Is het een ZZ-top?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Waar kennen we hem ook al weer van?
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Paddy McAloon van Prefab Sprout
quote:Tobin Sprout (Dayton, 28 april 1955) is een Amerikaanse muzikant, grafisch ontwerper en kunstschilder. Hij werd bekend als gitarist en songwriter voor. In 1996 begon hij zijn solocarrière op te bouwen. Een jaar later verliet hij de band.
Check!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Paddy McAloon van Prefab Sprout
quote:And there's a million voices
To tell you what she should be thinking
So you better sober up for just a second
Dat is correct!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:17 schreef Paxie het volgende:
[..]
Neneh Cherry en Youssoun n 'Dour
7 seconds
Nee.quote:
Geen idee, ik kijk nauwelijks videoclips…quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 09:18 schreef Paxie het volgende:
[..]
Nee.
Het is geen crypto ofzo.
Dit is een bestaande videoclip. Het zijn 4 fragmenten uit de videoclip![]()
PS antwoord is weer link aan vorige vraag.
Craig David - 7 Daysquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:59 schreef Paxie het volgende:
Artiest en titel (videoclip)
[ afbeelding ]
a true Sherlockquote:
quote:
Hier ook, ongetwijfeld dezelfdequote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom tot 2 zangeressen en 1 zanger…
Watson, waar is @Sherlock_Holmes gebleven?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De ontbrekende naam zal wellicht de minst bekende en meest recente zijn.
Dit is ook de (voor)naam die veel in zoekmachines terugkomt ivm het grootste nieuwsverhaal van dit jaar.
Dit reken ik goed. Was zelf overigens Holly Valance vergeten (denk dat ik haar muzikale gedeelte uit mijn hoofd heb verbannen, ook omdat ik bij haar meer aan dansen denk; zoek het maar op) en had Nat Imbruglia met haar nr. 1 hit in de plaats daarvan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:23 schreef bartrid het volgende:
ah, Kylie, Holly Valance en Delta Goodrem dan.
Inderdaad.quote:
Dat was inderdaad de aanleiding van mijn vraag, ook een band waarvan vooral de cover bekend isquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:36 schreef Paxie het volgende:
The Nerves
Hanging on the telephone is origineel van hun
Blondie had er een grote hit mee, zo doende ken ik het
Dat is Jack Lee, die naast Hanging on the telephone nog een jaren 80 cover schreef: Come Back and Stayquote:
Staat niet op Spotify. Everytime you go away had ik al welquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:51 schreef cafca het volgende:
Dat is Jack Lee, die naast Hanging on the telephone nog een jaren 80 cover schreef: Come Back and Stay
@:Berkery heb je die al in je playlist?
Vragen waarbij je met cijfers simpelweg iets kan gokken qua antwoord zijn niet handig (heb ik hier zelf ook mogen ervaren…), maar laat ik een gooi doen:quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:03 schreef Paxie het volgende:
Blondie heeft in de (Nederlanse) Top 40 maar 1 x de hoogste positie weten te bereiken.
Maar hoeveel weken heeft "Denis" van Blondie op de eerste plek gestaan ?
[ afbeelding ]
Ok ik zal er de volgende keer rekening mee houden.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vragen waarbij je met cijfers simpelweg iets kan gokken qua antwoord zijn niet handig (heb ik hier zelf ook mogen ervaren…), maar laat ik een gooi doen:
4 Weken…
Nul keer ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:03 schreef Paxie het volgende:
Blondie heeft in de (Nederlanse) Top 40 maar 1 x de hoogste positie weten te bereiken.
Maar hoeveel weken heeft "Denis" van Blondie op de eerste plek gestaan ?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |