SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou ja de ret en htm zijn ook pleurisduur. MAar ze willen wel iedereen uit de auto krijgenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodat het goedkoper is om met het vliegtuig te gaan. Ik begrijp het ook niet.
Geen dutjes, helaas.quote:
Volgens de sterren moet ik vandaag dutjes doenquote:
Ik mag niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens de sterren moet ik vandaag dutjes doen
Ik heb er denk ik geen tijd voorquote:
Werken en wakker proberen te blijven.quote:
kom op, wakker blijvenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werken en wakker proberen te blijven.
Ik heb het half 2 zien wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom op, wakker blijven [ afbeelding ]
Mja, hier gaat het de hele week regenen en ondertussen moet ik weer een was draaienquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
het regent. dat was niet de afspraak
het zou hier droog blijven tot zondagquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, hier gaat het de hele week regenen en ondertussen moet ik weer een was draaien
wat raarquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het half 2 zien wordenWas ineens zo laat
Het is net herfst.. nu al zin in stampotten, warme chocolade met slagroom en vroeg naar bed e.d.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou hier droog blijven tot zondag
Bakje koffie dan maarquote:
Same!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is net herfst.. nu al zin in stampotten, warme chocolade met slagroom en vroeg naar bed e.d.
Vertel mij wat, ik zat op de fiets.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
het regent. dat was niet de afspraak
kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Same!
Gisteren kaarsjes aangedaan.
Vanmorgen was Chris Rea al op de radio![]()
Ik sliep prima, tot ik even voor 5 naar het toilet moest.quote:
Oh ja, ik ken dat gevoel, dat is een heel naar gevoelquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik sliep prima, tot ik even voor 5 naar het toilet moest.Nu enorm groggy, want waarschijnlijk zat ik in een diepere slaap toen de wekker ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |