90 afleveringen, misschien 45 minuten per aflevering, even 4050 minuutjes doorzetten en klaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel heel lastig zijn geweest
Nu je het zo zegt, eigenlijk best een eitje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
90 afleveringen, misschien 45 minuten per aflevering, even 4050 minuutjes doorzetten en klaar.
Dus het is binnen een week te doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
90 afleveringen, misschien 45 minuten per aflevering, even 4050 minuutjes doorzetten en klaar.
Makkelijk.quote:
klinkt alsof ze vooral lekker moe zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
De fretten zijn best lui vandaag, had bezoek met grote interesse en blijkbaar hadden ze veel nieuwe indrukken daarvan
Ja, ze vinden het wel reuze interessant. Er lijkt nu toch wat leven in te komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
klinkt alsof ze vooral lekker moe zijn.![]()
Vinden ze dat wel een beetje leuk, bezoek met veel interesse?
Ik weet dat katten er vaak weinig van moeten hebben, maar die fretten lijken me wel altijd lekker nieuwsgierig.
Nu begint er leven in te komen? Fijne tijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, ze vinden het wel reuze interessant. Er lijkt nu toch wat leven in te komen
Hehequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu begint er leven in te komen? Fijne tijd.
Dus als jij straks in bed ligt gaan zij aan de slag om alle pennen en deurstoppen te verstoppen?
Gaan ze dat roze orgel ook op dat eiland droppen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:10 schreef molloot200 het volgende:
Sieneke zit dit jaar in Expeditie Robinson
En Pierre?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaan ze dat roze orgel ook op dat eiland droppen?
Ze neemt Vader Abraham mee die tijdens de eilandraad gaat kiezen wie eruit moet bij een gelijk aantal stemmenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaan ze dat roze orgel ook op dat eiland droppen?
Als ik die tong zie gaan op 11 sec. lijkt dat leven vooral lekkere trek te zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zoals je ziet, er zit actie in!
quote:
Ik wil dit zien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze neemt Vader Abraham mee die tijdens de eilandraad gaat kiezen wie eruit moet bij een gelijk aantal stemmen
Het schijnt het langste seizoen ooit te zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze neemt Vader Abraham mee die tijdens de eilandraad gaat kiezen wie eruit moet bij een gelijk aantal stemmen
Hebben deze eigenlijk kalere staartjes dan ik gewend ben?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zoals je ziet, er zit actie in!
Ze zitten er nog allemaal, niemand had een muntje meegenomen om te tossen als Vader het niet meer wist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het schijnt het langste seizoen ooit te zijn geweest.
Nee, daar zit normaal meer haar op. Maar soms verliezen ze het en soms is het er na de volgende verharing ineens weer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben deze eigenlijk kalere staartjes dan ik gewend ben?
Of herinner ik me die beestjes verkeerd?
quote:Kaal worden
Fretten horen niet kaal te worden. Bij een fret die kaal wordt is er altijd iets aan de hand. Behalve bij het zogenaamde "rattenstaartje", hierbij is het puntje van de staart kaal tot licht behaard. Vaak zie je ook wat zwarte puntjes op de staart zitten. Dit zie je bijna altijd in de zomer; in de winter krijgt de fret weer een vol behaarde staart terug. Zolang alleen de staart kaal wordt, is er meestal niets ernstigs aan de hand. Wordt de fret op ander delen van het lichaam kaal, dan kan dat verschillende oorzaken hebben.
Ok, niet echt iets zorgwekkends dan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, daar zit normaal meer haar op. Maar soms verliezen ze het en soms is het er na de volgende verharing ineens weer.
Nee, idd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, niet echt iets zorgwekkends dan.
Niet als met papegaaien die kaal worden van veel stress en/of verveling of zo.
De confetti die in de boom boven een kandidaat hing, is er wel na twintig dagen vanzelf uitgevallen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zitten er nog allemaal, niemand had een muntje meegenomen om te tossen als Vader het niet meer wist.
Ja, en prompt viel Frans Bauer achterover van zijn boomstambank.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 00:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
De confetti die in de boom boven een kandidaat hing, is er wel na twintig dagen vanzelf uitgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |