Gaan we zien, nog even wachten. Veel mensen hadden gelijk over dingen waarvan we een jaar geleden zeiden dat het hysterisch was.quote:
Ik blijf het volledig met je eens.quote:
Voorbeelden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gaan we zien, nog even wachten. Veel mensen hadden gelijk over dingen waarvan we een jaar geleden zeiden dat het hysterisch was.
Precies. Ik had de extra boosters wel aan zien komen. Of het echt elk jaar nodig is of zelf 270 dagen na de tweede shot of überhaupt voor iedereen, betwijfel ik nog. Ik ben benieuwd waar deze regeringen deze besluitvorming op baserenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leg uit? Want niemand die vorig jaar zei 'corona zal nooit helemaal weggaan' werd naar BNW verwezen hoor.
Als je zou zeggen dat we nog 10 jaar in lockdown zouden gaan, dan misschien!
Ik ervaar dat helemaal niet zo. Het is al tijden duidelijk dat het komende najaar veelzeggend wordt over welke kant het verder op moet. Het is nog altijd te vroeg voor conclusies.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:46 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook van de situatie waarin we nu zitten. "Gaat toch nooit gebeuren".
Spanje is een prachtige rechtsstaat inderdaad. Daar is ook veel discussie over de juridische rechtmatigheid van noodmaatregelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)ANv1J5?ocid=msedgntp
Rechtergoden
Niet confronterend, maar valt hier onder BNW.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:52 schreef QAnonn het volgende:
filmpje van klauss schawb mag niet gepost worden? te confronterend?
Om heel eerlijk te zijn, door op deze tour te gaan wordt er m.i. onevenredig veel waarde gehecht aan het gevaccineerd-zijn. Aan de ene kant mogen getesten bij gratie overheids nog net een dagje binnen zijn terwijl gevaccineerden met alles wat ze bij zich dragen geen strobreed in de weg wordt gelegd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
En toch snap ik het wel, want dit is een park waar je vaak meerdere dagen naartoe gaat. Mensen die niet gevaccineerd zijn maar zich laten testen, moeten dat iedere 24 uur doen, dus krijg je per dag een andere kleur bandje om.
Niet dat ik überhaupt voorstander ben van toegang met vaccinatie- of testbewijs, maar ik snap wel waarom ze dit onderscheid maken.
Tot dat t waarheid is geworden en dan mag t hier welquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet confronterend, maar valt hier onder BNW.
Precies.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:54 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Tot dat t waarheid is geworden en dan mag t hier wel
De OMT's ... op grond van voorgeschotelde en onbegrepen wetenschap dat letterlijk niet onwaar is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Precies. Ik had de extra boosters wel aan zien komen. Of het echt elk jaar nodig is of zelf 270 dagen na de tweede shot of überhaupt voor iedereen, betwijfel ik nog. Ik ben benieuwd waar deze regeringen deze besluitvorming op baseren
Binnenkort komen er complotten over groepen mensen die stiekem terug willen naar de oude normaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
Dit gaat nooit meer stoppen.![]()
Mensen hadden dit hier al voorspeld een jaar geleden maar werden naar BNW verwezen. Het staat toch dichter bij de waarheid dan sommigen denken. Triest.
wc-bril bij een tankstation likkenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hoe kom ik aan open tbc? #durftevragen @:zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |