SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben alleen oesters. Rest wat je noemt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:59 schreef Karzai het volgende:
mja was wel lekker maar toch liever een plateau met oesters, garnalen en rivierkreeftjes bij bitterbal haar toko
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je vandaag een smurfdag ballie?
Centraalquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Er zijn meerdere stations in Roffa, maar toch bedankt voor de moeite
![]()
Sowieso is het daar wel the place to be als je lekker wil eten
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdag
Heb je nu het vosje niet gezien?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdag
Ja maar smurfen kan ook binnen :pquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
ook niet echt smurfweer.
quote:
quote:
Kreeften bedoel je?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja die grote garnalen hebben we wel
Terechtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb snoepgroente gekocht en ik schaam me er een beetje voor
* Poetst glazen verrekijkerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar smurfen kan ook binnen :p
Ben vrijdag wel vrij maar dan naar Dordrecht met tante en nichtje dus dat zie k niet als smurfen. :p
* slijpt mobiele guillotinequote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Poetst glazen verrekijker
* zoekt kortste wandelroutequote:
Ik las soepgroentequote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb snoepgroente gekocht en ik schaam me er een beetje voor
Nee liever niet eigenlijkquote:
Kan ook in de soepquote:
Dat ga k vanaaf met de gasten proberen. Als k lang genoeg wacht met bestelling op te nemen gaan ze van zelf wegquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, als je maar lang genoeg wacht, lost alles vanzelf op.
Moest antwoord geven op een vraag van een collega, maar daar had een andere collega al op geantwoord.
Dit gaat een doorgaand succes worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ga k vanaaf met de gasten proberen. Als k lang genoeg wacht met bestelling op te nemen gaan ze van zelf weg
Ik mis de festivals ook ..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg op Facebook wat herinneringen van Lowlandszo jammer dat die dit jaar niet doorgaat omdat meerdaagse festivals niet mogen.
Behalve F1stival, dat mag dan weer wel.
Dat denk k ook :pquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit gaat een doorgaand succes worden.
Die camping is ook heus geen festivalcamping.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg op Facebook wat herinneringen van Lowlandszo jammer dat die dit jaar niet doorgaat omdat meerdaagse festivals niet mogen.
Behalve F1stival, dat mag dan weer wel.
Beetje laat Hagssanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dat deel je toch meestal? Anders krijgt de keuken geen fooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal Mag je wel gewoon je eigen fooi houden, of gaat dat in de 'fooienpot?'
Nee dan krijg je skcansytrapquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Partysnacks kun je ook omdraaien dan krijg je snackparty's, moest zelf zooo hard lachen hierom
Ja, ik weet niet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat deel je toch meestal? Anders krijgt de keuken geen fooi.
Alvast voor morgen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Akkoord.quote:
Zit je vol verwachting en blij te wachten op je pizza.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat gaat.
Ik was ooit 29383 jaar geleden pizzabezorger en alle fooi mocht ik houden. Het salaris was ook wel 5 euro per uur, dus ik vond het helemaal mooi.
Vrouwen mogen toch niet bezorgen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat gaat.
Ik was ooit 29383 jaar geleden pizzabezorger en alle fooi mocht ik houden. Het salaris was ook wel 5 euro per uur, dus ik vond het helemaal mooi.
Ja en dan komt er zo'n kleine 4E je pizza bezorgen. Weg eetlust ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je vol verwachting en blij te wachten op je pizza.
Hoezo mag dat niet ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen mogen toch niet bezorgen?
Ik dacht dat jij de woordgrapjes deed? Moeten ze daar een extern reclamebureau voor inhuren?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van het reclamebureau waar we mee werken. Daar zit een of andere domme kut die maar dingen blijft verzinnen en denkt dat ik dat allemaal wel even realiseer.
Jezus, wat ben ik het beu.
Hibatullah Akhundzada, ben jij het?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen mogen toch niet bezorgen?
Is dat synoniem voor Vlooienbaard?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hibatullah Akhundzada, ben jij het?
Ja, helaas doen we ook nog andere dingen dan woordgrapjes.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de woordgrapjes deed? Moeten ze daar een extern reclamebureau voor inhuren?
Nou ja gevaarlijk dit dat. Dat mannen je makkelijk naar binnen kunnen trekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet ?![]()
Ik ging eerst op de brommer, maar dat ging niet helemaal goeden toen lekker met de auto.
XXL pizza bestellen, zie je een doos op pootjes naar de deur toe schuifelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan komt er zo'n kleine 4E je pizza bezorgen. Weg eetlust ?
Had even gegoogeld wie de vlooienbaardbaas isquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat synoniem voor Vlooienbaard?
Delen we met iedereenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal Mag je wel gewoon je eigen fooi houden, of gaat dat in de 'fooienpot?'
Ohhhh mja, maar ik bezorgde in de biblebelt toen, dus dat viel wel mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja gevaarlijk dit dat. Dat mannen je makkelijk naar binnen kunnen trekken.
Hoiiiiiiiii ik ben Dimmy en ik ben werkelijk doodsbang voor alles, nou ok doei.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuke naamquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had even gegoogeld wie de vlooienbaardbaas is
Hier is een godsvermogen uit een soort van marketingplan voor een nieuwe dienst die ergens volgens jaar het levenslicht moet gaan zien. Zelden zo’n onsamenhangend plan gezien waarbij de belangrijkste elementen genegeerd werden. Gaat volgende maand leuk worden als wij er ook op mogen schieten.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word echt gek van het reclamebureau waar we mee werken. Daar zit een of andere domme kut die maar dingen blijft verzinnen en denkt dat ik dat allemaal wel even realiseer.
Jezus, wat ben ik het beu.
Alsof het voor veertienjarige jochies veiliger zou zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boemfoef.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke naam![]()
Lijkt een beetje op Oemfoefoe
Biemfiefquote:
Alle bezorgsters een Berettaquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiii ik ben Dimmy en ik ben werkelijk doodsbang voor alles, nou ok doei.
Hadden net liggen rollebollen zekerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh mja, maar ik bezorgde in de biblebelt toen, dus dat viel wel mee.
Bezorging ging tot 22.00 uur.
Wel ooit een paar keer naar zo'n eng kasteel gemoeten, maar daar woonde een aardig homostel in.
Die rekende vast op een jonge bezorgjongen, want hij deed een keer in zn blote bast open
Hij rook redelijk neutraal.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hadden net liggen rollebollen zeker
Alsof 14 jarige mogen bezorgenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof het voor veertienjarige jochies veiliger zou zijn.
16quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof het voor veertienjarige jochies veiliger zou zijn.
Barflafquote:
Ruik je altijd aan mensen die je tegenkomt?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij rook redelijk neutraal.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij rook redelijk neutraal.
Nee, maar ik kan best goed ruiken en ik ruik bijna alles.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ruik je altijd aan mensen die je tegenkomt?
Ik zou eerder denken aan musk..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zo'n dikke deken van vanillegeur, banaan en een vleugje koemest "was het lekker meneer? ooh hier is uw pizza"
Oke, mn inspiratie is op, sorry.quote:
Reclamebureau uit Eindje toevallig?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is een godsvermogen uit een soort van marketingplan voor een nieuwe dienst die ergens volgens jaar het levenslicht moet gaan zien. Zelden zo’n onsamenhangend plan gezien waarbij de belangrijkste elementen genegeerd werden. Gaat volgende maand leuk worden als wij er ook op mogen schieten.
Het bestaat echt.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan musk..
Ja, het was ook niet dat ik het ontkende of zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bestaat echt.
https://www.amazon.com/Co(...)romone/dp/B07PGFJD61
Ok die ga ik bestellenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het bestaat echt.
https://www.amazon.com/Co(...)romone/dp/B07PGFJD61
Amsterdam volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Reclamebureau uit Eindje toevallig?
Klinkt echt vreselijkquote:Jij bent:
Leergierig, kneedbaar, representatief en niet bang voor belafspraken;
1000% assertief en dus enorm direct;
Gewend om op strategisch niveau te beïnvloeden;
Iemand die het aanboren van nieuwe contacten met oog voor resultaat leuk en uitdagend vindt;
Proactief, gedreven, ambitieus, vindingrijk en een verbinder;
Een zelfstarter en kickt erop om samen met jouw collega’s steeds betere prestaties neer te zetten.
1000% nog welquote:
Ja, beetje overdreven.quote:
Verwachten zeker ook dat je dan 18 uur per dag werkt voor hetzelfde salarisquote:
Je mag zeker ook maximaal 22 zijn met een universiteit afgerond en 15 jaar werkervaring. En grote tieten. En je kickt erop om voor 6,23 per uur te werken.quote:
En je bent een homoseksuele lesboneger met een cloaca die in een rolstoel zitquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag zeker ook maximaal 22 zijn met een universiteit afgerond en 15 jaar werkervaring. En grote tieten. En je kickt erop om voor 6,23 per uur te werken.
OH ja, je bent onze EXCUUS-EVRITING zodat we lekker inclusief over komenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je bent een homoseksuele lesboneger met een cloaca die in een rolstoel zit
Lekker fietsenquote:
Oude van m'n moeder, accu kan er elk moment mee ophouden. De fietstassen zijn meer waardquote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje gestolen? Of de oude van je moeder?
Even nieuwe bestellen op aliexpress.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oude van m'n moeder, accu kan er elk moment mee ophouden. De fietstassen zijn meer waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |