SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ja de ret en htm zijn ook pleurisduur. MAar ze willen wel iedereen uit de auto krijgenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodat het goedkoper is om met het vliegtuig te gaan. Ik begrijp het ook niet.
Geen dutjes, helaas.quote:
Volgens de sterren moet ik vandaag dutjes doenquote:
Ik mag niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens de sterren moet ik vandaag dutjes doen
Ik heb er denk ik geen tijd voorquote:
Werken en wakker proberen te blijven.quote:
kom op, wakker blijvenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werken en wakker proberen te blijven.
Ik heb het half 2 zien wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom op, wakker blijven [ afbeelding ]
Mja, hier gaat het de hele week regenen en ondertussen moet ik weer een was draaienquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
het regent. dat was niet de afspraak
het zou hier droog blijven tot zondagquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, hier gaat het de hele week regenen en ondertussen moet ik weer een was draaien
wat raarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het half 2 zien wordenWas ineens zo laat
Het is net herfst.. nu al zin in stampotten, warme chocolade met slagroom en vroeg naar bed e.d.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou hier droog blijven tot zondag
Bakje koffie dan maarquote:
Same!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is net herfst.. nu al zin in stampotten, warme chocolade met slagroom en vroeg naar bed e.d.
Vertel mij wat, ik zat op de fiets.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
het regent. dat was niet de afspraak
kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Same!
Gisteren kaarsjes aangedaan.
Vanmorgen was Chris Rea al op de radio![]()
Ik sliep prima, tot ik even voor 5 naar het toilet moest.quote:
Oh ja, ik ken dat gevoel, dat is een heel naar gevoelquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik sliep prima, tot ik even voor 5 naar het toilet moest.Nu enorm groggy, want waarschijnlijk zat ik in een diepere slaap toen de wekker ging.
Ik heb echt waardeloos geslapenquote:
lazy you...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mn leidinggevende zat een paar weken geleden alweer aan te sporen dat we 2x per week naar kantoor moesten, maar zolang je nog thuis moet werken, vind ik 1x per week echt wel voldoende
ik werd wakker vannacht, ben naar de wc gegaan en kwam daarna een hele tijd niet in slaap.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik sliep prima, tot ik even voor 5 naar het toilet moest.Nu enorm groggy, want waarschijnlijk zat ik in een diepere slaap toen de wekker ging.
Ja, sowieso.quote:
quote:
6 UUR GELEDEN
'Pfizer en AstraZeneca na drie maanden minder effectief tegen Delta-variant'
Drie maanden na het ontvangen van de laatste prik van de vaccins van Pfizer of AstraZeneca daalt de effectiviteit tegen de nu dominante Delta-variant aanzienlijk. Dat blijkt uit een groot onderzoek van de Universiteit van Oxford. Voor het onderzoek werden meer dan drie miljoen neus- en keeluitstrijkjes onderzocht.
Na drie maanden daalt volgens de onderzoekers de bescherming van het AstraZeneca-vaccin naar 61 procent en dat van Pfizer naar 75 procent. Bij gevaccineerde mensen die ouder zijn dan 35 jaar, nam de effectiviteit sneller af dan bij jongeren, schrijven de onderzoekers.
Het onderzoek stelt ook dat als gevaccineerde mensen besmet raken met de Delta-variant, ze het virus waarschijnlijk even makkelijk door kunnen geven als ongevaccineerde mensen. De onderzoekers vonden bij beide groepen evenveel virusdeeltjes in neus en keel.
"Hierdoor kan groepsimmuniteit een grotere uitdaging worden", zegt de Nederlandse onderzoeker Koen Pouwels tegen persbureau ANP. "Vaccins zijn waarschijnlijk het beste in het voorkomen van een ernstig ziekteverloop, maar iets minder effectief in het voorkomen van overdracht van het virus."
Het onderzoek is nog niet in een medisch tijdschrift verschenen. Het moet nog worden beoordeeld door vakgenoten voordat het gepubliceerd kan worden.
Iemand moet de kantoorplant toch water geven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sowieso.
Als ik op kantoor ben, zijn mijn collega's er toch niet, dus dan zit er er een beetje voor de sier bij.
Ik heb het de laatste dagen ook. Mijn vriendin die is rond 6 weg; en daarna val ik nog in slaap en heb ik echt heel actieve dromen totdat ik rond 8 weer wakker ben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat er niet bijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe doet Moderna het? Die heb ik
hoe gaat het met je huis in turkije?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wil die derde prik wel hoor
mja.. die zit er vast aan te komen..quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik wil die derde prik wel hoor
CPM- Copy and Paste Media...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BNN is niet echt van de onderzoeksjournalistiek merk ik.
ga ik zien in september ga er dan heen. is wel schade maar hoe erg nog geen ideequote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met je huis in turkije?
Hoop dat het meevaltquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga ik zien in september ga er dan heen. is wel schade maar hoe erg nog geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |