Goede analyse denk ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In eerste instantie geloof ik dat ook wel ja. Dat ze echt dachten dat het maar voor ''even'' zou gaan zijn. Maar dat excuus is er de laatste maanden niet meer echt imo; en ook toen hebben ze het imo nagelaten om veel meer factoren mee te nemen. Is een aanname, want ik weet niet waar ze het allemaal over hebben bij interne discussies, maar ik heb bij persconferenties of interviews nou eigenlijk nooit het gevoel gekregen dat ze zich bezig hielden met indirecte gevolgen - het kwam altijd over alsof dat zorgen voor later waren. Het kwam altijd neer op ''ja, maar de zorg...''. Altijd.
Dat zei Jaap toch niet, dat die allemaal dit najaar zouden komen? Alleen dat ze OOIT zouden komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:24 schreef Oriente het volgende:
Het RIVM becijferde dat er voor het najaar nog zo’n 2200 tot 3400 ic-opnames op stapel staan en 16.000 tot 22.000 gewone ziekenhuisopnames, zo schrijft de Volkskrant.
Grond verzakt?quote:
En toch snap ik het wel, want dit is een park waar je vaak meerdere dagen naartoe gaat. Mensen die niet gevaccineerd zijn maar zich laten testen, moeten dat iedere 24 uur doen, dus krijg je per dag een andere kleur bandje om.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:35 schreef 4-elements het volgende:
Had gehoopt dat dit van De Speld was, maar nee...
[ twitter ]
Nou lekker dan, als je als brave zorgmedewerker al in januari gePfizerd bent, mag je niet meer op wintersport zonder extra test? Een derde prik kun je je nog niet voor inschrijven, mocht je dat al willen...quote:
Wtfquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:35 schreef 4-elements het volgende:
Had gehoopt dat dit van De Speld was, maar nee...
[ twitter ]
Kloptquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou lekker dan, als je als brave zorgmedewerker al in januari gePfizerd bent, mag je niet meer op wintersport zonder extra test? Een derde prik kun je je nog niet voor inschrijven, mocht je dat al willen...
Maak dan de toegang tot die maatschappij er ook niet van afhankelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaccineren is primair voor gezondheid. Niet voor toegang tot de maatschappij.
Yepquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
Dit gaat nooit meer stoppen.![]()
Mensen hadden dit hier al voorspeld een jaar geleden maar werden naar BNW verwezen. Het staat toch dichter bij de waarheid dan sommigen denken. Triest.
Leg uit? Want niemand die vorig jaar zei 'corona zal nooit helemaal weggaan' werd naar BNW verwezen hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
Dit gaat nooit meer stoppen.![]()
Mensen hadden dit hier al voorspeld een jaar geleden maar werden naar BNW verwezen. Het staat toch dichter bij de waarheid dan sommigen denken. Triest.
Ik blijf dit hysterisch vinden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
Dit gaat nooit meer stoppen.
Die indruk heb ik haast niet meerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
En vast voor die tijd wel hoor. Of extra testen met bijdrage
Bovendien, hoezo mocht je al willen? Mocht het nódig zijn.
Vaccineren is primair voor gezondheid. Niet voor toegang tot de maatschappij.
Als die eigen drang tot andersmans dwang verword.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:52 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoe kan vaccinatiedrang onaanvaardbaar zijn?
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook van de situatie waarin we nu zitten. "Gaat toch nooit gebeuren".quote:
Vaccinatiedwang was ook ondenkbaar, het begint steeds waarschijnlijker te worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:46 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorig jaar ook van de situatie waarin we nu zitten. "Gaat toch nooit gebeuren".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |