Het grappige is dat Paternotte zelf voorbeelden gaf van mensen die niet dwars willen liggen maar het niet voldoende begrijpen of niet voldoende verbonden zijn met de overheid om zich ertoe te zettenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel een punt.
Als je lekker dwars wil liggen heb je dat er wel voor over. Maar wat mij betreft blijft dat testen gratis tot de lente van 2022.
Hij bedoeldet de generieke immuniteit van meer dan 90% (hier 94%) van de mensen die zijn gevaccinneerd, de ziekte doorgemaakt hebben en van zichzelf immuun zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:15 schreef Bocaj het volgende:
Is de vaccinatiegraad 94% zoals Wilders nu zegt?
OPEN DIE HANDEL DUS!
Ik heb een boek dat zich niet wilde laten vaccineren maar het zijn kleine lettertjes en het leest zo shit op anderhalve meter.quote:
Je boek goed poetsen met chloor, dan wordt het veel beter leesbaar op anderhalve meter.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb een boek dat zich niet wilde laten vaccineren maar het zijn kleine lettertjes en het leest zo shit op anderhalve meter.
Het hellende 'narratief' is dat dwarsliggen het uitgangspunt of doel zou zijn zich - nu, nog etc. - niet te laten vaccineren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel een punt.
Als je lekker dwars wil liggen heb je dat er wel voor over. Maar wat mij betreft blijft dat testen gratis tot de lente van 2022.
Haha, wat was dat dan? Die heb ik denk ik gemist...quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh god ja, boeken in quarantaine. Die maatregel staat in mijn hoofd wel met stip op nummer 1 van de meest belachelijke maatregelen tijdens deze pandemie.
De eenvoudigde slider is zorg aanpassen <-> vaccinatie dwangquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:26 schreef Vallon het volgende:
Makkelijk denken dat iemand het best kan of lust maar niet wil of eet om een ander te plagen. Kansloos deze kleuterdiscussie. Het is geen drang of dwang maar je moet er (straks) wel voor betalen wanneer je je niet prikt. Welke afslag mis ik hier.
Dat, dat voor veel dingen geldt. Of het nu de aankoop van een paspoort is om te reizen of servicekosten voor de aankoop van een ticket.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het hellende 'narratief' is dat dwarsliggen het uitgangspunt of doel zou zijn zich - nu, nog etc. - niet te laten vaccineren.
Wat is er met iemand gebeurd die meent dat omdat iets kan, het dus ook mag en zelfs moet.
Makkelijk denken dat iemand het best kan of lust maar niet wil of eet om een ander te plagen. Kansloos deze kleuterdiscussie. Het is geen drang of dwang maar je moet er (straks) wel voor betalen wanneer je je niet prikt. Welke afslag mis ik hier.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:11 schreef popje het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)-weer-open~ad6ad5ab/
Dit idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:33 schreef GemMagic het volgende:
[..]
De eenvoudigde slider is zorg aanpassen <-> vaccinatie dwang
Hoe vals het ook is om de maatschappij achter een vaccin/paywall te zetten, is het alternatief, gezien de beperkte zorgcapaciteit, alleen om de zorg te verminderen. Dat vind iedereen nog slechter te verkopen blijkbaar.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:33 schreef Vallon het volgende:
TK: Denken dat prikbussen en laagdrempeligheid van een apotheek gaat bepalen of je je laat prikken.
Wellicht leef ik ook in een abstracte of vreemde wereld maar onze huisartsen hier zijn zeer toegankelijk.
En als ze dat niet voor iedereen zouden zijn, wordt het tijd dat ze voortaan als Artsen zonder Grenzen de wijk ingaan.
In bibliotheken legde je de boeken die je inleverde in een groot krat bij de ingang van de bibliotheek. De bibliotheekmedewerkers lieten de boeken als voorzorgmaatregel enige tijd staan voordat deze weer in het systeem van de bibliotheek verwerkt werden.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, wat was dat dan? Die hb ik denk ik gemist...
Nee je zou het denken he... maar boeken zijn zwaar besmettelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Was dat echt? Niet De Speld of zo? Compleet gemist...
Daar doe je het RedTeam wel mee tekort.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:39 schreef groenen het volgende:
Man man man, die linkse partijen zijn echt niveau RedTeam.
Helemaal eens dat dan ook aplomb moet worden gezegd ipv van dat daar omheen met een - overigens vermakelijk - toneelvoorstelling te draaien.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:33 schreef GemMagic het volgende:
[..]
De eenvoudigde slider is zorg aanpassen <-> vaccinatie dwang
Hoe vals het ook is om de maatschappij achter een vaccin/paywall te zetten, is het alternatief, gezien de beperkte zorgcapaciteit, alleen om de zorg te verminderen. Dat vind iedereen nog slechter te verkopen blijkbaar.
Dat was nog dat mensen hun boodschappen desinfecteerden en pakjes van Ali openden alsof er explosieven in konden zittenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Was dat echt? Niet De Speld of zo? Compleet gemist...
Ook eens maar het is & blijft met twee maten meten, en dat "kannie & magnie" stellen anderen zeer terecht.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:46 schreef GemMagic het volgende:
Formule 1 is de koningsklasse, dat moet gewoon doorgaan! Had van mij niet in NL gehoeven, maar deze mensen gun ik het wel zo hard dat ze nog jįren door de zandvoortse hagedissen scheuren.
Mokerslag weer voor de rugstreeppad en de zandhagedis.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 16:46 schreef GemMagic het volgende:
Formule 1 is de koningsklasse, dat moet gewoon doorgaan! Had van mij niet in NL gehoeven, maar deze mensen gun ik het wel zo hard dat ze nog jįren door de zandvoortse hagedissen scheuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |