Ik ga voor Marseille - Galatasaray, Antwerp - Fenerbahce en Spartak Moskou - Legia.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:13 schreef Coco het volgende:
Welke potjes zijn het meest relgevoelig?
@:Caland
Legia - Spartak zonder meer en kijk nu al uit naar legia hun provocerende stationactiequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga voor Marseille - Galatasaray, Antwerp - Fenerbahce en Spartak Moskou - Legia.
quote:Donderdag 16 september,21.00 uur:
PSV - Real Sociedad -
AS Monaco - Sturm Graz -
Donderdag 30 september,18.45 uur:
Real Sociedad - AS Monaco -
Sturm Graz - PSV -
Donderdag 21 oktoberr,21.00 uur:
PSV - AS Monaco -
Sturm Graz - Real Sociedad -
Donderdag 4 november,18.45 uur:
Real Sociedad - Sturm Graz -
AS Monaco - PSV -
Donderdag 25 november,21.00 uur:
PSV - Sturm Graz -
AS Monaco - Real Sociedad -
Donderdag 9 december,18.45 uur:
Real Sociedad - PSV -
Sturm Graz - AS Monaco -
15' Real Betis 0-1 Celticquote:
Ik zie celtic misschien als gevaarlijker dan Bayerquote:
Zou zomaar kunnen ja, hoe dan ook draait Betis het aardig om.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie celtic misschien als gevaarlijker dan Bayer
0-2quote:Op donderdag 30 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens. @:coco @:caland @:tarado @:fetx @:gurneyisbestoke @:ggmm @:lenny_leonard @:jr-style-93 @:el-stinho @:slobeend @:hhh38 @:elan @:onlogisch (1 potje mag ook)
Sturm Graz - PSV
Vitesse - Stade Rennes
AZ - Jablonec
Feyenoord - Slavia Praag
0-2 (door de 2 uur extra rust afgelopen weekend @PSVCL ). Parodie op een profclub.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens. @:coco @:caland @:tarado @:fetx @:gurneyisbestoke @:ggmm @:lenny_leonard @:jr-style-93 @:el-stinho @:slobeend @:hhh38 @:elan @:onlogisch (1 potje mag ook)
Sturm Graz - PSV
Vitesse - Stade Rennes
AZ - Jablonec
Feyenoord - Slavia Praag
1-2quote:Op donderdag 30 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Sturm Graz - PSV
Vitesse - Stade Rennes
AZ - Jablonec
Feyenoord - Slavia Praag
Sturm Graz - PSV 1-3quote:Op donderdag 30 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Sturm Graz - PSV
Vitesse - Stade Rennes
AZ - Jablonec
Feyenoord - Slavia Praag
Oh, oeps.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sturm Graz - PSV 1-3
Vitesse - Stade Rennes 0-2
AZ - Jablonec 2-0
Feyenoord - Slavia Praag 2-1
(VBL / [Nederlandse clubs @ ECL]Feyenoord, AZ & Vitesse #4)
totaal geen interesse vandaag al hoop ik op goeie resultaten voor de cofficint, dat kut Barca kan je tegenwoordig ook niet meer rekenen wat dat betreftquote:Op donderdag 30 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Sturm Graz - PSV
Vitesse - Stade Rennes
AZ - Jablonec
Feyenoord - Slavia Praag
Ik sla ook over.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Geen boeiende potjes vandaag. Over 3 weken weer een kans.
Hup PSVquote:Op donderdag 30 september 2021 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Hup Sturm Graz.
@:fetx @:lenny_leonard @:de_kraam @:onlogisch
Doe niet zo domquote:Op donderdag 30 september 2021 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Hup Sturm Graz.
@:fetx @:lenny_leonard @:de_kraam @:onlogisch
Nep ajaciedquote:Op donderdag 30 september 2021 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:psvcl check deze gast. Dit kan niet.
Ok PSV-supporter.quote:
Bevlekte vetzak.quote:Op woensdag 29 september 2021 13:06 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat PSV-supporters vaak last hebben van overgewicht.
@:zipportal
quote:Op donderdag 30 september 2021 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ok PSV-supporter.
[..]
Bevlekte vetzak.
1-3quote:Op donderdag 30 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Sturm Graz - PSV
Vitesse - Stade Rennes
AZ - Jablonec
Feyenoord - Slavia Praag
Ik kan die onzin van met name Johan eerlijk gezegd niet meer aanhoren de laatste tijd.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wilfred, Kieft en Johan in de studio. Wat denk jezelf?
Het vreselijke ESPN heb ik niet, dus de keuze is snel gemaakt.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan die onzin van met name Johan eerlijk gezegd niet meer aanhoren de laatste tijd.
Sturm Graz - PSV 1-1quote:Op donderdag 30 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Sturm Graz - PSV
Vitesse - Stade Rennes
AZ - Jablonec
Feyenoord - Slavia Praag
quote:Op donderdag 30 september 2021 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Sturm Graz - PSV
Vitesse - Stade Rennes
AZ - Jablonec
Feyenoord - Slavia Praag
Ik vergeet elke week wel een paar, ligt meer aan mij. Maar ik zag dat je de voorspelling al in het ECL topic had geplaatst!quote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vergeet elke week wel een paar, ligt meer aan mij. Maar ik zag dat je de voorspelling al in het ECL topic had geplaatst!
Stugquote:Op donderdag 30 september 2021 18:16 schreef Bolasie het volgende:
Het altijd lastige Sturm Graz dat na 9 wedstrijden in Oostenrijk al zeven punten achterstaat op de Red Bull blikjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |