Voor vluchtelingen moet je vooral de Afrikaantjes hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:05 schreef crv het volgende:
volgens mij gaat het niet waaien dus vluchtelingen kiezen..... maar welke
Te zwaar voor Maikel, maar dat zullen ze vast weer niet doorhebben daar.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:20 schreef Mani89 het volgende:
Bike Aids gaat het morgen doen voor Matthews, dat kannie anders.
Qhubeka wordt hem niet morgenquote:Op maandag 23 augustus 2021 18:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor vluchtelingen moet je vooral de Afrikaantjes hebben
Dat is mijn grootste angst ja, dat ze tegen beter weten in toch gaan achtervolgen, ook al slaat het nergens op. Daarom moet ik maar Roglic nemen, een enorme belasting als er straks gewoon een ontsnapping wegrijdt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Te zwaar voor Maikel, maar dat zullen ze vast weer niet doorhebben daar.
Dit is de moeilijkste etappe van het jaar (om te voorspellen)quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is mijn grootste angst ja, dat ze tegen beter weten in toch gaan achtervolgen, ook al slaat het nergens op. Daarom moet ik maar Roglic nemen, een enorme belasting als er straks gewoon een ontsnapping wegrijdt.
Valt wel mee, ik denk dat iedereen zich kan vinden in de rest van mijn team.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is de moeilijkste etappe van het jaar (om te voorspellen).
Als de kans 50/50 is dat klassementsmannen het gaan uitmaken dan is het een hele grote gok om 9 vluchters op te stellen. Want zelfs als er vluchters voor blijven dan haal je nog een groot gedeelte van je kosten terug als het maar een paar zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:13 schreef crv het volgende:
ik moet op de rustdag toch mijn tactiek maar eens heroverwegen
Heeft ie te veel pizza gegeten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:30 schreef franklop het volgende:
Ik zou vandaag uitkijken met een bepaalde Italiaan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie te veel pizza gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Stuk langer dan vrijdag ja. Ik twijfel ook over Roglic en Matthews en om daar toch 2 vluchters neer te zetten.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Te zwaar voor Maikel, maar dat zullen ze vast weer niet doorhebben daar.
natuurlijk, maar dit jaat schijn ik de gave te hebben ontwikkeld om er telkens compleet naast te zitten zelfs als ik 50/50 speelquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als de kans 50/50 is dat klassementsmannen het gaan uitmaken dan is het een hele grote gok om 9 vluchters op te stellen. Want zelfs als er vluchters voor blijven dan haal je nog een groot gedeelte van je kosten terug als het maar een paar zijn.
Gok je goed dan scheelt het je misschien een half miljoen met je vluchters, maar gok je verkeerd dan gaat het je miljoenen kosten en is je klassement verkeken. Eén fout en dan kom je daar niet meer van terug en niemand gokt een hele Vuelta goed. Zelfs de uiteindelijke winnaar niet.
Oei snel Trentin eruit halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:30 schreef franklop het volgende:
Ik zou vandaag uitkijken met een bepaalde Italiaan.
idd gewisseld voor dainesequote:
Waarom zou je überhaupt twijfelen over Roglic?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Roog en geen Matthews.
Leef ik op het randje?
Geen seconde overwogenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leef ik op het randje?
Als het een elitegroep wordt kan die hier echt wel top 3 rijden, maar die kans is enorm onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt twijfelen over Roglic?
Ik heb ze ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leef ik op het randje?
Valverde leefde op het randjequote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leef ik op het randje?
Bagioli zou last hebben na een val zondagquote:
Weet ik, had ik gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Bagioli zou last hebben na een val zondag
Nu 'hopen' dat het kloptquote:
Eiking en Narvaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |