SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Tjoened ook al weer even niet gezienquote:
Inderdaad. Tjoened...... come home.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Tjoened ook al weer even niet gezien
Ga niet zeggen dat je naar die jurk keek.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Die jurk staat je niet, MadMaster.
Tjoentquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Tjoened ook al weer even niet gezien
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je naar die jurk keek.
Hoe vind je mijn rondingen?
Leugenaar!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb daar niet opgelet. Ik zag dat je ineens haar had. Daar schrok ik zo van.....
Zag er goed uit hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je naar die jurk keek.
Hoe vind je mijn rondingen?
Heel verslavend. Je wilt het steeds opnieuw horen. Ik wel, tenminste. Heb het inmiddels zeker al een keer of 6-7 gehoord.quote:
Nette overgang…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Dance uit de 90s:Gloworm - Carry Me Home (radio mix)
Had jij dat ook dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een plekje waar ze dat kunnen verhelpen…
Ontruiming?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een bepaald alarm(maar met een goede reden)
Dus als je je tweede hart hebt, wordt je hier niet geholpen?quote:
En jij was toen een peuter?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Morgen is het 19 augustus. Op deze dag in 1981 - 40 jaar geleden dus - liepen Neil Tennant (27) en Chris Lowe (21) elkaar bij toeval tegen het lijf in een Londense elektronicawinkel, waar Neil een naald voor z'n platenspeler kocht. Ze raakten aan de praat over muziek maken. De rest is geschiedenis.
In 2009 kregen de Pet Shop Boys de "Outstanding Contribution to Music"-award tijdens de BRIT Awards. Ze traden toen op met een medley van nummers. Daarvan is ook een studioversie uitgebracht.Pet Shop Boys - Pet Shop Boys 'Brits' Medley
Bonuspunten / eeuwige roem voor wie de meeste nummers herkent...
Nee, na een harttransplantatie ben je hier niet welkom…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als je je tweede hart hebt, wordt je hier niet geholpen?
Ik was toen nog geen 5. Ik begon pas op m'n tiende echt met muziek luisteren. Nooit meer mee opgehoudenquote:
Nee, dan heb je je kans gehad. Ze blijven niet aan de gang.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als je je tweede hart hebt, wordt je hier niet geholpen?
Alleen bij een gebroken hart mag je herhaaldelijk terugkomen…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dan heb je je kans gehad. Ze blijven niet aan de gang.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dan heb je je kans gehad. Ze blijven niet aan de gang.
Nog best wel jong hoor. Ik denk dat ik een jaar of 12 was toen ik voor het eerst serieus muziek ging luisteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was toen nog geen 5. Ik begon pas op m'n tiende echt met muziek luisteren. Nooit meer mee opgehouden
Is daadwerkelijk de titel van een PSB-single, maar zit niet in deze medleyquote:
Ik was 5 toen ik mijn eerste single'tje kocht en de pick up en bandrecorder van mijn vader claimde…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog best wel jong hoor. Ik denk dat ik een jaar of 12 was toen ik voor het eerst serieus muziek ging luisteren.
Die hele medley?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Overigens werd dit live uitgevoerd met Lady Gaga en Brandon Flowers (The Killers) als gastartiesten.
Nee, maar de clip van het nummer is wel deels in Rusland gefilmd. En de versie ademt ook erg de sfeer van het Russische volkslied.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:07 schreef Melting het volgende:
Waren ze tegen het communisme?
Ga naar het westen..... het is hier anders ook druk zat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:10 schreef DJ11 het volgende:
De volgende nummers zitten in de medley verwerkt:Ik vind dit een mooie afsluiter van elke show een PSB song…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah zo... Ik zat eerst te denken wat je bedoeldequote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie afsluiter van elke show een PSB song…
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah zo... Ik zat eerst te denken wat je bedoelde![]()
Ik draai ze ook weleens niet hoor. Vooral de eerste paar maanden van dit jaar heel rustig aan gedaan. Ik probeer overkill te vermijden.
Het goede nieuws is wel dat ik door de singles heen ben. Die zijn nu allemaal een keer gedraaid. Maar er zijn ook nog veel mooie albumtracks en b-kantenquote:
Je draait wel zo veel verschillende nummers van hen dat het minder snel overkill wordt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah zo... Ik zat eerst te denken wat je bedoelde![]()
Ik draai ze ook weleens niet hoor. Vooral de eerste paar maanden van dit jaar heel rustig aan gedaan. Ik probeer overkill te vermijden.
Dit is mijn laatste voor vanavond.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Suzi Quatro & Chris Norman - Stumblin' In
Oké, dan krijg je zo nog een heel kort slaapliedjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste voor vanavond.
Daarna ga ik mijn bed opzoeken.
Je stumbelt in?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Alvast welterusten danquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Het punt is gewoon dat ik over veel muziek enthousiast ben, dus zeker ook over muziek van mijn favoriete groep. Dat zijn ze immers niet voor niets.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je draait wel zo veel verschillende nummers van hen dat het minder snel overkill wordt.
Pure verlatingsangst…quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Toch nog een verzoekje ontvangen. En ik had een telfout gemaaktTwee liedjes meer dus.
Lief mooi liedje. Ik had het ook al heel lang niet meer gehoord.quote:
Ik heb het ooit opgeduikeld voor een uitzending die ik Fogelvlucht heb genoemd. Waren allemaal vogel-liedjes, terwijl @Fogel op dat moment in het vliegtuig zat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Lief mooi liedje. Ik had het ook al heel lang niet meer gehoord.
Mooi....quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Sinds een paar jaar ben ik echt een sucker voor dit soort pianoliedjes. Dit komt dan ook uit 2021; paar weken oud.Oscar Lang - Write Me A Letter
Moet toch telkens even wennen aan die rapper aan het eind.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit is één van de twee Duitstalige liedjes die op weg zijn naar hoge eindklasseringen in mijn jaarlijst...Alex Mayr & Maeckes - Ausgang
Ik ook. Enige kleine manco aan het nummer. Gelukkig is het maar een vrij kort stukje...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet toch telkens even wennen aan die rapper aan het eind.
Volgend jaar door de Ausgang er weer uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit is één van de twee Duitstalige liedjes die op weg zijn naar hoge eindklasseringen in mijn jaarlijst...Alex Mayr & Maeckes - Ausgang
Ik vind hem toch mooier dan Seasons. Ik ben er uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik had weer eens zin in mijn #1 van vorig jaar.Rhys Lewis - The Sun Will Rise
quote:
Ik ga zo in bad. Ik moet echt nodig even opwarmen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil eventueel nog wel een uurtje wat draaien uit de losse pols…
Ik vind het prima. Dat zou dan ongeveer vanaf 21:52 uur kunnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil eventueel nog wel een uurtje wat draaien uit de losse pols…
Prima, radio mee en daar luisteren dan...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo in bad. Ik moet echt nodig even opwarmen.
Dat wordt een boek ipv een radio.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, radio mee en daar luisteren dan...
Ik help het je hopen!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:45 schreef Fogel het volgende:
Als alles een beetje mee gaat zitten kan ik in october weer vanuit een vliegtuig meeluisteren
Thanks! Japan moet hun grenzen gewoon weer open gooien...quote:
Die zijn de shit van de OS nog aan het opruimen...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks! Japan moet hun grenzen gewoon weer open gooien...
Ze moeten eerst nog bekomen van de OS en de Paralympics, ben ik bang.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks! Japan moet hun grenzen gewoon weer open gooien...
OK, badder ze.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt een boek ipv een radio.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn de shit van de OS nog aan het opruimen...
Ze hebben nog 7 weken de tijdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog bekomen van de OS en de Paralympics, ben ik bang.
Als je meeluistert, dan werkt het niet, dus heb ik op het aangegeven moment blind op de connect knop gerost.quote:
Ook goed, biba's en bier genoeg...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben nog 7 weken de tijd
Anders moet ik gewoon weer annuleren, maar dan kom ik denk ik maar naar Nederland toe.
Bitterballen en bier zijn toch weer volop beschikbaar in kroegen enzo?
En jij wil dan vast een paar flessen mjød?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook goed, biba's en bier genoeg...
Een paar flessen is misschien wat overdreven, met 1 zou ik al zeer tevreden zijn...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
En jij wil dan vast een paar flessen mjød?
Ik tap het in 0,25l flessen en heb drie variaties dus met minder dan 3 ga je het niet reddenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar flessen is misschien wat overdreven, met 1 zou ik al zeer tevreden zijn...
Het moet maar dan...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik tap het in 0,25l flessen en heb drie variaties dus met minder dan 3 ga je het niet redden
Ik heb een map met Old Skool History of House Sound of Chicago opengetrokken.quote:
Wist niet dat Chicago hier bekend om stond.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een map met Old Skool History of House Sound of Chicago opengetrokken.
Dekt niet helemaal de lading, maar het gaat om het idee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wist niet dat Chicago hier bekend om stond.De roots van de house muziek liggen in Chicago, waar men op zolderkamertjes muziek in elkaar flanste voor 'huisfeestjes'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik boek nog even niks, helaas...
Tof.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De roots van de house muziek liggen in Chicago, waar men op zolderkamertjes muziek in elkaar flanste voor 'huisfeestjes'...
Ik boek nog even niks, helaas...
Zo lang die hele mondkapjes toestanden er zijn, heb ik geen zin in lange vluchten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tof.
Ik boek alleen dingen die ik kan annuleren en alles gewoon terugkrijgen, tot 24u voor vertrek (en als dingen 24u vantevroren nog steeds onduidelijk zijn blijf ik natuurlijk gewoon thuis).
Business class vliegen en "toevallig" de hele vlucht aan het eten en drinken zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang die hele mondkapjes toestanden er zijn, heb ik geen zin in lange vluchten.
Ik spaar wel voor een latere trip naar her en der...
Dat eerste is het probleem niet, dat tweede nu even wel...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Business class vliegen en "toevallig" de hele vlucht aan het eten en drinken zijn
Ik luister dit zelf ook niet zo veel meer, dus het is soms ook voor mij weer even kijken wat bepaalde tracks ook al weer waren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Ben een beetje ingekakt, maar luister nog steeds hoor. Fijne tracks.
Nice!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:29 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb het nog aanstaan als achtergrondmuziek.
Hier is het nu stil?quote:
Ik herken wel wat sounds, inderdaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister dit zelf ook niet zo veel meer, dus het is soms ook voor mij weer even kijken wat bepaalde tracks ook al weer waren.
Maar je hoort hier wel de basis in van heel veel andere, latere songs, qua drumritmes en basloopjes etc.
Hierna komt iets wat echt niet uit Chicago afkomstig is, maar waar ze het wel heel goed van gejat hebben...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik herken wel wat sounds, inderdaad.
Bedankt alvast.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou een uurtje draaien en dat uurtje zit er bijna op...
Ik wou net zeggen: ik hoor iets bekendsquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
We sluiten zo af met de plaat waarmee de Chicago House Sound bekend werd bij het grote publiek...
This is how it started...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: ik hoor iets bekends
Was een leuk uurtje zo.
Ik was een kwartiertje later op dan andersquote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:34 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dame, heer.
@:brother52: je hebt vakantie, dus je mag uitslapen hè?
Waar gaat de vakantie heen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was een kwartiertje later op dan anders
En ik wil nog even in dit ritme blijven, zaterdag moet ik ook best vroeg op.
Ik ga 10 dagen naar Terschelling.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar gaat de vakantie heen?
Veel plezier alvast. Ik hoop dat het weer een beetje meezit, voor je.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga 10 dagen naar Terschelling.
(Wad)Lopend?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga 10 dagen naar Terschelling.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
(Wad)Lopend?
Goedemorgen allemaal...
Ik heb net wel waterschoenen gekocht dus het zou kunnen maar met een roltas achter me aan lijkt me niet zo handig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
(Wad)Lopend?
Goedemorgen allemaal...
Zo lang het maar droog is vind ik het wel best.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Ik hoop dat het weer een beetje meezit, voor je.
Leuke schoenen heb je:quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb net wel waterschoenen gekocht dus het zou kunnen maar met een roltas achter me aan lijkt me niet zo handig.
Bijna goedquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuke schoenen heb je:
[ afbeelding ]
Oh die droeg ik als kind in de zwemmeertjes op vakantiequote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Leuke schoenen heb je:
[ afbeelding ]
Hoezo ik?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Iets voor jou, Mad:
http://www.dollydots.com/sisters-on-tour/
Het is overal in de wijde omtrek uitverkochtquote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo ik?
Als superfan DDM met me meegaat, wil ik het misschien overwegen...
Hmmm, dan huren we @Diaan73 in voor een playback versie van de show...quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is overal in de wijde omtrek uitverkocht
Den Helder nog niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is overal in de wijde omtrek uitverkocht
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dan huren we @:Diaan73 in voor een playback versie van de show...
Dat vind ik een goed ideequote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dan huren we @:Diaan73 in voor een playback versie van de show...
Ik wist niet eens dat dat kon.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens informeren wat een opknapbeurt van ons meer dan 25 jaar oude Aupingframe gaat kosten, ik vind het tof dat dat wordt aangeboden.
Ik ook niet, totdat ik op de website ging kijken. Mooi idee dat het geschuurd en gespoten gaat worden en evt onderdeeltjes vernieuwd. Onze middenpoot is sowieso kaduuk en het hout is behoorlijk verkleurd en er zit een fikse kras in. Nieuwe bodems zijn zeker nodig, deze zijn niet zo geweldig behandeld in de loop der jaren, ik denk vooral met verhuizingen, want eentje is verbogen en ik wil sowieso vlakke bodems ipv die krakende verstelbare die we nu hebben.quote:
Is het dan niet goedkoper om een nieuw bed te nemen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook niet, totdat ik op de website ging kijken. Mooi idee dat het geschuurd en gespoten gaat worden en evt onderdeeltjes vernieuwd. Onze middenpoot is sowieso kaduuk en het hout is behoorlijk verkleurd en er zit een fikse kras in. Nieuwe bodems zijn zeker nodig, deze zijn niet zo geweldig behandeld in de loop der jaren, ik denk vooral met verhuizingen, want eentje is verbogen en ik wil sowieso vlakke bodems ipv die krakende verstelbare die we nu hebben.
Ik denk dat we voor de kleur nachtblauw gaan en dan meteen met een deel achter het bed met nachttafeltjes eraan
Nee, dat denk ik niet, zo’n Auping is heel duur en die service zal niet duurder zijn dan een nieuwe. Ik wil ook geen ander bed, ik was echt zo blij dat Symph deze had, anders had ik er destijds ergens eentje tweedehands gezocht.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het dan niet goedkoper om een nieuw bed te nemen?
Meteen maar met de tondeuse?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga zo eindelijk weer eens naar de kapper, het is echt hoognodig
Dat kan ik beter thuis doen in mijn eigen openlucht kapsalon. Ik heb de kapster een beetje haar gang laten gaan, het idee is leuk, maar of het na een wasbeurt ook nog een beetje leuk valt weet ik niet, maar dat zien we komende week wel. Het hangt in elk geval niet meer zo suf te hangen, maar het is nog wel redelijk lang net op mijn schoudersquote:
Ik ga het weer weer trotseren voor een potje honkbal, dus ik ben niet van de partij.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:37 schreef Melting het volgende:
Zo meteen vanaf 19.00 uur weer fijne muziek op de radio.
Jij ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het weer weer trotseren voor een potje honkbal, dus ik ben niet van de partij.
Veel plezier!
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Ik ben even aan het uitbuiken na het eten. Ik denk dat ik rond 20.00 nog wel een rondje ga lopen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, livelink.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben even aan het uitbuiken na het eten. Ik denk dat ik rond 20.00 nog wel een rondje ga lopen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijne binnenkomer.
[ afbeelding ]
Hier miezert het nog wel een beetje.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Het is lekker weer nu.
:}quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier miezert het nog wel een beetje.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier vandaag nog geen seconde droog geweest
Oh, zo erg was het bij ons dan weer niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier vandaag nog geen seconde droog geweest
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit wel. Maar verder geen idee natuurlijk.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:18 schreef livelink het volgende:
Beneath your beautiful zal de titel zijn.
Ik moest opzoeken wat dat was.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nu curtain bangs, dat was heel hip volgens de kapster. Ik zal wel de laatste zijn die die trend ook nog eens oppikt. Het is een soort uitgegroeide pony en dat vond ik wel een leuk idee, want ik twijfel al jaren of ik weer eens een pony zal doen
Dan ben je dus niet de laatste, DDM.quote:
quote:
Ik vond hen vroeger wel grappig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met het nummer: Zou zo graag. Maar daar had ik geen hoesje van.
beetje goede werkdag gehad ?quote:
Goede avond, just me.quote:
Is het nog zo'n nieuw bedrijf dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:32 schreef livelink het volgende:
Het bedrijf waar ik werk is door EU-startups genoemd als veelbelovende startup in een lijst van "startups to watch in 2021 and beyond". Toch wel leuk.
als ze voor jou nu ook leuk zouden zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:32 schreef livelink het volgende:
Het bedrijf waar ik werk is door EU-startups genoemd als veelbelovende startup in een lijst van "startups to watch in 2021 and beyond". Toch wel leuk.
In 2018 opgericht. Vanaf april 2019 echt in bedrijf.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het nog zo'n nieuw bedrijf dan?
Oké. Wist niet dat het daar dan nog onder kon vallen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
In 2018 opgericht. Vanaf april 2019 echt in bedrijf.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
als ze voor jou nu ook leuk zouden zijn
Ach ja. Ik vond dit wel al heel leuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
als ze voor jou nu ook leuk zouden zijn
Ja, kennelijk wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké. Wist niet dat het daar dan nog onder kon vallen.
Het zal zeker goed geknipt zijn, maar spannend als je het voor het eerst zelfs moet föhnen enzo!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje zoals dit plaatje links bovenin dit artikel, maar dan tot op mijn schouders https://www.southernlivin(...)/short-shag-haircuts tenminste vandaag, geen idee hoe het zit als ik het gewassen heb
Dat ziet er wel leuk uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Beetje zoals dit plaatje links bovenin dit artikel, maar dan tot op mijn schouders https://www.southernlivin(...)/short-shag-haircuts tenminste vandaag, geen idee hoe het zit als ik het gewassen heb
Ik fohn mijn haar eigenlijk nooit, dus ik ben heel benieuwd wat het wordt als ik dat niet doequote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal zeker goed geknipt zijn, maar spannend als je het voor het eerst zelfs moet föhnen enzo!
wel een mooi kapsel.
laat Symph er lekker met zijn vingers doorheen gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik fohn mijn haar eigenlijk nooit, dus ik ben heel benieuwd wat het wordt als ik dat niet doe
Ik heb tegenwoordig conditioner speciaal voor krullend haar. Ik geloofde nooit zo in die 'speciale' producten, maar ik merk toch wel dat mijn haar daarna beter zit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik fohn mijn haar eigenlijk nooit, dus ik ben heel benieuwd wat het wordt als ik dat niet doe
Dat heb ik nou nooit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig conditioner speciaal voor krullend haar. Ik geloofde nooit zo in die 'speciale' producten, maar ik merk toch wel dat mijn haar daarna beter zit.
Kun je nagaan hoe brutal die muziek was.quote:
Ik keek wel eens in die haartopics hier, ik ben nog steeds verbaasd over het haar van hoe heet ze, ‘Spring’ ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig conditioner speciaal voor krullend haar. Ik geloofde nooit zo in die 'speciale' producten, maar ik merk toch wel dat mijn haar daarna beter zit.
Spring ken ik wel, maar haar haartopics niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik keek wel eens in die haartopics hier, ik ben nog steeds verbaasd over het haar van hoe heet ze, ‘Spring’ ofzo
quote:
Ging gewoon vanzelfquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Het kon ook niet achterblijven hè?
Je hebt het toch niet over het kapsel van DDM hè?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit isniet grappig, het klopt van geen kanten
LIF / Mooie haren topic #36 En dan post 99, en eerder had ze nog langer haar met zulke krullenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Spring ken ik wel, maar haar haartopics niet.
Op die foto komt ze volgens mij ook recht van de kapper, niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
LIF / Mooie haren topic #36 En dan post 99, en eerder had ze nog langer haar met zulke krullen
Niet te verwarren met Mama Leonequote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze komen uit Limburg.
[ afbeelding ]
dan zijn ze die zachte g ergens verlorenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze komen uit Limburg.
[ afbeelding ]
Dat is mooi. Ik heb helaas niet echt zulke krullen. Meer heel veel slag. Maar ik gebruik dus nu ook die conditioner van Andrelon die zij noemt in haar post. En ben er ook blij mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
LIF / Mooie haren topic #36 En dan post 99, en eerder had ze nog langer haar met zulke krullen
Heette de plaat eigenlijk Gaga Geggone dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan zijn ze die zachte g ergens verloren
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heette de plaat eigenlijk Gaga Geggone dan?
Nope, doet ze zelfquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Op die foto komt ze volgens mij ook recht van de kapper, niet?
Wandel ze.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten Melting en nog even een rondje lopen. Dank je wel vooor de muziek en nog veel plezier met het volgende uur!
Veel wandelplezierquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten Melting en nog even een rondje lopen. Dank je wel vooor de muziek en nog veel plezier met het volgende uur!
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Ronan Keeting If tomorrow never comes
Have funquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
goede wandeling, hoop dat het niet zo koud meer isquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
Heb ik de kliko voor niets buiten gezetquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:57 schreef Melting het volgende:
If tomorrow never comes, wordt het ook geen weekend dus.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:11 schreef just me het volgende:
Ik hoor een hoop dingen waarvan ik hoop dat "mijn" kabouters het nog niet gaan doen
En lukte dat een beetje?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Dit is het allereerste nummer dat ik ooit met een band speelde
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ging prima![]()
En nu opeens verlang ik naar Phil Collins
quote:
Oh, vertel eensquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ging prima![]()
En nu opeens verlang ik naar Phil Collins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |