De OMT's ... op grond van voorgeschotelde en onbegrepen wetenschap dat letterlijk niet onwaar is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Precies. Ik had de extra boosters wel aan zien komen. Of het echt elk jaar nodig is of zelf 270 dagen na de tweede shot of überhaupt voor iedereen, betwijfel ik nog. Ik ben benieuwd waar deze regeringen deze besluitvorming op baseren
Binnenkort komen er complotten over groepen mensen die stiekem terug willen naar de oude normaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:42 schreef Discombobulate het volgende:
Dit gaat nooit meer stoppen.![]()
Mensen hadden dit hier al voorspeld een jaar geleden maar werden naar BNW verwezen. Het staat toch dichter bij de waarheid dan sommigen denken. Triest.
wc-bril bij een tankstation likkenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hoe kom ik aan open tbc? #durftevragen @:zipportal
Jaaja. Ik was meer benieuwd naar onderzoeken die genoemd wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
De OMT's ... op grond van voorgeschotelde en onbegrepen wetenschap dat letterlijk niet onwaar is.
Klopt hoorquote:
Dat is een uitermate slecht voorbeeld dat, en daarmee op dit vlak onzinquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet dat ik het altijd zo volg maar is de verhouding ziekenhuis IC veranderd in de loop der tijd?
50% van de mensen in het ziekenhuis op de IC is nogal veel
20 juli 4:1quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:27 schreef Tijn het volgende:
Begin augustus was de verhouding nog ongeveer 3:1 (ziekenhuis ~600, IC ~200).
Door besmet te raken @vogeltjesdansquote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ook geen weldenkend mens dat deze situatie opeens zomaar voorbij is. Ik heb dat ook geen moment verwacht, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Maarrrrr, het gaat iig nog wel lange lange tijd deel uitmaken van de dagelijkse praktijk. Niet alleen als ziektedreiging maar zeker ook voor openstelling van de maatschappij en beleid hiertoe.
Tijdelijkheid wordt wel steeds mee gerekt. Niet tot het eeuwige uiteraard, maar tijdelijk is een heel breed begrip
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Afgehandeld.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
wc-bril bij een tankstation likken
dus wat zou dat betekenen, dat de gevallen nu heftiger zijn of dat ze alleen heftigere gevallen opnemen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:00 schreef Za het volgende:
[..]
[..]
20 juli 4:1
(ziekenhuis ~408 IC ~107)
Covid niet neequote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ook geen weldenkend mens dat deze situatie opeens zomaar voorbij is. Ik heb dat ook geen moment verwacht, eerlijk gezegd.
Laatste is niet het geval op wat thuismonitoringskandidaten naquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus wat zou dat betekenen, dat de gevallen nu heftiger zijn of dat ze alleen heftigere gevallen opnemen?
Ik denk niet dat er sprake is van een dergelijke selectie in wie ze wel en niet opnemen. De capaciteitsproblemen spelen op de kliniek veel minder dan op de IC, dus er is niet echt een reden om mensen niet op te nemen als dokters het nodig achten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus wat zou dat betekenen, dat de gevallen nu heftiger zijn of dat ze alleen heftigere gevallen opnemen?
Kan ik beamenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er sprake is van een dergelijke selectie in wie ze wel en niet opnemen. De capaciteitsproblemen spelen op de kliniek veel minder dan op de IC, dus er is niet echt een reden om mensen niet op te nemen als dokters het nodig achten.
Maurice de Hond dacht vorig jaar dat covid voorbij was en dat er alleen nog maar false-positives waren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ook geen weldenkend mens dat deze situatie opeens zomaar voorbij is. Ik heb dat ook geen moment verwacht, eerlijk gezegd.
Dat met die festivals was natuurlijk een beetje jammer, maar verder kan er nu toch ontzettend veel wel? Ik heb niet het idee dat Nederlandse politici nou bijzonder scheutig zijn in het opleggen van maatregelen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Covid niet nee
De politieke keuzes/risico's en vrijheden in de maatschappij gaan wel stuk langer beïnvloed worden dan ik gehoopt had. Met andere richtingen/uitgangspunten dan ik gehoopt had
Idd. Je snapt dat het niet de bedoeling is om de eigen wens tot subversiviteit te propaganderen middels destabiliserende zienswijzen die primair tot doel heeft bij anderen onrust te veroorzaken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:52 schreef QAnonn het volgende:
filmpje van klauss schawb mag niet gepost worden? te confronterend?
Niet persoonlijk specifiek naar jou, maar dit is wel een beetje waar sommigen over vallen. Hopelijk kom ik hier toch echt over als iemand die niet zomaar dingen gaat verzinnen, maar in de afgelopen maanden heb ik hier toch écht regelmatig voorbij zien komen dat we er na het vaccineren gewoon vanaf zouden zijn; dat het niet logisch was dat ze zouden gaan rekken met bepaalde maatregelen, etc. Bepaalde voorspellingen (na het vaccineren zijn we er nog niet van af / er komt een tweedeling met vaccinatiepaspoorten bv) zijn regelmatig ook weggezet als BNW uitspraken. Bepaalde BNW gerelateerde uitspraken zijn gewoon uitgekomen, maar dat wordt door sommigen amper toegegeven en dat is jammer. In plaats daarvan is het voor sommigen nu opeens logisch dat we er nog niet vanaf zijn en dat we er wellicht nog een tijd aan vast zitten. Maar geef dan gewoon toe (niet jij persoonlijk) dat bepaalde voorspellingen gewoon uitgekomen zijn en geef toe dat je er naast zat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
De situatie verandert ook wel in de loop van de tijd. Eerst de Britse variant en nu Delta heeft de balans wel degelijk wat verschoven. Maar ik heb zelf al tijden het idee dat het in het najaar duidelijk zal worden of het vaccineren voldoende helpt of niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk specifiek naar jou, maar dit is wel een beetje waar sommigen over vallen. Hopelijk kom ik hier toch echt over als iemand die niet zomaar dingen gaat verzinnen, maar in de afgelopen maanden heb ik hier toch écht regelmatig voorbij zien komen dat we er na het vaccineren gewoon vanaf zouden zijn; dat het niet logisch was dat ze zouden gaan rekken met bepaalde maatregelen, etc.
Ik vind dat je volkomen gelijk hebt. De BNW-grens verschuift wel degelijk, evenals de doelpalen. En dat is frustrerend.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet persoonlijk specifiek naar jou, maar dit is wel een beetje waar sommigen over vallen. Hopelijk kom ik hier toch echt over als iemand die niet zomaar dingen gaat verzinnen, maar in de afgelopen maanden heb ik hier toch écht regelmatig voorbij zien komen dat we er na het vaccineren gewoon vanaf zouden zijn; dat het niet logisch was dat ze zouden gaan rekken met bepaalde maatregelen, etc. Bepaalde voorspellingen (na het vaccineren zijn we er nog niet van af / er komt een tweedeling met vaccinatiepaspoorten bv) zijn regelmatig ook weggezet als BNW uitspraken. Bepaalde BNW gerelateerde uitspraken zijn gewoon uitgekomen, maar dat wordt door sommigen amper toegegeven en dat is jammer. In plaats daarvan is het voor sommigen nu opeens logisch dat we er nog niet vanaf zijn en dat we er wellicht nog een tijd aan vast zitten. Maar geef dan gewoon toe (niet jij persoonlijk) dat bepaalde voorspellingen gewoon uitgekomen zijn en geef toe dat je er naast zat.
Dat gaat overigens ook de andere kant op. Er waren ook mensen die beweerden dat de horeca nooit meer open zou gaan (hell, dat heb ik zelf zelfs een keer geroepen volgens mij); dat de vaccins niet zouden gaan werken, dat er een great reset aan zat te komen, en nog een hoop andere uitspraken. Wat ook gewoon niet waar bleek te zijn; ook dat wordt niet toegegeven. Wat jammer is, het zou zoveel fijner zijn (ook voor de sfeer) als mensen het gewoon toe zouden geven als ze er naast zaten. Of anderen gelijk zouden geven.
Soms is het jammer dat we nu al in topic 2025 zitten; het is onmogelijk om zoveel topics door te bladeren om maar op zoek te gaan naar bewijs dat een bepaalde uitspraak gedaan is. Daar hebben de meeste mensen ook helemaal geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |