SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben alleen oesters. Rest wat je noemt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:59 schreef Karzai het volgende:
mja was wel lekker maar toch liever een plateau met oesters, garnalen en rivierkreeftjes bij bitterbal haar toko
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je vandaag een smurfdag ballie?
Centraalquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Er zijn meerdere stations in Roffa, maar toch bedankt voor de moeite
![]()
Sowieso is het daar wel the place to be als je lekker wil eten
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdag
Heb je nu het vosje niet gezien?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdag
Ja maar smurfen kan ook binnen :pquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
ook niet echt smurfweer.
quote:
quote:
Kreeften bedoel je?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja die grote garnalen hebben we wel
Terechtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb snoepgroente gekocht en ik schaam me er een beetje voor
* Poetst glazen verrekijkerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar smurfen kan ook binnen :p
Ben vrijdag wel vrij maar dan naar Dordrecht met tante en nichtje dus dat zie k niet als smurfen. :p
* slijpt mobiele guillotinequote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Poetst glazen verrekijker
* zoekt kortste wandelroutequote:
Ik las soepgroentequote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb snoepgroente gekocht en ik schaam me er een beetje voor
Nee liever niet eigenlijkquote:
Kan ook in de soepquote:
Dat ga k vanaaf met de gasten proberen. Als k lang genoeg wacht met bestelling op te nemen gaan ze van zelf wegquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, als je maar lang genoeg wacht, lost alles vanzelf op.
Moest antwoord geven op een vraag van een collega, maar daar had een andere collega al op geantwoord.
Dit gaat een doorgaand succes worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ga k vanaaf met de gasten proberen. Als k lang genoeg wacht met bestelling op te nemen gaan ze van zelf weg
Ik mis de festivals ook ..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg op Facebook wat herinneringen van Lowlandszo jammer dat die dit jaar niet doorgaat omdat meerdaagse festivals niet mogen.
Behalve F1stival, dat mag dan weer wel.
Dat denk k ook :pquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit gaat een doorgaand succes worden.
Die camping is ook heus geen festivalcamping.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg op Facebook wat herinneringen van Lowlandszo jammer dat die dit jaar niet doorgaat omdat meerdaagse festivals niet mogen.
Behalve F1stival, dat mag dan weer wel.
Beetje laat Hagssanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dat deel je toch meestal? Anders krijgt de keuken geen fooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal Mag je wel gewoon je eigen fooi houden, of gaat dat in de 'fooienpot?'
Nee dan krijg je skcansytrapquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Partysnacks kun je ook omdraaien dan krijg je snackparty's, moest zelf zooo hard lachen hierom
Ja, ik weet niet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat deel je toch meestal? Anders krijgt de keuken geen fooi.
Alvast voor morgen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Akkoord.quote:
Zit je vol verwachting en blij te wachten op je pizza.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat gaat.
Ik was ooit 29383 jaar geleden pizzabezorger en alle fooi mocht ik houden. Het salaris was ook wel 5 euro per uur, dus ik vond het helemaal mooi.
Vrouwen mogen toch niet bezorgen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat gaat.
Ik was ooit 29383 jaar geleden pizzabezorger en alle fooi mocht ik houden. Het salaris was ook wel 5 euro per uur, dus ik vond het helemaal mooi.
Ja en dan komt er zo'n kleine 4E je pizza bezorgen. Weg eetlust ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je vol verwachting en blij te wachten op je pizza.
Hoezo mag dat niet ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen mogen toch niet bezorgen?
Ik dacht dat jij de woordgrapjes deed? Moeten ze daar een extern reclamebureau voor inhuren?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van het reclamebureau waar we mee werken. Daar zit een of andere domme kut die maar dingen blijft verzinnen en denkt dat ik dat allemaal wel even realiseer.
Jezus, wat ben ik het beu.
Hibatullah Akhundzada, ben jij het?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen mogen toch niet bezorgen?
Is dat synoniem voor Vlooienbaard?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hibatullah Akhundzada, ben jij het?
Ja, helaas doen we ook nog andere dingen dan woordgrapjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de woordgrapjes deed? Moeten ze daar een extern reclamebureau voor inhuren?
Nou ja gevaarlijk dit dat. Dat mannen je makkelijk naar binnen kunnen trekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet ?![]()
Ik ging eerst op de brommer, maar dat ging niet helemaal goeden toen lekker met de auto.
XXL pizza bestellen, zie je een doos op pootjes naar de deur toe schuifelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan komt er zo'n kleine 4E je pizza bezorgen. Weg eetlust ?
Had even gegoogeld wie de vlooienbaardbaas isquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat synoniem voor Vlooienbaard?
Delen we met iedereenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal Mag je wel gewoon je eigen fooi houden, of gaat dat in de 'fooienpot?'
Ohhhh mja, maar ik bezorgde in de biblebelt toen, dus dat viel wel mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja gevaarlijk dit dat. Dat mannen je makkelijk naar binnen kunnen trekken.
Hoiiiiiiiii ik ben Dimmy en ik ben werkelijk doodsbang voor alles, nou ok doei.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuke naamquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had even gegoogeld wie de vlooienbaardbaas is
Hier is een godsvermogen uit een soort van marketingplan voor een nieuwe dienst die ergens volgens jaar het levenslicht moet gaan zien. Zelden zo’n onsamenhangend plan gezien waarbij de belangrijkste elementen genegeerd werden. Gaat volgende maand leuk worden als wij er ook op mogen schieten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van het reclamebureau waar we mee werken. Daar zit een of andere domme kut die maar dingen blijft verzinnen en denkt dat ik dat allemaal wel even realiseer.
Jezus, wat ben ik het beu.
Alsof het voor veertienjarige jochies veiliger zou zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boemfoef.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke naam![]()
Lijkt een beetje op Oemfoefoe
Biemfiefquote:
Alle bezorgsters een Berettaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiii ik ben Dimmy en ik ben werkelijk doodsbang voor alles, nou ok doei.
Hadden net liggen rollebollen zekerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh mja, maar ik bezorgde in de biblebelt toen, dus dat viel wel mee.
Bezorging ging tot 22.00 uur.
Wel ooit een paar keer naar zo'n eng kasteel gemoeten, maar daar woonde een aardig homostel in.
Die rekende vast op een jonge bezorgjongen, want hij deed een keer in zn blote bast open
Hij rook redelijk neutraal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hadden net liggen rollebollen zeker
Alsof 14 jarige mogen bezorgenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof het voor veertienjarige jochies veiliger zou zijn.
16quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof het voor veertienjarige jochies veiliger zou zijn.
Barflafquote:
Ruik je altijd aan mensen die je tegenkomt?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij rook redelijk neutraal.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij rook redelijk neutraal.
Nee, maar ik kan best goed ruiken en ik ruik bijna alles.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ruik je altijd aan mensen die je tegenkomt?
Ik zou eerder denken aan musk..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zo'n dikke deken van vanillegeur, banaan en een vleugje koemest "was het lekker meneer? ooh hier is uw pizza"
Oke, mn inspiratie is op, sorry.quote:
Reclamebureau uit Eindje toevallig?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is een godsvermogen uit een soort van marketingplan voor een nieuwe dienst die ergens volgens jaar het levenslicht moet gaan zien. Zelden zo’n onsamenhangend plan gezien waarbij de belangrijkste elementen genegeerd werden. Gaat volgende maand leuk worden als wij er ook op mogen schieten.
Het bestaat echt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan musk..
Ja, het was ook niet dat ik het ontkende of zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bestaat echt.
https://www.amazon.com/Co(...)romone/dp/B07PGFJD61
Ok die ga ik bestellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bestaat echt.
https://www.amazon.com/Co(...)romone/dp/B07PGFJD61
Amsterdam volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reclamebureau uit Eindje toevallig?
Klinkt echt vreselijkquote:Jij bent:
Leergierig, kneedbaar, representatief en niet bang voor belafspraken;
1000% assertief en dus enorm direct;
Gewend om op strategisch niveau te beīnvloeden;
Iemand die het aanboren van nieuwe contacten met oog voor resultaat leuk en uitdagend vindt;
Proactief, gedreven, ambitieus, vindingrijk en een verbinder;
Een zelfstarter en kickt erop om samen met jouw collega’s steeds betere prestaties neer te zetten.
1000% nog welquote:
Ja, beetje overdreven.quote:
Verwachten zeker ook dat je dan 18 uur per dag werkt voor hetzelfde salarisquote:
Je mag zeker ook maximaal 22 zijn met een universiteit afgerond en 15 jaar werkervaring. En grote tieten. En je kickt erop om voor 6,23 per uur te werken.quote:
En je bent een homoseksuele lesboneger met een cloaca die in een rolstoel zitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag zeker ook maximaal 22 zijn met een universiteit afgerond en 15 jaar werkervaring. En grote tieten. En je kickt erop om voor 6,23 per uur te werken.
OH ja, je bent onze EXCUUS-EVRITING zodat we lekker inclusief over komenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je bent een homoseksuele lesboneger met een cloaca die in een rolstoel zit
Lekker fietsenquote:
Oude van m'n moeder, accu kan er elk moment mee ophouden. De fietstassen zijn meer waardquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje gestolen? Of de oude van je moeder?
Even nieuwe bestellen op aliexpress.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude van m'n moeder, accu kan er elk moment mee ophouden. De fietstassen zijn meer waard
Wokquote:
BBQradar geeft vandaag een 7 dus het moet maarquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je jezelf ook lekker warmen aan dat ding. Koud vandaag.
ik vond 't best lekker vandaag hoor. alleen sterke windquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je jezelf ook lekker warmen aan dat ding. Koud vandaag.
Broccoliquote:
Klinkt echt zeer gezellig...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Mooi stukje leesvoer had ik toch weer;
The Mujahideen treatment of Russian women wasn't any better, the Soviet female prisoners were brutally raped and then blinded and their limbs were chopped off (the puppet method) before what was left was be tossed onto the roads in front of Soviet military convoys. Only their tongues were spared so they could beg to be euthanized, Russian morgue attendants dealing with the remains of these victims often drank themselves silly to cope with the trauma.
ik vraag me serieus af hoeveel er echt waar is van zulke verhalen. En deze keer niet alleen omdat het uit jouw toetsenbord komt. Er zullen heus wel bizarre excessen geweest zijn hoor. Maar op grote schaal? Geloof ik niet in. Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
The Mujahideen treatment of Russian women wasn't any better, the Soviet female prisoners were brutally raped and then blinded and their limbs were chopped off (the puppet method) before what was left was be tossed onto the roads in front of Soviet military convoys. Only their tongues were spared so they could beg to be euthanized, Russian morgue attendants dealing with the remains of these victims often drank themselves silly to cope with the trauma.
Ahum heb je de IS filmpjes van een paar jaar terug niet meegekregen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af hoeveel er echt waar is van zulke verhalen. En deze keer niet alleen omdat het uit jouw toetsenbord komt. Er zullen heus wel bizarre excessen geweest zijn hoor. Maar op grote schaal? Geloof ik niet in. Waarom zou je dat doen?
Zou het niet zo in een reisfolder zetten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt zeer gezellig...
Even kijken of het zadel goed afgesteld staatquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Net even mee de berg op gefietst![]()
![]()
Meestal lig ik halverwege al aan het zuurstof.
Alleen krijg nu wel weer last van m'n rug, beetje spijtig nog. Misschien gewenning ofzo.
Those are the horrors of war.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af hoeveel er echt waar is van zulke verhalen. En deze keer niet alleen omdat het uit jouw toetsenbord komt. Er zullen heus wel bizarre excessen geweest zijn hoor. Maar op grote schaal? Geloof ik niet in. Waarom zou je dat doen?
Omdat het beesten zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel. Maar zouden ze dat met iedereen doen dan? Dat is toch enorm veel moeite? En wat levert het op?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum heb je de IS filmpjes van een paar jaar terug niet meegekregen?
Die mensen zijn zo verziekt in hun kop
Wees blij dat je dit soort dingen jezelf niet voor kunt stellen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel. Maar zouden ze dat met iedereen doen dan? Dat is toch enorm veel moeite? En wat levert het op?
Ik zou bijna de verwarming aanstekenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik vond 't best lekker vandaag hoor. alleen sterke wind
72 maagden ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel. Maar zouden ze dat met iedereen doen dan? Dat is toch enorm veel moeite? En wat levert het op?
Hij was net op tvquote:
Hoezo scooter? Fiets!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof 14 jarige mogen bezorgendie mogen niet eens scooter rijden.
Meer bang voor Astrid met haar trui met wietplanten eropquote:
Moet zeggen lijkt me uitermate doeltreffend om je vijand wat te beangstigen. Maar uiteindelijk lokt het natuurlijk alleen maar meer agressie op.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
TV uit en met de caafjes spelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer bang voor Astrid met haar trui met wietplanten erop
In mijn verdediging: da's sinds 2020 en ik bestel nooit.quote:
Klontje roomboter ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn sperzieboontjes zijn een beetje droog
Iedereen is aan het slapenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
TV uit en met de caafjes spelen.
Dit soort priegeltjes vallen mij serieus nooit op in het leven.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb zo’n tiefelhekel aan Gerrit Hiemstra.
Moet je zijn Twitter eens lezen, enorm onverdraagzaam narcistische man.
Nja het zijn nu ook weer niet de allerlekkerste wezentjes op Aarde, die sperziebonen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn sperzieboontjes zijn een beetje droog
sommige zaken deelt de de keuken niet in de fooi maar krijgen ze hoger salarisquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat deel je toch meestal? Anders krijgt de keuken geen fooi.
jawel maar dode boel dus mocht stoppenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest je niet tot sluiting?
Maak je wel genoeg uren dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar dode boel dus mocht stoppen
ja werk deze week 1 dag extra en volgende keer ookquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maak je wel genoeg uren dan?
Wel zo weggelopen hoop ikquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
een van mijn collega's binnen helemaal jaloers. maar goed beslis niet zelf of ik stop
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werk deze week 1 dag extra en volgende keer ook
Dus hij begon te zaniken. zei die leidingevende binnen ja loop je toch wat harderquote:
Smurfavondquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus hij begon te zaniken. zei die leidingevende binnen ja loop je toch wat harder
toen ben ik maar weg gegaan
Als ze lekker vers zijn, zijn ze heerlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja het zijn nu ook weer niet de allerlekkerste wezentjes op Aarde, die sperziebonen.
Smaakt naar plant.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze lekker vers zijn, zijn ze heerlijk
Heb je geen paraplu?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
er komen van die natte dingetjes uit de lucht![]()
Hoezo is dit BBQweer een 7 dan![]()
Zeker op een schaal van 6 tot duizend
quote:
Ook gaan er berichten rond over een provincie waar de Taliban al bezig zouden zijn om een lijst van huwbare meisjes op te stellen.
https://nos.nl/collectie/(...)n-in-persconferentie
Geen nieuws. Maar m'n baas haar man is architect en ze zei dat er inderdaad, zoals ik al het idee had, spelletjes worden gespeeld om huizen aan een bepaalde persoon te kunnen verkopen. Ze zei het is een soort maffia, ongelofelijk. Als bijvoorbeeld 2 mensen op een huis bieden, en eentje gaat de hypotheek afsluiten bij een 'bevriende' bank, schuiven ze die persoon bij de koper naar vorenquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen nieuws. Maar m'n baas haar man is architect en ze zei dat er inderdaad, zoals ik al het idee had, spelletjes worden gespeeld om huizen aan een bepaalde persoon te kunnen verkopen. Ze zei het is een soort maffia, ongelofelijk. Als bijvoorbeeld 2 mensen op een huis bieden, en eentje gaat de hypotheek afsluiten bij een 'bevriende' bank, schuiven ze die persoon bij de koper naar vorenNou, dat wordt nog een lange zoektocht zo.
Nee zelfgemaakte, ben niet van die AYCE tentenquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen nieuws. Maar m'n baas haar man is architect en ze zei dat er inderdaad, zoals ik al het idee had, spelletjes worden gespeeld om huizen aan een bepaalde persoon te kunnen verkopen. Ze zei het is een soort maffia, ongelofelijk. Als bijvoorbeeld 2 mensen op een huis bieden, en eentje gaat de hypotheek afsluiten bij een 'bevriende' bank, schuiven ze die persoon bij de koper naar vorenNou, dat wordt nog een lange zoektocht zo.
Dat gebeurd overal. Zijn gewoon ons kent ons vriendendienstjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is niet alsof ze druk zijn met naar school gaan ofzoquote:
Ja hadden we al gedaan, en toen adviseerde de VERKOOPmakelaar wat lager te gaan zitten. Dat hebben we niet gedaan omdat we bang waren dat ze ons met opzet te laag wilde laten bieden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Gaan jullie wel een bod doen?
Verbaas me echt vaak over hoe sadistisch en evil mensen kunnen zíjnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
oke spannend. wanneer kwam ze terug?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hadden we al gedaan, en toen adviseerde de VERKOOPmakelaar wat lager te gaan zitten. Dat hebben we niet gedaan omdat we bang waren dat ze ons met opzet te laag wilde laten bieden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat gebeurd overal. Zijn gewoon ons kent ons vriendendienstjes.
Geen ideequote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke spannend. wanneer kwam ze terug?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke spannend. wanneer kwam ze terug?
ja das zowieso slimquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen ideeDus volgende week bezichtiging van een ander huis alvast.
Net zo leuk?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen ideeDus volgende week bezichtiging van een ander huis alvast.
Over een paar jaar zijn ze hier en dan moet je al aan de man zijn of ze kiezen er een voor je.quote:
Godver wat slecht ditquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar zijn ze hier en dan moet je al aan de man zijn of ze kiezen er een voor je.
Je kunt beter rechtstreeks in contact komen met de verkopers onderhand. Is het in Zwitserland ook normaal om een aankoopmakelaar in te schakelen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hadden we al gedaan, en toen adviseerde de VERKOOPmakelaar wat lager te gaan zitten. Dat hebben we niet gedaan omdat we bang waren dat ze ons met opzet te laag wilde laten bieden.
Graag gedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver wat slecht ditEn nu zit het nog in m'n hoofd ook
Nee, want als je met een aankoopmakelaar komt krijg je vaak niet eens afspraak voor een bezichtigingquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt beter rechtstreeks in contact komen met de verkopers onderhand. Is het in Zwitserland ook normaal om een aankoopmakelaar in te schakelen?
gelukkigquote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee zelfgemaakte, ben niet van die AYCE tenten
Is voor sommigen wel de enige kans op piel of poekie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over een paar jaar zijn ze hier en dan moet je al aan de man zijn of ze kiezen er een voor je.
*opent tinder*quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor sommigen wel de enige kans op piel of poekie.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want als je met een aankoopmakelaar komt krijg je vaak niet eens afspraak voor een bezichtigingAlleen bij hele exclusieve huizen kun je dat doen omdat je geen competitie hebt.
https://www.pzc.nl/regio/(...)en-kan-dat~a76b4ad3/quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik vind dat echt niet kunnen. Maar ja.. geld hč. Maakt mensen hebberig.
Zou je ook je type op kunnen geven?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is voor sommigen wel de enige kans op piel of poekie.
vrouw zonder shnorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je ook je type op kunnen geven?
Mja das zuur maar niks wat niet magquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/regio/(...)en-kan-dat~a76b4ad3/
in NL vinden zulke grappen ook plaats
Dan gaat mevrouw haags op je gezicht zitten?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:05 schreef Haags het volgende:
@:Dr_flash nog twee uurtjes en dan is het weer donker
Man man manquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon ruiten van het pand en dat van de makelaar ingooien dan. Iedere keer weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nah nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan gaat mevrouw haags op je gezicht zitten?
nope, maar in principe 't zelfde als wat er bij kwiwi gebeurt.. al dan niet met wat gemanipuleer. wat hier ook gewoon gebeurt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja das zuur maar niks wat niet mag
Denk niet dat die luxe veel Fokkers toekomt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je ook je type op kunnen geven?
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon ruiten van het pand en dat van de makelaar ingooien dan. Iedere keer weer.
nou hier adviseert de makelaar van dat huis kwiwi lager te biedenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope, maar in principe 't zelfde als wat er bij kwiwi gebeurt.. al dan niet met wat gemanipuleer. wat hier ook gewoon gebeurt.
Ja dat gaat nog een stapje verder. Maar het hele op een nette manier zaken doen is er blijkbaar niet bij in de huizenmarkt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hier adviseert de makelaar van dat huis kwiwi lager te biedenis weer totaal iets anders
ja stel dat jij je huis verkoopt. je hebt het beste bod gekozen en 2 dagen daarna komt iemand en die betaald 20 duizend meer... Wat zou je doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog een stapje verder. Maar het hele op een nette manier zaken doen is er blijkbaar niet bij in de huizenmarkt.
Was hier wel onder de indruk van zijn stem, en best leuk om naar te kijken ookquote:
nee joh op het strand, dat was goedquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was hier wel onder de indruk van zijn stem, en best leuk om naar te kijken ook
Vind je hem ook een "lekker ding"quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
het is een gruwelijk slecht nummer ja. En zonde want die jongen kan wel zingen
Ik zou de makelaar vertellen dat als er een nieuw bod binnenkomt dit niet doorgegeven hoeft te worden. En zelfs al zou ik het weten, als ik iemand het huis toezeg zou ik me daaraan houden, omdat ik zelf ook fair behandeld wil worden. Zou ook alleen verkopen als ik de koopprijs acceptabel vind. Anders gewoon op de markt houden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stel dat jij je huis verkoopt. je hebt het beste bod gekozen en 2 dagen daarna komt iemand en die betaald 20 duizend meer... Wat zou je doen?
Dit liedje dat ik plaatste is toch op het strand ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh op het strand, dat was goed![]()
dit is echt meh
Ja was in de gauwigheid de link vergeten te plaatsenquote:
ja reageerde voor je editquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit liedje dat ik plaatste is toch op het strand ?
Nee denk ik ook niet, alles klopte ook wel in dat filmpjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja reageerde voor je edit![]()
Maar denk dat die het strand nooit meer kan overtreffen
James staat nu nog uit??quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
Had alles gereed gezet om James aan te zetten toen we weggingen vanmorgen.
Rara wat ik vergeten ben
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
James staat nu nog uit??
Tja. zal je altijd wel houden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik vind dat echt niet kunnen. Maar ja.. geld hč. Maakt mensen hebberig.
Net alsof jij weet hoe dat isquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
alsof iemand met een kattentong over je trommelvlies likt)
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
het is een gruwelijk slecht nummer ja. En zonde want die jongen kan wel zingen
Oh wow!!! Ik hou van Huf Hauses!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.huf-haus.com/nl-nl/
Ik kwam langs een hut haus vanmiddag trouwens. kán best mooi wezen
wel bizar duurquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wow!!! Ik hou van Huf Hauses!!!hahaha, ooit wil ik een kavel ergens kopen en daar een Huf Haus laten bouwen
hij kan gewoon zingenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Autotune en een plat accent is niet "goed kunnen zingen"
Oh ja ? Hoeveel dan ? Zag nooit prijslijsten ergensquote:
https://www.huf-haus.com/de-de/art-5-beispiel-1/quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja ? Hoeveel dan ? Zag nooit prijslijsten ergensalleen als je een offerte aan zou vragen bij hun 🤔
Ohhh..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.huf-haus.com/de-de/art-5-beispiel-1/
dit gaat al richting/over de 1 miljoen
Ik ben ook fan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij kan gewoon zingenhet kan je smaak niet zijn maar zingen kan die wel
Je vind hem lekker hčquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij kan gewoon zingenhet kan je smaak niet zijn maar zingen kan die wel
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:36 schreef Ama het volgende:
Die vriend van mij in Afghanistan wil schijnbaar wel weg maar Amerikaanse militairen houden hem tegen bij het vliegveld.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je vind hem lekker hč![]()
Mag je eerlijk zeggen
Is hij een Afghaan of zat hij daar om een andere reden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:36 schreef Ama het volgende:
Die vriend van mij in Afghanistan wil schijnbaar wel weg maar Amerikaanse militairen houden hem tegen bij het vliegveld.
Martje lust wel een overbuurvrouwenkutje.quote:
Hij is ook best lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je vind hem lekker hč![]()
Mag je eerlijk zeggen
Hij ging een maand geleden heen voor familie.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is hij een Afghaan of zat hij daar om een andere reden.
Dat lijkt me sterk hoor, dan had ze me wel geroepenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft al drie keer gezzzzz’t, maar geen poezenplaatje
Ik hoop het. Zit me toch niet helemaal lekker sinds ik het weet.quote:
Risico van het vak.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Martje lust wel een overbuurvrouwenkutje.
Ze probeert me te verleiden
Zij weet dat ze dat ook kan
Als ze vanavond met me meegaat
Komt ze niet thuis bij d'r man
Beetje zoals dit pareltjequote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Martje lust wel een overbuurvrouwenkutje.
Ze probeert me te verleiden
Zij weet dat ze dat ook kan
Als ze vanavond met me meegaat
Komt ze niet thuis bij d'r man
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk hoor, dan had ze me wel geroepen
quote:
Aan deze oor aids heb ik 10 sec van m'n leven verspildquote:
You're welcomequote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan deze oor aids heb ik 10 sec van m'n leven verspild
Mooi is dat hč, typisch Nederlandse cultuur ook, misschien wel het echte enigequote:
Wtf ook echtquote:
Johan VLemmix kwam ik nog wel eens tegen in Ehv.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan deze oor aids heb ik 10 sec van m'n leven verspild
Taliban in de botsauto’s of carrousel was niet veel beter.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is dat hč, typisch Nederlandse cultuur ook, misschien wel het echte enige![]()
In Turkije en Afghanistan trappen ze zinnelozen van een hoge berg en hier krijgen ze een microfoon in de handen geduwd
Ik werd laatst aangesproken door hem in een supermarktquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Johan VLemmix kwam ik nog wel eens tegen in Ehv.Ik weet niet of hij nog hier woont. Bij de Tweede Kamerverkiezingen dit jaar stond als Woonplaats Leende... Daar wil je echt niet dood gevonden worden...
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal neit wat ik zeg
Qua muziek wel hoor in vergelijk met de ongefilterde rioolrestanten die hier worden geplaatstquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Taliban in de botsauto’s of carrousel was niet veel beter.
Jullie zitten wel in het zelfde milieu.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd laatst aangesproken door hem in een supermarkt
HIer in EHV of in Den BOsch??quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd laatst aangesproken door hem in een supermarkt
Dan hield het tenminste op.quote:
In dit geval zou ik dat toejuichenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat de Taliban korte metten gemaakt had met die muziek. Alleen maar jalajala nog.
Even lekker ontspannen voordat het seizoen van verkrachtingen en onthoofdingen gaat beginnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Taliban in de botsauto’s of carrousel was niet veel beter.
In Den Bosch.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
HIer in EHV of in Den BOsch??
Las dat het al begonnen was op aantal plekken. Dan begrijp ik wel dat ze zelfs de koks naar Nederland willen halen. Een keer een varkenslapje gebakken en je hand gaat eraf.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even lekker ontspannen voordat het seizoen van verkrachtingen en onthoofdingen gaat beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |