huizenmarkt zeepbel...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stom. Moest lachen om die URL trouwens.
Ik had dan weer nog nooit van een bankie gehoord. Ken 100 gulden alleen als meierquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:05 schreef AirwiN het volgende: [..] Geeltje, ook zo'n mooie bijnaam.
![]()
Die had je ook ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:09 schreef DrMarten het volgende:
Ik had dan weer nog nooit van een bankie gehoord. Ken 100 gulden alleen als meier
Dan had je ook daalders, kwartjes en dubbeltjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef gcjoel het volgende:
ik ken alleen de knaak, meer had ik niet in mijn spaarpot.
Ja die ookquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je ook daalders, kwartjes en dubbeltjes.
Ja precies wat ik dachtquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef STING het volgende:
Fok!R&P nog net niet in het nieuws![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)even-is-mij-ontnomen
Vergeet stuivers niet!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je ook daalders, kwartjes en dubbeltjes.
Je gaat dus nog niet naar huis.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:28 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga naar huis maar ik heb nu een update
Uitgelezen moment om met de apparatuur van een ander uit te vinden wat er gebeurt als je de computer uitzet tijdens een update.quote:
En anders een goed excuus om morgen in de baas zijn tijd met de helpdesk aan de lijn te hangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitgelezen moment om met de apparatuur van een ander uit te vinden wat er gebeurt als je de computer uitzet tijdens een update.
Zo nu en vliegt ook ff een uur lang de wifi eruit en dat je ook op 4g kunt werken hoeft niemand te wetenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:50 schreef ArTiC het volgende:
updates moet je altijd onder werktijd installeren en dan nog 2x herstarten voor de zekerheid.
Niet vergeten een paar keer te zuchten als mensen naar je kijken.
Hier vloog net ook wifi eruitquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo nu en vliegt ook ff een uur lang de wifi eruit en dat je ook op 4g kunt werken hoeft niemand te weten
Precies dit gedaan. Merk het morgenochtend welquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitgelezen moment om met de apparatuur van een ander uit te vinden wat er gebeurt als je de computer uitzet tijdens een update.
Ooit een keer gehad dat er een gigantische landelijke storing was. Mochten niet naar huis want stel je voor dat het ineens weer gaat werken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier vloog net ook wifi eruitCollega's gelijk 'Ja, tijd voor koffiepauze'. Helaas werkte daarna alles weer, anders hadden we besloten om naar huis te gaan
Dramaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ooit een keer gehad dat er een gigantische landelijke storing was. Mochten niet naar huis want stel je voor dat het ineens weer gaat werken.
Moest van 9 tot half 5 en kon om half 4 eindelijk inloggen
Laatst nog wel een forse storing in de vpn gehad. Dan kun je ook niks
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen een tientje nog een joet heette en 100 gulden een bankie. EN DE BANKBILJETTEN WAREN VEEL MOOIER!!! [/boomer]
Vroeger, toen ook de Nederlandstalige hiphop nog aan te horen was...quote:
Meteen maar doorgeklikt naar deze... #nostalgischegevoelensquote:
Haha omg die kinderen herken ik nog wel ergensquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen maar doorgeklikt naar deze... #nostalgischegevoelens
Scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:40 schreef gcjoel het volgende:
Haha omg die kinderen herken ik nog wel ergens
Ben jij die krullenman met gitaar ?
Gotcha destijds haarlems Trots!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen maar doorgeklikt naar deze... #nostalgischegevoelens
Vroeger, toen Def P nog geen mega-wappie was.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen ook de Nederlandstalige hiphop nog aan te horen was...
Bandje beginnen met Brian Royquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger, toen Def P nog geen mega-wappie was.
Je inschrijving al afgesloten?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je je dat solo album over aliens nog herinneren? Wappie 0.1 betaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo zou je mensen die in Utrecht willen wonen wel kunnen omschrijven ja.quote:
Als je ziet waar die vandaan komt.... maar ja. Halverwege de finish gestrand in Utrecht.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zou je mensen die in Utrecht willen wonen wel kunnen omschrijven ja.
Wap P.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je je dat solo album over aliens nog herinneren? Wappie 0.1 beta
Even wat OP aangezet en kan na 10 jaar gewoon nog alles meerappen. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen ook de Nederlandstalige hiphop nog aan te horen was...
En Pearl Jam en Nirvana meezingen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Even wat OP aangezet en kan na 10 jaar gewoon nog alles meerappen. Zoals het hoort.
I know someday you'll have a beautiful lifequote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Pearl Jam en Nirvana meezingen?
En bedankt, zit nu in m'n kopquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star
In somebody else's sky
But why
WHYYYYY
WHYYYYYYYYYYYY CAN'T IT BEHEHEHEHE MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNE
quote:
Mooi moment om mijn werkdag af te ronden.quote:
Het is een vooruitgang op Boney M's Daddy Cool, want daar stond ik mee op vanmorgenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi moment om mijn werkdag af te ronden.
Een van mijn Boney M favorieten. Luister ook eens de cover van Placebo. Niet heel bijzonder, maar ter afwisseling.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een vooruitgang op Boney M's Daddy Cool, want daar stond ik mee op vanmorgen
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef STING het volgende:
Fok!R&P nog net niet in het nieuws![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)even-is-mij-ontnomen
Kak, nooit zo bij stilgestaan, ben ik een incelquote:Het woord incel staat voor involuntary celibate: onvrijwillig celibatair, iemand die geen seks heeft, maar dat wel wil.
Nee, jij kan het namelijk wel krijgen, een incel niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Kak, nooit zo bij stilgestaan, ben ik een incel?
Typisch iets wat incels over vrouwen zeggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij kan het namelijk wel krijgen, een incel niet.
Placebo heeft daddy cool gecovered? Wat?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een van mijn Boney M favorieten. Luister ook eens de cover van Placebo. Niet heel bijzonder, maar ter afwisseling.
Wat een boomer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:50 schreef Tegan het volgende:
Collega zei trouwens dat het probleem van de huizencrisis is dat teveel millenials alleenstaand zijn en niet verplicht zijn samen te wonen (als huisgenoten) in sociale en andere huur-eengezinswoningen.
Ze hebben ook gelijk op dit punt. Hoe ze er vervolgens mee omgaan maakt ze wat sneu.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Typisch iets wat incels over vrouwen zeggen.
Ze hebben zelfs een heel album met covers.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Placebo heeft daddy cool gecovered? Wat?
Ga ik vanavond even opzoekenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een heel album met covers.
Staat op Spotify.quote:
Ik betwijfel dit, of tellen internetvreemden hierbij meequote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij kan het namelijk wel krijgen, een incel niet.
Ik ben toch geen vreemde meer voor jou?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik betwijfel dit, of tellen internetvreemden hierbij mee.
Iedere incel kan dan toch seks krijgen?
Ik moet hier even verder over nadenken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben toch geen vreemde meer voor jou?![]()
Het hele idee is dat het vrijwillig, niet voor geld en met iemand die je aantrekkelijk vindt, is.
Ga ik ff boodschappen doen. Hoor ik wel van je of we vanavond of morgen afspreken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet hier even verder over nadenken.
quote:
Recept graag op mijn appquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga zo pastasalade maken met geitenkaas en avocado
Wees blij dat iemand het af en toe nog een beetje luchtig en onzinnig houdt hier tussen al het klagen door.quote:
Je hebt toch wel meerdere ijzers in het vuur tochquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet hier even verder over nadenken.
Dit is toch R&P? Doom and gloom willen we!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het af en toe nog een beetje luchtig en onzinnig houdt hier tussen al het klagen door.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meerdere ijzers in het vuur toch
Je moet iemand vooral neuken omdat jij het ook wilquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Maar ik begrijp dat zolang ik Air blijf afwijzen ik geen incel ben omdat het dan een keuze is ofzo.
Zo had ik het niet bedoeld.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
Maar ik begrijp dat zolang ik Air blijf afwijzen ik geen incel ben omdat het dan een keuze is ofzo.
Ik had al de keus gemaakt om film te gaan kijken. Andere keer misschien.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi moment om het uit te leggen via dms
Als de definitie van een incel is dat diegene geen vrijwillige seks kan krijgen, die niet voor geld is en met iemand die diegene aantrekkelijk vindt. Dan voldoe ik daar niet aan zolang jij jezelf aanbiedt, want dan heb ik dus een optiequote:
Het is zo voorspelbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand het af en toe nog een beetje luchtig en onzinnig houdt hier tussen al het klagen door.
Misschien is mijn tijd hier wel klaar. Als deze post 7 of meer likes krijgt, ga ik op anoniem. Zijn jullie van mij en mijn vooorspelbare bijdragen af.quote:
Alles is hier voorspelbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is mijn tijd hier wel klaar. Als deze post 7 of meer likes krijgt, ga ik op anoniem. Zijn jullie van mij en mijn vooorspelbare bijdragen af.
Gelijk zo dramatischquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is mijn tijd hier wel klaar. Als deze post 7 of meer likes krijgt, ga ik op anoniem. Zijn jullie van mij en mijn vooorspelbare bijdragen af.
Ja jouw schuld andersquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij stond nog op 0 net. Ik wilde recalcitrant zijn.
Dit is wel verleidelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen jij kan het nog reddenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:20 schreef Tegan het volgende:
Ik voel een scheiding in de SC aankomen.
Je durft gewoon niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is wel verleidelijk.
Maar het is hier geen Facebook. Klaar met die onzin !
Inclusief omgangsregeling?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:20 schreef Tegan het volgende:
Ik voel een scheiding in de SC aankomen.
Het is geen onzin. Ik ben een man van mijn woord. Ook daar heb ik principes.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is wel verleidelijk.
Maar het is hier geen Facebook. Klaar met die onzin !
Okquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen onzin. Ik ben een man van mijn woord. Ook daar heb ik principes.
3 doen dan maar?quote:
Genoeg teruglezers hier.quote:
Conform verwachting; veel geweld, veel special effects, weinig verhaal.quote:
Hier scheen de zon toen ik opstond maar nu is het bewolkt. Wel best warm al. Straks nog maar ff en rondje duinen, strand, zee doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:01 schreef DrMarten het volgende:
Niet uit bed kunnen komen, dan uiteindelijk toch eruit en zien dat het weer regent. Ik wil weer slapen
Ja, want het is helemaal niet koud.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:37 schreef Senn88 het volgende:
Is het heel raar als ik de verwarming aanzet?
Nee, een incel wordt ook gekenmerkt door een bepaalde haat van het andere geslacht en vinden dat ze recht hebben op sex, etc. Beetje een soort internetsekte zoals de anti-vaxxers en QAnon.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Kak, nooit zo bij stilgestaan, ben ik een incel?
Ja wel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, want het is helemaal niet koud.
Als het koud is, dan mag de verwarming wel aan.quote:
16 graden en regen. Topweertje tot nu toequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, want het is helemaal niet koud.
Tis koud!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het koud is, dan mag de verwarming wel aan.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:49 schreef Barbusse het volgende:
Is dit het nieuwe normaal of zo, dat je halverwege een sollicitatieproces gewoon geghost wordt? Hebben recruiters en hr mensen tegenwoordig niet eens meer het fatsoen om te zeggen dat je het niet geworden bent?![]()
Dat is wel echt asociaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:49 schreef Barbusse het volgende:
Is dit het nieuwe normaal of zo, dat je halverwege een sollicitatieproces gewoon geghost wordt? Hebben recruiters en hr mensen tegenwoordig niet eens meer het fatsoen om te zeggen dat je het niet geworden bent?![]()
Echt he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel echt asociaal.
Hoorde het hier in Nederland laatst ook.
Dit idd. Had ik ook toen ik aan het solliciteren wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel echt asociaal.
Hoorde het hier in Nederland laatst ook.
Christ. Wat idioot.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:49 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon zelf bellen dan. Zet je ze in ieder geval voor het blok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:52 schreef Barbusse het volgende:
En dan hebben ze allemaal de mond vol van mental health...
Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden
En tegelijkertijd klagen dat we geen mensen zijn. Zo werkt het een beetje helaas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:49 schreef Barbusse het volgende:
bestel voor mij ook vastquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig schijnt de zon. Vrijmibo tijd.
Geen updates vandaag?quote:
Met plezierquote:
Volgens mij ben jij altijd leuk gezelschapquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met plezierMaar ik denk niet dat ik momenteel leuk gezelschap ben
Shame!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik doe tot half 5 denk ik. Uurtje spijbelen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij altijd leuk gezelschap
quote:
Azijn is goed voor de lijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Drinkebroers zijn, graagMaar geen azijnbroers joh, das niet leuk
Ik ben al dun genoeg joh.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]das lief van je
Maar nee helaas, dit hele gezeik met werk en werk zoeken begint me langzamerhand te veranderen in een zure uitgebrande cynicus
welke? Schoonmaakazijn, witte azijn, appelazijn, natuurazijn. Asking for a friend.quote:
Ja echt. Als ik vet gegeten heb drink ik een glas azijn en kom niet aan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 17:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is dit echt? Want dan ga ik zo inslaan
Iedere avond ff een flesje balsamico achterover tikkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
welke? Schoonmaakazijn, witte azijn, appelazijn, natuurazijn. Asking for a friend.
Limoncello ook goed? Dat heb ik nogquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iedere avond ff een flesje balsamico achterover tikken
Ik keur het goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 19:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Limoncello ook goed? Dat heb ik nog
Waar kan ik me aanmelden?quote:
Ik heb zelfs een therapeutertje tegenwoordig, alsof ik in een oude Woody Allen film leefquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik*hele dikke virtuele knuffel
Ook al lijkt het nu niet zo, het komt uiteindelijk wel weer goed. Zorg goed voor jezelfHeb je nog met je huisarts oid gesproken?
Lijkt me niet verkeerd, een therapeut. Hoop dat hij/zij je helpt om je weer beter te gaan voelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een therapeutertje tegenwoordig, alsof ik in een oude Woody Allen film leef
Wat me beter gaat voelen is een baan die bij me past en mensen die gewoon open en eerlijk zijn over waarom ze me niet aannemen. Zonder dat laatste is er ook geen groei en verbetering mogelijk voor mezelf om een baan te vinden die bij me past. Therapeutertje is slechts patchworkquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me niet verkeerd, een therapeut. Hoop dat hij/zij je helpt om je weer beter te gaan voelen
Snap ik. Maar hoe stom of cliché het ook klinkt, je hebt geen controle over wat je overkomt of hoe anderen zijn, wel over hoe jij ermee omgaat. En ik hoop echt dat de therapeut je helpt om zo met deze situatie om te gaan dat je er niet volledig aan onderdoor gaat. En ik duim echt keihard voor je dat je gauw wel een passende baan vindtquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat me beter gaat voelen is een baan die bij me past en mensen die gewoon open en eerlijk zijn over waarom ze me niet aannemen. Zonder dat laatste is er ook geen groei en verbetering mogelijk voor mezelf om een baan te vinden die bij me past. Therapeutertje is slechts patchwork
Ok Astrixquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:28 schreef babylon het volgende:
Hallo vriendjes, kusjes, Jasper. Doei.
Lees net in mn FB memories dat we precies 10 jaar geleden allebei op Lowlands stonden, 2 tenten van elkaar en daar pas op het allerlaatst achterkwamen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 20:28 schreef babylon het volgende:
Hallo vriendjes, kusjes, Jasper. Doei.
Toen we nog jong en vitaal warenquote:Op zondag 22 augustus 2021 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Lees net in mn FB memories dat we precies 10 jaar geleden allebei op Lowlands stonden, 2 tenten van elkaar en daar pas op het allerlaatst achterkwamen.
Toen konden we nog gewoon 3 nachten zonder problemen op een half leeggelopen luchtbed slapen en de volgende week weer gewoon 40 uur werken.quote:
Ik krijg ook wat van die herinneringen dit weekend. Nog steeds jammer dat ik er dit jaar niet ben.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Lees net in mn FB memories dat we precies 10 jaar geleden allebei op Lowlands stonden, 2 tenten van elkaar en daar pas op het allerlaatst achterkwamen.
Gewoon gaan! Laat de overheid je niet tegenhouden.quote:Op zondag 22 augustus 2021 09:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg ook wat van die herinneringen dit weekend. Nog steeds jammer dat ik er dit jaar niet ben.
Hier zijn de vakanties afgelopen, ook wel erg fijn. Hele huis weer voor mij alleenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend alweer bijna voorbij.
Nog maar 2 weken werkenquote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jezus wat ben je van plan?quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik ga beetje in huis bezig, wil alles af hebben voor de herfst vakantie.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was laatst 1 week en straks weer 1 week.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb jij? Altijd op vakantie.
Wij zijn nog niet geweest. Inmiddels wel een beetje aan toequote:Op zondag 22 augustus 2021 20:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was laatst 1 week en straks weer 1 week.
Het lijkt heel wat maar het is niks
Wel plannen?quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn nog niet geweest. Inmiddels wel een beetje aan toe
Ohhh nicequote:Op zondag 22 augustus 2021 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben "Canarische Eilanden" met potlood opgeschreven in Oktober.
Ik kan ergens tussendoor misschien nog wel paar dagen pakken. Cali is druk aan het werk natuurlijkquote:
Is die niet altijd druk aan het werk?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan ergens tussendoor misschien nog wel paar dagen pakken. Cali is druk aan het werk natuurlijk
Moet ze maar niet slim zijnquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die niet altijd druk aan het werk?
Ja die neemt nooit vrijquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan ergens tussendoor misschien nog wel paar dagen pakken. Cali is druk aan het werk natuurlijk
Vrij is een ingewikkeld concept inderdaad. Maar gaan toch iets plannen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die neemt nooit vrij![]()
Ik probeer toch ieder jaar wel mijn 26 dagen op te maken. Veel te leuk
Ben nog bezig met wandjes, elektra en dan het inrichten van de zolderkamer. Schilderen, behangen en zo.quote:
Ben ik blij dat ik niet slim ben. Ik geniet toch van vrij zijn.quote:
Te kort.quote:
Ook wel lekker. Vooral gisteren.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Te kort.
Ik heb een goed weekend gehad. Lekker gerelaxt, gegamed, naar de sportschool geweest en schoongemaakt.
Hoe was jouw weekend?
Zaterdag was het toch wel beter weer dan zondag voor het strand?quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook wel lekker. Vooral gisteren.
Gisteren naar het strand geweest.
Zaterdag was vooral niets doen.
Hhaha ja klopt, maar dit stond al gepland.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag was het toch wel beter weer dan zondag voor het strand?
Dat is mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2021 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hhaha ja klopt, maar dit stond al gepland.
En uiteindelijk echt mooi weer gehad. Na de middag klaarde het op en hebben nog vele zon gehad
Tis dat ik weer bij mijn vrouw ben, maar het weer laat hier in Zwitserland ernstig tekorten zien. Qua zon en temperatuur dan. Regen geen probleem.quote:
JAAA badjes vullen en allesquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een voordeel, dit jaar in ieder geval geen meldingen over watertekorten.
Sommige gebieden waren pas eind juli weer aangevuld. Dus het mocht ook welquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een voordeel, dit jaar in ieder geval geen meldingen over watertekorten.
Dat vult zichzelf wel zo.quote:
Wel goed nieuws voor m'n vleesetende plant, ik kan z'n waterfles weer vullen.quote:
Huh??quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel goed nieuws voor m'n vleesetende plant, ik kan z'n waterfles weer vullen.
Vind je?quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag is het wel weer mooi weer. Altijd als ik moet werken.
Snel! Foto maken! Filmen! Anders ben je hem alweer kwijtquote:
We willen niet dat je verdampt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:45 schreef Q. het volgende:
Er was zon! Nu gelukkig weer weg, kan ik veilig naar buiten.
Q = Draqula?quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:45 schreef Q. het volgende:
Er was zon! Nu gelukkig weer weg, kan ik veilig naar buiten.
Dat ding gaat vooral lekker op met z'n voeten in regenwater staan. Kraanwater zit teveel kalk in.quote:
Ahhh ok, dat is wel handig ja!quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ding gaat vooral lekker op met z'n voeten in regenwater staan. Kraanwater zit teveel kalk in.
Zo af en toe. Meestal triggeren ze de bekken helaas niet.quote:Op maandag 23 augustus 2021 10:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ahhh ok, dat is wel handig ja!
Eet zo'n plantje ook fruitvliegjes? lijkt me wel handig
Oh jammer, muggen heb ik verder weinig.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo af en toe. Meestal triggeren ze de bekken helaas niet.
Hij heeft wel al wat muggen gevangen.
Ja, is vooral beneden. Komen ze mee als we in en uitlopen enzo.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh jammer, muggen heb ik verder weinig.
De horren doen goed hun werk
Gewoon gaan poepen dan staan ze wel aan de deur.quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:23 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit te wachten op de kringloop die wat op komt halen. Dus bij iedere bestelauto denk ik dat ze er zijn. Ondertussen al 3 pakketbezorgers en een hondenuitlaatservice voor de deur langs gehad maar nog geen kringloop
stond serieus op het punt naar de plee te gaan toen ze voor kwamen rijdenquote:Op maandag 23 augustus 2021 11:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon gaan poepen dan staan ze wel aan de deur.
Mijn advies was weer spot on!quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
stond serieus op het punt naar de plee te gaan toen ze voor kwamen rijden
Putain de la merdequote:Op maandag 23 augustus 2021 12:32 schreef Senn88 het volgende:
N
[..]
Normaal bijna. Nu nog lange niet voor mijn gevoel.
Ja, eigenlijk dit. Maar ik wilde het nog een beetje positief houden.quote:
Mag ik wat positiviteit?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk dit. Maar ik wilde het nog een beetje positief houden.
quote:
Positief heeft tegenwoordig een negatieve lading, maar sure. Jij wel.quote:
Zo jammer ditquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan de motivatie ook niet opbrengen vandaag
quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:49 schreef Q. het volgende:
Verkoopcontract van mn huis getekend!
Bijna rijk!
Ik heb gelukkig een zeikmail gehad van een klant waar ik me mee kan vermaken.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:46 schreef gcjoel het volgende:
ik zit ook alleen beetje te internetten, wat een dag
Alles op rood!quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel uitgeven voordat het op is.
Heeyyyyyquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:49 schreef Q. het volgende:
Bijna rijk!
Alle kranten gelezen, ff voor de lol funda doorgeklikt, gescholden op het feit dat mijn teamleidster morgenochtend een overleg heeft ingepland om half 9quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:46 schreef gcjoel het volgende:
ik zit ook alleen beetje te internetten, wat een dag
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:49 schreef Q. het volgende:
Bijna rijk!
Gewoon zonder make up op dat overleg verschijnen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alle kranten gelezen, ff voor de lol funda doorgeklikt, gescholden op het feit dat mijn teamleidster morgenochtend een overleg heeft ingepland om half 9
Draagt DrMarten makeup?quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon zonder make up op dat overleg verschijnen.
Jij altijdquote:
Belachelijk. Ik moet nog 30 minquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, het is 16 uur. Tijd om te stoppen.
Ben je later begonnen of moet je meer uren per dag werken?quote:
Later begonnenquote:Op maandag 23 augustus 2021 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben je later begonnen of moet je meer uren per dag werken?
quote:
Als ik jullie toch niet had he.quote:
Single Malt Islay Scotch.quote:
Nee.quote:
Dat verschilt een beetje per persoon. Persoonlijk vind ik Thaise groene curry heel lekker.quote:
Is dat heet?quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verschilt een beetje per persoon. Persoonlijk vind ik Thaise groene curry heel lekker.
IJs in een single malt Islay scotch. Are you some barbarian American?quote:
Je kent me toch, ik doe maar watquote:Op maandag 23 augustus 2021 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IJs in een single malt Islay scotch. Are you some barbarian American?
Flailing about.quote:
Moeten klinkt gelijk weer zo dwingend.quote:
Klopt. Doe jij het voor je lol dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moeten klinkt gelijk weer zo dwingend.
Nee, ik kreeg er gewoon voor betaald, anders zou ik het niet doen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt. Doe jij het voor je lol dan?
Precies, dan nu zo'n beetje wakker worden. En dan nog even een halfuurtje of zo nog even lekker in bedje blijven liggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:24 schreef gcjoel het volgende:
Als het niet hoefde was ik nu gewoon lekker aan het slapen
Kom bij mij werken. Als je tussen 7:00 en 22:00 je 8 uur werk uitvoert, is het allemaal prima verder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:24 schreef gcjoel het volgende:
Als het niet hoefde was ik nu gewoon lekker aan het slapen
8 uur? zoveel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom bij mij werken. Als je tussen 7:00 en 22:00 je 8 uur werk uitvoert, is het allemaal prima verder.
Misschien had ik "werk" moeten neerzetten.quote:
Moet je ook nog echt werken daar? Had het idee dat het meer een aanwezigheidspremie was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom bij mij werken. Als je tussen 7:00 en 22:00 je 8 uur werk uitvoert, is het allemaal prima verder.
Dan zou ik alleen maar werken en slapenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |