Als het goed is krijg je iedere maandag een paar ada’s erbij. (Via bitvavo iig)quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:24 schreef Rock92 het volgende:
Wie weet hoe staking in zijn werking gaat? Ik heb al tig berichten gehad dat staking uitgekeerd zouden worden maar ik zie niks op mijn rekening en ook niet op bitvavo zelf.
Het kan nog bizarder.quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heel bizar.
Al een exitstrategie voor een deel van ada?
Zonde man ik heb mijn inleg er inmiddels uit + beetje winst, heb nog wat over, en kijk eerst wat het morgen gaat doen als Ada laagdrempeliger word voor de Jappen , kan zomaar 50 cent stijgen. En in ergste geval word Ada massaal gedumptquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:12 schreef Mark031 het volgende:
Ik heb al mijn ADA al verkocht. Jammer voor mij als het nog verder door blijft stijgen, maar zolang ze nog geen werkend product hebben is het allemaal hype.
Wat je ook moet realiseren is dat developers niet zomaar hun projecten van Ethereum af gaan halen om ze op Cardano te zetten. Dat je een werkend product heb is één ding. Maar als er weinig animo is om het te gebruiken heb je er ook niet veel aan.
Ik wacht de ontwikkelingen af voordat ik weer ga instappen.
50 euro inleg ? gewoon vast houdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:47 schreef June. het volgende:
Zit ook te twijfelen om winst te pakken of nog even te wachten. Had ik nou maar meer ingelegd dan 50 euro 2 jaar geleden..
Wat zegt jullie glazen bol?![]()
dump dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:41 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Zonde man ik heb mijn inleg er inmiddels uit + beetje winst, heb nog wat over, en kijk eerst wat het morgen gaat doen als Ada laagdrempeliger word voor de Jappen , kan zomaar 50 cent stijgen. En in ergste geval word Ada massaal gedumpt
Prima timing gaat hard omlaag nu. Gisteren weer een deel verkocht en omgezet in HBAR.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:12 schreef Mark031 het volgende:
Ik heb al mijn ADA al verkocht. Jammer voor mij als het nog verder door blijft stijgen, maar zolang ze nog geen werkend product hebben is het allemaal hype.
Wat je ook moet realiseren is dat developers niet zomaar hun projecten van Ethereum af gaan halen om ze op Cardano te zetten. Dat je een werkend product heb is één ding. Maar als er weinig animo is om het te gebruiken heb je er ook niet veel aan.
Ik wacht de ontwikkelingen af voordat ik weer ga instappen.
Bitcoin en Ethereum gaan net zo hard naar beneden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima timing gaat hard omlaag nu. Gisteren weer een deel verkocht en omgezet in HBAR.
Weer jij hoelaat de listings live gaan op de Japanse exchanges?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 14:41 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Zonde man ik heb mijn inleg er inmiddels uit + beetje winst, heb nog wat over, en kijk eerst wat het morgen gaat doen als Ada laagdrempeliger word voor de Jappen , kan zomaar 50 cent stijgen. En in ergste geval word Ada massaal gedumpt
Klopt maar de afgelopen dagen toen dat redelijk stabiel was steeg Ada nog als een gekquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin en Ethereum gaan net zo hard naar beneden.
Zo lang de onderlinge waarde gelijk blijft is het goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar de afgelopen dagen toen dat redelijk stabiel was steeg Ada nog als een gek
In dat geval is 1.70 een stuk meer in verhouding dan waar we nu staan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang de onderlinge waarde gelijk blijft is het goed
13:30( Nederlandse tijd)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weer jij hoelaat de listings live gaan op de Japanse exchanges?
Dat zijn geen papieren handen, dat is je winst pakken. Dat heet het als alles in elkaar stort en je uit angst met verlies verkooptquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:06 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb de mijne verkocht met mijn papieren handen, als er een dipje is koop ik veel meer in.
Toch 80 euri winst. Goed gegokt hierop
Buy the rumour sell the newsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:27 schreef D. het volgende:
Ben blij als het 12/09 is, zijn we in ieder geval klaar met die ‘prijs is te hoog want hype’ verhalen
Als er maar genoeg sukkels zijn die dat denken, schiet de prijs als een raket omhoog straksquote:
Volgens mij heeft ie die net gehad (De Daedalus in ieder geval)quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Moet de ADA wallet geupdate worden als straks smart contract geactiveerd worden? zoiets las ik
Of het was een eenmalig iets. Zoals die gigapomp naar 130 dollar van ETC eind mei.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er maar genoeg sukkels zijn die dat denken, schiet de prijs als een raket omhoog straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |