Dat was ook weer niet de bedoelingquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:57 schreef Lonaa het volgende:
Oh janken dit.![]()
Dankjewel ijs, je bent echt fantastisch. Dat was je als collega maar ook als mens.
Ja, nah, ik ben stiekem best gevoelig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat was ook weer niet de bedoeling![]()
*Over Lonaa's bolletje wrijft. *
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nah, ik ben stiekem best gevoelig.
Oh was het d'n dieje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is dikke faal van @:Straatcommando.
Boze ijsberen zijn geen pretje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ijs_beer nog bozer wordt
Ziedend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ijs_beer nog bozer wordt
Ik moet door jou UI altijd even aan mijn hondje denken.quote:
Lijkt ie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik moet door jou UI altijd even aan mijn hondje denken.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lijkt ie?![]()
Mijnes is inmiddels al bijna 3 jaar niet meerEr is nu een nieuwe, maar het voelt gek om mijn UI aan te passen. Net als de achtergrond van mijn telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]Oh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buitenland?
De huidige:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh!
Buitenland?
De huidige:Ja uit Spanje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh die is ook erg.![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Die vorige ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja uit Spanje.![]()
Oh die is ook erg.![]()
Ik ben niet verbaasd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Sorry ik ben weer eens bezopen hehehehehe
Oh uit Curacao, leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die vorige ook.![]()
Deze, Dora, komt uit Curacaomaar wordt vaak aangezien voor een Spaanse.
Ja, kwam op het pad. Dankzij @Kaatjequote:
leynaV?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:30 schreef Vanyel het volgende:
Wtf allebei?!![]()
Hoeft de volgende dan geen naam met L?
Noooo.quote:
Je hebt je mannetje gestaan in NWS. Huldequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik word hier wel een beetje week van. En warm. En dingen.
Ik vond het heel fijn dat ik in CUL gewoon 'in kon stappen', want er was al veel hard werk gedaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh jongensWat een lieve woorden allemaal. Ik word er een beetje emotioneel van.
Ik ben met alle liefde gezorgd dat CUL zo leuk mogelijk was voor zo veel mogelijk mensen.
Jullie allemaal bedankt dat het modden van CUL voor 90% uit positiviteit bestond. Het helpen en adviseren van users is toch echt veel leuker dan politieagent spelen
Jij juist bedankt dat je (samen met enkele anderen) je nek uit wilde steken met de laagdrempelige onderwerpen van je topics!quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 17:27 schreef Sicstus het volgende:
Bedankt voor jullie uitmuntende werk!![]()
![]()
Met Lonaa heb ik geloof ik wat minder te maken gehad maar Lucky heeft mijn nederige topics vaak verdedigd tegen de verontwaardiging van de hoog-culinairen op dit subforum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |