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze heeft juist vaak beha's met extra vulling aan
Ja voor het objectieve commentaar luisteren we wel naar Studio Ajax euh Langs de Lijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Naar Rijnmond luisteren alleen fans Johan.![]()
![]()
![]()
Gelukkig werkt hij maar voor een klein krantjequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:01 schreef spapaars het volgende:
Maandag droogkloot Valentijn Driessen
Ajax-volger voor zijn kleine krantje, en een pestpleuris hekel hebben aan Ajax.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelukkig werkt hij maar voor een klein krantje
Vrouwen quota.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:56 schreef gniffie het volgende:
Zels de toto normaal inspreken kan Helene al niet. HOe is die ooit op de tv gekomen
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:50 schreef Coco het volgende:
Ik ken een user die was groot fan van D66.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Zucht, Dat ik ooit op D66 heb gestemd.
Ik ga het doorgeven. Hopelijk leert @Coco het dan af.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer er wordt hier geroddeld
Die gast er naast is op verkenning voor Taghi?quote:
Elfsborg...quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 13:10 schreef Mani89 het volgende:
De Advocaat defense force was weer op volle oorlogssterkte lees ik. Ik hoop dat Feyenoord nu nog 20 wedstrijden achter elkaar wint met sprankelend voetbal.
Wellicht. Die Pool in de zaak Peter R hadden ze ook al opgemerkt de week ervoor, niets mee gedaan door de politie. Misschien heeft jouw tip meer succes.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Die gast er naast is op verkenning voor Taghi?
[..]
Elfsborg...
Wie zijn er vanavond?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boskamp moet dronken zijn nu![]()
Zit zich al voor te bereiden om met zijn blote kont in de frontlijn te springen op de Coolsingel![]()
Als hij weer komt dan moet hij in zijn Feyenoord kostuum komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |