Meh intussen slaapt iedereen dus ik probeer m'n bedje zo maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad matig! Moet je nu op de bank slapen of is het nog net niet zo erg?
[..]
Onhandigheid denk ik.
Wait, let me act surprised...quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog even terugkomend op gisteren. De acteurs en actrices zijn het er niet mee eens.
Tja. 50% minder kans op een prijs. Snap de reacties dan wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Nog even terugkomend op gisteren. De acteurs en actrices zijn het er niet mee eens.
Goedzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er was iets dat ik moest doen en steeds maar bleef uitstellen, omdat ik er geen zin in had. Zojuist alsnog gedaan, was ik er met een uurtje mee klaar.
Nog niet naar volgende week kijken. Eerst nog genieten van het weekendquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Voor mij is het mijn laatste rustige dagje. Agenda voor volgende week is bomvol
Nou @vriend, die kan je in je zak steken. "Blij dat hij even weg is"quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:25 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Vandaag zo te zien weer een (erg) rustige dag op werk.
Mijn vriend is voor het eerst in 1,5 jaar naar kantoor, wel gek maar vind het stiekem wel lekker
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou @:vriend, die kan je in je zak steken. "Blij dat hij even weg is"
IJs en citroen erin gooien, drinken als ijsthee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot twee keer toe mijn thee koud laten worden.
Ja, dat heb ik nu ook gedaan, maar lekker is anders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
IJs en citroen erin gooien, drinken als ijsthee.![]()
Of gewoon alsnog zo achterover gooien, doe ik meestal. Heb mijn thee al zo vaak koud laten worden dat ik er gewoon aan gewend ben.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:04 schreef Strani het volgende:
Goeieeeieieieieeieieieiemorgeeehhhhhhhhh
Smurfen van rechts hebben voorrang.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke verkeersregels heb je gisteren geleerd?
Gisteren heel veel naar de verkeersborden gekeken. Allememachies wat zijn dat er veel. En hier heb je dan zelfs nog verschillende kleuren voor alle verschillende niveau's van wegen; de nationale wegen en dan drie niveau's van regionale wegen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke verkeersregels heb je gisteren geleerd?
Lekker vrolijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren heel veel naar de verkeersborden gekeken. Allememachies wat zijn dat er veel. En hier heb je dan zelfs nog verschillende kleuren voor alle verschillende niveau's van wegen; de nationale wegen en dan drie niveau's van regionale wegen.
Oh dan wordt het wel ingewikkeld jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Gisteren heel veel naar de verkeersborden gekeken. Allememachies wat zijn dat er veel. En hier heb je dan zelfs nog verschillende kleuren voor alle verschillende niveau's van wegen; de nationale wegen en dan drie niveau's van regionale wegen.
Dat zou je wel hopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dan wordt het wel ingewikkeld jaMaar er zit vast wel een of ander systeem in met vormen en kleuren
Ja, maar wel een belachelijk overdreven systeemquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dan wordt het wel ingewikkeld jaMaar er zit vast wel een of ander systeem in met vormen en kleuren
Leuk voor mensen die een beetje kleurenblind zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Die mensen worden hier direct bij de geboorte verbannen, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Leuk voor mensen die een beetje kleurenblind zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |