SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben alleen oesters. Rest wat je noemt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:59 schreef Karzai het volgende:
mja was wel lekker maar toch liever een plateau met oesters, garnalen en rivierkreeftjes bij bitterbal haar toko
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je vandaag een smurfdag ballie?
Centraalquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Er zijn meerdere stations in Roffa, maar toch bedankt voor de moeite
![]()
Sowieso is het daar wel the place to be als je lekker wil eten
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdag
Heb je nu het vosje niet gezien?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben nu op werk sluit. Komende week geen smurfdag
Ja maar smurfen kan ook binnen :pquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
ook niet echt smurfweer.
quote:
quote:
Kreeften bedoel je?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:02 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja die grote garnalen hebben we wel
Terechtquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb snoepgroente gekocht en ik schaam me er een beetje voor
* Poetst glazen verrekijkerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar smurfen kan ook binnen :p
Ben vrijdag wel vrij maar dan naar Dordrecht met tante en nichtje dus dat zie k niet als smurfen. :p
* slijpt mobiele guillotinequote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Poetst glazen verrekijker
* zoekt kortste wandelroutequote:
Ik las soepgroentequote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb snoepgroente gekocht en ik schaam me er een beetje voor
Nee liever niet eigenlijkquote:
Kan ook in de soepquote:
Dat ga k vanaaf met de gasten proberen. Als k lang genoeg wacht met bestelling op te nemen gaan ze van zelf wegquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, als je maar lang genoeg wacht, lost alles vanzelf op.
Moest antwoord geven op een vraag van een collega, maar daar had een andere collega al op geantwoord.
Dit gaat een doorgaand succes worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ga k vanaaf met de gasten proberen. Als k lang genoeg wacht met bestelling op te nemen gaan ze van zelf weg
Ik mis de festivals ook ..quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg op Facebook wat herinneringen van Lowlandszo jammer dat die dit jaar niet doorgaat omdat meerdaagse festivals niet mogen.
Behalve F1stival, dat mag dan weer wel.
Dat denk k ook :pquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit gaat een doorgaand succes worden.
Die camping is ook heus geen festivalcamping.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg op Facebook wat herinneringen van Lowlandszo jammer dat die dit jaar niet doorgaat omdat meerdaagse festivals niet mogen.
Behalve F1stival, dat mag dan weer wel.
Beetje laat Hagssanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dat deel je toch meestal? Anders krijgt de keuken geen fooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:bitterbal Mag je wel gewoon je eigen fooi houden, of gaat dat in de 'fooienpot?'
Nee dan krijg je skcansytrapquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Partysnacks kun je ook omdraaien dan krijg je snackparty's, moest zelf zooo hard lachen hierom
Ja, ik weet niet hoe dat gaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat deel je toch meestal? Anders krijgt de keuken geen fooi.
Alvast voor morgen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Akkoord.quote:
Zit je vol verwachting en blij te wachten op je pizza.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat gaat.
Ik was ooit 29383 jaar geleden pizzabezorger en alle fooi mocht ik houden. Het salaris was ook wel 5 euro per uur, dus ik vond het helemaal mooi.
Vrouwen mogen toch niet bezorgen?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe dat gaat.
Ik was ooit 29383 jaar geleden pizzabezorger en alle fooi mocht ik houden. Het salaris was ook wel 5 euro per uur, dus ik vond het helemaal mooi.
Ja en dan komt er zo'n kleine 4E je pizza bezorgen. Weg eetlust ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je vol verwachting en blij te wachten op je pizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |