huizenmarkt zeepbel...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stom. Moest lachen om die URL trouwens.
Ik had dan weer nog nooit van een bankie gehoord. Ken 100 gulden alleen als meierquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:05 schreef AirwiN het volgende: [..] Geeltje, ook zo'n mooie bijnaam.
![]()
Die had je ook ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:09 schreef DrMarten het volgende:
Ik had dan weer nog nooit van een bankie gehoord. Ken 100 gulden alleen als meier
Dan had je ook daalders, kwartjes en dubbeltjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef gcjoel het volgende:
ik ken alleen de knaak, meer had ik niet in mijn spaarpot.
Ja die ookquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je ook daalders, kwartjes en dubbeltjes.
Ja precies wat ik dachtquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef STING het volgende:
Fok!R&P nog net niet in het nieuws![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)even-is-mij-ontnomen
Vergeet stuivers niet!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je ook daalders, kwartjes en dubbeltjes.
Je gaat dus nog niet naar huis.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:28 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga naar huis maar ik heb nu een update
Uitgelezen moment om met de apparatuur van een ander uit te vinden wat er gebeurt als je de computer uitzet tijdens een update.quote:
En anders een goed excuus om morgen in de baas zijn tijd met de helpdesk aan de lijn te hangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitgelezen moment om met de apparatuur van een ander uit te vinden wat er gebeurt als je de computer uitzet tijdens een update.
Zo nu en vliegt ook ff een uur lang de wifi eruit en dat je ook op 4g kunt werken hoeft niemand te wetenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:50 schreef ArTiC het volgende:
updates moet je altijd onder werktijd installeren en dan nog 2x herstarten voor de zekerheid.
Niet vergeten een paar keer te zuchten als mensen naar je kijken.
Hier vloog net ook wifi eruitquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo nu en vliegt ook ff een uur lang de wifi eruit en dat je ook op 4g kunt werken hoeft niemand te weten
Precies dit gedaan. Merk het morgenochtend welquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitgelezen moment om met de apparatuur van een ander uit te vinden wat er gebeurt als je de computer uitzet tijdens een update.
Ooit een keer gehad dat er een gigantische landelijke storing was. Mochten niet naar huis want stel je voor dat het ineens weer gaat werken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier vloog net ook wifi eruitCollega's gelijk 'Ja, tijd voor koffiepauze'. Helaas werkte daarna alles weer, anders hadden we besloten om naar huis te gaan
Dramaquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ooit een keer gehad dat er een gigantische landelijke storing was. Mochten niet naar huis want stel je voor dat het ineens weer gaat werken.
Moest van 9 tot half 5 en kon om half 4 eindelijk inloggen
Laatst nog wel een forse storing in de vpn gehad. Dan kun je ook niks
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen een tientje nog een joet heette en 100 gulden een bankie. EN DE BANKBILJETTEN WAREN VEEL MOOIER!!! [/boomer]
Vroeger, toen ook de Nederlandstalige hiphop nog aan te horen was...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |